test
Znaleziono 318 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Pretty"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
19.09.2018 (4 miesiące temu)
19.09.2018 (4 miesiące temu)
No freaking’ way!
I don’t even know where to begin. As I’m a native I was asked to continue their recruitment process in the office, which I did. They are offering 3 shifts including the one that ends more or less at 5 a.m
Guys, the way they are treating people is disgusting. After conversation with an HR agent they promised to give a feedback regarding the conversation and the things that they might offer but it never happened. There are different stages of such recruitment process before you even encounter their eyes. Well, what I can say is that they don’t have a respect for every single human being. An Hr agent should be kinder and thoughtful. Didn’t even let me know about an outcome. On the first stage they ask you whether you are interested in politics and stuff if not most likely they will reject you, same as they did with my friend who was a native as well. Well he wasn’t interested in politics therefore they never hired him. The money they are offering for 3 shifts? This is disgusting you guys. Don’t make a mistake, you’re worth more than that. I’d like to thank an hr agent who was Pretty selfish. Their attitude towards others opened my eyes. Good luck guys!
użytkownik
05.09.2018 (5 miesięcy temu)
05.09.2018 (5 miesięcy temu)
@Merry, jeżeli Twoja opinia o firmie jest negatywna, warto ją odpowiednio uargumentować. Krótkie opinie są często postrzegane jako mało wiarygodne przez innych czytających. Czy możesz opisać jakąś sytuację, która ją potwierdzi? Jaki aspekt pracy w firmie Pretty One oceniasz negatywnie, a jaki pozytywnie?
użytkownik
04.09.2018 (5 miesięcy temu)
04.09.2018 (5 miesięcy temu)
Właścicielstwo żyje w ciągłym wzajemnym poniżaniu się i udziela się to też innym. Firma nie dla normalnych ludzi.
użytkownik
15.07.2018 (7 miesięcy temu)
15.07.2018 (7 miesięcy temu)
@Administrator, uprzejmie Cię proszę o nie podszywanie się pod Administratorów forum najlepszyfachowiec.pl takie zachowanie jest niezgodne z regulaminem i nie będzie tolerowane.

Czy jesteś pracownikiem firmy Pretty One? Jak oceniasz poziom organizacyjny tej firmy i swój kontakt z przełożonym? Czy jesteś zadowolony z warunków pracy?
użytkownik
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
... opisujecie na tym forum straszne rzeczy. Najgorsza firma, najgorszy pracodawca - ech, wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma? A ja pracuje w PG i jak dla mnie najfajniejsza praca jaką miałam, ciesze się że trafiłam na ta firmę, wiadomo że są zawirowania, ale ludzie są świetni; regionalny, dyrektor, ludzie z magazynu ze wszystkimi mozna pogadać, trzeba tylko chcieć. Pomogą, zrozumieją, podpowiedzą. Te wpisy co niektórych są żałosne.
użytkownik
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
13.07.2018 (7 miesięcy temu)
Konkurencja zainspirowała do pisania, że firmy nie ma?
użytkownik
12.07.2018 (7 miesięcy temu)
12.07.2018 (7 miesięcy temu)
@Administrator 19.05.2018 10:06

Powiem Ci - zatrudnij się to się dowiesz. Nikt już tu nie komentuje a sztuczne podsycanie tematu jest żałosne na tym portalu
użytkownik
29.06.2018 (7 miesięcy temu)
29.06.2018 (7 miesięcy temu)
Czyżby konkurencja inspirowała do pisania?
użytkownik
27.06.2018 (7 miesięcy temu)
27.06.2018 (7 miesięcy temu)
No raczej nie jest skoro uciekają z niej pracownicy i to wieloletni
użytkownik
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
Bardzo się cieszę, że chętnie dzielicie się opiniami odnośnie pracodawcy Pretty Girl. Przypominam jednak, że dyskutujemy o salonie w ŁODZI. Bardzo proszę pamiętajcie o tym.

Zachęcam do rozmowy na temat łódzkiego salonu Pretty Girl.
użytkownik
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
12.06.2018 (8 miesięcy temu)
Pretty Girl w Rumii zostało zamknięte i ma sprawę w sądzie za liczne przekręty. Chyba ta sytuacja mówi sama za siebie :)
użytkownik
28.05.2018 (8 miesięcy temu)
28.05.2018 (8 miesięcy temu)
Możecie opisać nową sytuację Pretty Girl Sp. z o.o.? Przyda się to wielu osobom zainteresowanym pracą tam.
użytkownik
26.05.2018 (8 miesięcy temu)
26.05.2018 (8 miesięcy temu)
Dysponujecie jakimiś informacjami z życia firmy? Podzielcie się swoją opinią związaną z wynagrodzeniem w Pretty One. To coś, co może okazać się bardzo ważne dla innych użytkowników.
użytkownik
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
@Wera Serdecznie Ci dziękuję za Twoją opinię na temat pracy w Pretty Girl. Cieszę się, że ten pracodawca spełnił Twoje oczekiwania. Sporo piszesz o atmosferze, która tam panuje. Czy mogłabyś coś jeszcze dodać o warunkach zatrudnienia w tej firmie - jak one konkretnie się prezentują? Twoje uwago mogą pomóc osobom, które planują tam wysłać CV, gdyż zauważyłam na ich stronie, że firma poszukuje nowych pracowników https://Prettygirl.pl/praca/
użytkownik
16.05.2018 (9 miesięcy temu)
16.05.2018 (9 miesięcy temu)
Ostatnio miałam okazję pracować niestety przez 3 miesiące w Salonie Pretty Girl w Galerii Krakowskiej podkreślam " NIESTETY " gdybym miała możliwość na 100% zostałabym na stałe.
Kierowniczka jest wyrozumiała i konkretna , a moje byłe niestety współpracownice bardzo uprzejme.
Każda dbała o każdą. Serdecznie polecam osobą które szukają pracy.
Mimo że już tam nie pracuję często wpadam ponieważ polubiłam się z dziewczynami które tam pracują
Polecam !!!
użytkownik
29.04.2018 (9 miesięcy temu)
29.04.2018 (9 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa bardzo istotną rolę. Czy tak samo jest w Pretty Girl? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.
użytkownik
27.04.2018 (9 miesięcy temu)
27.04.2018 (9 miesięcy temu)
Były pracownik Pretty Rumia Auchan. Opinia napisana już wcześniej, cały opis sytuacji w tym salonie, mobbing, kontrola, kłótnie, ciągły stres. Tak można poczytać bo sporo ludzi się wypowiada na temat tego jednego salonu. Po zmianie regionalnej zaczęło być coraz gorzej. Ale z jednej strony to dobrze bo kierowniczka pracująca tam trafiła na gorszą od siebie osobę, skończyło się podlizywanie, zaczął się rygor. Jeżeli pani to czyta pani Ewo to chciałabym powiedzieć tylko to, iż karma zawsze wraca. Być może po tym zdarzeniu zrozumie pani jak to jest, bo zespół był właśnie tak traktowany przez panią. Podziwiam odwagi zostawienia tego "burdelu" w końcu. Śmiechu warte napis, że poszukują pracowników. Poszukują dużo ponieważ każdy o zdrowych zmysłach odszedł. Do wszystkich którzy tam pracowali: "Gratuluje, trzeba czasami przejrzeć na oczy żeby zobaczyć co w tej firmie się odstawiało". Będę podziwiać ludzi, którzy zechcą tak pracować. Nigdy nie miałam do czynienia z taką "patologią".
Pan dyrektor (osoba, która powinna nam pomóc) nas po prostu olał bądź machał ręką na to. Ale jak widać wszystko można. Niech odpowiedzą prawnie za swoje czyny. Wszystkim który odeszli (bez wyjątków) życzę powodzenia w nowych pracach. A żeby byli traktowani jak pracownicy a nie "śmieci". Pozdrawiam :)
użytkownik
25.04.2018 (9 miesięcy temu)
25.04.2018 (9 miesięcy temu)
Wątek, na którym zamieszczacie swoje opinie o Pretty Girl Sp. dotyczy łódzkiej lokalizacji tej firmy. Czy mogę Was prosić o to, żeby Wasze wpisy dotyczyły tego konkretnego miejsca? Może pracownicy mogliby zabrać głos w kwestii zatrudnienia w tym sklepie?
użytkownik
25.04.2018 (9 miesięcy temu)
25.04.2018 (9 miesięcy temu)
Po co to straszenie, za prawidłowe pobranie zaliczki na podatek dochodowy i składek ZUS odpowiedzialny jest pracodawca. Więc to nie pracownik będzie musiał dopłacić tylko pracodawca musi dopłacić zaliczki na PIT i ZUS wraz z odsetkami, pracownik będzie musiał natomiast złożyć korektę zeznania rocznego. Owszem grozi mu odpowiedzialność karno-skarbowa ale może bronić się tym że nie był świadomy tego że jego wynagrodzenie jest rozliczane nieprawidłowo, bo przecież nie musi się na tym znać. Ewentualnie zapłaci 200 zł mandatu. Konieczność dopłacania podatku to klasyczny straszak płacących pod stołem a to na pracodawcy ciąży obowiązek potrącenia podatku od wszystkich wypłaconych świadczeń.
użytkownik
20.04.2018 (9 miesięcy temu)
20.04.2018 (9 miesięcy temu)
Koniecznie weż ten dowód, ponieważ będziesz musiała zapłacić podatek i zus od tego co wzięłaś pod stołem. A zapomniałam i jeszcze odsetki za wszystkie lata co brałaś. Moze nie starczyć pensji.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Pretty"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin