Aż dziwne że nie ma tu wpisów!
Praca 2 zmianowa 7-15 od 15-22
(Soboty i nadgodziny w sezonie wręcz obowiazkowe)
Pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące
Później próbną na 3 miesiące
I dopiero po tym umowa o pracę na dwa lata. Zarobki na poczatek 1800 zl później 2200-2600 (Z robotami można zarobić 3100) dojazd do firmy za darmo, są autobusy
Ale tyle plusów, praca ciężka fizycznie i psychicznie.
Układy, kolesiostwo...
Firma gorsza od moropola!
Np. Pan Piotr R. Wyleciał z moropola za xxxxxxx (z wyrokiem sądu) jest tam Koordynatorem na plastrach.
Ale to nie jedyna perełka z morpolu, jest również kochany Artur T. Który prawi swoje kazania niczym ksiądz na mszy.
Wiecie co dzieje się w przedsiębiorstwie Milarex Sp. z o.o. w mieście Słupsk albo jak wygląda tam atmosfera? Dajcie znać co wiecie, Wasz komentarz się liczy!
@Milarex, kiepsko gospodarowałeś kasą, czy dają takie stawki, że nic się nie da przyoszczędzić? Rozumiem, że nie mieliście stałej pracy tylko czasem jakieś zlecenia wpadały?
Hej witam was wszystkich tutaj właśnie wróciłem z tej Hpn+ przygody byłem tam pięć tygodni i na czysto zarobiłem 200 euro,żenada,jechaliśmy tam do pracy z kolegą jako spawacze ale na miejscu niespodzianka,mieszkanie szkoda gadać lepiej mam w piwnicy,brak ogrzewania,praca owszem była ale na mięsie w Lintello w Hollandii a nie jako spawacz,okłamała nas tam jedna z ich pracownic oraz sam jeden ze współudziałowców tego bajzlu,cały czas kłamstwo obiecywania i ściema,nic poza tym,traktują ludzi jak bydło,opiszę ich wszędzie bo to jest firma kogucik,i tak z pracą było jak było tam gdzie ciężko i nikt nie chciał pracować była cały czas gdzie indziej nic tylko czasem jakieś rozładowanie tira na 3 godzinki i nic poza tym,siedziało się w domku i tak leciało,jak potrzebowali to dzwonili do ciebie i z marszu jak świnię zabierali cię do niby pracy,ech szkoda pisania bo i tak ale ja opisuje ich jacy oni są naprawdę bo dzisiaj rano wróciłem z tej małej przygody z tym całym HPN+,nie pchajcie się do nich bo to banda sk...... nic innego nabierają ludzi i tyle pozdrawiam Milarex Tułowice.....
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Milarex" załóż nowy temat
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Wczytywanie danych...
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":