test
Znaleziono 184 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Santander"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
W takim razie napisz proszę na jakich warunkach obecnie przebiega współpraca pomiędzy Santander Bank Call Center, a pracownikiem. Czy można liczyć na podpisanie z firmą umowy o pracę na czas nieokreślony? Stabilność zatrudnienia jest dla wielu osób jednym z najważniejszych czynników. Będą wdzięczne za informacje jakie są realia.
użytkownik
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
A jakie są zmiany? Czy również jest możliwość pracy w wymiarze mniejszym niż 160h?
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Rozumiem. Dobrze, że zechciałeś dopowiedzieć coś, jeśli chodzi o tę kwestię. Musisz jednak wiedzieć, iż zawsze należy walczyć o swoje prawa. Dlatego też najlepiej byłoby, jakbyś jeszcze spróbował poprawić swoją sytuację. Oczywiście, jak wnioskuję, nadal pracujesz w Santander Consumer Bank?
użytkownik
16.12.2018 (2 miesiące temu)
16.12.2018 (2 miesiące temu)
Olu, tak na prawdę to dla nas ważne jest aby jak najszybciej ktoś kupił firmę lub jej majątek. Farbowany będzie chciał jak najdłużej mieć kontrolę nad firmą poprzez syndyka. Tak było w Technologiach Buczek, Hucie Buczek, Cerkolorze, SCF, Stabilo, Cerkolorze Manufaktura no i u nas. Tylko z tą różnicą, że w tamtych spółkach farbowany chował się za zarządami. Teraz za wszystko odpowie sam. Sędziów komisarzy losuje komputer w Warszawie. W X Wydziale Gospodarczym jest taki młyn z powodu naszej spółk, ze jak o nią zapytałem to wszystkie kobiety zamilkły. Akta są u sędziego. Jak przyjdzie syndyk nie od Mec. Możdżenia to będzie szybko szukał nabywcy. Niestety sytuacja w sądach i niechęć do naszej firmy w Sądzie może spowodować że jeszcze przez kilka tygodni nikt się do akt nie zbliży. Wtedy już dtylko komornik z Banku Santander. Inni tylko zdemolują firmę.
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Żenada tragedia kurier paczkę ma grubo ponad tydzien To jeszcze nic bezczelnie ku..y kłamią że byli pod adresem i nikogo nie zastali kłamstwo zawsze jest ktoś w domu. Ludzie omijacie to dno. Nie wiem czemu bank Santander z nimi współpracuje.
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Stary zmień bank, tak jak Ci radziłem, bo w tych bankach spółdzielczych są opóźnienia. Ja mam w Santander i zawsze mam na czas! Po co bank ma Twoją kasą obracać i Ci za to nic nie odpala ?
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Ja nie mam wypłaty cały czas.. bank Santander
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Pracuje tu ok 7 miesiecy nikt z pracownikow nie zakłada żadnej działalnosci gospodarczej czemu wprowadzasz ludzi w błąd.?Ubezpieczenie proponujesz przy wnioskach ratalnych i to tyle ...a żeby to robić musisz zostac przeszkolony i służy to tylko do celow wewnętrznych.
użytkownik
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
Użytkownik @kkkk może mieć nieco inne zdanie, jeśli chodzi o tę kwestię. Trzeba to po prostu uszanować. Ale chcemy również poznać i twoje zdanie na temat specyfiki pracy w firmie Santander Consumer Bank. Może powiesz na początek, jak długo i na jakim właściwie stanowisku jesteś tam zatrudniony?
użytkownik
08.12.2018 (2 miesiące temu)
08.12.2018 (2 miesiące temu)
Wy wszyscy jesteście jacys upośledzeni prawda? To jest forum na ktorym wystawia sie opinie o pracodawcy. Czlowiek chce poczytac opinie a tu wszedzie:
A Santander ma?mbank juz jest?alior czy wplynelo?ma ktos w millenium?
Katastrofa intelektualna...co wy biedaki od 10 do 10 nie potraficie przetrwac tylko jedziecie na debecie zyciowe nieudaczniki? Bo nawet pensji sie nie mozecie doczekac...
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
A wiadomo kiedy Santander!
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
Ja Powiem tak…kiedyś kochałam ten bank i wierzyłam w niego. Wydawał mi się teki inny niż pozostałe, taki nowoczesny i otwarty na klienta. Pracowałam w nim 7 lat. Miał super CRM – inne banki raczkowały!! Moi pierwsi dyrektorzy to byli ludzie w rekrutacji wewnętrznej którzy ścieżką awansu dostawali się na to stanowisko. Nie każdy dyrektor to była udana rekrutacja – bo pomyłki również się zadrżały, ale przeważnie byli to ludzie z doświadczeniem od których można było się uczyć. Pamiętam bank w którym można było negocjować oprocentowanie kredytu, ale tak naprawdę – nie na niby jak to się dzieje obecnie – bo aktualnie bank nastawiony jest na to, aby oskubać klienta maksymalnie!! Pamiętam jak atmosfera była dobra, jak w banku były możliwości rozwoju. Oj dawno to było… Odeszłam gdy zrozumiałam, że już nic na mnie tu nie czeka, a ja zap…m jak ten chomik w kołowrotku – codziennie tak samo, ale…szybciej.
Dochodziło do absurdalnych sytuacji w których była promocja na kredyt gotówkowy 4,99%, ale nie wolno nam go było sprzedawać bo DZNS był z niego znikomy. Tak samo było z kredytami hipotecznymi. Plany były wyżyłowane na maxa! Wręcz nierealne. Jak wmawiano nam, że mamy potraktować naszą pracę jak własną działalność gospodarczą. Telefonów dzienne wykonywaliśmy jak na infolinii – aby tylko coś sprzedać. W sytuacjach gdy wiedzieliśmy, że klient w innym banku nie otrzyma kredytu i jesteśmy jedyni którzy go skredytują to sprzedawało się najdrożej jak się dało! Jak przyszedł nowy makroregionalny z DB na Śląsk i powiedział, że nie ma kredytów bez ubezpieczenia! Nie wolno takiego sprzedać, bo penetracja spadnie i że, do każdego klienta któremu ktoś sprzeda kredyt bez ubezpieczenia będą dzwonić, aby sprawdzić jak doradca prezentował ubezpieczenie – jakich argumentów użył, aby go przekonać. Mogłabym tak do rama pisać… Jak odeszłam – dopiero wtedy zrozumiałam, jak bardzo ludzie w tej firmie są zmanipulowani.
Powiem wam… nie warto! Szkoda zdrowia – system premiowy jest śmieszny do wysokości planów – anty-motywacyjny. Mobbing jest na ogromną skalę. Poza tym – bank ten stoi przed widmem ogromnych zwolnień i cięć budżetowych. Jeśli ktoś jednak bardzo chce pracować w Santander Polska to niech wie, że robi to na własną odpowiedzialność i negocjuje jak najwyższą podstawę (minimum 4 tys. Podstawy na stanowisku DK) – bo później leczenie zdrowia po pracy w tym banku kosztuje, a tego Santander już nie zwraca!
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Mam nadzieję, że Twój post nie jest żartem. Mobbing oznacza bowiem działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika. Jeśli w związku z tym w Santander Consumer Bank takie sytuacje mają miejsce, to należałoby zgłosić komuś ten fakt. Zrobiłeś to?
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Praca jak praca. Ludzie fajni. Po tylu latach widac jakies widmo zmian na lepsze, choć jak w wielu miejscach wielu ludzi uprawia strategię bmw

Moje sugestie dla Santander Consumer Bank S.A.:
Zagonić hr i marketing do pracy

Lubię atmosferę w Santander Consumer Bank S.A. za:
Fajni ludzie, pomocni, dobre ubezpieczenia grupowe i swietne imprezy integracyjne
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Czy celowym zagraniem firmy jest mówienie na rozmowie tylko o infolinii przychodzącej, a po podpisaniu umowy okazuje sie, że mamy być docelowo agentami ubezpieczeniowymi? Ja się na agenta nie zgadzalem. Poza tym nie będę zakładać żadnej działalności gospodarczej. Co za chłam.
autor
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
Rozumiem, że jesteś zatrudniony w Santander Bank Call Center. Wobec tego mam pytanie, czy jest możliwość dostosowania grafiku pracy do innych aktywności, np. zajęć na uczelni? Wiele osób chce łączyć pracę z funkcjonowaniem w innych obszarach i elastyczne godziny pracy są dla nich atutem. Zainteresowani użytkownicy będą wdzięczni za informację, jakie są możliwości w tej firmie.
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Spoko firma. Budynek trochę straszy. Ale jak się robi to co trzeba jest ok. Social bardziej dla starych ludzi. Ale opcji trochę jest. Multisport zależny od kasy, jaką dostajesz. Ludzie różni. Szefowie też. Sporo starych pracowników, mało młodych z otwartymi głowami. Mega plus za to, że 8-16 i do domu. Nie musisz niczym się martwić.

Moje sugestie dla Santander Consumer Bank S.A.:
Nowe biuro i więcej działań z myślą o młodych pracownikach

Lubię atmosferę w Santander Consumer Bank S.A. za:
8-16 w pracy i luz. Największa zaleta
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Naprawdę wielka szkoda, że akurat ja nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytania. Ale jestem przekonana, iż ktoś posiada wiedzę, która Cię interesuje i zechce podzielić się nią z Tobą. A chciałabyś ubiegać się o jakąś konkretną posadę w Santander Consumer Bank?
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
Na poczatku masz tylko przychodzace, ale jak wbijesz na sprzedaż to dzwonisz sama i proponujesz klientom produkty.
użytkownik
22.11.2018 (2 miesiące temu)
22.11.2018 (2 miesiące temu)
Autobus chyba jedzie spod lidla albo dworca
Nie mam pewnosci, ale dzwon pytac
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Santander"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin