test
Znaleziono 558 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Castorama"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Kiwi jedna rada xxxxxxx praca to trzeba samemu się przekonać lub poczytać wcześniejsze wpisy. Co do urlopów nawet nie wyobrażam sobie abym nie dostał urlopu min 14 dni w sezonie urlopowym, nie interesują mnie głodne kawałki że burze, grady itp. xxxxxxx Manager powinien to przewidzieć i zaplanować tak jak to się robią w innych firmach typu Castorama, ABB, Indesit Bosch itd. na okresu urlopowy czyli od Maja do Września firmy robią nabór pracowników aby Pracownicy danego pracodawcy mogli wypocząć. xxxxxxx Ale pomimo to mam zaplanowany urlop i choćby skały xxxxxxx to mnie nie będzie w robocie czego innym też życzę.
użytkownik
29 lis (10 dni temu)
29 lis (10 dni temu)
Tadeusz, rzeczywiście w firmie może bywać różnie. Raz jest korzystnie i wszystko idzie zgodnie z myślą a innym razem wręcz przeciwnie co tez wpływa na złe samopoczucie wśród pracowników. Napiszesz jednak proszę o tych dobrych aspektach pracy w Castorama Polska? Jakbyś miał komuś polecić tę firmę, jakich argumentów byś użył?
użytkownik
18 lis (21 dni temu)
18 lis (21 dni temu)
Generalnie to praca w handlu jest dla ludzi pracowitych. Jeśli nie przepada ktoś za tym rodzajem pracy to niech zrezygnuje
użytkownik
13 lis (26 dni temu)
13 lis (26 dni temu)
Pytanko do pracowników ochrony na obiektach Castorama. Czy ma się zmienić spółka ? Podobno coś kombinują , mają rozsyłać listownie niby zwolnienia i zatrudniać już w nowej spółce... Ktoś coś wie?
użytkownik
31 paź (miesiąc temu)
31 paź (miesiąc temu)
Również potwierdzam opinię na temat sytuacji w sklepie w Płocku. Od czasu kiedy przyszła nowa pani dyrektor J.K zaczął się mobbing i zastraszanie, najpierw na kierownikach (3/4 to nowy komitet pani dyr. który nie ma żadnych kompetencji) później kierownicy i pani dyr. przełożyła to na resztę pracowników.
Zastraszanie doszło już do tego punktu że pani dyr. zwolniła pracownika po czym publicznie przy innych pracownikach go poniżyła.
Nie jest ciężko zauważyć co się dzieje na sklepie, sklep który prawie zawsze miał premię BSK, nagle jej nie dostaje bo klienci nie są zadowoleni z obsługi, a jak mają być zadowoleni jak blisko 50 osób zwolniło się przez pół roku, a "nowi" nie mają nawet czasu na przeszkolenie bo nie ma komu pracować. Klienci się denerwują bo brakuje kompetentnej i znającej się na tym co sprzedają obsłudze, a zatrudniane dzieci w wieku 20 lat nie mają pojęcia o tym co sprzedają. Ciągła rotacja, ludzie przychodzą i potrafią się zwolnić po 2-3 dniach bo nie dają rady, a pensja marna. Starzy również nie wytrzymują i idą na zwolnienia lekarskie, ponieważ sytuacja na sklepie jest nie do zniesienia.
Dział logistyki również rozwalony do zera, najpierw kierownik out (bo był za bardzo za swoją ekipą), a później koordynator nie wytrzymał psychicznie.
Najgorsze w tej całej sytuacji jest to że dyr. regionalny, jak również centrala udaje że nie ma problemu i zamiatają wszystko pod dywan.
Cała ekipa nie mówi już o niczym innym jak tylko o tym kiedy otworzy się Castorama żeby uciekać z tego xxxxxxx .
To straszne jak można w tak krótkim czasie rozwalić taką dobrą ekipę i zepsuć wizerunek solidnego pracodawcy w Płocku !!!
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
jest coraz gorzej coraz wjęcei obowjązków ludzie narzekają coraz wjecei ludzi zaczyna szukać nowej pracy Castorama obrala zly kierunek pracownicy to doszczegaja

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
niech zaczna szanowac pracowników
użytkownik
22 paź (miesiąc temu)
22 paź (miesiąc temu)
Leroy Merlin Traci mnóstwo klientów.Dlaczego bo dużą rotacja pracowników,mobing,brak podwyżek,premii.Dlatego pracownicy odchodza a razem z pracownikami klienci .Zarząd Leroy Merlin nie pojmuje tego słowa a jest w tym dużo prawdy .Mamy przykład Castoramy w Opolu tam wiecznie Parking od 7 rano zawalony autami :))) Castorama dba o rozwój Pracownika i racej satra sie trzymac starą obsade dawająć im podwyższki premie.Tam załoga sie trzyma razem Żeby w Castoramie dostać pracę to fart albo po znajomosci i tyle to dobry i solidny pracodawca dbaja bo am dużo znajomych co tam racują kupę lat ale żeby dostac tam prace to tzw droga pantoflowa i żadko kiedy w Opolu ogłaszają nabór i nigdy sie nie spotkłem.Treaz Castorama bedzie płacił 4000 tys brutto + premie Tak pyrzystało Opole zwieksża o 10% załogę i tyle w temacie a Obi czy Leroy Merlin to kwestia jak zatoną
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
W Casto Swarzędz dzieje się dużo ale nic dobrego ... Pracujesz prawie 3 lata a dostajesz tylko 100 zł brutto więcej niż Nowy ... Pracujesz 6 lat i jesteś zastępca kierownika i zarabiasz tyle samo co zwykły pracownik po 2 latach na innym sektorze . Pensje są tak różne w Casto że masakra . A temat pieniędzy w Castoramie jest jak xxxxxxx burza . Wszyscy się burza ale nikt nic z tym nie zrobi . Mówisz wprost Dyrektorowi że za mało zarabiasz że musisz szukać drugiej pracy żeby wyżyć godnie. A on mówi że no niestety nie ma kasy na podwyżki ale kasa na kijowe i nikomu nie potrzebne polerowanie posadzki jest. Ludzi na Ogrodzie brakuje zmiany 2na 2 a wymagają roboty jakby nas 8 na dzień było. Robią wszystko byle premii i podwyżek nie dawać... Żenada wstyd ... Pracodawca od siedmiu boleści uciekające jeśli macie lepszy wybór !!!!!!
użytkownik
19 paź (miesiąc temu)
19 paź (miesiąc temu)
No i jak ma się firma Castorama w miejscowości Swarzędz? Coś się dzieje w przedsiębiorstwie? Oczekujemy na aktualne sprawozdania.
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
Dlatego najlepsze miejsca są Jak Castorama dobre warunki zdobyć ta pracę w Opolu to tylko po znajomości bo ludzie w Castoramie w Opolu zadowoleni .Niestety w polsce dlaej rządzą układy i znajomości .Chciałbym pracować kiedyś w Castoramie ale żadko widze że kogoś do pracy tam Jednak zarząd dba o pracowników i klienci zawsze pełen parking od rana :))) Podwyższki dostaną nawet do 4tyś brutto bo Castorama dba o pracowników i są Liderem wśród marketów budowlanych :)))) I do tego świadczenia i wyrównania :))) Praktikier poszedł na dno chwałą bogu :))) Leroy Merlin ogłupia Ludzi pracowników ciągła rotacja w Zielonym Bajzlu nic więcej.Drogo i ta rotacja klienci odchodzą i Idą do Obi albo do Castoramy.Co do Obi to mieszane uczucia ale lepiej pracować w Obi niż w zielonym gównie
użytkownik
17 paź (miesiąc temu)
17 paź (miesiąc temu)
Do zarządu Leroy Merlin Polska. Jeśli Castorama przystanie na te warunki pracowników: Pracownicy Castoramy domagają się zwiększenia wynagrodzenia o 900 zł dla każdego pracownika, do 3,5 tys. zł brutto. Chcą też zmian w sposobie wypłacania dodatku za pracę w niedzielę. "Solidarność" uważa, że dodatek powinien być naliczany od każdej rozpoczętej godziny.

Żądania pracowników obejmują też wzrost premii wypłacanej przy odchodzeniu na emeryturę do równowartości trzech miesięcznych pensji, podwyżkę dodatku stażowego, a także zwiększenie świadczeń wypłacanych rodzinom zmarłych pracowników. Związkowcy chcą też, by zatrudnienie w sklepach zostało zwiększone o 10 proc.
Czas na zmianę
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Czasami może być gorący okres ale przecież tak nie dzieje się ciągle. Za leżenie też nikt nie zapłaci
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Wszyscy mamy rodzinę, bliskich, znajomych z którymi chętnie się spotykamy. Dla niektórych osób praca to dom gdzie najchętniej wprowadzili by się do firmy z bliskimi gdzie zwykle to kierownicy i wyżej postawione osoby placówki a dla innych to zwyczajne żródło dochodu zapewniające im byt.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Oh i jeszcze bardzo przepraszam nie miałem tu na myśli Pani, to tylko moja opinia na temat niektórych klientów. Zwykle przebieg rozmowy z klientami odbywa się w bardzo milej i entuzjastycznej atmosferze lecz trzeba tez wziąć pod uwagę uczucia pracownika. Sam często kończę dużo póżniej niż powinienem wg regulaminu pracy ale zawsze służę pomocą tylko czy aby napewno słusznie postępuję? Może lepiej postąpić jak wyżej wspomniana pani z poczty? Proszę się nad tym zastanowić;) Pozdrawiam
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
Prawdopodobnie ta pani miała już na "dziś" dość xxxxxxx klientów, którym ciężko powiedzieć do pracownika ( czyt. do osoby) dzień dobry czy też dobry wieczór zanim zapytają o cokolwiek;) Kultura pracowników zawsze była i będzie po stokroć większa od klientów, gdyż to nam pracownikom narzucane są rygorystyczne przepisy i podejście do klienta ale proszę;) no ile można znosić xxxxxxx swołocz, patole i motłoch ;) Po za tym jak pani może nie zauważyła każdą opinię jako pracownika trzeba potwierdzić świadkami, danymi osobowymi i innymi niedorzecznymi pierdołami co stanowi duży kłopot w wypowiadaniu się. "POLSKA". W dodatku odpowiadam na post Daniela, który używa żeńskiej formy no błagam, jak tu poważnie rozmawiać, kiedy każdy z nas (pracowników ) musi się tłumaczyć z każdego słowa.
użytkownik
11 paź (miesiąc temu)
11 paź (miesiąc temu)
@Ania, nie jestem pracownikiem i nie mam żadnych powiązań z firmą Castorama. Jestem moderatorem tego forum i dbam o aktywność na wątku oraz zachęcam pracowników do wypowiedzi, żeby osoby które są zainteresowane podjęcie pracy miały możliwość poznać konkretne, merytoryczne opinie. Jak widać na wątku każdy z użytkowników forum ma inne doświadczenie i pisze z innej perspektywy. Dlatego właśnie zachęcam do wypowiedzi, każda osoba wchodząca na wątek, która jest zainteresowana pracą w firmie Castorama może mieć inną motywację do podjęcia pracy, dla jednych będzie to atmosfera oraz możliwość rozwoju, a dla drugich może to być wynagrodzenie, premie, dodatkowe benefity.
@Castoludek, dziękuję bardzo za Twoją odpowiedź. Możesz jeszcze powiedzieć czy firma ma również system premiowy, możliwość rozwoju zawodowego? Jak wygląda system czasu pracy, można go dopasować w miarę możliwości do swoich potrzeb?
użytkownik
10 paź (miesiąc temu)
10 paź (miesiąc temu)
Widać że pisało to szefostwo
użytkownik
7 paź (2 miesiące temu)
7 paź (2 miesiące temu)
Centrala każe zapitalać bo co raz więcej obowiązków, ale o podwyżkach zapomnijcie. Nowi dostają 2600 brutto. Do tego 13, 14. Atmosfera zależy od ludzi którzy pracują w danym sklepie ale fakt, lepiej nie mówić za dużo bo Castorama to jedna wielka rodzina i kabel jakiś się znajdzie. Praca jak każda inna, trzeba pracować bo za siedzenie nie płacą, chociaż są wybitne jednostki ... Ogólnie nie jest źle ale płace za niskie. Ciężko utrzymać rodzinę.
użytkownik
6 paź (2 miesiące temu)
6 paź (2 miesiące temu)
Fajnie że ściągają nowych ludzi ale jest jeszcze kilku takich mutantow którzy tu zostali z czasów Sobieskiego któregoś pięknego dnia wracałem z Polski zatrzymałem się na moment w Rzeszowie pod Castorama dodam że w (czasie godzin pracy ) a tam jeden z kierowników mbws zamiast pracować w rynku to spaceruje po Castoramie i farby ogląda więc się pytam jak tam firma ma pociągnąć tabelkę w górę?
Pozdrawiam.
użytkownik
22 wrz (2 miesiące temu)
22 wrz (2 miesiące temu)
Jakiś czas temu był u nas klient który jechał 90km w jedna strone aby kupic towar - gdybyście widzieli
jego wyraz twarzy kiedy się okazało ze towaru nie ma( powstrzymanie się od śmiechu było bardzo trudne )
wszystko przez strone internetową Castoramy która jest tak nieaktualna ze az żal tych klientów
A obrywamy za to my - Lecz skoro ,, góry'' to nie obchodzi to dlaczego mam nas zwykłych szarych pracowników :)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Castorama"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Opole

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Karpacz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin