Pracowałem w mlekovicie na stanowisku operatora i nie było źle. Zarobki lepsze niż u konkurencji, a i sam zespół to pozytywni ludzie także dobrze wspominam.
Teraz jest w Brzesku, w małopolsce (ciekawe dlaczego go tak przenoszą). 2 lata minęły od wpisu Jerrego a sprawa dalej aktualna tylko miejsce inne. Antydepresanty przy tym gościu to norma.
Chciałabym Ciebie zachęcić, żebyś rozwinął swoją wypowiedź i napisał więcej szczegółów dotyczących tego pracodawcy. Co w pracy dla SM Mlekovita oceniasz pozytywnie? Myślę że, Twoja wypowiedź może okazać się cenną wskazówką dla przyszłych kandydatów o pracę.
sa dni, ze jest lepiej, raz gorzej. duzo zalezy od nastroju reszty. tak to ogolnie nie mogę wieszać psow na tej firmie bo to calkiem solidny pracodowca
@ponel, czy warunki zatrudnienia w SM Mlekovita zmieniają się wraz ze stażem pracy? Czy od swojego pracodawcy możecie liczyć na pozapłacowe benefity? Jak pod tym względem prezentuje się firma? Czy czujecie się doceniani przez kadrę zarządzającą? Zachęcam Ciebie do aktywności na forum.
Jestem z ta firma zwiazany już od dłuższego czasu i mi sie tu podoba. Wiadomo czasem można się przyczepic do czegos, ale to sa raczej drobnostki i one nie maja większego wpływu na caloksztalt.
Dobra atmosfera w robocie to może wydawac sie taka oczywista rzecz dla kazdegfo, ale jak w poprzedniej robocie chciałem cos nawet zazartowac to każdy był taki olewajacy…tu się serio czuje dobrze.
@Clover over Dover, komentarze na forum usuwane są tylko wtedy, gdy łamią jego regulamin. Zachęcam Ciebie do zapoznania się z nim: https://najlepszyfachowiec.pl/regulamin Wpisy mogą zostać zgłoszone przez użytkowników, które są sprawdzane przez administracje pod względem zgodności z regulaminem i dopiero wtedy mogą zostać usunięte. Każdy komentarz, nawet jeśli jest negatywny, a nie łamie jego postanowień, pozostaje na forum.
to była moja pierwsza robota i nie wiedziałem czego się spodziewac. Jak czegos nie ogarnialem to mi pomagali, nikt raczej nie był dla jakiś niemily czy cos...
Kazdy wie co ma robic i robi swoje. Zmiana leci jak z bicza strzelil i to jest na plus. Nie mam jakichs zarzutow bo w sumie jest tak jak było mowione na poczatku.
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":