test
Znaleziono 8 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Bluepay"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
02.02.2018 (rok temu)
Moje spojrzenie będzie z trochę innego punktu widzenia mniej emocjonalnego, bardziej rzeczowego. Geneza problemu spółki było zderzenie 2 kultur biznesu, pracy, klientów - nowoczesnych opartych na jakości i technologii wywodzących się z samego źródła Bluepay, z kultura fmcg nastawiona tylko na ilość nie przywiązująca roli do jakości, do techniki, traktujący sprzedaż w terminalu tak samo jak chipsy, papierosy czy słodycze.
Nie odpowiem która z nich jest lepsza, trafniejsza, ale wskażę że takie zderzenie przy braku jakichkolwiek działań, które umożliwiłyby ich symbiozę spowodowało narastanie konfliktu, którego kulminacją była rezygnacja i odejście ludzi po obu stronach, co finalnie doprowadziło do gigantycznego uszczuplenia wartościowej merytorycznej kadry. Kadra ta w dużej mierze zasiliła konkurencję (handlowcy) co jeszcze bardziej pogłębiło problemy spółki z klientami.
Czemu nikt na to właściwie nie zareagował - kwestia tego czy był ktoś kto byłby w spółce w stanie z uwagi na pozycje i know how temat udźwignąć. Takiej osoby brakowało, zatem pozostało pogodzenie się ze stanem obecnym i udawanie ze jest wszystko ok, ignorując i odrzucając głosy, które mówią że jest inaczej, przysłowiowe zamiatanie pod dywan.
użytkownik
29.08.2017 (rok temu)
29.08.2017 (rok temu)
Czyżby znowu nowi sie pozwalniali ? znowu pełno ogłoszeń jakieś info ? jakies nowosci zmiany podwyzszki obnizki ? jak teraz zyje dawny Bluepay
użytkownik
28.07.2017 (rok temu)
28.07.2017 (rok temu)
Gdy rozmawiamy w gronie handlowców obecnych i byłych chyba najbardziej widać ile się w firmie zmieniło niestety na minus. Nigdy nie było idealnie ale też nigdy nie było takiego jak obecnie bałaganu organizacyjnego i chaosu decyzyjnego oraz braku podstawowych kompetencji u osób, które pretendują do kierowania firmą. Zniknęło też coś, z czego słynął Bluepay - szacunek do pracownika i świetna atmosfera pracy, obecnie nie ani jednego ani drugiego.
użytkownik
14.03.2017 (rok temu)
Prawdopodobnie z blue paya nie byl odprowadzany podatek dochodowy i dostawaliśmy wynagrodzenie brutto, zamiast netto. Teraz bez pit11 najprawdopodobniej bedzie trzeba spłacić te 19% na rzecz skarbówki z własnej kieszeni. Skur**syny załatwiły całe pomorze bez mydła. Ktoś może już się rozliczał bez pita od Bluepaya?
użytkownik
08.02.2017 (2 lata temu)
08.02.2017 (2 lata temu)
Na postalu trojmiasto.pl jest ogłoszenie Bluepaya, szukają pracowników, nazwali stanowisko - Konsultant w Dziale Wsparcia Transakcyjnego. Z opisu wynika że to coś w rodzaju Helpdesku dla firm z którymi współpracują. Moze ktoś z Was pracuje na tym staowisko u nich i mze cos wiecej powiedzieć? - wysłałam już swoje cv
użytkownik
20.12.2012 (6 lat temu)
20.12.2012 (6 lat temu)
żenada.
Tak xxxxxxx firmy jak Bluepay z Sopotu to ze świeczką szukać.
zachowują się jak monopolisci a są malućcy.
Całe szczęści skończyłem z tą firemką. gdzie ja miałem rozum z nimi współpracować. nie dość, ze upusty małe to jeszcze obciążyli mnie wstecznie z utrzymanie terminala.
Nie wróżę im długiej przyszłości.
Wszystkim odraszam współpracy z tym czymś.
użytkownik
16.11.2010 (8 lat temu)
16.11.2010 (8 lat temu)
licze, że padną jak szybko powstali!! działają na bardzo niskich %, obiecują duży % a po miesiącu spada o połowe.
Doładowania na niskich % i tylko tyle, żenada!!
użytkownik
28.08.2010 (8 lat temu)
28.08.2010 (8 lat temu)
Jacy szefowie taka firmy. nie polecam, firma bez przyszłości!!!!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Bluepay"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin