test
Znaleziono 345 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Hjort knudsen"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Zdecydowanie wyzyskiwanie ludzi oraz mobbing totalny.
użytkownik
12 sie (3 miesiące temu)
Też to widziałem jak służbowym autem na pl blachach do Szwajcarii jeździ nawet na WhatsApp wstawił jako zdjęcie profilowe poza tym jest na usługach koleżanek starszych stażem i te inne nawet zaśmiać się nie można bo już jedną drugiej szpile wbija a wszyscy wiedzą że sypiaja z agentem S.... A ten z Niemiec sprzadawczyk przyszedł nic nie umie zrobić cały DZIEŃ kontroluje emaila i lata po halach bo nic innego nie umie... Ale co 3000euro dostaje i ma wyje a..e
użytkownik
12 sie (3 miesiące temu)
użytkownik
12 sie (3 miesiące temu)
użytkownik
29 maj (5 miesięcy temu)
29 maj (5 miesięcy temu)
@Hejmanowski, straszenie pracownika w żadnym miejscu nie powinno mieć miejsca. Skoro, pracownicy tak bardzo się zmieniają to dlaczego w takim razie zmusza się starsze stażem osoby do przychodzenia? I co najważniejsze na jakiej umowie się to w Hjort knudsen Polen odbywa?
użytkownik
25 maj (5 miesięcy temu)
25 maj (5 miesięcy temu)
w koncu ktos napisał prawde, tylko seksistowskie uwagi krzyki i wyzywanie pracownika. Ja mialam dosyc i wolałam wyjechac zagranice niz byc gnojona przez kierownika bez wyjasnienia bledu. Normalni z tamtad uciekaja albo sie ich pozbywa
użytkownik
23 maj (5 miesięcy temu)
23 maj (5 miesięcy temu)
@zawszeja, dziękuję za odniesienie się do mojego pytania, pamiętaj jednak, żeby na forum nie opisywać poszczególnych pracowników, a ogólnie firmę Hjort knudsen. @hejmanowski, praca w niedziele i w święta? W jakim systemie w takim razie pracujecie?
użytkownik
23 maj (5 miesięcy temu)
23 maj (5 miesięcy temu)
Jak to jest admin że nazwisko i funkcje usuwasz z posta? Ten PAN to jest dopiero PAN hehe. Traci kontrolę nad zakładami to mu źle. Pan derektor hehe po pracach ręcznych hehe. Mówicie że Ukraińcy czekają hehe Gdzie? Chory system zarządzania oparty na totalnej dyskryminacji pracownika. Brawo Panie Pawle brawo.
użytkownik
23 maj (5 miesięcy temu)
23 maj (5 miesięcy temu)
Przyjechał sobie wielki pan xxxxxxx do Potulic, na wszystkich krzyczał, zwyzywał nawet pion zarządzający fabryką, wyzwiska szły takie, że uszy więdły, więc nie będę ich tu przytaczał. Słoma z butów wyszła wielmożnemu panu. Ta firma upada nie przez jakość produktu ale przez xxxxxxx który idzie na ilość a ludzi ma w poważaniu, słynne słowa jego na twoje miejsce czeka 10 ukrainców za bramą. Brak szacunku dla pracownika fizycznego dzięki któremu taki xxxxxxx jak on właśnie dostaje pensje. Odradzam pracy w tej firmie, stres, stres, obiecanki cacanki co do zmian, praca w NIEDZIELE i ŚWIĘTA !!! ludzie to chora organizacja firmy, właściciel powinien w końcu coś z tą xxxxxxx zrobić
użytkownik
19 maj (6 miesięcy temu)
19 maj (6 miesięcy temu)
W piątek przyjechał xxxxxxx na halę w potulicach stwierdzil brak jakości ludzi xxxxxxx ,Panie xxxxxxx w tej firmie jakości nie będzie nigdy bo u Pana liczy się ilość a nie jakość nie z tymi ludźmi haha
użytkownik
10 maj (6 miesięcy temu)
10 maj (6 miesięcy temu)
Natalia w TVP mówią że jesteśmy we wszystkim najlepsi. W to można uwierzyć jak myślisz tak jak oni w tej telewizji. W HK nic się nie zmieni dopóki nie zmienią czapy tego zakładu. Np . Paweł , Darek , Artur
użytkownik
9 maj (6 miesięcy temu)
9 maj (6 miesięcy temu)
@Zawsze ja Pamiętaj proszę, by zamieszczane w komentarzach informacje były szczegółowe - to zwiększa ich wiarygodność. Czy możesz potwierdzić to, co napisałeś?
Na stronie firmy znalazłam informacje o trwającej rekrutacji, jeśli ktoś byłby zainteresowany, zapraszam: http://hkmeble.pl/pl/oferty-pracy.html
Szukają między innymi osób na stanowisko Mechanika samochodowego. Firma Hjort knudsen Polen informuje w ogłoszeniu, że gwarantuje stabilne warunki zatrudnienia. Czy pracownicy mogą się wypowiedzieć na ten temat?
użytkownik
20 kwi (7 miesięcy temu)
20 kwi (7 miesięcy temu)
Hmm. Pamiętaj że brak informacji jest też dobrą bronią. Do końca wszyscy będą pracować i nie będzie buntu. Ty powiedziałbyś że coś przenosisz i zwalniasz ludzi? Hehe
użytkownik
19 kwi (7 miesięcy temu)
19 kwi (7 miesięcy temu)
Złotów zamykają i na Ukrainę potem dział foteli na Ukrainę i zobaczymy co jeszcze.
użytkownik
3 kwi (7 miesięcy temu)
3 kwi (7 miesięcy temu)
zadzwoń do kadr +48 67 287 69 70
użytkownik
28 mar (7 miesięcy temu)
28 mar (7 miesięcy temu)
Podoba mi się ta praca
użytkownik
25 mar (7 miesięcy temu)
25 mar (7 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy firma rekrutuje aktualnie?
użytkownik
20 mar (8 miesięcy temu)
20 mar (8 miesięcy temu)
Haha haha. Dobre. No brawo hehe. Dba o tych na dole? Haha. No kolega dowcip ma niesamowity. No i Nick mi ukradłeś.
użytkownik
20 mar (8 miesięcy temu)
20 mar (8 miesięcy temu)
Atmosfera jest jak chyba w każdej firmie, nie okłamujmy się to nie google gdzie na przerwie można grać sobie w bilarda czy co tam jeszcze. Ludzie są naprawdę spoko, wypłata jest co miesiąc i to bez problemu. Dużo narzekania jest, to prawda, ale najczęściej narzekają ci którym robić się nie chce. Niestety za siedzenie na 4 literach tam nikt nie zapłaci to firma produkcyjna jak by nie było, pracownik który wolno lub źle robi to raczej nie będzie głaskany po głowie. Ja tam nie narzekałem na prace, było super, duże doświadczenie zawodowe wyniosłem z tej firmy które już dawno zaowocowało.

Ps. Pozdrowienia dla Dyrektora Pawła, takiego dyrektora może nie jedna firma pozazdrościć, dba o firmę a przy tym nie zapomina o tych na samym dole.
użytkownik
19 mar (8 miesięcy temu)
19 mar (8 miesięcy temu)
Ludzie są OK ale kierownictwo łącznie z derektorem to zło. 9zł brutto na godzinę to można powiedzieć norma.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Hjort knudsen"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin