Na to licze wlasnie na tego newsa zeby uslyszec poraz kolejny pracowac za darmo a przy kasie w biedronce powiedziec pani ze prezes kazal placic prestiżem dzieci i rodzine ogladac na zdjeciach bo przeciez sa ambitne plany a i jego wolne piatki upragnione a tu juz robola zmuszaja tyrac po 12h a i soboty sa jak cos i gdzie tu mowa o firmie z zasadami...tu nie ma ich wogole. Ale co duzo pisać zmiany kadrowe sa co drugi to dyrektor i kierownik wiec robole do roboty bo trzeba im napchac kieszenie kasiorra...
Zero zgrania załogi może młody by coś zrobili zeby było lepiej ale starsi pracownicy tylko umieja pokątnie nadawać jak to jest źle i ze nowy dostaje więcej od nich a zaraz leci do majstra czy kierownika żeby się przypodobać. Umysłowych Wciąż przybywa to na nich idą pieniadze. Dyrekcja i całą świta tylko się awansują i ściągają kolejne osoby ze swojej rodziny lub kolegów i to na nich idą ogromne pieniadze. Może ktoś z was dokładnie wie jaka jest średnia zakładowa i odrazu sobie odpowie na pytanie ile mu do niej brakuje. To my odwalamy całą robotę a kto inny kasę za to bierze. Nie polecam firmy chyba ze macie kogoś z rodziny bądź znajomego na wysoki stanowisku to dostaniecie kasę i ciepła posade
Pielęgniarki, policjanci teraz nauczyciele a kiedy monter? Wszyscy chorują a u nas się cieszą że mogą przyjść na 3 w nocy albo w sobotę. Co niektórzy siedzą codziennie po 12h od początku roku. I jak wymyśliłeś chcecie dostać wysokie podwyżki. Życzę wam powodzenia ja szukam innej pracy
Posiadasz już naprawdę całkiem spore doświadczenia, jeśli chodzi o branżę elektryczną. Trzymam kciuki za to, by ktoś Ci prawdziwie doradził. Ale z takimi rzeczami śmiało też możesz poczekać do etapu rozmowy kwalifikacyjnej. Wysłałeś już swoje dokumenty, czy najpierw chcesz zebrać niezbędne informacje o Pzlmielec - A Sikorsky Aircraft Company?
Witam serdecznie.
Zastanawiam się nad złożeniem CV w tej firmie. Mam 5 lat doświadczenia w branży elektrycznej i nieco automatyki też. Wykształcenie inż. elektrotechnik bardziej interesuje mnie jakiś montaż niż siedzenie za biurkiem (może już taki nauczony przez te 5 lat). Pytanie do pracowników jakie perspektywy widzicie dla mojej osoby ? Czy warto spróbować ?
Pozdrawiam wszystkich i Szczęścia w Nowym Roku
Witam serdecznie wszystkich pracowników i życzę aby ten rok był lepszy.Pracuję tu już parę lat i do chodzę do wniosku iż w tak dziwnej firmie jeszcze nie pracowałem.Dlaczego,na to pytanie chyba każdy pracownik zna odpowiedz .Firma ma potencjał i prestiż i i że czy wiście na samym początku byłem dumny, że tu pracuję, ale to było kiedyś. Obecnie nawet wśród znajomych trudno mi rozmawiać o zadowoleniu z tej pracy ,a o zarobkach to lepiej nie wspominać bo naprawdę jak na lotniczą firmę z tak podkreślanym przez niektórych pracowników ,sokołów Prestiżem to nie ma czym się chwalić.Nie chcę tu ubliżać nikomu ,ale panowie od kawy ja mam rodzinę i obowiązki ,a w nocy żonę i jestem zdrowy i jak na razie lubi ze mną spędzać noce ,a wam zostały nadgodziny jak kierownik przykazał.Z drugiej strony ileż można ,chyba są instytucje w Polsce mające kontrole nad takim stanem rzeczy. Co do napraw czy usterek wszystkim nam zdarzają się one i takich głupot nie piszcie. Co do tych wszystkich bene fitów to już w każdej normalnej firmie one są i to jest już norma ,a basen panowie to nie przywilej pracy w Pzl .Mam takie życzenie noworoczne żeby ktoś w końcu tam na górze się obudził i chciał rozmawiać z pracownikami puki oni jeszcze są , konkurencja nie będzie spala ,a my prestiżem rodzin nie wyżywimy.
A mi jest dobrze .ciagle narzekacie na mistrzow I kuerownika a zacznijcie sie bardziej przykładać.jak trzeba to się przychodzi na nadgodziny.mocna kawa albo kakalo i mozna robic.samo się niezrobi a i kasy wpadnie.mi jest dobrze a i znam się na robocie a powas tacy jak my musimy poprawiac a koszty naprawy duże..i bony byly i przychodnie mamy a i na basen się zregenerować czasem się pójdzie a i Choinka przecież co roku a wam wiecznie źle.
Pracuje 10 lat na produkcji stawka 3400.Od maja zaczynam prace na Jasionce okres probny 4600 po trzech miesiacach 5000.To tylko 47km dalej,firma lotnicza ,w czerwcu bedzie duza rekrutacja.
Kiedy i czy pracodawca może zmusić do nadgodzin?
Odpowiedź na pytanie: czy pracodawca może zmusić do nadgodzin - jest twierdząca. Należy jednak podkreślić, że pracodawca może pracownika zmusić do nadgodzin tylko w sytuacji, gdy:
zachodzi konieczność prowadzenia akcji ratowniczej w celu ochrony życia lub zdrowia ludzkiego, ochrony mienia,
zachodzi konieczność usunięcia awarii,
jest to spowodowane szczególnymi potrzebami pracodawcy.
Ważne!
Praca w godzinach nadliczbowych nie może być normą w zakładzie pracy, wynikającą z zaplanowanych uprzednio harmonogramów pracy. Może być spowodowana tylko powyższymi przesłankami.
Tak więc drodzy pracownicy macie w rękawie wszystkie asy . Dodatkowo joker to obecna sytuacja na rynku pracy i permanentny brak rąk do pracy . To nie prawda ,że w kadrach leżą sterty podań , a jeśli nawet jakieś są to z tych co są nie ma kogo wybrać. Na rozmowy kwalifikacyjne jeśli już w ogóle ktoś przyjdzie to nie wie co to jest nit a suwmiarką odkręcał by śruby . Pracujecie w szczególnym zawodzie, który wymaga dużych umiejętności manualnych , znajomość rysunków , technologii ,a przede wszystkim doświadczenia które jest kluczowe . To nie kopanie rowu czy pakowanie jabłek. Monterzy i mechanicy lotniczy muszą się uczyć i pracować w tym zawodzie conajmniej 2 -3 lata żeby był z nich przynajmniej minimalny pożytek . Po 5 - 6 latach jest już przeciętnym i w miarę samodzielnym pracownikiem . Natomiast trzeba naście lat lub wyjątkowych predyspozycji żeby być na prawdę dobrym w tym zawodzie , a takich pracowników jest na tej firmie niewielu . Przy odpowiednim zarządzaniu moglibyście mieć stawki po 5 tys i to bez problemów . Wy bylibyście zadowoleni i dbali o jakość swojej pracy ,a pracodawca miałby lojalnych i sprawdzonych pracowników . Niestety osoby które są odpowiedzialne za obecny stan rzeczy utknęły w czasach gdy dawało się łapówki by się dostać do pracy. Jeśli wy sami ich z tego przekonania nie wyciągniecie to wiecznie będziecie tylko marudzić i dalej rąbać po nocach by godnie zarobić . To taka noworoczna podpowiedź z życzeniami wszystkiego najlepszego w tym nowym roku.
Jeszcze tylko pare dni i w koncu bede mogl przyjsc na 3 w nocy,juz nie moge sie doczekac.Gdy zrobie 15 nocek w miesiacu bede mogl odłożyć 500 pln i moze na wakacje gdzieś pojade.Niestety z uslug Bystrawel nie bede mogl skorzystac wiec firma mi nic nie zwróci.
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":