test
Znaleziono 5 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Santander Partner"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
07.10.2018 (4 miesiące temu)
07.10.2018 (4 miesiące temu)
Pracownicy Santander wyjeżdżają na różne wycieczki, integracje,gale,imprezy itp. Moje pytanie a co z ich rodzinami, Partnerami,mężami,żonami? Jestem w takiej sytuacji i delikatnie mówiąc nie jestem z tego zadowolony że moja Partnerka jedzie gdzieś sama,nie od dziś wiadomo że różne rzeczy się dzieją na takich wyjazdach,nie służy to niczemu dobremu na pewno relacjom między nami.Myślę że nie tylko ja mam takie obawy.Santander consumer bank stawia na pracowników na ich rozwój itd... a zapomina o ich rodzinach.
użytkownik
31.07.2015 (3 lata temu)
31.07.2015 (3 lata temu)
Partner Santander Consumer Bank S.A - nie jest to moim zdaniem najlepszy bank w którym przyszło mi pracować, ale na pewno firma jest solidna . Nie mogę powiedzieć o nich wiele złego , ale do największych po prostu brakuje im jeszcze trochę prestiżu i obycia w branży. Niemniej oferty dla doradców finansowych mogę polecić
użytkownik
07.12.2014 (4 lata temu)
07.12.2014 (4 lata temu)
Jest to praca w placówce banku Santander (placówka Partnerska).
Firma istnieje na rynku już od kilku lat, a bank cały czas się rozwija więc praca jest pewna i stabilna.
Szefowie całkiem w porządku (ludzkie i życiowe podejście).
Czasem bank narzuca plany (odgórnie) które ciężko jest wyrobić.

Sądziłam, że gdzie indziej jest lepiej i sama odeszłam, a dopiero po odejściu doceniłam zalety pracy w Katago.
Polecam wszystkim którzy chcą poznać standardy pracy w dużym banku, a jednocześnie pracować w normalnej firmie, gdzie jesteś traktowany jak człowiek a nie trybik wielkiej korporacji.
użytkownik
14.05.2012 (6 lat temu)
14.05.2012 (6 lat temu)
Nic dziwnego, że tam gdzie walka o pracę i o pieniądze to powstają emocje i to duże emocje. Ludzie nie przebierają w środkach, wylewają złość, szczególnie gdy czują się anonimowi. Dzisiaj zdobycie pracy, szczególnie w sektorze finansowym staje się coraz trudniejsze.Ostatnie informacje, które docierają z banków są jednoznaczne, szykują sie maswoe zwolnienia : BNP Paribas zwolni 400 osób, Nordea zamyka 60 placówek i zwalnia 450 pracowników, a w slad za nimi idą BPH, Citi Handlowy oraz DnB Nord, który jeszcze niedawno zapowiadał mocne wejście w sektor MSP i rozwój oferty dla detalu. Z nieoficjalnych informacji Pulsu Biznesu wynika, że zwolni nawet dwie trzecie swojej 900-osobowej załogi.Swoje trzy grosze mogą dorzucić banki, które planują łączenie biznesów. Raiffeisen właśnie sfinalizował przejęcie Polbanku, a Santander zamierza połączyć BZWBK i Kredyt Bank. Opluwanie ludzi, którzy weryfikują, często nieprawdziwe CV potwierdza tylko fakt, że podjeli trafą i słuszną decyzje dla pracodawcy. Proponuje spróbować samemu utworzyć firmę i zatrudniać pracowników.Zobaczycie sami wtedy jak to wygląda z drugiej strony, ale do tego trzeba mieć odwagę i zaryzykować własne pieniądze.Pracodawca ma prawo zwolnić pracownka tak samo pracownik ma prawo wyboru pracodawcy i nikt nikomu nie musi się tłumaczyć.
użytkownik
20.01.2012 (7 lat temu)
20.01.2012 (7 lat temu)
Teraz to już Santander. Musi być tam dobrze, bo panie zawsze miłe.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Santander Partner"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin