test
Znaleziono 52 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Hycom"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
potwierdzam, szukają przede wszystkim tanich pracowników bez względu na wykształcenie i wiedzę.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
szukają raczej tanich pracownikow.... ewidentnie widać to po spotkaniu,
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ludzie z managementu wyżej srają niż dupę mają.
użytkownik
27 maj (5 miesięcy temu)
27 maj (5 miesięcy temu)
https://www.signifytechnology.com/jobs/principle-big-data-slash-scala-engineer

Salary: £80,000

czyli ~390.000 pln rocznie = 32500 zł brutto miesięcznie.
użytkownik
27 maj (5 miesięcy temu)
27 maj (5 miesięcy temu)
https://www.signifytechnology.com/jobs/principle-big-data-slash-scala-engineer

Salary: £80,000

czyli ~390.000 pln rocznie = 32500 zł brutto miesięcznie.
użytkownik
20 maj (6 miesięcy temu)
20 maj (6 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
użytkownik
4 maj (6 miesięcy temu)
4 maj (6 miesięcy temu)
Firma jak firma. Dużo zależy od tego na jaki projekt się trafi, jacy są ludzie w zespole oraz jaki manager go prowadzi.

Szkolenia - jest spory wybór szkoleń wewnętrznych co moim zdaniem pomaga zwłaszcza osobom świeżym w IT. Niestety rzadko wysyła się osoby na szkolenia zewnętrzne, a jeśli już to działa tu mechanizm "przynieś wiedzę i rozpropaguj w zespole" a to działa trochę jak poczta pantoflowa. Oczywiście można poprawiać stan wiedzy poprzez self-training ale na projekcie w którym brałem udział nie było na to zwyczajnie czasu.

Zarobki - moim zdaniem niższe niż oferują inne firmy IT na rynku - i to zarówno na stanowiskach juniorskich jak i seniorskich. Warto upomnieć się o swoje - ale czy tak powinno to wyglądać?

Atmosfera - bardzo pozytywni ludzie chcący się wciąż uczyć i pomagać innym.
Firma stawia także na angażowanie ludzi w projekty społeczne co sprzyja integracji.

Sprytny sposób na utrzymanie pracownika to ewaluacja na jesieni a wypłata potencjalnej premii na wiosnę ????
użytkownik
27 kwi (6 miesięcy temu)
27 kwi (6 miesięcy temu)
@Karol, jakie konkretnie benefity oferuje Hycom? Ten temat kilkukrotnie wypłynął w wątku, jednak nikt nie udzielił żadnych konkretnych informacji. W IT w dzisiejszych czasach ważne są również możliwości rozwoju - czy firma oferuje szkolenia poszerzające wiedzę i ciekawe projekty w których można zwiększać swoje kwalifikacje?
użytkownik
3 kwi (7 miesięcy temu)
3 kwi (7 miesięcy temu)
Ja pracuję i sobie cenię. Praca spoko, atmosfera fajna, ludzie super, ludzie podejście do pracowników, pensje adekwatne do wiedzy, premie są, benefity takie jak potrzebuję. Właściwie to nie mam się do czego przyczepić. Dla informacji pracuję w IT i nie wiem jak jest w innych działach.
użytkownik
10 mar (8 miesięcy temu)
10 mar (8 miesięcy temu)
Jakiś pracownik chciałby opowiedzieć o swojej pracy w Hycom S.A.? Wiele osób w dzisiejszych czasach szuka pracy, więc informacje na forum są bardzo przydatne.
użytkownik
21 sty (9 miesięcy temu)
21 sty (9 miesięcy temu)
Cwaniaczku bo nie kazdy chce być dy*any za psie pieniadze.
użytkownik
12 sty (10 miesięcy temu)
12 sty (10 miesięcy temu)
Nieszczęśliwych , którym nie w głowie jest praca jak widać jest sporo.!!
użytkownik
5 sty (10 miesięcy temu)
5 sty (10 miesięcy temu)
dokładnie, ja podczas studiów zarabiałem 2500 netto w ikei jako sprzedawca, więc nie wiem czego oni oczekują?
użytkownik
1 sty (10 miesięcy temu)
1 sty (10 miesięcy temu)
no tak bo prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie...
użytkownik
1 sty (10 miesięcy temu)
1 sty (10 miesięcy temu)
takie firmy należy omijać, zresztą 3 tys netto to zarabia mój kuzyn po zawodówce na szrocie.... więc zaczynij się cenić i szukaj pracy w zagranicznych kopro a w polskich spółeczkach które robią kasę na januszowaniu.
użytkownik
17.11.2017 (rok temu)
17.11.2017 (rok temu)
McDonalds IT - firma dla początkujących jako drzwi do prawdziwej pracy i prawdziwej pensji. Wielu wspaniałych ludzi, ale tak jest w każdej firmie. Płace przeciętne, benefity takie se... Ale płacą na czas. Nie oczekujcie raju, koniec końców nie chodzi tu o człowieka tylko o to, żeby dowieźć projekt i żeby "cyfry" się zgadzały. I nie oczekujcie wielu podwyżek i wysokich premii - ta firma to przecież start-up... Generalnie ok, jeśli jesteście w stanie pogodzić się z dużą rotacją i ciągłym niańczeniem początkujących.
użytkownik
31.10.2017 (rok temu)
31.10.2017 (rok temu)
Pracuję w biurze Wawa od początku istnienia tej firmy (profil - analityk). Firma ma dużych klientów z pierwszej ligi (idzie na jakość, a nie ilość). Dobry system szkoleń wew, kompetentni, pomocni współpracownicy. Atmosfera dobra, choć ja raczej nie angażuję się zbytnio w korpo życie. Zarobki adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia. Hycom nie odstaje tu raczej od konkurencji i daje pewną elastyczność w czasie pracy i formach umowy. Firma daje możliwość zatrudnienia osobom bez wykształcenia IT, ale za to dobrze rokujących, ze znajomością języków.
użytkownik
23.10.2017 (rok temu)
23.10.2017 (rok temu)
Chciałem około 3 tyś netto - odpowiedź od firmy "znaleźliśmy tańszego pracownika na to stanowisko....... "
użytkownik
14.10.2017 (rok temu)
14.10.2017 (rok temu)
oni szukają frajerów za psie pieniądze... nie licz tam na cuda. Szukaj w zagranicznym korpo dostaniesz lepszą kasę 5-6 brutto to standard w normalnym miejscu dla juniora, trzeba się szanować. Benefity niech sobie wsadzą w d... jak będziesz godnie zarabiał to sam sobie sfinansujesz.
użytkownik
05.10.2017 (rok temu)
05.10.2017 (rok temu)
@Nick czasami rekrutacje w firmach przedłużają się. Może jeszcze zadzwonią. Dziękujemy za informację o procesie rekrutacji. A czy macie jakieś doświadczenia albo wspomnienia związane z pracą w firmie Hycom S.A.? Chętnie dowiemy się o nich.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Hycom"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin