test
Znaleziono 155 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Airhelp"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
26 mar (7 miesięcy temu)
26 mar (7 miesięcy temu)
@bylypracownik, jeśli jakieś komentarze zostały usunięte z forum najlepszyfachowiec.pl to tylko dlatego, że były niezgodne z naszym regulaminem - znajdziesz go tutaj: https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin . Wszystkie opinie są mile widziane, zarówno te pozytywne, jak i negatywne, bo wszystkie dopełniają obraz firmy jako pracodawcy. Nie pozwalamy jednak, aby były pisane w wulgarnym czy obraźliwym tonie lub zdradzały dane osobowe osób trzecich. Jeśli chciałbyś dodać coś więcej do swojej wypowiedzi, to zachęcam. Wszelkie konkrety mile widziane.
@Kamil R., dziękuję za Twoją rozbudowaną opinię. Czyli polecasz głównie firmę Airhelp Poland Sp. z o.o. dla osób młodych, chcących zdobyć swoje pierwsze zawodowe doświadczenie, tak? Czy pracownikom przysługiwały jakieś dodatkowe benefity w czasie, gdy pracowałeś w firmie?
użytkownik
3 mar (8 miesięcy temu)
3 mar (8 miesięcy temu)
Czy mogłabym prosić o kontakt na priv. będę bardzo wdzięczna, mam do Ciebie pytanie odnośnie Airhelp . Napisz proszę [email protected]
użytkownik
3 mar (8 miesięcy temu)
3 mar (8 miesięcy temu)
czy mógłbyś odezwać się do mnie, chciałbym uzyskać małą poradę.
Będę wdzieczna [email protected]
użytkownik
13 lut (9 miesięcy temu)
13 lut (9 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo ważną rolę. Czy tak samo jest w Airhelp Poland Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.
użytkownik
12 sty (10 miesięcy temu)
12 sty (10 miesięcy temu)
Szkoda czasu na te "firme"... Opinii tez nie warto tu dodawac, bo sa kasowane. Dziwnym trafem masa negatywnych komentarzy rozplynela sie w powietrzu.

Podsumowujac - dajcie sobie spokoj, jest masa innych "korpo" w ktorych bedzie Wam lepiej.
użytkownik
3 sty (10 miesięcy temu)
3 sty (10 miesięcy temu)
Podpowiecie coś o atmosferze w firmie? Czy są jakieś dodatki do podstawy?
użytkownik
27.12.2017 (10 miesięcy temu)
27.12.2017 (10 miesięcy temu)
Pracowałem pod koniec 2016 i na początku 2017 roku w Airhelp jako projektant aplikacji. Airhelp ma swoje strony pozytywne i te mniej miłe. Nie mniej jednak poleciłbym każdemu pracę, kto chce zacząć w jakimś miejscu związanym z branżą IT. Największą zaletą są ludzie - na stanowisku Head of Design jest osoba o bardzo dużych umiejętnościach, więc warto od niej się uczyć rzemiosła i procesu. Cała reszta zespołu to bardzo otwarci i ciekawi ludzie, więc atmosfera jest bardzo przyjazna. Jest też nowy szef produktu, ale nie miałem okazji już go poznać, więc chyba problemy, o których wcześniej ktoś pisał, że jest chaos - minęły (z tego co wiem całkiem długo już kieruje działem). Firma bardzo szybko rosła w tamtym czasie i trzeba było się dostosować do tych trudnych warunków.
Widuję czasami ludzi z którymi pracowałem i jakoś nikt na siłę nie ucieka, ale opowiadają o tych samych problemach, z którymi borykam się ja w innym miejscu, więc uznałbym to za standard dużych firm.
Zarobki pewnie mogłyby być lepsze, ale tak jak wspomniałem - uważam, że Airhelp to bardziej firma na start w karierę niż jej dynamiczny rozwój. Może się coś zmieniło od tego czasu, więc nie jestem dobrym źródłem tego typu informacji.
Bardzo cenię sobie też współpracę z innymi działami. Bardzo dobrze zaplanowany onboarding -to był duży pozytyw na start, żeby odnaleźć się w firmie. Wszystkie problemy około organizacyjne mogłem bez przeszkód rozwiązać z działem finansów, hr czy administracją biura.
No i na koniec - brak barier i sztucznych podziałów. Zawsze można było szczerze porozmawiać z przełożonym, byli dostępni kiedy była potrzeba.
użytkownik
10.12.2017 (11 miesięcy temu)
10.12.2017 (11 miesięcy temu)
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Szefem call center jest młoda dziewczyna, nie produktu.
użytkownik
08.12.2017 (11 miesięcy temu)
08.12.2017 (11 miesięcy temu)
chyba pomyliles firmy, albo dzialy... szefem produktu mloda dziewczyna?
użytkownik
07.12.2017 (11 miesięcy temu)
07.12.2017 (11 miesięcy temu)
ktoś pracował / coś wie o dziale analitycznym?
użytkownik
31.10.2017 (rok temu)
31.10.2017 (rok temu)
w tej branży to znaczy w jakiej? bo w IT tak ale poza IT to w zadnym wypadku...
użytkownik
30.10.2017 (rok temu)
30.10.2017 (rok temu)
CV w języku angielskim jest preferowane, natomiast rekruterzy nie odrzucają CV w języku polskim
użytkownik
12.10.2017 (rok temu)
12.10.2017 (rok temu)
Czy CV musi być wysłane w języku angielskim?
użytkownik
10.10.2017 (rok temu)
To idz do Lidla. ;-)
użytkownik
05.10.2017 (rok temu)
05.10.2017 (rok temu)
Dobre warunki? 2k brutto? W lidlu na kasie dostaniesz 2,5-3k. Wlasciwie o jakich stanowiskach mowimy i z jakim stazem? Bo jak o call center na start to byc moze ok, ale np. dev z 5 letnim doswiadczeniem to smich na sali.

Nawet ludzie z call center zaraz po studiach przychodza do pracy po to zeby byc w stanie przynajmniej wynajac mieszkanie, nie mowiac juz o kredycie na wlasne. Karte multisport nie kazdy wykorzysta wiec trudno to traktowac jak sensowny benefit, lekcje jezykow zaleza od ich jakosci i jako ze sa w godzinach pracy to pewnie i tak wszystkiego nie wykorzystasz bo czasowo nie wyrobisz. Imprezami integracyjnymi czynszu tez nie zaplacisz. Prywatna opieka to standard w tej branzy wiec podstawowy pakiet w Medicoverze d.. nie urywa. Czy firma placi tez Medicover za rodzine? Czy wesolo zaklada ze bedzie zatrudniac tylko ludzi zaraz po studiach ktorzy i tak z nia dluzej nie zostana? Chyba ze w Gdansku wszystko za darmo daja wiec pracodawca juz nawet placic nie musi.
autor
25.09.2017 (rok temu)
25.09.2017 (rok temu)
@Davaloper co w takim razie stało się ze wszystkimi pracownikami z tego działu? Zostali przeniesieni odo innych działów? Jak tow zostało rozwiązane?
@Oleg być może masz racje - ja w tej branży nie pracuje. Ale dla osoby, która patrzy na to z boku - te warunki wydają się naprawdę bardzo dobrze. Co w takim razie oferują inne firmy? I czy naprawdę Airhelp Poland nie szanuje swoich pracowników?
użytkownik
18.09.2017 (rok temu)
18.09.2017 (rok temu)
Hej Wy wszyscy co kochacie i chwalicie tutaj Airhelp,

a co powiecie o tym, że zlikwidowaliście w zeszły piątek cały dział mobile?

Czy dalej uważacie, że to standard w branży, że tak się komunikuje z pracownikami? I że to stabilne miejsce pracy? Bądźmy poważni. Piszą te komentarze ludzie z HRów, bo muszą, taka praca. Ale czy nie jest Wam trochę głupio bronić takiej sprawy?
użytkownik
12.09.2017 (rok temu)
12.09.2017 (rok temu)
W Airhelp lepsze jutro było wczoraj
użytkownik
12.09.2017 (rok temu)
12.09.2017 (rok temu)
@Karolina, w tej branży w każdej firmie są pakiety socjalne i to benefity o wiele bardziej rozbudowane niż w Airhelp. Bądźmy realistami Airhelp niczym nie nadrabia. Jeśli kogoś robi, że dostanie kurs językowy, czy trochę owoców raz w tygodniu w zamian za szacunek, godne wynagrodzenie i szansę rozwoju, to znaczy, że ma bardzo nisko zawieszoną poprzeczkę. Niestety takie firmy jak Airhelp pokazują i utrwalają na rynku pracy przekonanie, że małym wysiłkiem firmy utrzymają przy sobie wartościowych pracowników. Tych najlepszych już w Airhelp nie ma (znaleźli miejsce dla siebie w lepszych firmach), kolejni już się rozglądają. Ci co boją się odejść są właśnie tymi, którzy wierzą, że nic lepszego się dla nich nie trafi. Tak właśnie destrukcyjnie działa na ludzi narracja, że to co dostali to powinno wystarczyć i że nie mają co liczyć na więcej.
autor
09.09.2017 (rok temu)
09.09.2017 (rok temu)
Mnie się z kolei wydaje @Oleg, @II, iż to, że Airhelp Poland "nadrabia" tymi rzeczami socjalnymi, o których @chiara, dobrze świadczy o całokształcie. Może nie jest to nic wielkiego, ale nie w każdej firmie pracownicy mogą liczyć, np. na darmowe kursy językowe.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Airhelp"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin