test
Znaleziono 33 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Pkobp"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
NIE WSZSYTKO ZŁOTO CO SIĘ ŚWIECI PKO BP
mam zlote konto w Pkobp . zaoferowali mi (oferuja atrakcyjne produkty) kredyt odnawialny na ..okoo 20procent..
Ja dziekuje. na ulicy z ulotek znajde taniej.
jako zloty klient (bardziej sie czuje jak zlota dojna krowa) mam opieke dedykowanego doradcy.
Za zlote konto place miesiecznie chyba 19.90 co daje za 10lat okolo 2400zł !
tak,mam doradce ktory albo odbierze albo szybciej bedzie zadzwonic czy dowiedziec sie tradycyjna metodą. Po co mi zresztą doradca??? Aby mi powiedizal ze czegos nie wie i musze sie udac do swojego oddzialu??? albo zeby mi powiedzial ze moge sobie wziazc kredyt na 20procent co widze online ???
Odradzam placenia za "lepsze" konto w Pkobp. Ja nie jestem zadowolony.
Aby je skasowac (zamienic na zwykle) panie jeszcze sie nie dowiedzialy czy bedzie potrzebny aneks do mojego starego kredytu.
Po prostu sie wkopalem (az odkryłem złoto :d ) i teraz ciezko sie z tego wydostac a radosci z tego zadnej.
użytkownik
25.08.2018 (5 miesięcy temu)
25.08.2018 (5 miesięcy temu)
Decyzje personalno-przetargowe zależą ściśle od pewnych układów. Ogromny bank w którym każdy się odnajdzie i przychodzi bądź odchodzi. "Małpę" można do wszystkiego wytresować, a reszta zależy czysto od środków płatniczych. Jak wszędzie kumoterstwo i nepotyzm plus duże wynagrodzenia dla swoich, nie wiem jak zdefiniować określenie "swoi", każdy przecież mieszka na tej samej planecie. Kiedyś pracowałem kilka lat w dziale IT Pkobp a następnie wypchnięto mnie kuriozalnie do spółki zewnętrznej w tzw. outsourcing (która kiedyś pisała "dziurawe" oprogramowanie dla tego i innych banków) gdzie panowały iście feudalne zwyczaje. PL to nie jest kraj do potulnego i lojalnego funkcjonowania, obserwacje z setek firm oraz miejscowości odwiedzonych w tym kraju.
użytkownik
11.06.2018 (8 miesięcy temu)
11.06.2018 (8 miesięcy temu)
Prosimy o kontakt na [email protected]Pkobp.pl. Postaramy się wyjaśnić sytuację.
użytkownik
10.06.2018 (8 miesięcy temu)
10.06.2018 (8 miesięcy temu)
@Leszek118, tego typu sytuacje należy wyjaśniać bezpośrednio w banku. Użytkownicy najlepszyfachowiec.pl są tu po to, by wymieniać się opiniami i jest nikła szansa, że będą w stanie Ci pomóc.
@to ja, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię - zarówno pozytywną jak i negatywną. Ważne by była ona zgodna z regulaminem forum.
@MEGI, czy możesz wypowiedzieć się na temat benefitów pozapłacowych w firmie? Czy były one dostępne dla pracowników gdy pracowałaś w PKO Bank Polski?
@Vera1, dziękuję za opinię. Czy mogłabyś powiedzieć coś więcej na temat atmosfery w firmie w relacji pracownik-pracownik?
@[email protected]Pkobp, nie jestem pracownikiem Banku PKO. Pytam o poszczególne aspekty pracy, ponieważ nie jestem w stanie zaczerpnąć tych informacji bezpośrednio z firmy ani z oficjalnych stron banku.
użytkownik
11.12.2017 (rok temu)
11.12.2017 (rok temu)
Pkobp jest
użytkownik
11.12.2017 (rok temu)
11.12.2017 (rok temu)
Pkobp dalej nic...
użytkownik
08.12.2017 (rok temu)
08.12.2017 (rok temu)
Ja w Pkobp już mam.
użytkownik
08.12.2016 (2 lata temu)
08.12.2016 (2 lata temu)
w Pkobp wypłaty nie ma
użytkownik
17.11.2016 (2 lata temu)
17.11.2016 (2 lata temu)
- odnosząc się co do Pkobp w Chełmie na ul.Dreszera
- to co tam się dzieje przechodzi jakiekolwiek wyobrażenia
- mobbing to standart
- a ten koles tzw.dyrektor z lublina to nic innego jak tylko statysta
- od dnia gdy on nastał , - w jednym roku było 2 kontrole z PIP-U, zwolniło się bardzo dużo osób nie wspomnę o ilości zwolnień lekarskich
- w ostatnim czasie pojawiła się jakaś kobieta która nie wymaga od pracowników tylko ich ujeżdża
- a oczywiście Centrala z Lublina nic z tym nie robi
- ciekawe czy Warszaw wie co sie dzieje na zaściankach kraju( może warto ich poinformować)
- STATYSTO jak nie umiesz zarządzać zasobami ludzkimi to się nie za to nie bierz
- a wszystko wskazuje na to że nie potrafisz
- mobbingiem nic się nie zdziała statysto
- szacunek i kulturalne podejście do pracownika daje lepsze efekty , jakbyś nie wiedział
- a ta metoda - mobbing , zniszczy wszystko a przede wszystkim oddanych lojalnych i dobrych pracowników , za marne pensje
- obywatele piszcie co tam się dzieje , bo trzeba pomóc tym pracownikom
- a kierownictwo które stosuje mobbing powinno za to odpowiedzieć personalnie
użytkownik
14.11.2016 (2 lata temu)
14.11.2016 (2 lata temu)
Moim zdaniem to Węglokoks z jakiegoś powodu był słabo zainteresowany nabyciem Walcowni.



Sędzia orzekł prawidłowo, że przetarg był jawny, informacje dostępne dla wszystkich, podstawowym kryterium była cena i Moris dał więcej, a pozycja zastępcy syndyka nie dawała żadnych przywilejów zwłaszcza w jawnej licytacji. Odwołanie pewnie nic nie da.



Może jednak chodzi o Hutę Częstochowa? Bo Węglokoks ma teraz otwartą drogę na objęcie udziałów w Hucie Częstochowa z wierzytelności, a podobno wykupił je od Ukraińców bank Pkobp z zamiarem pewnie ich zbycia. Huta Częstochowa moze trafić do ŚHS.
użytkownik
11.11.2016 (2 lata temu)
11.11.2016 (2 lata temu)
Moim zdaniem to z jakiegoś powodu Weglokoks dość słabo był zainteresowany nabyciem walcowni.

Świadczy o tym to, że "poważna" spolka Weglokoksu nie brała bezpośrednio udziału w przetargu, a podstawili tam jakąś swoją marginalną spółkę-hurtownię i to kompletnie bez kasy, a która miała być dopiero teoretycznie w tym celu dofinansowywana przez Hutę Łabędy.

No i to ograniczenie w postaci niskiego pułapu cenowego w licytacji. Cena wywoławcza wynosiła 24 mln zł a oni zakończyli licytacje na 25 mln, to nie jest nawet przebitka o 10% wartości, takie startowanie w przetargu to jest nawet śmieszne wiedząc, że będzie tam poźniej licytacja i że jest tam konkurent, to jest bardzo dziwne takie ograniczenie podbicia ceny do poniżej 5% wartości ceny wywolawczej.

To że Węglokoks finansował wypłaty to o niczym nie świadczy, może rządzący nie chcieli mieć tylko szumu w regionie, teraz syndyk wszystko im zwróci.

Pod Moris to będzie pewnie bida ze zbytem blachy, bo dla Moris zagrożeniem może być rosnaca produkcja z Huty Częstochowa. Puls Biznesu pisał, że podobno państwowy bank Pkobp wykupił jej znaczne wierzytelności, a to może oznaczać, że te wierzytelności zamienią na akcje, a akcje mogą trafić np. do ŚHS.
użytkownik
10.07.2016 (2 lata temu)
10.07.2016 (2 lata temu)
sorry "jużteraz" ale odpowiedziałam na zapytanie od "ola", które dotyczyło jak rozumiem doradcy klienta podstawowego.... tu rozumiem...., że już nie masz wątpliwości. Naprawdę wiem co piszę :-) . nie podam regionu, w którym pracuję, nie chcę mieć dodatkowych kłopotów ale dostałam do szkolenia adeptów wszelkiej "maści zawodowej" nawet takich, którzy nie mają doświadczenia w pracy w finansach - jakichkolwiek oraz takich , którzy nie mają wykształcenia chociażby o zabarwieniu "finansowym". po szkoleniu są przekazywani do oddziałów, które ciągle zgłaszają kolejne zapotrzebowania na to samo stanowisko (to jest nagminne), czyli adept po 3-miesięcznym szkoleniu często trafia do placówki, w której dopiero zderza się ze złym obliczem Pkobp. Następnie po maksymalnie 2miesiącach się zwalnia lub jest zwalniany - a dany oddział - bez żadnych konsekwencji zgłasza kolejne zapotrzebowanie na nowego adepta!!!! I TU JEST PROBLEM - DYREKTORZY PLACÓWEK , którzy nie potrafią zaadaptować "nowego" i bez żadnych konsekwencji go zwalniają, powinni być z tego rozliczani.... i to rzetelnie , BO ICH ZACHOWANIE WPŁYWA NA OGROMNE KOSZTy PROCESU ADAPTACYJNEGO.... koniec.
użytkownik
10.07.2016 (2 lata temu)
10.07.2016 (2 lata temu)
No ale tych działów jest tak dużo i rekrutacji również tak dużo, że pewnie każdy pracownik mógłby o sobie tak powiedzieć, nie jest tak [email protected]Pkobp?
użytkownik
10.07.2016 (2 lata temu)
10.07.2016 (2 lata temu)
@ [email protected]Pkobp no ale wiesz ciezko to ocenić czasem wydaje ci sie ze jesteś odpowrny na stres a potem przychodzi co do czego i komletnie sobei nie radzisz :P poza tym wątpie zeby do banku przyjmowali wszytskich, tu sądze ze sie mylisz. No bo skad to niby wiesz? rekrutujesz?
użytkownik
25.02.2016 (2 lata temu)
25.02.2016 (2 lata temu)
przepracowałam w Pkobp ponad 20 lat.Od lutego jestem na emeryturze. Naprawdę bezpośredni przełożeni nie szanują pracowników. Do pracy przyjmuje się ludzi po znajomości. Np. dyrektor wiązkowy wywodzący się z Reifeisen Bank-u przepycha do oddziału osobe na kierownika MSP tez z tego Banku, niestety p. kierownik nie ma pojęcia o niczym. Nie wie że spółki szukamy w KRS a nie w CEIDG i zadaje wiele głupich pytań. ok tylko za jaką kasę? Jak pracownik podległy się czuje? Cieszę się że nie muszę tego wszystkiego oglądać. Naprawdę rekrutacja to wielki pic.
użytkownik
30.12.2015 (3 lata temu)
30.12.2015 (3 lata temu)
Osobiscie polecam bo w dzisiejszych czasach o dobrego pracodawce trudno, a tutaj wszystko jest ok. W Pkobp sporo mozna sie nauczyc, szczegolnie jesli chodzi o obsluge klienta.
użytkownik
30.11.2015 (3 lata temu)
30.11.2015 (3 lata temu)
Prosimy o kontakt na adres: ekspert/at/Pkobp.pl.
Postaramy się wyjaśnić sytuację.
Przepraszamy za kłopoty.
użytkownik
27.11.2015 (3 lata temu)
27.11.2015 (3 lata temu)
Odpowiadam na ten post, choć nie jestem zainteresowana pracą w Pkobp, lecz spłatą kapitału kredytu, który mi jeszcze pozostał!!!
Złożyłam pisemną dyspozycję w Oddziale we Wrocławiu przy ul.Horbaczewskiego i NADAL nic ! nie otrzymałam też żadnej informacji dlaczego nie zostało to wykonane!
Właściwie to nie ma do KOGO napisać, gdyż na moje 5 skarg (w ciągu ostatnich 3 dni) nie ma reakcji!!! Na wcześniejsze moje skargi, wnioski itp. otrzymywałam odpowiedź po 2 lub 3 miesiącach (z przeprosinami oczywiście)!

Przed chwilą zadałam pytania Prezesowi firmy PKO bp, gdyż jest tu taka zakładka, lecz nie mam żadnego potwierdzenia wysłania tych pytań, więc nie wiem, czy w ogóle to funkcjonuje?

Nie dziwię się, że Pracownicy odchodzą z tego Banku, gdyż to oni są narażeni na obcowanie z niezadowolonymi klientami, a jeśli do tego dodać to, co tu na Forum wyczytałam, to sprawa jest jasna!

Dodam, że kiedyś uważałam Pkobp za bank godny zaufania...
użytkownik
25.08.2015 (3 lata temu)
25.08.2015 (3 lata temu)
Mam zacząć pracę w Pkobp w przyszłym miesiącu i tak czytam o tym jak powinno się prezentować. Ubiór jest ściśle określony, tylko bluzki koszulowe w odpowiednich kolorach itp. Ale zastanawiam się nad włosami.. Czytam że jeśli się ma dłuższe niż do ramion to trzeba je jakoś upinac. Nie lubię spietych włosów,ale może ktoś się orientuje czy to faktycznie tak jest ze jak się ma długie włosy to trzeba je spiac i w jaki sposób? Czy wystarczy tzn koński ogon czy to ma być coś bardziej eleganckiego?
użytkownik
02.06.2015 (3 lata temu)
02.06.2015 (3 lata temu)
Pracownicy Pkobp, Deutsche Bank PBC, Bank Handlowy, oraz Bank Zachodni WBK wypracowali sposób "dojenia" polskich obywateli i wyniszczenia polskich przedsiębiorców wyceny nieruchomości (rzeczoznawców majątkowych). Wprowadzili do banków kilka firm, powiązanych z bankami rodzinnie lub koleżeńsko z członkami Związku Banków Polskich i przygotowali system, który zmusza kredytobiorcę by zakupił wycenę nieruchomości przez wskazaną przez Bank firmę, choć sądy zakazują takich praktyk:
" Sąd zważył przy tym, iż zapis ten należy uznać za sprzeczny z dobrymi obyczajami i rażąco naruszający interesy konsumentów również z tego względu, że w jego treści znalazło się zastrzeżenie, zgodnie z którym wyceny nieruchomości mogą dokonywać jedynie akceptowani przez bank rzeczoznawcy majątkowi. (Sygn. akt XVII AmC 143/10)". Banki odmawiają kredytobiorcom przyjęcia wycen nieruchomości od 4500 rzeczoznawców majątkowych, by mogły zarabiać 5 firm "pośredników" pomiędzy rzeczoznawcą a konsumentem. Sytuacja ta doprowadziła na skraj bankructwa kilka tysięcy przedsiębiorstw i niedostatek kolejnych 15.000 członków ich rodzin. W imię czego? Czyżby w imię pazerności pracowników banków i szefów 5 firm monopolistów.
Stworzyli system, który naraża na koszty kredytobiorcę, gdyż w każdym banku musi płacić za fikcyjny, nie dopuszczony polskim prawem dokument zwany "opinią o wartości" lub "opinią o cenie przeciętnej". Mimo, że monopolista opanował kilka banków, w każdym konsument musi zapłacić za ten dokument, choć jedynym dopuszczalnym przez polskie prawo dokumentem wyceny nieruchomości jest "operat szacunkowy". Przed zmową monopolową tych banków z kilkoma firmami, kredytobiorca kupował od rzeczoznawcy operat szacunkowy i składał w kilku bankach, by porównać ofertę, bo różnica w sumie rat kredytu trzydziestoletniego może wynieść nawet kilkadziesiąt tysięcy. Zmowa monopolowa uniemożliwiła to konsumentowi.
Kilka banków przymusza subtelnie konsumenta do zakupu wyceny nieruchomości na nielegalnym druku w firmie: Integro Group, Emmerson Evaluation, HFS, Partner CRLS, ESTIM Consulting Rudniccy. BGŻ wyjaśnia, że operat szacunkowy należy aktualizować co rok, jeśli konsument zleca sam, a co 2 lata, gdy bank wskaże którąś z w/w firm. W PKO S.A. klient nie wie nic o wycenie, za którą płaci po przyznania kredytu. Cieszy się, że dostał kredyt, to nie protestuje. Bank Pocztowy i BOŚ także wskazuje firmy powiązane towarzysko lub rodzinnie, ale jeśli ktoś dostarczy własną wycenę, nie kwestionują jej. Jakoś przełykają, że nie dali "kolesiom" zarobić, choć większość klientów kierują do tych firm.
Takie banki jak Millennium, BPH, Getin Bank mają nielegalne listy, rzeczoznawców majątkowych, którzy pewnie chętnie zaniżą wycenę, by się przypodobać bankowi, ale kredytobiorca może nie otrzymać kredytu w wymaganej kwocie.
Kredytobiorco, nie pozwól się oszukiwać bankom, gdyż wskazywanie firmy wyceny nieruchomości jest czynem zabronionym prawem.
Banki wykupione przez obcy kapitał kpią sobie z Państwa Polskiego, gdyż nie honorują państwowych uprawnień rzeczoznawców majątkowych, nadawanych przez Ministra Infrastruktury i Rozwoju. Może czas wspierać polską bankowość spółdzielczą, gdzie prawo polskie jest przestrzegane ( z pojedynczymi wyjątkami). Być może poszukiwanie afery SKOK jest tylko zasłoną dymną by odwrócić uwagę od szwindli (nie) polskich banków szkodzących obywatelom?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Pkobp"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin