test
Znaleziono 93 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Ryanair"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
Często w tej grupie klientów powstają pomysły i impulsy do nowych rozwiązań, które stają się podstawową „produkcją jutra” – obojętnie czy dotyczą systemów kontroli ciśnienia w ogumieniu, zaworów do pneumatycznych układów zawieszenia, czy też specjalnych zaworów dla pojazdów hybrydowych.



Aby sprostać innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego, utworzyliśmy kompetentną grupę rozwojową oraz odpowiednio wyposażone laboratorium.
Nasza główna filia, położona w centralnych Niemczech, wspomagana przez współpracowników z Ameryki, Azji i wschodniej Europy, oferuje łatwo i szybko dostępne wsparcie dla rozwoju międzynarodowych projektów naszych klientów.

Umiejętności naszego zespołu są ciągle rozwijane poprzez kooperację z dostawcami oraz uczelniami wyższymi.



Ważna jest także sprawna praca z gotowymi produktami. Precyzyjnie przygotowane plany logistyczne oraz elastyczność produkcji, umiejscowionej w centrum Europy, pozwalają na punktualne dostawy ponad 250 mln części rocznie.

Ciągły rozwój naszych procesów jest oczywiście równie ważny, jak zarządzanie jakością według norm ISO/TS 16949.


ALLIGATOR Certyficat
ISO/TS 1 odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:09 Ryby stanowią najbardziej zróżnicowaną i zarazem najliczniejszą grupę żyjących obecnie kręgowców. Prawdopodobnie istnieją na świecie już od 480 milionów lat. Poruszają się za pomocą płetw oraz oddychają skrzelami. Wiele gatunków posiada także zęby.

A jakie są rozmiary ryb oceanicznych?

Obecnie rozróżnia się około 32 tysiące gatunków ryb. Każdego roku naukowcy dokonują odkrycia 150 do 200 nowych osobników. Największą zagadką są bardzo niedostępne ryby głębinowe.

Aby zobrazować rozmiary ryb oceanicznych, należy porównać najmniejsze osobniki z największymi. Jednak nie sposób przedstawić rozmiarów ponad 30 tysięcy różnych ryb.

Tabela przedstawia porównanie rozmiaru najmniejszej i największej ryby oceanicznej

Nazwa ryby Rozmiar
Trimmatom nanus 8-10 mm
Rekin wielorybi max. 18,8 m (przy wadze ok. 15 ton)


Trimmatom nanus jest rybą zamieszkującą pasmo tropikalne Oceanu Indyjskiego, oraz zachodnie i centralne Oceanu Spokojnego. Żyje na głębokości od 5 do 30 metrów. Księga Rekordów Guinnesa podaje, iż jest to najmniejsza ryba i dodatkowo najmniejszy kręgowiec na Ziemi.
Rekin wielorybi występuje we wszystkich wodach tropikalnych i subtropikalnych, poza Morzem Śródziemnym. Naukowcy zaobserwowali, iż te gatunki pojawiają się cyklicznie w tych samych miejscach o tych samych porach roku. Prawdopodobnie związane jest to z obecnością planktonu, którym się żywią oraz z okresami godowymi.

Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 c
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
Często w tej grupie klientów powstają pomysły i impulsy do nowych rozwiązań, które stają się podstawową „produkcją jutra” – obojętnie czy dotyczą systemów kontroli ciśnienia w ogumieniu, zaworów do pneumatycznych układów zawieszenia, czy też specjalnych zaworów dla pojazdów hybrydowych.



Aby sprostać innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego, utworzyliśmy kompetentną grupę rozwojową oraz odpowiednio wyposażone laboratorium.
Nasza główna filia, położona w centralnych Niemczech, wspomagana przez współpracowników z Ameryki, Azji i wschodniej Europy, oferuje łatwo i szybko dostępne wsparcie dla rozwoju międzynarodowych projektów naszych klientów.

Umiejętności naszego zespołu są ciągle rozwijane poprzez kooperację z dostawcami oraz uczelniami wyższymi.



Ważna jest także sprawna praca z gotowymi produktami. Precyzyjnie przygotowane plany logistyczne oraz elastyczność produkcji, umiejscowionej w centrum Europy, pozwalają na punktualne dostawy ponad 250 mln części rocznie.

Ciągły rozwój naszych procesów jest oczywiście równie ważny, jak zarządzanie jakością według norm ISO/TS 16949.


ALLIGATOR Certyficat
ISO/TS 1 odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:09 Ryby stanowią najbardziej zróżnicowaną i zarazem najliczniejszą grupę żyjących obecnie kręgowców. Prawdopodobnie istnieją na świecie już od 480 milionów lat. Poruszają się za pomocą płetw oraz oddychają skrzelami. Wiele gatunków posiada także zęby.

A jakie są rozmiary ryb oceanicznych?

Obecnie rozróżnia się około 32 tysiące gatunków ryb. Każdego roku naukowcy dokonują odkrycia 150 do 200 nowych osobników. Największą zagadką są bardzo niedostępne ryby głębinowe.

Aby zobrazować rozmiary ryb oceanicznych, należy porównać najmniejsze osobniki z największymi. Jednak nie sposób przedstawić rozmiarów ponad 30 tysięcy różnych ryb.

Tabela przedstawia porównanie rozmiaru najmniejszej i największej ryby oceanicznej

Nazwa ryby Rozmiar
Trimmatom nanus 8-10 mm
Rekin wielorybi max. 18,8 m (przy wadze ok. 15 ton)


Trimmatom nanus jest rybą zamieszkującą pasmo tropikalne Oceanu Indyjskiego, oraz zachodnie i centralne Oceanu Spokojnego. Żyje na głębokości od 5 do 30 metrów. Księga Rekordów Guinnesa podaje, iż jest to najmniejsza ryba i dodatkowo najmniejszy kręgowiec na Ziemi.
Rekin wielorybi występuje we wszystkich wodach tropikalnych i subtropikalnych, poza Morzem Śródziemnym. Naukowcy zaobserwowali, iż te gatunki pojawiają się cyklicznie w tych samych miejscach o tych samych porach roku. Prawdopodobnie związane jest to z obecnością planktonu, którym się żywią oraz z okresami godowymi.

Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 c
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
Czy wiesz że?

Rekiny wielorybie zostały objęte ochroną na całym świecie, z racji możliwości wyginięcia. Mimo to, głównie na Tajwanie i Filipinach, dochodzi do nielegalnych połowów tych ryb. Sprawę ułatwia fakt, iż wieloryb jest łagodny w stosunku do ludzi i nie ucieka na ich widok. W zachodniej Australii wielką atrakcją jest nurkowanie w asyście tej olbrzymiej ryby.

A Ty jaką najmniejsza lub największą rybę miałeś okazję widzieć? Czy miałbyś odwagę nurkować w towarzystwie największej ryby na świecie? Co sądzisz o takim rodzaju atrakcji? odpowiedz
garsia 2017-01-18 12:14 Jeśli zamierzamy podróżować samolotem, jedną z najważniejszych rzeczy, jaką musimy wziąć pod uwagę podczas pakowania, są wymiary bagażu. W bagażu podręcznym możemy umieścić jedynie najbardziej potrzebne, osobiste przedmioty. Inne z kolei należy włożyć do bagażu rejestrowanego.

Wymiary obu typu bagażów są ściśle uzależnione od konkretnych linii lotniczych oraz od klasy, w której wykupimy bilet. W wypadku bagażu podręcznego dopuszczalna waga mieści się w granicach od 6 do 12 kg. Z kolei bagaż rejestrowany może być przewożony w systemie sztukowym (np. 2 sztuki – zwykle po około 32 kg każda).


Bagaż podręczny i rejestrowany w wybranych liniach lotniczych:
Linie lotnicze Klasa Bagaż podręczny

Bagaż rejestrowany


LOT


Klasa Biznes 2 sztuki do 9 kg każda 23*40*55 cm
3 sztuki do 32 kg każda (USA, Kanada Chiny)
2 sztuki do 32 kg każda (Europa, Afryka Północna, Bliski Wschód)
158 cm
Premium Club 2 sztuki do 12 kg łącznie 23*40*55 cm 2 sztuki do 23 kg każda (USA, Kanada, Chiny) 158 cm
Klasa Ekonomiczna 1 sztuka do 8 kg 23*40*55 cm 1 sztuka do 23 kg (rejsy dalekiego, średniego i krótkiego zasięgu) 158 cm
Wizz Air 1 sztuka do 10 kg
42*32*25 cm (mały bagaż podręczny)
56*45*25 cm (duży bagaż podręczny
6 sztuk do 32 kg każda 149,9*119,4*171*5 cm
Ryanair 1 sztuka do 10 kg
55*40*20 cm
35*20*20 cm (mała torebka)
2 sztuki po 15 lub 20 kg każda 81*119*119 ccm


Czy wiesz że?

Na pokład samolotu nie można wnosić żadnych ostrych lub nadających się do podpalania przedmiotów. Nie zabierzemy więc ze sobą nożyczek, pilnika, zapałek czy zapalniczki. Trzeba również uważać na przewożenie płynów. Muszą się one znajdować w przezroczystych pojemnikach o pojemności 100 ml. Warto natomiast wiedzieć, że w ramach bagażu podręcznego można wziąć na przykład laptop czy aparat fotograficzny.

Oczywiście wszelkie przekroczenie obowiązujących rozmiarów jest dodatkowe płatne w ramach nadbagażu. A czy Wy mieliście kiedyś problem z objętością lub zawartością bagażu? Czekamy na Wasze opinie.

NASTĘPNA STRONA odpowiedz
użytkownik
18.12.2018 (miesiąc temu)
18.12.2018 (miesiąc temu)
Global wypozyczalnia Wroclaw - nie polecam.
KOrzystalem z wielu wypozyczalni, ale takim brakiem szacunku do klienta, oraz proba naciagania jak to tylko mozliwe sie jeszcze nie spotkalem. Wynajalem auto przed przeczytaniem opini, postanowilem sie zabezpieczyc i wykupilem ubezpieczenie w axie (poprzez Ryanaira). Firma takiego ubezpieczenia nie uznaje. Musialem wykupic ich ubezpieczenie, Auto nie mialo zadnych uszkodzen, zrobilem dokladne zdjecia po odebraniu i przed zdaniem, jednak protokol pokazywal uszkodzenia ktorych w rzeczywistosci nie bylo. Nie bylo zadnych konsekwencji finansowych, z powodu ubezpieczenia ale przestrzegam! Na auto rowniez musialem czekac 15 min, poniewaz bylo w myjni. Warto dolozyc i skorzystac z innej wypozyczalni.
użytkownik
16.12.2018 (2 miesiące temu)
16.12.2018 (2 miesiące temu)
Tak, Hubercie, dziękuję że mnie uświadamiasz na czym polega polityka tanich linii lotniczych... Co ja, i reszta tutaj obecnych, byśmy zrobił bez twojej mądrości i twojego pupila Johnny Bravo?? Nie uważaj mnie za takiego idiote jakim sam jesteś.

Sprawa przedstawia się w ten prosty sposób :
Kupuje bilet w Wizz Air za 10 Euro, ktoś inny kupuje za więcej pieniędzy i linia lotnicza wychodzi na swoje. Nie mówię już tutaj o dofinansowaniach, usługach dodatkowych typu pierwszeństwo itp. Mówię o samej cenie za lot od A do B.

W ten sam sposób traktuje wynajem samochodu na lotnisku. Jako klient mam prawo wybrać najtańszą ofertę dostępną na rynku. W tym przypadku niestety zostaje oszukany przez LAJDAKÓW z Global rent-a-car (czy też za tym stojącym Flex Rent sp. z.o.o). Sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje, w momencie gdy linie lotnicze, Wizzair czy też Ryanair, czy też brokerzy współpracują z Polskimi ZŁODZIEJAMI typu Global, oferując pakiety typu lot+samochód, robiąc im w ten sposób reklame i umożliwiając im w ten sposób kryminalne działania.

I tutaj niestety jest pies pogrzebany... W przypadku linii lotniczych, w przeciwieństwie do PRZESTĘPCÓW z Flex Rent, wszytko odbywa się na legalu i człowiek wie od początku na czym stoi. W przypadku Globalu, niestety POLSKIE CWANIACTWO wychodzi na jaw. Osoba za tym stojąca, czyli Piotr Zięcik, poczuła że można nieźle zarobić na OSZUSTWIE, i żeruje na zagranicznych klientach, licząc na to, że większość to jednorazowe przypadki które nie będą walczyli o swoje. Niestety w moim przypadku, tak jak w wielu innych się przekalkulował, i nawet nie wie jak szybko się obudzi z ręką w nocniku...

Szkoda, że o takich ewidentnych kontekstach trzeba ciebie w ogóle uświadamiać. Twoja argumentacja w ogóle nie trzyma się kupy. Weź się już nie wymądrzaj, lepiej wsadź swoją mordę w kubeł to najlepiej na tym wyjdziesz.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Czysta prowokacja od bydlaka pracującego dla Global lub podobnej firmy, co idzie wyczuć przez komputer z odległości kliku tysięcy kilometrów. Dziwnym trafem jesteś mega w temacie biorąc pod uwagę że nie pracujesz dla tej firmy jak sam twierdzisz. Prawda jest taka że to ty pracujesz za najniższą stawkę krajową i nie stać cię nawet na lot Ryanairem czy Wizzairem czy czymkolwiek. Boli cię xxxxxxx na widok Januszy i Grażyn zza granicy którzy mają dużo więcej niż ty, stąd te twoje głupie odzywki. Uczysz ludzi ortografii kończąc swoje głupie wypociny słowem "pjona".
Nie będę się wdawał w głębsza dyskusję bo szkoda czasu nawet na ten wpis. Beka z ciebie xxxxxxx
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Uwaga xxxxxxx nie polecam Global Rent a Car we Wrocławiu. Wypożyczając samochód od nich zastałem na drzwiach maleńką rysę. Po zakończonym okresie wynajmu samochodu dostałem na e-mail protokół, w którym zaznaczono, że powstała rysa z winy kierowcy. Ściągneli mi z karty kredytowej 799,20 zł. Proszę się nie łudzić na niską cenę wynajmu samochodu bo tak jak ja i inni poszkodowani zostaniecie obciążeni dodatkowymi, bezsasadnymi opłatami za rzekome szkody !!! Był to mój pierwszy i ostatni raz kiedy wypożyczyłem od nich auto. UWAŻAJCIE przy odprawie Ryanaira, ze względu na to, że oferty Global Rent pojawiają się na pierwszym miejscu w ofertach samochodów. Global Rent naciąga ludzi na pieniądze, powtarzam są to zwykli xxxxxxx !!!
użytkownik
19.11.2018 (2 miesiące temu)
19.11.2018 (2 miesiące temu)
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Zrozumieć ze inwestycja w pracownika to jednoczesnie inwestycja w klienta
użytkownik
06.11.2018 (3 miesiące temu)
06.11.2018 (3 miesiące temu)
Nie ma Pan racji. Rezerwując auto przez pośrednika typu Ryanair u nich dokonuje Pan wszystkich zmian/anulacji. Global czy inna wypożyczalnia, która obsługuje wynajem otrzymuje pieniądze, gdy Pan wykorzysta rezerwacje i odda samochód. Zatem jeśli poinformowal Pan global, że rezygnuje to pracownik przekazał do centrum rezerwacji, że Pan anulował telefonicznie i taka informacja jest przekazywana do pośrednika. To, że Ryanair nie zwrócił pieniędzy to nie wina wypożyczalni i wypożyczalnia nie zarabia na tym ani złotówki.
użytkownik
06.11.2018 (3 miesiące temu)
06.11.2018 (3 miesiące temu)
Nie ma Pan racji. Rezerwując auto przez pośrednika typu Ryanair u nich dokonuje Pan wszystkich zmian/anulacji. Global czy inna wypożyczalnia, która obsługuje wynajem otrzymuje pieniądze, gdy Pan wykorzysta rezerwacje i odda samochód. Zatem jeśli poinformowal Pan global, że rezygnuje to pracownik przekazał do centrum rezerwacji, że Pan anulował telefonicznie i taka informacja jest przekazywana do pośrednika. To, że Ryanair nie zwrócił pieniędzy to nie wina wypożyczalni i wypożyczalnia nie zarabia na tym ani złotówki.
użytkownik
06.11.2018 (3 miesiące temu)
06.11.2018 (3 miesiące temu)
Zrobiłem anulowanie mojego auta i powiedział mi pan który odebrał telefon ze przyjmuje moja rezygnacje i już wklepuje w system automatycznie łączy on się z Ryanair i zapytałem się jak długo będę czekał na pieniądze więc powiedzieli do 2 tygodni. Po 2 tygodniach dzwonię i pytam się gdzie pieniądze więc pan powiedział mi że muszę zadzwonić do Ryanair i oni mają moje pieniądze więc Ryanair powiedział że nikt nie zgłosił u nich w systemie że była rezygnacji samochodu.wiec znowu dzwonię do global car i oni mówią że to nie ich winna. Zostałem OSZUKANY przez tą firmę uważajcie ludzie nie zamawiać u nich samochodu lepiej dołożyć do sprawdzonych firm GLOBAL to xxxxxxx i oszuśc!!!!
użytkownik
28.09.2018 (4 miesiące temu)
28.09.2018 (4 miesiące temu)
Są inne wypożyczalnię które mają nowe samochody ale w tej są naprawdę tylko naciagacze. Wypozyczalem samochody z wielu wypożyczalni i nie było problemu . Jednak w global podpisuje się że pi umyciu będę pełne oględziny i sporządza protokół. Totalne złodziejstwo. Nie polecam nikomu. Ponadto rezerwując samochód nie dają tego modelu mając to na stanie. Jak się o niego upomnialem zażądał dopłaty.
Żenada. Proponują wypożyczenie bezpośredniego u nich omijając Ryanair.
użytkownik
23.09.2018 (4 miesiące temu)
23.09.2018 (4 miesiące temu)
Sahara oddycha, oddycha wiatrem zmąconym piachem, który jak nic innego w świecie wietrzy umysł????…
Weekend w Afryce☀☀☀.., brzmi jak science fiction, a jednak!
W pierwszych dniach września dostałam durne pytanie????..: „polecisz ze mną na weekend do Maroko?” To mógł wymyślić tylko On- pomyślałam…Chryste, przecież to drugi koniec świata????! W tej samej sekundzie dotarło do mnie, że ja chyba nie mam ważnego paszportu… Szybko więc wystukałam wiadomość o tym, w myśl zakończenia tematu. „ to się da ogarnąć w kilka dni!” ... Ok, zatem wóz albo przewóz. Dostanę paszport- lecimy, nie to trudno…
Dostałam! I stało się… Szybkie przygotowanie???? (w końcu to tylko weekend i zabieram jedynie bagaż podręczny) i sruuuuu!????????
Piątkowy poranek, 4 godziny lotu Ryanair’em, trochę lotniskowych nowości jak „karteczki” dla celników i w objęcia bierze mnie ciepłe, suche powietrze Afryki. Nie mogłam uwierzyć, że tak skondensowana wyprawa, nie da mi się we znaki pędem i stresem… Na lotnisku czeka już na nas samochód ???? i zaczynamy dalszą podróż. Tym razem 500 km autem. To będzie straszne- pomyślałam… Ale totalnie inny świat pozwolił mi jedynie na zachwyt i radość z tego co mnie otacza????. Aromatyczna kawa w zgiełku uroczych uliczek Marrakeszu i zero, totalne zero pośpiechu… Z małymi przerwami na rozciągnięcie grzbietu w otoczeniu majestatycznego Atlasu, w kilka chwil jesteśmy w uroczym hotelu gdzie witają nas jak starych znajomych (to już chyba zasługa mojego przewodnika ;)). Hotel niczym nie przypomina tych, które widziałam w jakimkolwiek zakątku świata. W niewymuszony sposób daje komfort za pomocą ciepłej i zimnej wody, lustra czy wygodnego łóżka, nie tracąc przy tym swojej prawdziwości i klimatu.
Dzień dobry! Pyszne śniadanie i przygotowania do tego co najważniejsze! Moja stopa, ba! Fatbike’owe kółko zmierza na Saharę! Totalnie bezpieczna (chłodząca czapa, zapas wody, coś do wszamania) ruszam… Kilka pierwszych kilometrów i i zaczynam się zastanawiać, jak my do cholery się nie zgubimy!?! Przecież gdzie nie popatrzę tam to samo! Wydmy i piach! A on ze swoim zawadiackim uśmieszkiem prowadzi mnie dalej w głąb rajskiej pustyni. „za chwile będziemy w oazie????” Ta… chyba w dup** pomyślałam…???????????? , a tu nagle jest! Ha ha ha człowiek z GPS’em w głowie.. Cudowni ludzie częstują nas słodką herbatą i za totalne free ofiarują spokój, radość i chęć do życia.
Ten post staje się dłuuuugi… Ale dla tych co wytrwali w czytaniu, powiem jeszcze tylko jedno. Od poniedziałku jestem z powrotem w domu. Z czystym umysłem i radością???? robię to, co nazywam codziennością ale robię jakoś inaczej… Lżej, bardziej uśmiechnięta. Dziękuję Ci ????Jacek Teofil Lisiecki!????
W samolocie powrotnym zapytałam, czy nie można by takich „weekendowych breakup’ów organizować dla wszystkich????? Dla zmęczonych codziennością ludzi, dla Matek Polek i każdego, kto nie może sobie pozwolić na dłuuugie wakacje…? MOŻNA! United-cyclists daje możliwość rowerowych wypraw na Kubę, do Nepalu, Peru, Japonii i mnóstwa innych punktów na mapie świata! Ale ja doskonale rozumiem, że nie każdy z nas, może przeżyć dwutygodniowy wyjazd życia. Za to weekend? Czemu nie? ????
Każdemu zainteresowanemu opowiem więcej, a dla ciekawych na już polecam stronkę
fat-bike-sahata.pl

Potwierdzam swoją autentyczność:
https://www.facebook.com/kinga.wilkus.1?hc_ref=ARRInFBe5w8NdgkMM2mpKHSXIyJOJUeQRrFespCYmhwUYixIsE7b8heSj-hrr9-pI-k&__xts__[0]=68.ARC0fYnWSoRss_RDW6wCeWPdrSEeRf-4YevQIYFCZ-4TasD9EFm6nerdLRGCCmtj0Vf2Sb82PkHFVPKkV1ex73lF9xHoWZeXgc4rBz1kYzNVqOZtKOSNQ-GnCKX36AOtvNVCHD82Rzbk7jnIv6flozHHmr2sxnNGEv0DB9O4eRHIDgsC9js8Tg&__tn__=lCH-R
użytkownik
29.08.2018 (5 miesięcy temu)
29.08.2018 (5 miesięcy temu)
Focus 17.07.2018 13:13
Witam, czy ktos z Panstwa wypozyczal na Modlinie w ostatnim czasie niebieski Ford Fokus (mam nr rej.) Po 3 dniach od zwrocenia otrzymuje zdjecia wykonane w innym miejscu i fakture za uszkodzony kolpak na ponad 600zl. Mam zdjecia pojazdu i uszkodzenia byly przed wypozyczeniem, ale pewnie inni klienci tez zostana na nie naciagnieci. Ostrzegam i nie polecam korzystac z uslug OSZUSTOW!!!

Pokaż starsze odpowiedzi (2)
rafal 22.07.2018 14:16
@Kasia M 19.07.2018 22:40
mój email to rafalblok(małpa) wp.pl ja mam problem z tym zę sciągneli ze mnie 1200 z ł za to że niemiałem karty kredytowej ale nic o tym nie wiedziałem do mometu wejsciua do auta. także piszę się na pozew zbiorowy. Pozdrawiam

Amanda 15.07.2018 22:12
Jak anulować wypożyczenie samochodu ktoś wie? Z góry dziękuję za pomoc

Uratowany dzieki opinią 15.07.2018 21:07
Właśnie anulowałem rezerwacje, dzięki waszym opinią. Dzwoniłem do Global dowiedziałem
się że jeżeli się mój lot opóźni i odbiorę auto później niż zaplanowana rezerwacja, mimo że będzie to
w godzinach pracy biura zostanę obciążony kwotą 107 za każdą godzinę opóźnienia , firma nie
honoruje żadnego ubezpieczenia od brokera, auto wypożyczone przez pośrednika jest dla nich bez ubezpieczenia , honorują tylko ich własne ubezpieczenia, ja wynajmowałem przez stronę Ryanair -a więc anulowanie było proste. Oni są niebezpieczni !!!!!!!!!!! Coś ala ludzie odurzający swoich klientów w klubie nocnym a potem czyszczący ich karty...

Laura 08.07.2018 17:41
Widze ze panowie z warszawa-modlin maja stala metode wyludzania pieniedzy za szkode. Ten sam schemat; zarysowana felga i 754 zl do zaplaty ???? . Nie mieszkam w polsce a po zgloszeniu sprawy do banku odrazu poinformowano mnie ze transakcja bedzie blokowana z mojej karty ( na cale szczescie) .
Fakt , faktem STRASZNI OSZUSCI.

JANEK 13.07.2018 16:08
@Laura 08.07.2018 17:41
Wypozyczylem auto w modlinie wszystko bylo ok porobilem zdjecia auta na protokole byly dwa male uszkodzenia wszystko bylo ok do czasu oddania auta pan wziol kluczyki ok,po paru dniach dostaje email iz znalezli uszkodzona felge ??? wiec przegladam fotki zrobione patrze felga byla juz uszkodzona w dniu odbioru auta brak informacji na protokole odbioru,ukradli z mojego konta 740zl probujac sie kontaktowac z nimi,nikt nie odbiera tel,nie wyrazilem zgody na pobranie pieniedzy,oczywiscie napisalem skarge do nich ale kasa z konta znikla oni maja czas na odpowiedz 30dni ale kase kradna przed rozpatrzeniem skargi gdzie mam twarde dowody iz auto dostalem uszkodzone !!!niestety zauwazylem to po fakcie,
wynajmowalem auta w wielu krajach na swiecie ale tylko w polsce zostyalem oszukany.
JESLI KTOS Z TEJ FIRMY TO CZYTA TO WIEDZCIE O TYM PANIE PANOWIE ZE KARMA WRACA I DOSTANIECIE WY RACHUNEK ZA SWOJE POCZYNANIA, JAK WAM NIE WSTYD ???
Z CHECIA SPOTKAL BYM SIE Z PRACOWNIKAMI TEJ FIRMY OCZEKUJAC ODPOWIEDZI

Pio 10.07.2018 21:00
To że to grupa ,która zarabia na "pseudo" szkodach , którymi jak mniemam w moim przypadku są sami sprawcami to już wiem.Podobnie , zwrócone auto bez usterek - sprawdzałem specjalnie zgododnie z protokołem .Po tygodniu info ,faktura i 165 Euro znikneło. Zdjęcia zrobione w zupełnie innym miescu niż zwrot.Brak informacji o uszkodzeniu w dniu zwrotu ( uszkodzenia nie było ).Brak nazwiska osoby wystawiającej protokół .. .Protokół odbioru pokazuje 20 ! uszkodzeń - i żadna nie naprawiona ale kasa zapewne pobrana jak w moim przypadku. Średnio - 800 zł przy każdym wynajmującym .W miesiącu 10 klientó w czyli ok 8 tys na ręke. Auto się zwraca w całości po 4 miesiącach ...Jest to nic innego jak proceder wyłudzania ubezpieczeń komunikacyjnych na dużą skale. Zgłosiłem do Prokuratury , Uwaga ,Interwencja i UOKIK. Zamierzam założyć stronę na FB i "popularyzować" ich usługi . Piszcie o tym przekręcie na FB i Twitterze dodając link tej strony. Trzeba to skończyć!

Pokaż starsze odpowiedzi (1)
Pio 13.07.2018 13:07
@anonymous 11.07.2018 23:43
zapraszam do strony FB GlobalRentaCarOpinie może powinniśmy pomysleć o pozwie zbiorowym ...

Pio 13.07.2018 12:59
Szanowni Państwo .Powstała na Facebook grupa https://www.facebook.com/groups/643360802689157/
lub GlobalRentaCarOpinie Grupa umożliwiająca zamieszczenia opinii o usługach firmy Global Renta Car jak i pozwalająca podzielić się swoim doświadczeniem związanym z korzystaniem z ich usług. Napisz ,oceń podziel się z innymi ...
A group that allows you to place an opinion on the services of Global Rent A Car and allows you to share your experience related to the use of their services.
Write, rate, share with others ...

Podrozniczka 12.07.2018 00:34
My zostalismy rowniez oszukani przez Global rent a Car.Dzis zabrali nam z kąta ponad 800 zl za jakas minimalna ryse ktorej tam zreszta nie bylo przy zdawaniu.Co za bezkarnie dzialajaca firma.Nie rozumiem dlaczego nikt nie probuje ich zaskarzyc a policja nic z tym nie robi.Ja bede zglaszac jutro, zobacze co mi powiedza.Naprawde nie polecam firmy.Kusi tanimi samochodami a zarabia na ps
użytkownik
22.08.2018 (5 miesięcy temu)
22.08.2018 (5 miesięcy temu)
Mam wrażenie, że macie dobrą robotę i nikt nie zawraca sobie głowy pisaniem na forum!!
użytkownik
13.08.2018 (6 miesięcy temu)
13.08.2018 (6 miesięcy temu)
Jak zarabiacie za mało, to czemu nie zrobicie strajku, tak jak to zrobili załogi firmy lotniczej Ryanair, akurat oni zrobili kiedy był okres wakacyjny, ponieważ jest dużo lotów.
Strajk było najlepiej zrobić u Was w październiku, jak studenci, uczniowie wrócą na uczelnie i szkół oraz ludzie wrócą do pracy. Dodatkowo będą wybory samorządowe, to zaraz PIS(Patryk Jaki) i PO (Rafał Trzaskowski), będą obiecywać co oni nie zrobią dla Metra Warszawskiego. To był dobry moment, aby zwróci uwagę opinii publicznej, że nie jest u Was tak dobrze z płacami.
Może jak ZTM musiałby uruchomić komunikacje zastępczą przez kilka dni, to szybko znalazłyby się pieniądze.
PS. Podobno za czasu bufetowej, u was z płacami się pogorszyło, zanim Metro weszło pod skrzydła ZTM.

A tak na marginesie. Coś kiepskie macie u siebie związki zawodowe, chyba są tam tylko klakiery Prezesa.
użytkownik
10.08.2018 (6 miesięcy temu)
10.08.2018 (6 miesięcy temu)
Lecę w przyszłym tygodniu Ryanairem do Edynburga. Myślicie, że skończą już strajk?
użytkownik
27.07.2018 (6 miesięcy temu)
27.07.2018 (6 miesięcy temu)
Może by tak strajk zrobić taki jak w Ryanair, lekko zaboli firmę to może przejrzy ta na górze na oczy, kim są pracownicy w firmie i kim są dla firmy. Jak się dalej będzie każdy dawał tak d_y_m_a_ć, to nigdy się nic nie zmieni, a może być jeszcze gorzej. Jak wprowadzą wogole wolne niedziele wszystkie. Albo wydawać towar i obsługiwać klientów będzie holenderska "piękność".
użytkownik
15.07.2018 (7 miesięcy temu)
15.07.2018 (7 miesięcy temu)
Właśnie anulowałem rezerwacje, dzięki waszym opinią. Dzwoniłem do Global dowiedziałem
się że jeżeli się mój lot opóźni i odbiorę auto później niż zaplanowana rezerwacja, mimo że będzie to
w godzinach pracy biura zostanę obciążony kwotą 107 za każdą godzinę opóźnienia , firma nie
honoruje żadnego ubezpieczenia od brokera, auto wypożyczone przez pośrednika jest dla nich bez ubezpieczenia , honorują tylko ich własne ubezpieczenia, ja wynajmowałem przez stronę Ryanair -a więc anulowanie było proste. Oni są niebezpieczni !!!!!!!!!!! Coś ala ludzie odurzający swoich klientów w klubie nocnym a potem czyszczący ich karty...
użytkownik
22.06.2018 (7 miesięcy temu)
22.06.2018 (7 miesięcy temu)
Hej, dostałaś pracę? możesz coś więcej powiedzieć?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Ryanair"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin