test
Znaleziono 120 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Papilart"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Jak czytam te komentarze związane z kłamstwami szefostwa ,z dawaniem do łapy ,z umowami na czarno itp to się dziwie jaka zawistna i zazdrosna osoba trzeba być żeby pisać takie komentarze . Komuś się nie powodzi u siebie w firmie i musi pisać te komentarze ? Papilart to rzetelna firma ,właściciel jest bardzo wyrozumiały ,wypłaty na czas . jeśli pracujesz uczciwie to i zarabiasz uczciwie .tyle w temacie

Moje sugestie dla Papilart sp. z O.O.:
Ok

Lubię atmosferę w Papilart sp. z O.O. za:
Wszystko
użytkownik
22.10.2018 (3 miesiące temu)
22.10.2018 (3 miesiące temu)
Nie aplikuj, to wszystko opowiadania, a prawda jest ze to jedna z najgorszych firm w jakiej pracowałem . Wycisk ci dadzą , nie zapłacą i jeszcze zrobią z ciebie winnego.
użytkownik
13.10.2018 (4 miesiące temu)
13.10.2018 (4 miesiące temu)
Tez mi rozwój jeden wielki xxxxxxx zaściankowość we wszystkim, Nic nie zorganizowane najgorsze są te kłamstwa
użytkownik
13.10.2018 (4 miesiące temu)
13.10.2018 (4 miesiące temu)
Zawsze rozliczali się na czarno potem cięcia na koniec miesiąca i zarabiasz jak golas. Maja gdzieś wszystko , unikać jak ognia takich
użytkownik
01.10.2018 (4 miesiące temu)
01.10.2018 (4 miesiące temu)
Z tego co wiem rozwijają się i otworzyli kolejny oddział w Polsce,
użytkownik
30.09.2018 (4 miesiące temu)
30.09.2018 (4 miesiące temu)
Ktoś rzucił papierami ?
użytkownik
30.09.2018 (4 miesiące temu)
30.09.2018 (4 miesiące temu)
Witam,

Rekrutacja na PH woj. pomorskie ( Gdynia i okolice ) - firma proponuje umowę zlecenie ( niska stawka ) . Brak informacji zwrotnej z rozmowy. Nie warto poświęcać czasu na spotkania w takiej firmie.
użytkownik
18.09.2018 (5 miesięcy temu)
18.09.2018 (5 miesięcy temu)
Aktualnie jest gorzej i raczej nic nie zapowiada poprawy Ewakuacja to najlepsze rozwiązanie i byle jak najszybciej
użytkownik
18.09.2018 (5 miesięcy temu)
18.09.2018 (5 miesięcy temu)
Jak to kto? nasza szanowna pani prezes Wiola z Alfatec podsyca nienawiść... tak nie ma dnia by nie padły negatywne o Was opinie w rozmowie z klientami, pracownicy są zobligowani wręcz do tego...+ czarny pr w necie, komentarze, opinie, najlepszyfachowiec.pl.... Ma obsesje! Nie ma to jak zdrowa konkurencja ;) pozdrawiam Papilart i gratuluję klasy i zadowolonych i szanowanych pracowników.
użytkownik
25.08.2018 (5 miesięcy temu)
25.08.2018 (5 miesięcy temu)
Pamiętaj ze wszystko na umowie nie zgadzaj się na nic bez dokumentu potem się wypiera i nie zapłaci a dodatkowo obciąży za byle co.
użytkownik
25.08.2018 (5 miesięcy temu)
25.08.2018 (5 miesięcy temu)
Ula @zadowolona raczej coś brała albo dali jej kasę za ten wpis. A tak naprawdę to wszystko pisze szefostwo bo boja się obciachu. Parka nie do podrobienia, ale nie daj się nigdy skusić na warunki do
Łapy , nigdy się nie rozlicza . A ich humoru to słychać nad morzem ....
użytkownik
18.07.2018 (7 miesięcy temu)
18.07.2018 (7 miesięcy temu)
Może wiecie cos o nowej ofercie pracy? Warto aplikować?
użytkownik
18.07.2018 (7 miesięcy temu)
18.07.2018 (7 miesięcy temu)
A kto kogo obgaduje?? Papilart ma swoją pozycję na rynku i nie musi stosować takich technik.
użytkownik
18.07.2018 (7 miesięcy temu)
18.07.2018 (7 miesięcy temu)
Jestem obecnie pracownikiem firmy Papilart i nie powiem nic złego na temat tej firmy. Zarówno Szef, jak i Jego żona, która obecnie również pracuje w zespole Papilart są dobrymi Pracodawcami a także ludźmi, którzy chętnie wysłuchają, pomogą. Warunki pracy są bardzo dobre, pensja zawsze na czas, przy większej ilości pracy zostajesz doceniony premią. Nie zgadzam się z żadną negatywną opinią na temat tej firmy. Pracuje i zamierzam nadal pracować w Papilart. Polecam!
użytkownik
25.06.2018 (7 miesięcy temu)
25.06.2018 (7 miesięcy temu)
Jak od momentu waszej ostatniej aktywności wygląda sytuacja tej firmy? Inni użytkownicy chętnie dowiedzą się najświeższych informacji o Papilart sp. z O.O. jako pracodawcy.
użytkownik
25.05.2018 (8 miesięcy temu)
25.05.2018 (8 miesięcy temu)
Firma ma opinię dobrego pracodawcy i jeśli ktoś już tu nie pracuje to chyba nie był dobry!!
użytkownik
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
A mnie się wydaje, że dobzi pracownicy uciekają z tego cyrku do prawdziwych firm. ja tak zrobiłem i nie żałuję. A świat na papilotkach się nie kończy
użytkownik
12.05.2018 (9 miesięcy temu)
12.05.2018 (9 miesięcy temu)
Słabi pracownicy nigdy nie potrafią docenić pracy w dobrej firmie, tak widocznie już jest.
użytkownik
11.05.2018 (9 miesięcy temu)
11.05.2018 (9 miesięcy temu)
Sądząc po twoim wielkim oburzeniu, pewnie jesteś jednym z tej pseudo firemki. Akurat o tej firmie mogę pisać książki. Zarządzanie jest beznadziejne, prezes nie liczy się w ogóle z twoim zdaniem a jak dochodzi do przerwania współpracy nawet nie poda ci ręki. Jednym słowem żenada. Bardzo się cieszę, że rzuciłem/am papierami to nie muszę użerać się z osobami, które o zarządzaniu ludźmi wiedzą tyle co ślepy o kolorach.
użytkownik
10.05.2018 (9 miesięcy temu)
10.05.2018 (9 miesięcy temu)
Prawie zgadłeś Colombo...
A serio , to lubię czytać takie fora i uważam ,że większość tych co się wypowiada , opisuje innych w sposób negatywny !!
A czemu o sobie nic nie napiszesz , tylko innych od debili wyzywasz???
Może warto rachunek sumienia wobec siebie zrobić, czy aby to ja nie jestem mało rozgarnięty??
Ciekawe jakbyś Tygrysie został oceniony, gdybyś to Ty był tą rekruterką???
Na c19 masz już dość mądrzenia , to w necie się produkujesz?
Napisz w takim razie gdzie Ty szoferze tą wymarzoną stacjonarną pracę znalazłeś i jaki bystrzak Cię rekrutował??
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Papilart"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin