test
Znaleziono 9 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Aquanet"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
15 wrz (2 miesiące temu)
15 wrz (2 miesiące temu)
@Koala Bardzo niepokojący obraz firmy Aquanet wyłania się z Twojego komentarza. Spośród licznych oskarżeń jedno najbardziej rzuca się w oczy, a mianowicie mobbing, który jest świadomym, uporczywym nękaniem psychicznym pracownika w sposób werbalny lub niewerbalny przez przełożonego lub współpracownika. Jeśli faktycznie takie sytuacje mają tam miejsce, to wypadałoby to zgłosić. Nie myślałaś o tym?
@Summer wind Jak długo udało Ci się tam pracować?
użytkownik
30 lip (3 miesiące temu)
30 lip (3 miesiące temu)
Koalo, totalnie Cię rozumiem. Prawda w każdym słowie. Sodoma i Gomora , korpo chowają się przy tym co tam się wyprawia..... za pieniądze publiczne ....
użytkownik
6 lip (4 miesiące temu)
6 lip (4 miesiące temu)
Witam wszystkich poszukujących szczerej opinii o firmie komunalnej Aquanet S.A.
Mam za sobą kilka firm, wieloletnie doświadczenie zawodowe, skończone niejedne studia.
Ta firma na mojej skali 0-10 dostaje absolutne 0 za traktowanie pracowników i wynaturzoną admosferę.
Niech nie skusi Cię stabilna praca w firmie komunalnej bo te nieduże zarobki i tak wydasz na psychologa. Generacja C odchodzi z reguły w pierwszym kwartale kiedy okazuje się że internet jest dobrem luksusowym a że szefowie lubią śledzić.... Firma dogłębnie zepsuta moralnie, skansen zarządczy z mobbingiem w tle, nieważne jest co umiesz, awans tylko jeśli udowodnisz że nie masz morali i umiesz pić wódkę szklankami. I uwaga! jeśli w Twoim peselu 10 cyfra jest parzysta, możesz do tego dostać jeszcze propozycje nie do odrzucenia...
Jeśli nadal zastanawiasz się jakiego szefa/szefowej nie byłbyś w stanie strawić, aplikuj tam, przekonasz się szybko ze nie jest to spokojna praca w firmie komunalnej, a realne odzwierciedlenie Lśnienia Kubricka.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM i oszczegam jeśli szanujesz swoją osobę.
użytkownik
9 cze (5 miesięcy temu)
9 cze (5 miesięcy temu)
Jakiś pracownik chciałby opowiedzieć o swojej pracy w Aquanet S.A.? Wiele osób w dzisiejszych czasach szuka pracy, więc informacje na forum są bardzo przydatne.
użytkownik
9 maj (6 miesięcy temu)
9 maj (6 miesięcy temu)
Firma katastrofa aby mieć wyższe stanowisko i lepsze pieniądze nie liczą się kwalifikacje zawodowe staż pracy czy ukończone kierunki studiów a kwalifikacje ustne. Taka prawda że przychodzi lala z ulicy z zerowym doświadczeniem i ma te same pieniążki co osoba pracująca kilka czy kilkanaście lat. Przykre to ale obrazuje czym się firma kieruje w danej chwili. I ciągle że kasy nie ma.
użytkownik
5 mar (8 miesięcy temu)
5 mar (8 miesięcy temu)
Czy ktoś może opisać, jak aktualnie przedstawia się pracodawca na tle innych - zarówno w tym obszarze jak i lokalizacji? To bardzo cenna pomoc dla osób mieszkających w Poznań.
użytkownik
07.12.2017 (11 miesięcy temu)
07.12.2017 (11 miesięcy temu)
Serwisant Elektryk.
Aby zwabić "Jelonka" -należy zamontować paśniki z "sianem" z "dużym sianem".

"Lasy rzedną świat się zmienia.
Coraz trudniej o jelenia"
użytkownik
17.11.2017 (11 miesięcy temu)
17.11.2017 (11 miesięcy temu)
Byłem na rozmowie stanowisko Serwisant. Odpowiedzi zwrotnej o wynikach rekrutacji firma nie odesłała.
Rozmowa przebiegała dość konkretnie. Pytali z umiejętności czytania schematu.
Zarobki 3000 na rękę to dla firmy zbyt dużo aby zapłacić serwisantowi za pracę zmianową z weekendami.
użytkownik
16.07.2017 (rok temu)
16.07.2017 (rok temu)
Niestety, nie jestem zadowolona z usług aqanetu, a właściwie z braku usług. Zgłaszałam stukającą klapę od studzienki, która nie pozwala spać i nic z tym nie zrobili.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Aquanet"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin