test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Regionalny"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Regionalny nigdy nie wspierał i nie wspiera a mam czwartego Zastanawiam się za co im płacą ? Sam Fines Ok płacą na czas
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Praca w łodzi to dramat wymagania z kosmosu,a płaca marna. Szkolenia tylko dla tych co "cyrograf " podpiszą bo się boją że ktoś po szkoleniu zwieje. Kadra kierownicza na miejscu dużo by chciała,ale nie wiele może bo jest gorliwy kierownik Regionalny, który ciągnie za wszystkie sznureczki...Ekipa jest spoko,szkoda że się systematycznie wykrusza,z kierownikiem projektu idzie się dogadać,ale nic z tego bo nic nie może.Klient - abb to już szczyt chamstwa,wtrącają się we wszystko,w urlopy,politykę kadrową,ogólnie traktują pracowników MP jak szmaty. Są też konfidenci donoszący na każdym kroku. Ogólnie jak ktoś coś potrzebuje (klient) to wejdzie po palcu w tyłek i go zagnie żeby człowiek za szybko nie uciekł,a jak już nie będzie potrzebny to będą jakiegoś "haka" na niego szukać.
Stanowczo za długo już tam pracuję - czas się zwijać...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Ja zanim wysłałam cv też byłam przerażona opiniami. Mimo wszystko wysłałam, żeby sprawdzić co mówią, co oferują.
I wiecie co, nie żałuję. Rozmowa 1 etap z Regionalnym -bardzo sympatyczny i normalny człowiek , chętnie odpowiedział na różne pytania, 2 etap już z głównym kierownikiem sprzedaży -ale nie było źle.
Prace dostałam, auto ok, karta na paliwo, autostrady -koszty pokrywa firma.
Ilość wizyt? Ok 20, potem trochę zmniejszyli. Na początku było mi trudno, bo nie znałam terenu, branży -pierwsza praca jako dh. Po ok 1,5 mies już teren był do ogarniecia w ciągu normalnych godzin pracy.
Pensja -taka na jaką byłam ustawiona od 1 rozmowy taka dostałam na umowie. Plus co miesiąc jakiś mały bonus (bo premii jeszcze nie wyrobilam). Więc byłam zadowolona.
Po okresie próbnym możesz założyć działalność lub być na umowie (masz wtedy inny procent od sprzedaży) ale wszystko widzisz i możesz sobie przeanalizować, bo zarobki innych dh są jawne.
Na minus:
- akcje promocyjne -rano dostajesz nagle SMS, że jest cały dzień promocja i wyślij to do 250 klientów i jeszcze mów przy odbieraniu tel... trudno było mi to ogarnąć, mogliby dawać znać nam dh dzień wcześniej aby człowiek ogarnął, bo z komórki klawiaturowej max mogłam wysłać 30SMS..
- Olewania reklamacji,
- Wredne zachowanie działu sprzedaży -dzwonily po klientach i pytały czy byłam i czy są zadowolone.. I że mają promocje której u mnie nie ma :-)
Ja rozumiem, że ktoś siedzi i spr czy jeździmy po gabinetach ale to nie zadanie Pan z działu sprzedaży stacjonarnej.
Ogólnie praca ok, ludzie pracują tam długo -narzekali na system prowizyjne, bo się zmienia często podobno dla nich na minus-ja tego nie oceniam, bo nie dotyczyła mnie ta kwestia. Ogólnie atmosfera jest ok.
Niestety x powodów prywatnych musiałam zrezygnować, ale gdyby nie to pracowalabym dalej.
Więc nie dajcie się wciągnąć w te wszystkie dziwne komentarze.
Moim zdaniem zależy od regionu.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Regionalny zaczynał kolego/koleżanko w salonie!
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
A co mili pracownicy powiecie na temat regionalnego Przydupasa Łukasza O? Przez krótki okres pracy tak przylizał się "los-lesbos" , że został Regionalnym:)))Wiedza żadna a radość ze służbowej Skody ogromna:)))I te maile pisane o 12-tej w nocy:)))Kwiatków jest wiecęj tylko pisać...
Pzdrawiam
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
W MIGu nie dzieje się dobrze. Pracowałem tak 2,5 roku, nikomu nie polecam. Zwykłe chamstwo. Im wyzsze stanowisko - tym gorzej. Ponizanie słowne, wulgaryzmy, niekiedy szantaz emocjonalny. Jestem juz ponad 2 lata, ale zdzierzyłem prace tutaj, tylko ze wzgledu na "wpis do cv". Uwaga na Regionalnych i tych nad nimi. Zwłaszcza J. W. ...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Firma krzak!!
Oszukują nowych pracowników, dostajesz teren na ktorym pracuja juz inni handlowcy z firmy. Zero perspektyw na dobre zarobki. Pomijam fakt ze trzeba handlowac "byle jakim" towarem, do tego Regionalny nie ma pojecia na czym polega jego praca. Tragedia!!
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Sklep, którego właścicielami są Chińczycy, wyzyskujący nas - Polaków.
Przez okres kiedy tam pracowałam zdarzyło się wiele sytuacji, które nie powinny mieć miejsca.
Tj. próba wciśnięcia nagany, za to, że ktoś się źle czuje, zgłasza to osobie przełożonej i idzie do domu. A później dowiaduje się, że pseudo kierownik Regionalny chce nałożyć naganę o której nie ma pojęcia w jakich sytuacjach ją można nałożyć (pozdrowienia dla Pana Wiesia :P ).
Kolejna sprawa to ta, że szefostwo każe pracować po 12 godzin, w weekendy również. A na oficjalnych grafikach jest, że ludzie pracują po 8 godzin. Umową też na to wskazuje, jeżeli ktoś dostanie umowę o pracę.
następna kwestia to sytuacja taka, że ktoś poszedł na chorobowe, gdy wraca czeka już na niego wypowiedzenie gotowe do podpisania, co więcej z nieprawidłowym okresem wypowiedzenia (zbyt krótkim).
Ale szefowa oczywiście daje szanse odrobienia tego chorobowego, za darmo - wtedy rozważy możliwość zostania w pracy.
Kierownicy gdy przyjeżdżają (wspomniany wcześniej P. Wiesio i P. Dorota) stosują mobbing wydzierając się na pracowników.
Opisałam nie tylko moją sytuację, ale również innych osób.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Chyba jesteś kierownikiem albo Regionalnym bo zwykły pracownik tyle nie zarabia.Pisz prawdę a nie kłamstwa pracowałam w Ochniku dopiero co odeszłam więc wiem to co płacą to żenada!!!!
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Kierownicy regionalni nie są obiektywni, faworyzują pracowników, oszukują na premiach, zlecają zadania którymi oni powinni się zajmować , można coś wywalczyć ale trzeba mieć pewne atrybuty kobiecości ;) i takim sposobem pana regionalnego można sobie okręcić wokół palca wtedy można mieć wszystko......mowa tu szczególnie o Regionalnych na pomorzu.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pracuję w CCC i powiem Wam mam serdecznie dosyć, codziennie wstając z łózka obiecuję sobie że rzucę tę pracę bo inaczej wyląduję w psychiatryku. Non stop mówi się o kamerach tylko kogo one pilnują? Nas pracowników bo gdy mieliśmy kradzież, to nawet zdjęcia złodzieja nie można dostać. Grafiki są codziennie zmieniane, przychodzisz do pracy i się dowiadujesz że masz wolne, albo że musisz zostać dłużej, albo gdy niby nie ma ludzi wysyłają Cię po godzinie do domu, a potem musisz odpracować te godziny. Starsi stażem pracownicy zwłaszcza koleżanki kierownika mają labę, a nowi muszą sprzątać zaplecze, potem zamiatać i myć podłogę na sklepie sami oczywiście cały dzień przekładać pudełka, a jak nie przekładać, to myć pułki od środka albo wycierać pleksy. Jak już postawią Cię na kasę to wycieraj szafki za kasą i kosmetyki codziennie, szoruj ladę itd. choć przed Tobą pracowały 3 osoby na kasie i nikt tego nie musiał robić, wieczne pretensje że źle reklamujesz kosmetyki, za mało ich sprzedajesz i wskaźniki spadają, nikogo nie interesuje jak przyjmiesz czy wydasz reklamację, masz to zrobić i już, stoisz na kasie do zamknięcia, rozlicz się i spadaj myć podłogę, bo Paniusia nie będzie sobie rąk brudzić więc zamknie dzień. Jak się pomylisz w RES czy innej głupocie, to żyć Ci nie dadzą w dzień wolny będą wydzwaniać do usrane*o aby zepsuć Ci ten wolny dzień, jak bym pół sklepu na plecach wyniosła i zrobiła błąd którego nie da się naprawić. Umowy na 3/4 etatu a obowiązków sporo, musisz umieć wszystko to co każdy, nawet kierownik, ale obowiązków masz więcej a kasy mniej. Premie? śmiech na sali, aby dostać premię trzeba spełnić kilka czynników, między innymi wyrobić obrót jaki firma Ci ustali (premia miesięczna), no i ankieta tajemniczego klienta itd. (premia kwartalna) Ponadto non stop kierownik rejonu jest na wizycie odpytuje jak w szkole np nazwiska i stanowiska ludzi nad Tobą musisz wymienić od koleżanek z pracy po prezesa. Dodatkowo dystrykt kontrol nad kierownikiem Regionalnym postrach sklepowy zwróci uwagę na wszystko co źle robimy, ale nie na to co dzieje się w firmie. Telewizor i muzyka wyją w sklepie czasami tak głośno że klienta nie słychać, a my musimy po 12h to znosić. Codziennie nowe instrukcje, nowe zakazy i nakazy pod którymi trzeba się podpisywać. Reklamacje rozpatrywane zazwyczaj negatywnie, pretensje klientów, ich fochy musimy znosić my a do tego szczerzyć zęby i być miłymi codziennie. My nie jesteśmy ludźmi którym przysługuje prawo głosu, obdarto nas z godności. a zaprzęgnięto do harówki ponad ludzkie siły. Pracujący w tej firmie nie mogą mieć rodzin, po co nam dzień wolny na święta, nie możesz zachorować bo odwdzięczą Ci się za to w taki sposób że żyć Ci się odechce. Przerwa 15 minut na 12h, a jak pracujesz potem 5h to przerwy już nie masz. Kto ustala takie zasady? Bo dajmy na to mam przepracować w miesiącu 20 dni, to 20 przerw po 15 minut powinnam mieć, a wychodzi że pracuję 13dni po 12h to mam 13 przerw po 15 minut, a resztę dni pracuję po 5h i już przerwy nie mam, 7 przerw mi przepada.
Można pisać i pisać, temat rzeka, pozdrawiam wszystkich pracowników czujących to co ja
użytkownik
7 sty (9 dni temu)
7 sty (9 dni temu)
Audiolki, bo taki jest standard firmy :] Nasz Regionalny nawet żonę do pracy wkręcił i dostała a3 :]
użytkownik
7 sty (9 dni temu)
7 sty (9 dni temu)
Audiolki, bo taki jest standard firmy :]
Nasz Regionalny nawet żonę do pracy wkręcił i dostała a3 :]
użytkownik
7 sty (9 dni temu)
7 sty (9 dni temu)
Teraz BMW miało być, ale jakaś mądra głowa cofnęła decyzje.
Regionalny ma a6 ????
Wcześniej były octavię
Na furki jest, dla ludzi nie ma.
użytkownik
6 sty (9 dni temu)
6 sty (9 dni temu)
Właściciel i Regionalny podejmują niezrozumiałe decyzje , jeden drugiemu zaprzecza. Niby są dla ciebie mili ale za plecami prowadzą już nową rekrutację na Twoje miejsce bo miałeś słabszy miesiąc ( choć na rozmowie kwalifikacyjnej twierdzą,że przywiązują się do ludzi i nie lubią zmian...) Szczyt zakłamania. Nie rozumiem jak tak można traktować ludzi, którzy uczciwie pracują, nie kradną, starają się ... Wszelkie tłumaczenia ,że handel zmienia się wraz z okresami ( Święta, wakacje itp.) nie mają sensu - według nich tendencja ma być cały czas wzrostowa - jeśli tak nie jest to cię wymienią...
użytkownik
3 sty (12 dni temu)
3 sty (12 dni temu)
Dokładnie, to są brednie. Po północy może być 10 000 klientów i wszyscy po hamburgery oraz wrapy, a i tak będzie jedna osoba. Oni to sobie ubzdurali w głowie w ten sposób, że jeśli hipotetycznie postawi się tam jednego pracownika i ktoś przyjdzie po wrapa na stację w środku nocy, to temu komuś już się nie będzie chciało wracać, nawet jeśli kolejka będzie kilometrowa i i tak zaczeka, a pracownik i tak będzie musiał go obsłużyć, bo skoro stoi sam, to przecież nie ma innego wyboru. Taka logika. Jeśli nie będziecie się wyrabiać, to najzwyczajniej w świecie przyjedzie na stację Regionalny, żeby zrobić wam zdjęcie, jak się nie wyrabiacie z kolejką, aby mieć podkładkę do tego, żeby uciąć wam premię, czyli całe 3,20 zł. brutto. On wam utnie 3,20, a w zamian w nagrodę, w ramach premii, dostanie 40 tys. złotych netto, że niby jest taki elokwentny, przystojny, zaradny i obrotny ...wiadomo, przecież rodzina ;)
użytkownik
3 sty (13 dni temu)
3 sty (13 dni temu)
A kto po miesiącu braku będzie chciał kupić dziennik Regionalny
Optymisci.
użytkownik
1 sty (15 dni temu)
Agnieszko
Jako świeżo "były" pracownik BP mogę jedynie powiedzieć, że praca w tej instytucji to żenada.
Dla tego pseudo banku nie są ważni klienci(bez których przeciez bank nie będzie istniał ) nie są ważni pracownicy na końcu łańcucha pokarmowego czytaj doradcy klienta tylko podła, mściwa i bardzo nie kompetenta kadra kierownicza czyli dyr. Regionalny, dyr.d/s rynku nota bene z bożej łaski oraz managerowie d/s wsparcia sprzedaży czyli wszyscy Ci NADLUDZIE którym nie wolno się sprzeciwić.
Jeżeli ktoś choć trochę szanuje siebie samego i ma sumienie to na pewno długo w tej firmie nie wytrzyma - wiem co mówię bo przeszłam tutaj taki survival, że książke można by napisać.
użytkownik
31.12.2018 (15 dni temu)
31.12.2018 (15 dni temu)
Ej! A to takie łyse g...wno u was jeszcze pracuje we Wrocławiu jako Regionalny? No wiecie chyba o kogo chodzi? Jego matka jest koniem, stary nosorożcem, a wys***ała go świnia. Jak będzie kiedyś jeździł na tym swoim spedalonym rowerku po mieście to wp***erdol w łysy dzban dostanie za to, że jest ch***em do szcz***nia i fraj***erem do bicia. Nawet nagrywanie telefonikiem go nie uratuje i straszenie pozwem, bo zanim telefonik wyciągnie, wszystkie zęby mu wylecą na chodnik. Niech się ma kur***wa na baczności, zobaczy kiedyś jak kończą fleciory jego pokroju.
użytkownik
31.12.2018 (16 dni temu)
31.12.2018 (16 dni temu)
Bo Kierownik Regionalny musi mieć premie dla siebie a nie dla mróweczek ;)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Regionalny"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin