test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Rossmann"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
to fajnie ,że trafiłaś na fajny zespół,w Nakle jest tragedia...
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Pracy ocenić nie mogę - nie zostałam przyjęta, przechodząc dzielnie przez szalony system rekrutacji pracowników.. Za pierwszym razem dostałam się do ostatniego etapu, niestety nie udało się, za drugim razem - nie udało się nawet po pierwszym. Udało się znaleźć pracę w innym miejscu. Ale do czego dążę - ta rekrutacja jest totalną bzdurą, brakiem kompetencji osób rekrutujących? Całkiem niedawno rozmawiałam z jedną z kierowniczek pewnego Rossmana, która była zszokowana, że nie udało mi się dostać. Nie to, że jestem jakoś super doświadczoną osobą - wręcz przeciwnie świeżo po studiach. Dostała się za to dziewczyna, która przysporzyła owej Pani Kierownik mnóstwo problemów, totalnie niekompetentna (nie będę wchodzić w szczegóły) Pozdrawiam rekruterów z Łodzi :)
użytkownik
13 lis (2 dni temu)
13 lis (2 dni temu)
Dziękuje za Twoją opinie. Na pewno na jej podstawie, część użytkowników będzie potrafiła zdecydować, czy jest to dla nich odpowiednia praca. Sugerując się tym co napisałaś, można wywnioskować, że wypracowanie tak zwanego targetu, jest możliwe dzięki wytrwałości w pracy? Jak rozumiem, ilość obowiązków w Rossmannie, jest proporcjonalna do otrzymywanego wynagrodzenia?
użytkownik
12 lis (4 dni temu)
12 lis (4 dni temu)
Dostępność półkowa polega na tym że przy dostawie towaru to co nie zmieści się na półki na sali sprzedaży to nadajesz temu lokalizację i tam to odkładasz czyli na magazyn.Następnie gdy po jakimś czasie uzupełniają półki bo już jest wykupiony towar to urzàdzenie na którym to lokalizowałaś pokazuje Ci gdzie szukać określonego towaru np wyświetli do ze:regał 1 półka 3 według mnie to bardzo ułatwia nam pracę☺
użytkownik
12 lis (4 dni temu)
12 lis (4 dni temu)
Pracuje od 3 miesięcy na dostępności połkowej i uważam że jest bardzo przydatna bo nie szukamy potrzebnego nam produktu tylko system pokazuje nam jego lokalizację-idziesz i bierzesz A nie szukasz☺
użytkownik
11 lis (4 dni temu)
11 lis (4 dni temu)
Widzę, że opinie są tutaj przeróżne, więc przedstawię Wam swoją - osoby pracującej tam od jakiegoś czasu.
Jeżeli ktoś pracuje w Rossmannie dłużej niż 2 miesiące i nadal nie potrafi wyrobić normy, to znaczy że z nim jest coś nie tak.
Ja już w drugim miesiącu pracy otrzymałem pierwszą premie za wyniki i od czasów początku pracy nie zdarzyło mi się nie wyrobić normy.
Co do pracy z systemem słuchawkowym. Rzeczywiście potrafi być to wyprowadzające z równowagi czasami i nie wyobrażam sobie pracy z tym urządzeniem na dłuższą metę. Jednak dobrym pracownikom organizują szkolenia na wózki wysokiego składowania i potem pracy ze słuchawka na uchu jest zdecydowanie mniej.
Reasumując, jeżeli jesteś chociażby w średnim stopniu pracowity, to się nie zawiedziesz aplikujac do Rossmana. Nie jest to lekka praca, ludzie na zmianach są różni zarówno pod względem metryki jak i charakteru, kierownicy mają różne humory, ale osoby którym się chce pracować, nie mają źle. Pozdrawiam i może do zobaczenia :)
użytkownik
11 lis (4 dni temu)
11 lis (4 dni temu)
Omijać szerokim łukiem jeśli chcecie mieć zdrowy kręgosłup oraz zdrowie psychiczne . Odradzam region pani A C a szczególnie sklep przy ulicy klimczaka , chcecie wiedzieć dlaczego ? Idźcie i sprawdźcie jak pracuje się z kierowniczka modliszka zapatrzona w siebie jak w obraz . Może dla śmiechu warto pójść na jeden dzień .
użytkownik
11 lis (4 dni temu)
11 lis (4 dni temu)
Wiadomo żeby omijać szerokim łukiem kadra zarządzająca wyładowuje swoje złe emocje spowodowane kontaktami z toksyczna regionalna na pracownika Ch.Praca niemożliwa do wykonania w przeznaczonym na nią czasie wiec wybierasz zdrowie albo praca Terror psychiczny , wyliczanie czasu spędzonego w toalecie i wieczne podsłuchiwanie zza regału. Kierowniczka B z wybujałym ego i lepkimi łapkami prowadzi handel wyniesionymi perfumami za nic mając ze pracownicy nie dostaną premii za inwentaryzacje bo ona sobie i tak zarobi. Nieprzerwana przerwa 15 minutowa nie istnieje.Kartony i kuwety wala się na głowę wieczne straszenie wypowiedzeniem np za odmowę przyjścia w wolny dzień i foch za odmowę jechania 80 km w delegacje za która oczywiście Nikt nie zwróci kosztów . Pracownice utopia w łyżce wody za byle ci
użytkownik
9 lis (6 dni temu)
9 lis (6 dni temu)
Czy piszesz o jakichś podwyżkach ustalonych odgórnie na stałe czy to jakaś jednorazowa sytuacja? Rozumiem, że chodzi tutaj o kwotę dodaną do całego wynagrodzenia. Czy pracujesz w Rossmannie właśnie na stanowisku kierownika sklepu? Jestem ciekawa, jakie zadania stawiane są przed osobą na tym stanowisku.
użytkownik
8 lis (7 dni temu)
8 lis (7 dni temu)
to 4200 brutto za etat ......strasznie kiepsko .
użytkownik
8 lis (7 dni temu)
8 lis (7 dni temu)
podwyżka dla kierownika sklepu 25 zł brutto ...
użytkownik
6 lis (10 dni temu)
6 lis (10 dni temu)
Popieram
użytkownik
4 lis (11 dni temu)
4 lis (11 dni temu)
Ponad 100, gratisy dla super klienta skanujesz z kodu na produkcie (powinien wejść za 1gr) :)
użytkownik
2 lis (13 dni temu)
2 lis (13 dni temu)
@Paweł, widzę, że chciałbyś podjąć pracę w Rossmannie w Warszawie. Pracowałeś już na takim stanowisku, o które pytasz w swoim komentarzu? Jestem ciekawa, czy osoby na przykład bez doświadczenia mają szansę na dostanie pracy.
użytkownik
1 lis (15 dni temu)
1 lis (15 dni temu)
Zastępca kierownika Na jakie zarobki można liczyć?
użytkownik
30 paź (16 dni temu)
30 paź (16 dni temu)
Myślałam jeszcze żeby do regionalnego przedzwonić i pogadać o tym wszystkim.. lubię ta prace,ale jak kierownika nie ma ze mną na zmianie..
użytkownik
30 paź (16 dni temu)
30 paź (16 dni temu)
xxxxxxx
użytkownik
30 paź (17 dni temu)
30 paź (17 dni temu)
Błagam pomóżcie nie wiem co mam robić..
Kierownik się na mnie ewidentnie uwziął.. co chwile ma jakieś problemy,firma z góry dostała podwyżkę mi kierownik powiedział ze mi jej nie przyzna,bo? Nie podoba mu się moja praca.. jak zapytałam co jest nie tak,to stwierdził ze ostatnio usłyszał ze „moje zapraszam do kasy było brzydkie”,ze mam zmienić ton jak rozmawiam z klientami,nie moja wina ze mam dość niski ton głosu i czasami nie da się zapanować nad tym.. zawsze się uśmiecham,jestem miła dla klientów,staram się zawsze doradzać.. nie wiem już naprawdę co robić.. druga sprawa jest taka ze twierdzi ze za bardzo się kręcę,ze niby nie wiem co mam ze sobą zrobić. ZAWSZE po zakończonej jakiejś czynności idę do osoby która prowadzi zmianę i pytam się co mam zrobić. Dziś oczywiście usłyszałam ze mam czas do końca grudnia na to żeby zmienić swoją postawę. Szczerze? Nie wiem jak mam to zrobić, xxxxxxx Czy co.. ale powiedział ze jeżeli się nie zmienię to mnie zwolni.. proszę pomóżcie.
użytkownik
29 paź (17 dni temu)
29 paź (17 dni temu)
Właśnie dostępność przez to wasza firma będzie chylila się powoli mu upadkowi wiem z własnego doświadczenia że dostępność to najgorsze co może spotkać handel straty i jeszcze raz straty ale my jesteśmy tylko parobki przecież zarządy firm wiedza najlepiej co robić A do tego chory system produktywności u mnie ten projekt nazywa się Oliver przyniósł skutek odwrotny do zamierzonego pracowników coraz mniej bo obroty spadają itp to wszystko to tendencja spadkowa wszystkich firm handlowych tak na pocieszenie wszędzie jest tak samo produktywność dostępność A klienci uciekają pozdrawiam serdecznie ps pracuje w handlu
użytkownik
29 paź (17 dni temu)
29 paź (17 dni temu)
Lepiej tego ująć nie mogłaś :) Ja bym dodała jeszcze to, że wciska się zazwyczaj "profesjonalne" (bo drogie i hajs się zgadza) kosmetyki, które nie do końca mają fajny skład. A powiedzmy sobie szczerze, większość klientek jeśli już ma kupić krem za 160 zł to bez zbędnego syfu. Dlatego ja w pewnym momencie polecałam klientkom czytać składy i wybierać w miarę krótkie i naturalne. jak był czas to nawet stałam z klientką i razem analizowałyśmy skład. Ja nie jestem osobą, która potrafi wciskać na siłę jakieś badziewie, tylko dlatego, że kasa musi się zgadzać. Bezpieczeństwo klienta przede wszystkim! A naprawdę miałam sporo klientek alergiczek, z wrażliwą skórą lub po prostu takich, które chciały w miarę jak najbardziej naturalne kosmetyki. Także rozumiem wyniki, rozumiem tabelki, ale nie kosztem klienta. Niejednokrotnie słyszałam, że Rossmann ma lepsze kosmetyki, lepszą cenę i lepszą obsługę. Ciekawe.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Rossmann"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin