test
Znaleziono 538 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Paged"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
04.12.2018 (miesiąc temu)
04.12.2018 (miesiąc temu)
Drodzy współpracownicy takiego dziadostwa ,chamstwa,arogancji zarządu i napychania kasą kieszeni własnym kolegą to jeszcze ten zakład nie widział zatrudnili dyrektora d/s łańcuchów dostaw za którego prace zrobi Paweł,Agata i Paweł a on zainkasuje 20 tys to jest jakiś koszmar z którego chciałbym się wybudzić.Ludzie nie dostają po 5 lat podwyżki bo trzeba oszczędzać gdzie tu logika.Tych rządzących należałoby podać do prokuratury za działanie na niekorzyść spółki i doprowadzanie jej do bankructwa.
użytkownik
03.12.2018 (miesiąc temu)
03.12.2018 (miesiąc temu)
Drogi kolego na badanie alkomatem musisz wyrazić zgodę, po pierwsze portier musi ci powiedzieć co jest powodem wykonania testu po drugie nie może robić tego wyrywkowo na kim chce po trzecie musi mieć pisemną zgodę twojego pracodawcy badanie musi zawsze zakończyć się protokołem w którym musi być napisane z jakiego powodu przeprowadził kontrole po piąte alkomat musi mieć niezbędne certyfikaty i atesty w innym przypadku naruszona jest twoja godność i dobra osobiste.Podsumowując zgłaszajcie to wszystko do PIP zrobią porządek z dowodami,alkomatami i grzebaniem po torbach.
użytkownik
29.11.2018 (miesiąc temu)
29.11.2018 (miesiąc temu)
Dowody mogą sprawdzać. Ale gdzie w polskim prawie jest zapis o tym że ja ten dowód muszę nosić przy sobie.
Mogę podać dane osobowe ale dowodu osobistego posiadać przy sobie już nie muszę.
Ech.
Gdzie są nasi starzy ochroniarze. Którzy każdego znali. Wiedzieli kto wchodzi kto wychodzi.
Zawsze uśmiechnięci. Grzeczni.
Pomocni.
użytkownik
29.11.2018 (miesiąc temu)
29.11.2018 (miesiąc temu)
Ma na myśli to że nowa ochrona żąda okazania dowodu osobistego przy wejściu i wyrywkowo sprawdza stan trzeźwości wchodzących pracowników.
A tak naprawdę przez większość c, asu nie ma nikogo z ochrony na bramie nr 2.
Pojawiają się ewentualnie w godzinach wejsc/wyjść.
Można pare sklejek przez płot przerzucić. Hah.
Tylko kto by chciał produkowane przez kierownika produkcji braki. Lol
Zakład na psy schodzi.
Kultura osobista? A co to jest w tym miejscu?
Szacunek? Dawno i nie prawda.
Bardzo dużo jest prawdy w powiedzenia że punt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Im więcej przy korycie siedzi tym mniej będziemy mieć jako zwykli pracownicy.
Niedobrze się dzieje jednym słowem.
A najlepsze jest to że tu napisać nie można bo wiadomo będzie Kto kim jest i jakie zajmuje stanowisko. No i ile tak naprawdę wie.
użytkownik
28.11.2018 (miesiąc temu)
28.11.2018 (miesiąc temu)
Czy możesz doprecyzować co dokładnie masz na myśli? Jesteś w dalszym ciągu pracownikiem Paged Sklejka? O jakim sprawdzaniu i kontrolach piszesz? Powiedz nam coś więcej na ten temat.
użytkownik
23.11.2018 (miesiąc temu)
23.11.2018 (miesiąc temu)
Nowa ochrona????szkoda gadać ,nielegalne sprawdzanie dowodów osobistych I wyrywkowe kontrole wybranych sobie osób alkomatem.
użytkownik
22.10.2018 (2 miesiące temu)
22.10.2018 (2 miesiące temu)
Następny się dziś pseudo dyrektor zwolnił. Namieszali a teraz powoli uciekają bo im się grunt pod nogami pali.
użytkownik
11.10.2018 (3 miesiące temu)
11.10.2018 (3 miesiące temu)
A moim zdaniem największym problemem zakładów sklejkowych Paged jest Zarząd, który składa się z kompletnych ignorantów. Wszyscy wiemy, że w tej branży trzeba mieć rozległą wiedzę i doświadczenie, a kiedy nowi dyrektorzy mają się nauczyć, skoro rok, góra dwa lata tutaj popracują i out? Wyniki są robione brakiem podwyżek, premii dla pracowników albo kreatywną księgowością, tutaj nagminnie stosowaną.
Dlaczego sprzedaż siadła? Może choćby dlatego, że firma pozbywa się sprzedawców z wieloletnim doświadczeniem, nawet nie walcząc o nich. Sprzedawców, którzy mieli świetne relacje z klientami i zęby zjedli na sprzedaży sklejek. Za poprzedniego zarządu całą sprzedaż robiło kilka stacjonarnie siedzących osób, wskaźniki rosły, zakłady nie wyrabiały z produkcją, a teraz pozatrudniali nowych kierowników regionalnych, którzy nie wiedzą co sprzedają. Żeby chociaż przyciągnęli nowego klienta. Pokażcie mi na zachodzie taka firmę, która ot tak sobie pozbywa się ludzi, w których zainwestowała czas i pieniądze, a w ich miejsce zatrudniła nowych, którzy dopiero muszą się nauczyć. To są wielkie koszty i strata dla firmy. Ogólnie ta firma ma bardzo dziwne podejście do starych pracowników, wychodzi na to, że lepiej się zwolnić i zatrudnić na nowo, bo nowy ma lepiej i przede wszystkim większe pieniądze. Kto wam będzie szkolił tych młodych, jak się ludzi z doświadczeniem i wiedzą pozbędziecie?
Przypomnijcie sobie jak to było za poprzedniego Zarządu, W.C. jaki był to był, ale do kierowania wystarczyło dwóch dyrektorów, plus po jednym na zakład, jak ktoś nie chorował co roku dostawał podwyżkę, a teraz? Nie ma podwyżek, bo Zarząd naobiecywał właścicielom gruszki na wierzbie i trzeba skądś ten plam wyrobić, a najłatwiej na pracownikach. Poza tym natworzyli stanowisk dyrektorskich, które nic nie wnoszą do firmy, ale pozwalają zrzucić z siebie odpowiedzialność. Nie mówiąc o doradcach, których pełno i którzy biorą za to odpowiednie pieniądze. Ale tak to jest, skoro nie ma się wiedzy, to trzeba się podpierać doradcami.
użytkownik
27.09.2018 (3 miesiące temu)
27.09.2018 (3 miesiące temu)
Grzegorz, po drodze zabierz Waldka...tylko Wy dwaj bylibyście w stanie zrobić tu porządek.. miotły i taczki w pogotowiu! A i chętnych do wymiatania tego brudu nie zabraknie.
użytkownik
21.09.2018 (3 miesiące temu)
21.09.2018 (3 miesiące temu)
Mam pytanie o jakiej branży mówimy lodowek , garnków , win ? bo chyba nie drzewnej.
Ten człowiek do tej pory nie wiele ma pojęcia o sprawach technicznych dlatego nie spotyka się z klientami bo by mu w twarz się roześmiali.
Od i cala prawda
użytkownik
21.09.2018 (3 miesiące temu)
21.09.2018 (3 miesiące temu)
Słyszałem ze konkurencja Paged Sklejka śmieje się xxxxxxx jak słyszy o Paged i ich nowych dowódcach. Aż ręce zacierają a zamówienia od byłych klientów Paged idą szerokim strumieniem.
He he he .
użytkownik
19.09.2018 (3 miesiące temu)
19.09.2018 (3 miesiące temu)
Jak był Gosiewski to nie trzeba było kombinować, teraz wszystko leży aż strach co będzie za miesiąc... Grzegorz wróć ratować ten bajzel!
użytkownik
19.09.2018 (3 miesiące temu)
19.09.2018 (3 miesiące temu)
W Piszu podobnie, dwie dziewczyny ze sprzedaży odeszły, zatrudnili jakąś dziewczynkę i chłopczyka... Tragedia...
użytkownik
18.09.2018 (3 miesiące temu)
18.09.2018 (3 miesiące temu)
Kolego chyba ty też nie jesteś z tej branży, jak się zatrudnia na przedstawicieli byłych sprzedawców win lub opakowań plastikowych to co my chcemy uzyskać. Jakie zamówienia ws2 stoi wydz.okl stoi a dostawcy nie będą czekać na pieniądze.Przyjdż rano o 8 zobaczysz gdzie magazyn stawia produkcje z poprzedniego dnia-na podwórku bo magazyny pełne.Nowi pseudo sprzedawcy terenowi w kraju i za granicą mniejosiągneli do tej pory co 5 sprzedawców za starych czasów.Uwierzcie mi nowi dyrektorzy i nowi regionalni po prostu bardziej przeszkadzacie niż pomagacie a dyrektor d/s sprzedaży krajowej po prostu w Morągu rozwalił sprzedaż krajową i kolego nie jestem laikiem wiem co pisze.
użytkownik
15.09.2018 (4 miesiące temu)
15.09.2018 (4 miesiące temu)
Na początek chyba 14 brutto premie są ale za wyrobienie normy 20 zł brutto za dzień
użytkownik
14.09.2018 (4 miesiące temu)
14.09.2018 (4 miesiące temu)
Nooo.
Ale gdzie ci starzy pracownicy.
Pozwalniali się.
Ten zakład pierdyknie z wielkim hukiem.
Nie ma komu pracować. Nie ma komu sprzedawać. Jakie stawki proponują na start mechanikom?? Jakie zwykłym pracownikom.
Była jedna kadrowa ogarnięte. Teraz trzy siedzą.
Udają wielki dział kadr. HR od siedmiu boleści.
Nikt nic tu nie ogarnia. Jeden wielki xxxxxxx Kierownicy zmian maja wywalone na wszystko. Kierownik produkcji taki sam jak poprzedni. Bezczelny.
Zapomnieli jak sami byli robolami.
Każdy z nich tak zaczynał.
A teraz co? Punkt widzenia w zależności od punktu siedzenia?
Eeee.
Żadne komentarze tutaj nie zmienia sytuacji w zakładzie.
Tyle że może ktoś kto ma chęć tu pracować to sobie poczyta i się zniechęci.
Żeby mieć zyski to trzeba wpompowac trochę kasy. A jak się oszczędza na przetargach na części ci do maszyn to będzie jak teraz.
Możemy żółć tu wylewac.
Każdy, anonimowo.
Ale. To nic nie da.
Tyle że na mieście ludzie będą się śmiać. Już się śmieją.
Kiedyś bardzo ciężko było się dostać do pracy. A teraz?
Sami oceńcie. Drodzy wspołrobole. Kto na jakim stanowisku siedzi i jakie ma kwalifikacje.dlugo by opowiada. Co tu się dzieje.
Połowę tajemnica obowiązuje.
Więc za wiele nie można się wunurzac tutaj.
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
13.09.2018 (4 miesiące temu)
O jakiej Ty branży mówisz? Bo jakoś nie kojarzę go z branży drzewnej ? Żeby być dobrym w jakiejś dziedzinie, to się po prostu trzeba na niej znać lub też wykazywać trochę chęci i zaangażowania żeby ją poznać. Tu tego nie ma. Przykro patrzeć na to co Wy Panowie z tą Firmą robicie. Niszcie coś, na co "Ktoś" pracował latami.
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
13.09.2018 (4 miesiące temu)
Nie trzeba było rozpierdzielać czegoś co dobrze funkcjonowało. Trzeba było uczyć się od starych sprawdzonych i kompetentnych sprzedawców. Tak na marginesie..w czyjej dupci trzymasz swój palec? Wszedł gładko czy przy pomocy wazeliny?
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
13.09.2018 (4 miesiące temu)
nikt nikogo nie pogoni..przeszeregują się, podpiszą nowe angaże i pojadą dalej..od wypłaty do wypłaty.. furami z wypożyczalni..od lunchu do lunchu...byle do przodu..po Pagedowskim trupie!
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
13.09.2018 (4 miesiące temu)
i ja przeżywam to rozstanie..nie śpię ..nie jem..nie mogę pracować... co teraz ze mną będzie?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Paged"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Poznań

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin