Panowie, albo Panie, pragnę tylko przypomnieć, że to strona o opiniach o pracy, a nie poczytaj mi mamo lub kącik poetycki. Wasze posty niczym się mają do pomocnych opinii przy wyborze pracy. Przykro stwierdzać, ale chyba prawda w oczy kole...
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.
Cóż, zespół pracowników jest jak orkiestra, a dobry szef niczym dyrygent, który wie, kto fałszuje, kto gra czysto i stara się, a kto zbytnio się nie wysila.
Aby nie być gołosłownym... tutaj Pana wypowiedź:
"Polski syndrom ciula... dla niego po raz pierwszy wyznaczono na 12.11.2018 święto ciula #R
Pracownicy w warsztacie w Rumi opórócz wynagrodzenia mają w firmie do dyspocycji salę do ćwiczeń + 800zł social + połowę średniej pensji na święta itd. Nie są rozliczani z czasu jaki spędzają w budynku firmy ale z maszyn które wyserwisują. Zapraszam na kawę."
Trzeba brać odpowiedzialność za swoje słowa Panie Tomaszu, a nie chować głowę w piasek. Usunięcie postu nic nie zmienia... ;)
1. Obrażanie ludzi oraz wyzwiska są karalne, proszę się najpierw zapoznać z kodeksem karnym zanim kolejny raz kogoś Pan obrazi. (Art 216)
2. Jeśli jedni pracownicy na takim samym stanowisku mają dostęp do siłowni to dlaczego Ci z innych rejonów Polski nie mogą korzystać np z karnetów pracowniczych (wszyscy powinni być traktowani na takich samych warunkach)
3. Praktycznie w każdej firmie jest przyznawany socjal, więc to nie jest nic szczególnego.
4. Każda maszyna przychodzi do serwisu z innymi uszkodzeniami, tak więc rozpatrywanie pod względem ilości naprawionych maszyn nie ma sensu. Trzeba wziąć pod uwagę rodzaj uszkodzeń. Nie będzie w tym nic dziwnego jeśli Pan X zrobi 3 maszyny, które po naprawie będą działały, a Pan Y tylko jedną, ponieważ będzie posiadała poważniejsze uszkodzenie.
Będąc pracownikiem firmy (niezależnie od stanowiska) reprezentuje ją Pan, tak więc gratuluję kultury osobistej, a firmie zatrudnienia tak elokwentnego pracownika. Nie wspominając o tym, że szacunek POWINNO się okazywać każdej osobie.
Atmosfera w serwisie strasznie się zepsuła odkąd zostały wprowadzone limity czasowe za naprawę maszyn poprzez co morale pracy słabną od presji jaką naciska nowy kierownik. Tymbardziej gdy jesteś do tyłu z godzinami to masz odddać z urlopu albo odrobić za darmo - Mobbing.
@Bartek, czy byłeś pracownikiem firmy Darbruk czy jej kontrahentem? Może istniała szansa na załagodzenie konfliktu i wyjaśnienie spornej sytuacji? Czy próbowałeś? Wspomniałeś o finansach, czy chodzi o zaległą wypłatę? Czy możesz napisać coś więcej na ten temat, dla potencjalnych kandydatów ta informacja może być niezrozumiała.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Darb" załóż nowy temat
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":