test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Renes"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
11:48 (2 godzin temu)
11:48 (2 godzin temu)
Zaufana i sprawdzona pracownia, w ręce tych specjalistów nie bałbym się oddać nawet Mona Lisy.
użytkownik
4:39 (9 godzin temu)
4:39 (9 godzin temu)
Zarobki koszmar, atmosfera jako tako, chore wymagania firmy co do pracownika na pierwszej lini. Duże punkty może w miarę, ale te mniejsze? Stanowisko sprzedawca, a do tego najlepiej zagraj i zatańcz, poczuj się jak człowiek Renesansu. Dostawa xx kartonów alkoholu? Spoko, kobietki przerzucą na wózek, z wózka na sklep, wypucują na półki, potem znowu kartoniki na wózek i na końcu na magazyn. BHP nieprzestrzegane, dno.
użytkownik
15 lut (3 dni temu)
15 lut (3 dni temu)
Miejsce z klimatem, z duszą, to pewnie dlatego bo w tej pracowni meble, obrazy i nie tylko odstaj,a swoją drugą duszę. Nie jest to miejsce, obok którego można przejść obojętnie.
użytkownik
1 lut (18 dni temu)
1 lut (18 dni temu)
Wiele dobrego słyszałam o tej pracowni. Miałam tam kiedyś przez krótki czas praktyki i bardzo mi się podobało. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że to jest to, czym chcę zajmować się w życiu. Tak wiele zawdzięczam Pracowni Renes! :)
użytkownik
29 sty (20 dni temu)
29 sty (20 dni temu)
Świetne miejsce, świetna atmosfera! Odnalazłem się tu w 100%. Ludzie również pozytywni, specyficznie, ale taka praca. Gdy potrzebowałem pomocy, zawsze mogłem o nią prosić. Umowa na jasnych warunkach, ogółem bardzo pozytywnie!
użytkownik
28 sty (21 dni temu)
28 sty (21 dni temu)
Miejsce z duszą!
użytkownik
23 sty (27 dni temu)
23 sty (27 dni temu)
Pracowałem w Pracowni Renes blisko 3 lata temu, ale ten czas nadal bardzo dobrze wspominam. Wspaniali ludzi, pełen profesjonalizm. To była radość pracować z takimi ludźmi! Pozdrawiam cały zespół!
użytkownik
17 sty (miesiąc temu)
17 sty (miesiąc temu)
Dobre miejsce na start jak również dla tych już doświadczonych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o uczciwą umowę. Ale trzeba również wspomnieć, że rzadko się spotyka pracodawcę, który jest w takim stopniu propracowniczy. Atmosfera też w porządku. Ogółem dobra praca. Polecam.
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Czy firma normalnie działa? Tak dobrze wam się pracuje, że nie ma chętnego żeby podzielić się swoją opinią?
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Szanowna Pani. Na Pani miejscu nie lekceważyłbym porad "szewca". Teoretyzowanie jest może słuszne i wskazane na seminarium magisterskim. Tutaj potrzebna jest wiedza praktyczna, a taką "szewc" niewątpliwie posiada.
Z poważaniem
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
Ja rozmawiałam Z PRAWNIKIEM a nie z szewcem.
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Bardzo odpowiada mi atmosfera, nie czuć takiego napięcia, a co najważniejsze, wszyscy się szanują, dogadują. W pracy trzeba umieć zachować profesjonalizm, tu właśnie tak jest. POLECAM!!
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
nie słuchaj takich porad - aby jakiekolwiek listy wysyłać. teoretycznie niby wszystko się zgadza, ale w praktyce... ano właśnie.
w praktyce dług z 2006 roku wcale nie musi być przedawniony.
przede wszystkim jednak pisanie do getback o przedawnieniu skończyć się może tym, że zrobią ci "umorzenie", wystawią PIT 8C i będziesz się użerać ze skarbówką. a obecna władza szuka kasiorki gdzie się tyko da, więc trudno będzie ci się wyplątać od podatku "z długu którego nie ma". w dodatku takie "umorzenie" to twój przychód i może ci narobić brudu w papierach np. o 500+ i nie dostaniesz za pierwsze dziecko. znam takie przypadki!

moja rada? siedzieć cicho, nic nie pisać do windykacji, sprawdzić rejestry BIG. można wyciągnąć jakieś zadośćuczynienie 9przy błędach i wtopach windykacji), z tym że w tym przypadku wyegzekwować od getback będzie praktycznie niemożliwym - więc nie pchałbym się w nawet wygrane sprawy.
jedyne co zalecam: pilnuj listów poleconych z sądu, w razie powództwa musisz zareagować i jeśli takiej umowy nie zawierałaś to sprawę masz definitywnie wygraną. dodam, że getback chyba od niemal roku nie składa pozwów, gdyż nie ma kasy na opłaty. na wszelki wypadek jednak pilnuj poleconych, bo może pójść cesja nieistniejącego długu i kto inny pozwie.
aloha!
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
to teraz trochę matematyki: 1 miliard z 2,5 miliarda to jest 40% tak? proponują wypłacić 20% tak? Dlaczego nie 40%? czyżby pozostałe środki maja rozdysponować miedzy dyrektorów czy opłacić inne zobowiązania? tak tylko pytam...
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Czy w chwili obecnej istnieje możliwość starania się o pracę w Państwa Pracowni? Przyznam szczerze, że chciałbym pracować z takimi ludźmi, a przeczytane opinie jedynie mnie upewniły.
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
Złodzieje wykupują przedawnione długi i nękają ludzi. Na moje pisemne żądanie podania mi na piśmie kto jest moim wierzycielem, podają bzdury, że mam dług na karcie kredytowej Credit Agricole. W życiu nie byłam nigdy klientem Credit Agricole i nigdy nie miałam ich karty kredytowej. Wydzwaniają różnych porach począwszy od 6 rano. Na szczęście telefon mam wyciszony o tej porze. WYdzwaniają i żądają w pierwszych słowach potwierdzenia mojego imienia i nazwiska nie przyjmując do wiadomości, że ja nie mam obowiązku potwierdzania moich danych każdemu, kto do mnie wydzwania. Nawet jeżeli jestem coś dłużna, to oni mają obowiązek udowodnienia mi faktu zadłużenia w postaci przesłania mi listem poleconym podpisanych przeze mnie dokumentów. Przed chwilą skontaktowałam się z prawnikiem ze stowarzyszenia Pro Tempore mieszczącego się w Lublinie. Stowarzyszenie to świadczy porady ludziom nękanym przez takie właśnie firmy jak Getback. Poinformowano mnie, że nawet gdybym miała dług, to od 2006 roku uległ już dawno przedawnieniu i nie mam obowiązku go płacić firmie Getback. Zostałam również poinformowana, żeby wysłać do firmy Getback list polecony z potwierdzeniem odbioru informujący, że nigdy nie miałam nic wspólnego z tym bankiem a nawet jeżeli to dług jest przedawniony, i ostrzec ich, że jeżeli nie zaprzestaną nękania mnie, skieruję przeciwko nim sprawę na Policję. Powiedziałam również prawnikowi, że firma Getback nęka mnie od lat i grozi komornikiem i sądem. Prawnik mi odpowiedział, że gdyby tak mieli zrobić, to by już dawno to zrobili. A oto ten link z danymi kontaktowymi do Stowarzyszenia: hDmw_JOF2bGU7WUMG-j0YMNNw7_NJmmAaAtzgEALw_wcB
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
DOSKONALE POWIEDZIANE :)
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Starałem się dopasować narzędzie socjologiczne do opisania zachowania, wkrótce byłych jak mniemam, pracowników tej pięknej "organizacji" (bo trudno to nazwać normalną korpo), długo nic nie pasowało, aż proszę....Eureka!

Sekty niewyznaniowe

"Niekiedy mianem sekty określa się także grupy nie będące wyznaniami w sensie religioznawczym. Mówi się o sektach ekonomicznych, politycznych czy terapeutycznych. Grupy tego rodzaju nazywane mogą być sektami, jeżeli cechują się ekskluzywizmem podobnym do panującego w sektach religijnych. Podobne mogą być też metody werbowania, utajniania części informacji o sobie itp."
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
miszczuniu windykacji, do dzieła! xxxxxxx nakradł 2,5 mld albo i więcej to wypadałoby wziąć się do roboty i zarobić kasiorkę aby zwrócić poszkodowanym, prawda? kiedy oddacie "pożyczony hajs"?
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
xxxxxxx ukradł i xxxxxxx proponuje że odda 20 kilka procent. i zapominamy o sprawie :)
ps. pragnę zwrócić uwagę na słowo PROPONUJE. bowiem "proponuje" nie oznacza że xxxxxxx obietnicę spełni.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Renes"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin