test
Znaleziono 88 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "New yorker"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Staramy się zrozumieć Twoje położenia. Jednak chyba sama przyznasz, że nie warto zrażać po jednej takiej sytuacji. Zgłosiłaś ten fakt Kierownikowi sklepu?

Większość opinii pochodzi tu od klientów. Najwyższy zatem czas, by wypowiedzieli się tu pracownicy firmy New yorker Polska. Czy poziom wynagrodzenia sukcesywnie Wam wzrasta? Proszę, wypowiedzcie się o tym pracodawcy.
użytkownik
05.11.2018 (3 miesiące temu)
05.11.2018 (3 miesiące temu)
Nieprofesjonalna, niemiła obsługa. Pracowniczki potrafią odezwać się do klienta z tekstem "żeby mi to było ostatni raz" przy wymianie kurtki na większy rozmiar. Zdecydowanie nie polecam. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
użytkownik
29.10.2018 (3 miesiące temu)
29.10.2018 (3 miesiące temu)
W dniu wczorajszym robiłem zakupy w sklepie New yorker w Manufaktura Łódź, w pewnym momencie podchodzi do mnie dwóch ochroniarzy i mówią że rzekomo ukradlem rękawiczki oczywiście nic takiego nie miało miejsca. Po zajęciu ani ochroniarze ani kierownicy sklepu mnie nie przeprosili. Nadmienie tylko ze jestem osobą niepełnosprawna poruszająca się na wózku. Jak można było tak potraktować osobę chora. Mam nadzieję że osoby niepełnosprawne będą omijać ten sklep. Mam nadzieję również że ten sklep splajtuje gdyż w cywilizowanym świecie nie ma miejsca na firmy które dyskryminuja osoby niepełnosprawne
użytkownik
06.09.2018 (5 miesięcy temu)
06.09.2018 (5 miesięcy temu)
Zapłaciłaś za spodnie, których nie dostałaś i zaakceptowałaś zwyczajnie ten fakt? Piramidalna bzdura. Nawet bez paragonu można wszystko zweryfikować, wystarczy sprawdzić kamery. Ludzie popełniają błędy, zdarza się. Wystarczyło się wrócić do sklepu i wyjaśnić sprawę, zamiast wypisywać oszczerstwa na forum i nazywać kogoś babskiem.
autor
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
Posiadacie jakieś nowe informacje z życia firmy? Czy od ostatniej opinii warunki zatrudnienia i wynagrodzeń uległy zmianie? Jak wygląda obecnie atmosfera i relacje z przełożonymi? Czy można liczyć na stabilne zatrudnienie na umowę o pracę? Zachęcam Was do pisania najnowszych komentarzy związanych z tą firmą.
użytkownik
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
Ostatnio robiłam zakupy w NY w Galerii Krakowskiej i babsko przy kasie nie dało mi zakupionych przeze mnie spodni. Mój błąd, że zauważyłam tak późno i od razu praktycznie wyrzuciłam paragon = teraz nie mam żadnego dowodu zakupu... ale tak się nie robi!!!! Gdybym miała paragon to zrobiłabym niezłą rozróbę.... a nie chce mi się bawić w jakieś dochodzenia już, ale radzę uważać przy kasie.
użytkownik
13.05.2018 (9 miesięcy temu)
13.05.2018 (9 miesięcy temu)
Ha! Nie narzekajcie bo LPP na poł etatu daje 1000 .. i tam to jest kabaret...
użytkownik
03.05.2018 (9 miesięcy temu)
03.05.2018 (9 miesięcy temu)
Gdy kończyłem urlop, Andrzej M. i Maciej J. chcieli, abym nadal pracował podlegając Andrzejowi M. Wówczas udałem się do biura regionalnego na ulicy Obornickiej, gdzie rozmawiałem z pracownicą biura. Opowiedziałem jej o całej sytuacji, wówczas ona zadeklarowała pomoc. Następnego dnia Maciej J. wyznaczył mi stanowisko pracy (sklep New yorker w Galerii King Cross). Trzy dni później stwierdził jednak, że wyznacza mi sklep Smyk w Galerii Factory w Luboniu. Trudno było tam dojechać, dojazd zajmował dużo czasu, możliwa była jedynie popołudniowa zmiana w godzinach 12-21. Zwracałem uwagę na fakt, że mam małe dziecko, muszę się nim opiekować, co było jednak lekceważone.
Kierownikiem sklepu Smyk w Galerii Factory była zaprzyjaźniona z Dominiką D. i Grzegorzem K. Renata S. Po kilku „testach” mojej osoby (w środowisku takich osób jak Grzegorz K. i Dominika D. popularne jest bowiem zdanie: trzeba kolesia sprawdzić na ile można z nim sobie pozwolić) zaczęła prowokować mnie do kłótni i awanturować się. Pewnego razu szantażowała mnie również oczernianiem przed firmą Solid. zwróciłem się do Macieja J. z prośbą o przeniesienie. Podobnie jak w poprzednim przypadku, Maciej J. udawał, że wierzy w moją winę. Mimo tego, że Renata S. twierdziła, że molestuję seksualnie pracowników sklepu – tak samo jak Dominika D. i Grzegorz K. jednak również, mimo kamer nagrywających nawet najmniejsze zakątki sklepu nie miała dowodów – Maciej J. odmówił udzielenia mi pomocy. Straszył mnie za to, że przyjedzie do sklepu z Tomaszem F. – zastępcą dyrektora, i będę miał problemy. zacząłem szukać sobie innej pracy. Kiedy ją znalazłem, Maciej J. nie krył wściekłości – powinien się chyba cieszyć, że pozbywa się tak „kłopotliwego” pracownika. W momencie przyjazdu do sklepu aby odebrać moje wypowiedzenie unikał tematu rzekomego „molestowania seksualnego”, przyznał jednak, że było ono kłamstwem. Złość z powodu mojego wypowiedzenia wyraziła także Renata S.
użytkownik
29.04.2018 (9 miesięcy temu)
29.04.2018 (9 miesięcy temu)
Co od czasu dodania ostatniej opinii uległo zmianie w New yorker Polska?
użytkownik
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
Praca ciężka i z dużą ilością obowiązków, tego nie ma co ukrywać. Nie jest to praca dla ludzi, którzy chcą przyjść, postać 4-8h i pójść do domu. Wiadomo praca zmianowa - jak to w odzieżówce. Mimo to pracowało mi się bardzo dobrze. Fajna atmosfera w zespołach, dobry kontakt z kierownikiem filii i kierownikiem regionalnym, nikt się nie wywyższał. Premie za budżet realne do zdobycia, wynagrodzenie zawsze na czas. Jeżeli ktoś chce się czegoś nauczyć to ma na to szanse, trzeba jedynie być zaangażowanym. Możliwe i dosyć częste awanse wewnętrzne. Zniżka 30% na odzież - za niska biorąc pod uwagę fakt, że firma nie daje uniformów, a wymaga żeby chodzić w rzeczach NY. Z dodatków do pensji jest jeszcze trzynastka, wypłacana połowa w lipcu i połowa w grudniu. Podsumowując - bardo dobre miejsce pracy, ale dla ludzi którzy chcą pracować, a nie dla obiboków. Były pracownik, Wielkopolska
użytkownik
29.03.2018 (10 miesięcy temu)
29.03.2018 (10 miesięcy temu)
Ja miałam 1150 brutto na pół etatu
użytkownik
29.03.2018 (10 miesięcy temu)
29.03.2018 (10 miesięcy temu)
Pracowałam w New yorker we Włocławku. Za sprawą panującej tam atmosfery ludzie sami odchodza (bywały miesiące, że po kilka osób odchodziło) lub nie przedłuża im się umowy, bo np. nie przychodzą do pracy na każdy telefon. Nowi mają najgorzej, zero szkolenia, reszta się na nich ślizga, brak jest tam osoby, która by się zajęła szkoleniem nowych pracowników (miesięcznie po kilka osób się zmienia). Z wielką łaską mówi im się, że stałe coś źle robią. Każda nowa osoba nie była dobrze przeszkolona, a do kazdej mieli pretensje. Gora nie ma pojęcia jak wygląda praca w tym sklepie, jedni sprzątają pół sklepu, inni plotkują. Kierownik-gruba baba z nadwaga, miła na rozmowie kwalifikacyjnej, stosuje mobbing. Od czasu kiedy została przyjęta poodchodzily osoby, które pracowały po kilka lat. Jeśli nie przychodzi się na gwizdek na nadgodziny, to potem zaczyna się poniżanie, pogarda. Tak więc nagdodziny są obowiazkowe-inaczej cię zwolnią z braku zaangażowania :D Paradoks-osoba stojąca na kasie ma do wysprzątania 1/3 sklepu, osoba nie stojąca na kasie ma to samo :D to tak jakby kasjerka w markecie miała sprzatac jescze sklep stojąc równocześnie na kasie. Nie muszę chyba pisać że koleżanki "kierowniczki" nie stoją na kasie. One mają swoje działy, swoją pracę, wykorzystuje się nowych, to im się najwięcej obrywa. Przydupasy mają najlepiej, im się pomaga jak się nie wyrobia, oni zawsze robią dobrze. To praca dla osób, które tolerują pogardliwe traktowanie, czlowieka się tam traktuje jak psa. Nie polecam tej pracy, w życiu nie pracowałam w gorszym miejscu z takim motłochem, lepiej było na produkcjach, magazynach. Kierownik(nie wiem czy w ogóle posiada jakieś doświadczenie w zarządzaniu większą grupą ludzi) to ze siebie robi mistrza ciucholandu, w 8 h to niby cały sklep ogarnie (nikt nigdy tego nie widział)ciekawe dlaczego szuka ciągle pracowników...
użytkownik
29.03.2018 (10 miesięcy temu)
29.03.2018 (10 miesięcy temu)
Pracowałam w New yorker we Włocławku. Pracownicy albo sami odchodzą(bywały miesiące że po kilka osób odchodzilo) albo są zwalniani, bo nie przychodzą na gwizdek "kierownika". Człowieka traktuje się tam gorzej jak psa. Zero szkolenia. Poletatowi to już w ogóle tylko na dostawke, same popoludniowki, ranki mają kierowniczka i jej przydupaski. Płaca więcej niż najniższa, rabat pracowniczy. Ogólnie praca dla osób które nie mają życia prywatnego i na każdy telefon gotowi są frunąć, bo inaczej niezadowolony kierownik stosuje mobbing! Jedni muszą sprzątać pół sklepu, inni siedzą na zapleczu, totalny brak organizacji i osoby zarządzającej tym nieladem. Najgorzej mają tam nowe osoby, które jeszcze nic nie potrafią, a na nich reszta się slizga. Gora nie ma pojecia jak wyglada praca w tym sklepie, jakie tam sa warunki i atmosfera. Nie polecam tego miejsca, w życiu nie pracowałam w gorszym, lepiej było na produkcjach, magazynach
użytkownik
27.03.2018 (10 miesięcy temu)
27.03.2018 (10 miesięcy temu)
Ostatnim pomysłem Tesli była konstrukcja maszyny, która mogłaby być zdalnie sterowana radiowo i wykonywać rozmaite czynności automatycznie. Najpierw Tesla opatentował pierwszy na świecie pilot radiowy, a następnie stworzył całą grupę urządzeń – maszynę kroczącą, maszynę latającą i maszynę pływającą, którymi mógł sterować zdalnie za pomocą swojego pilota. Kolejnym pomysłem było wmontowanie urządzeń sterujących z pilota do maszyny kroczącej, zaopatrzenie jej w czujniki i wreszcie „puszczenie wolno” – na skutek czego powstał pierwszy na świecie robot mobilny.
Wolna energia

Koncepcja wolnej energii była rodzajem obsesji Tesli, który pod koniec życia wykorzystywał każdą wolną chwilę na jej poszukiwanie.

Tesla twierdził: (...)ujarzmiłem promienie kosmiczne i sprawiłem, by służyły jako napęd (...). Ciężko pracowałem nad tym przez ponad 25 lat, a dziś mogę stwierdzić, że się udało. (cytat z 10 lipca 1931 r. z Brooklyn Eagle).

W 1901 r. opatentował odbiornik wolnej energii nazwany Aparatem do Wykorzystywania Energii Promienistej. Patent odnosi się do Słońca, jak i innych źródeł energii promienistej, jak promienie kosmiczne.

Próbował także przekształcić jednobiegunową prądnicę Faradaya w urządzenie wolnej energii. W 1889 r. uzyskał patent na maszynę dynamoelektryczną, której konstrukcję – opartą na pomyśle Faradaya – udoskonalił pod względem wydajności przez zmniejszenie oporu i odwrócenie momentu napędowego. Tesla sądził, że jeżeli da się uzyskać moment obrotowy o kierunku zgodnym – a nie przeciwnym – z kierunkiem ruchu, wówczas maszyna stanie się samowystarczalna. Chociaż nie udało mu się tego dokonać, jego ideą i ideą Faradaya zainteresowali się w latach 70. i 80. XX w. liczni badacze, między innymi Bruce De Palma – wynalazca maszyny N, mimo że już za życia Tesli udowodniono, że tego rodzaju maszyna łamałaby kilka praw fizyki, przede wszystkim zasadę zachowania energii.
Śmierć
Urna z prochami Tesli w belgradzkim muzeum poświęconym wynalazcy

Nikola Tesla zmarł 7 stycznia 1943 r. o 22:30 w prawosławne Boże Narodzenie w apartamencie nr 3327 hotelu New yorker w Nowym Jorku. Przyczyną śmierci był zakrzep tętnicy wieńcowej. Jego zwłoki zostały znalezione przez służącą Alice Monaghan, która weszła do pokoju naukowca, ignorując wywieszkę na drzwiach mówiącą „proszę nie przeszkadzać”, powieszoną przez Teslę dwa dni przed śmiercią[9].

Następnego dnia siostrzeniec Tesli, Sava Kosanović, pośpieszył do pokoju wujka. Według zeznań krewnego, z pokoju nieboszczyka zniknęły zapiski naukowe i czarny notatnik z kilkuset stronami, w tym z niektórymi podpisanymi „Sprawy rządowe”. Krótko potem, wszystkie jego posiadłości zostały skonfiskowane przez urząd o nazwie Alien Property Custodian, pomimo że był on pełnoprawnym obywatelem Stanów Zjednoczonych[10].

Parę dni po śmierci Tesli jugosłowiański rząd na uchodźstwie wydał oświadczenie podsumowujące osiągnięcia naukowca i harmonogram jego pogrzebu. 10 stycznia 1943 r. mowa napisana przez Louiss Adamics została odczytana w radiowej transmisji na żywo w Radio New York przez burmistrza Nowego Jorku Fiorella La Guardię. Ceremonia pogrzebowa odbyła się 12 stycznia w katedrze św. Jana na Manhattanie. W pogrzebie uczestniczyło ponad 2000 osób, w tym pogrążona w żałobie rodzina: Sava Kosanović i Nikola Trbojević. Listy z wyrazami współczucia zostały nadesłane przez wiele znanych osobistości, w tym Eleonorę Roosevelt i wiceprezydenta Henry’ego Wallace’a. Ciało Tesli zostało skremowane. Jego prochy zostały zabrane do Belgradu w 1957 r. i obecnie znajdują się w Muzeum Nikoli Tesli[11].
użytkownik
14.03.2018 (11 miesięcy temu)
14.03.2018 (11 miesięcy temu)
Co jeszcze możesz powiedzieć o pozostałych warunkach pracy w New yorker Polska. Twoja wypowiedź będzie przydatna dla wszystkich tych, którzy rozważają złożenie CV do tej firmy.
użytkownik
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
Proszę bardzo, perełka wśród kierowców zawodowych ukrywająca się pod pseudonimem AD, okazał się być człowiekiem światowym. W New yorkerze był, może nawet coś kupił, może krótkie spodenki na chude nóżki. A jeśli jeszcze gosposie zabrał na wyprzedaże to pełen szacun, panisko pełną gębą. Swoją drogą nie wydaje się Wam dziwne, że prosty człowiek posiada gosposie. Sprawa oczywista u wielkich tego świata, dajmy na to taki Papież, czy gwiazdy Hollywoodu, czy chociażby bogata szlachta dawniej. Ale w dzisiejszych czasach gosposia na usługach u przeciętniaka to brzmi jak niesmaczny żart. Ma ktoś wiedzę o zasługach lub osiągnięciach tego człowieka, jakby co dajcie znać. Tymczasem miłego weekendu wszystkim normalnym życzę. Do następnego razu
użytkownik
01.03.2018 (11 miesięcy temu)
01.03.2018 (11 miesięcy temu)
Do klientów- szanowni klienci informujemy że to nie nasza wina ze jest tak xxxxxxx na sklepie, ze nie mamy dla Was czasu za bardzo, że jesteśmy wycieńczeni ,smutni i rozżaleni .. otóż czujemy sie jakbyśmy pracowali w niemieckim xxxxxxx , rządzącym przez nieczułych i wyrachowanych Herr kierowników i Von dyrektorów,dla których liczą się tylko słupki i wyniki . a Ty jako pracownik jesteś NIKIM!!!!! tak się czujemy wlaśnie, jak śmieci ... robimy tak wiele za tak nie wiele... sprzątamy przymierzalnie, zamiatamy i wycieramy od kurzu sklep, otwieramy cięzkie pudla dostaw okolo setki , nie macie pojęcia jak mamy cięzko .. dosłownie tyramy... wiec wybaczcie nam i postarajcie się zrozumieć :(
użytkownik
01.03.2018 (11 miesięcy temu)
01.03.2018 (11 miesięcy temu)
Otóż prawie wszystkie opinie to prawda.... podpisuję niemal pod każdą... pracownik jest tylko trybikiem który jak nie bedzie odpowiednio pracował ,sie wymieni na inny ... w myśl zasady nie pasuje to nara ,na twoje miejsce znajdzie sie kto inny, i tu mamy ową częstą zmianę rotacji pracowników, a co za tym idzie kulawą obsługe bo jak juz delikwent nauczy sie podstaw obsługi i pracy ,pozna też realia tej pseudo fajnej atmosfery i ucieka !!! wcale sie nie dziwić skoro płaca nie adekwatna do wymagań , po powrocie do domu ledwo żywy i spocony jak po obsłudze jakiegoś bankietu na pół miliona osób ..opinie klientów są oczywiscie na miejscu mówiąc ze bywami niewykwalifikowani do końca jak i nie mający na nic czasu... otóż nie mamy nawet na napicie sie wody lub załatwienie spraw fizjologicznych.. a jak juz pójdziesz na L4 o MASAKRA , nie chciej wiedzieć jakie psy sa wieszane pod Twoim adresem wśród kierownictwa i czy wogóle chcesz wracać po chorobie zlinczowana juz mentalnie...wymogi wymogi i jeszcze raz wymogi ale od siebie jako pracodawcy nie wymagaja nic , zero pochwał tylko to źle tamto źle i ciagłe zmiany ..jednego dnia tak jutro inaczej a przyjedzie dyro i wszystko skrytykuje i znowu od nowa i tak biegasz jak porypany po tym sklepie robiac nową, zabudowe jednoczesnie otwierając sam dostawę skladającą sie z 80 kartonów, poczym zabezpieczając towar bedą tez na sklepie po skopiowaniu i na kasie, aaaaa i także obsługując klientów pomagają im w wyborze ,,zapomnialam o przerwie>>? oj nie spokojnie kazda minute spóźnienia wyjscia na sklep Ci wyliczą nie martw się... jednym slowem MASAKRA Pip by sie przydał, a jak nie pomoże zawsze są media .. oni kochają takie tematy.
użytkownik
17.02.2018 (11 miesięcy temu)
17.02.2018 (11 miesięcy temu)
Pracuje w NY obecnie i kierowniczka powiedziała że nie prsluguje no Wgl przerwa. Ja 10 h pracy brak przerw. Czy to w ogóle zgodne z prawem?
użytkownik
13.02.2018 (rok temu)
13.02.2018 (rok temu)
Plusy
Chodzisz we własnych ciuchach
Zniżka pracownia natomiast i tak bardziej opłaca się kupić coś z przeceny niż na zniżkę pracowniczą
Minusy
To całą reszta
umowy
wyplata
lista obowiązków
nadgodziny które rzadko kiedy są płatne raczej odbierane nadgodziny w krytych nikt drugie nie pyta czy chcesz zostać tylko zostajesz a później nikt się nie pyta Kiedy chcesz sobie je odebrac tylko wypisze w takim czasie żeby pasowało kierownikowi
Np ja nadgodziny odbieram przychodząc do pracy zamiast ma,12.00 to na 14.00 a kierownik wychodzi sobie wcześniej .. Też bym tak chciała ale nie mam nic do gadania.
Ogólnie jestes od wszystkiego kabiny porządek magazyn towar przecena i oczywiście kasa nie na jednej kasjerki którą jest odpowiedzialna tylko za kasę tylko bieganie z kasy na sklep albo magazyn
Po drugie atmosfera nigdy nie byłam w takim sklepie z tak beznadziejna atmosfera
Na koniec zacznę ze mam długie doświadczenie w sklepie ale z taka lipą jeszcze się nie spotkałam
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "New yorker"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin