test
Znaleziono 62 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "JTC"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
03.12.2018 (miesiąc temu)
03.12.2018 (miesiąc temu)
Jestem pracownikiem JTC i wszystkie rzeczy, które tutaj wypisujesz ORO (AM) są kłamstwem. Zostałeś zwolniony za brak kompetencji i niesumienność i w taki sposób wyrażasz swoje żale??? Powodzenia.
użytkownik
03.12.2018 (miesiąc temu)
03.12.2018 (miesiąc temu)
Czyli nie ma praktyki, że niewykorzystany urlop z danego roku kalendarzowego przechodzi na kolejny miesiąc? Może z tytułu utraty niewykorzystanych dni firma oferuje pracownikom jakiś dodatek do wynagrodzenia? Czy po prostu urlop przepada i na tym cała sprawa się kończy? Zachęcam do Twojej dalszej aktywności.
użytkownik
28.11.2018 (miesiąc temu)
28.11.2018 (miesiąc temu)
Technicznie: jest narzędzie - strona do planowania urlopów i składania/akceptacji wniosków urlopowych. Praktycznie: osoby na umowach B2B nie mają w umowach zapisów o urlopie czy czymkolwiek podobnym - żeby nie było żadnych znamion umowy o pracę. Niby problemów z wzięciem urlopu nie ma ale: jeżeli masz wspólnych klientów z na przykład trzema kolegami, to musisz uwzględnić ich plany urlopowe. Jeżeli masz jakąś specjalność "unikalną" podobnie. I jak się składa takie puzzle to okazuje się, że wzięcie urlopu w okresie letnim czy ferii zimowych żeby móc gdzieś pojechać z rodziną jest bardzo trudnym zadaniem. A jak zostanie ci jakiś zaległy urlop to jednym ruchem firma to kasuje.
użytkownik
20.11.2018 (miesiąc temu)
20.11.2018 (miesiąc temu)
Rozumiem. W Twojej wypowiedzi zawarłeś stwierdzenie, które mnie zaciekawiło. Mianowicie napisałeś o "użeraniu się z urlopem", rozumiem, że pracodawca robi problemy, w przypadku kiedy pracownik chce skorzystać z urlopu wypoczynkowego? Możesz przedstawić, jak w tej firmie wygląda planowanie i wykorzystywanie urlopu wypoczynkowego? Jestem ciekawy, jak to wygląda.
użytkownik
19.11.2018 (miesiąc temu)
19.11.2018 (miesiąc temu)
Konkretnej kwoty nie podam ???? ale bez problemu można znaleźć pracę w Poznaniu na etacie z pensją o 20, nawet 30% wyższą na dzień dobry. Bez użerania się, z urlopem, ZUS-em I innymi plusami. Inaczej rzecz ujmując pieniądze w JTC są co najwyżej średnie.
użytkownik
11.11.2018 (2 miesiące temu)
11.11.2018 (2 miesiące temu)
Dziękuję za Twoją aktywność, która niewątpliwie jest pomocna dla osób, które w przyszłości mogą rozważać zatrudnienie w firmie Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe. W dalszym ciągu zastanawia mnie, jak wygląda mniej więcej wynagrodzenie osoby, która decyduje się na współprace z tym pracodawcą na podstawie własnej działalności gospodarczej. Po odliczeniu opłat związanych z prowadzeniem firmy pracownik wychodzi na tym korzystnie? Jakiego rodzaju zapisy są w przypadku takiej formy współpracy? Będę wdzięczny za Twoją kolejną wypowiedź.
użytkownik
06.11.2018 (2 miesiące temu)
06.11.2018 (2 miesiące temu)
Nie. Nie ma żadnych szans. Jeśli już to raczej w drugą stronę - po wielu latach pracy na etacie dostajesz propozycję nie do odrzucenia przejścia na DG z dość nieciekawymi warunkami umowy.
użytkownik
05.11.2018 (2 miesiące temu)
05.11.2018 (2 miesiące temu)
Czy w ogóle po dłuższym okresie współpracy z firmą Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe na podstawie własnej działalności gospodarczej są szanse, aby przejść na zwykłą umowę o prace? Czy raczej pracodawca nie daje takich możliwości? Zachęcam do dalszej aktywności.
użytkownik
31.10.2018 (2 miesiące temu)
31.10.2018 (2 miesiące temu)
Taka forma jest przede wszystkim korzystna dla firmy. Jak się skończy ulga na ZUS to trzeba się mocno wykłócać o dotrzymanie początkowych ustaleń czyli podniesienie kwoty faktury o zwiększenie składek na ZUS. W zasadzie to jest połączenie wad DG - prowadzenie dokumentacji, brak sformalizowanych uprawnień do urlopu (niby wszystko ok ale jak firma ma w tym interes to tracisz kilkadziesiąt dni zaległego urlopu), brak uregulowanych godzin pracy (przy odrobinie pecha pracujesz po kilkanaście godzin dziennie za beznadziejną kasę - z wadami umowy o pracę: brak swobody, uwiązanie godzinowe, kontrola ze strony pracodawcy. Do tego płatności za fakturę wg uznania prezesa - niektórzy przez cały czas pracy dla JTC ani razu nie dostali swojej kasy na czas.
Wolny dzień w wyjątkowych wypadkach - z mojej perspektywy nie było z tym problemu choć usłyszałem "to kto k...a będzie pracował?"
W kwestii pomocy dla zakładających/prowadzących DG to firma proponuje zaprzyjaźnioną firmę zajmującą się księgowością. Ale trzeba być przygotowanym na propozycję od szefa oddania własnych klientów gdy się dowie, że faktury są na tyle wysokie że warto tego klienta przejąć. Do tego umowy z klauzulami dotyczącymi zakazu konkurencji - 2 lata zakazu po rozwiązaniu bez żadnej rekompensaty za to. 2 lata rozumiem, choć początkowo było to 5, ale reszta...
użytkownik
30.10.2018 (2 miesiące temu)
30.10.2018 (2 miesiące temu)
Jesteś w stanie odpowiedzieć na drugą część mojego pytania? Czy forma współpracy z firmą Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe na podstawie własnej działalności gospodarczej jest korzystna dla pracownika? Co w przypadku, gdy pracownik wyjątkowo musi wziąć wolne? Firma w jakiś sposób pomaga pracownikom na początku prowadzenia działalności? Jeżeli możesz to przedstaw, co wiesz na ten temat.
użytkownik
27.10.2018 (2 miesiące temu)
27.10.2018 (2 miesiące temu)
Proszę ma rację. Tak niestety jest.
użytkownik
24.10.2018 (2 miesiące temu)
24.10.2018 (2 miesiące temu)
Rozumiem, że osoby, które chciałyby pracować w firmie Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe muszą być przygotowane na to, aby założyć własną działalność gospodarczą? Czy patrząc z Twojego doświadczenia, taka forma współpracy jest korzystna dla pracownika? Można odpowiednio zarobić, odliczając wszystkie koszty związane z prowadzeniem firmy?
użytkownik
18.10.2018 (2 miesiące temu)
18.10.2018 (2 miesiące temu)
Firma pracuje teoretycznie od 9 do 17 ale podstawowa zasada to "klient ma być zadowolony". Ponieważ większość osób jest własnej działalności to nie obowiązuje ośmiogodzinny dzień pracy. Jednego dnia pracujesz od 7 do 15 (plus na przykład dojazd 2 godziny w jedną stronę) a następnego. Nie ma czegoś takiego jak grafik. Każdy ma swoich klientów i musi im zapewnić obsługę zgodną z umową. To znaczy do jednego jedziesz raz w miesiącu na 3 godziny bo za tyle płaci, a do innego 2 razy w tygodniu na 8 godzin. Jeżeli masz pecha i twój klient pracuje całą dobę to oprócz tych godzin z umowy odbierasz telefony, w razie potrzeby łączysz się i pracujesz zdalnie, a czasem wsiadasz w samochód pół weekendu spędzasz u klienta ratując sytuację. Teoretycznie można poumawiać się z klientami i mieć jakąś przerwę dla siebie ale system monitorowania pracowników to szybko wychwyci i dostajesz kolejnego klienta. W zasadzie jak nie masz luźnych przebiegów to też dostaniesz kolejnych klientów. Podpisują umowy na więcej niż są w stanie fizycznie przerobić.
użytkownik
18.10.2018 (2 miesiące temu)
18.10.2018 (2 miesiące temu)
Możesz przedstawić ilugodzinny system pracy panuje w firmie Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe? Ciekawi mnie również, czy praca jest jedno zmianowa? Jeżeli nie to opisz, jak ustalany jest grafik? Można go elastycznie dopasować według siebie?
użytkownik
12.10.2018 (3 miesiące temu)
12.10.2018 (3 miesiące temu)
Po prostu taki jest. Uważa że sama możliwość pracy w jego firmie jest tak wspaniała, że domaganie się za to godnych pieniędzy to okradanie go. Wyzwanie od złodziei to eskalacja, wcześniej było standardowe "jest trzech na twoje miejsce"
użytkownik
12.10.2018 (3 miesiące temu)
12.10.2018 (3 miesiące temu)
@Oro, wiesz może, dlaczego właściciel firmy Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe zareagował w taki sposób? Miał ku temu jakieś powody, aby tak osądzić tych pracowników, którzy poszli na rozmowę o ewentualnej podwyżce za wykonywaną pracę? Opisz, co więcej wiesz na ten temat.
użytkownik
12.10.2018 (3 miesiące temu)
12.10.2018 (3 miesiące temu)
Podłączę się pod wątek. Koledzy poszli do właściciela firmy pogadać o podwyżce. Usłyszeli że są złodziejami... Z mojej perspektywy: przez wiele lat żadnej podwyżki, co wynegocjowałem na początku to zostało. Nawet indeksacji inflacji czy składek na ZUS - czyli rok do roku realne wynagrodzenie spada... Imprezy integracyjne to raczej pochwalenie się przed kumplami prezesa jaki jest świetny. Raz na sto lat były jakieś bilety na mecz. Ale pracownicy na trybunach a szefostwo w loży...
użytkownik
05.10.2018 (3 miesiące temu)
05.10.2018 (3 miesiące temu)
@TajemniczyDonPedro, wiesz może, co wpływa na to, iż panuje napięta atmosfera pomiędzy osobami, które są zatrudnione w firmie Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe? Firma stara się poprawiać atmosferę poprzez wspólne integracyjne wyjścia bądź udział w wydarzeniach kulturowych? Przedstaw, proszę, jak to wygląda w praktyce.
użytkownik
02.10.2018 (3 miesiące temu)
02.10.2018 (3 miesiące temu)
Firma Płaci Najniższą Krajową a Resztę dostajesz Pod Stołem.Premia w tej Firmie ty tylko wspomnienie.Atmosfera Między Pracownikami są bardzo Napięte
użytkownik
29.09.2018 (3 miesiące temu)
29.09.2018 (3 miesiące temu)
@TajemniczyDonPedro, możesz sprecyzować, jak dokładnie wygląda poziom wynagrodzeń za pracę w firmie Jacek Trzeciak JTC Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe? Czy poza stałą stawką wynagrodzenia można liczyć na jakieś świadczenia dodatkowe? Ciekawi mnie również, jak ocenisz atmosferę pomiędzy zatrudnionymi pracownikami? Zespół jest zgrany i współpracuje ze sobą? Zachęcam do dalszej dyskusji.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "JTC"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin