test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Voss Legnica"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pracuje w Voss juz 4 lata powiem wam tyle ze ta firma schodzi na psy. Nie dziwie się ze starzy pracownicy uciekają z tej chorej firmy ja planuje to samo . To jest śmieszne żeby W kategorii premiowej zabrać z jednej podstawy i dodać do drugiej podstawy mam namyśli ze dodano nam 100 zł do absencji chorobowej przez co teraz jak pójdziesz na chorobowe głupie 3 dni to zabierają tobie 180 zł !!! zamiast 80. Zamiast dodać do chorobowego tą 100 lub 150 żeby ludzi zmotywować do nie brania L4 to tylko rubryczki zmienili i nic poza tym ! jestem rzucany na różne stanowiska i za moją wiedzę i brak reklamacji od 4 lat nie dostałem żadnej premii. Nie umieją docenić pracownika, szkoda słów, i nerwów, nie polecam tej firmy
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku????
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Dział Pracowniczy(Księgowość,Kadry)obojętnie nie są przyjazne wobec pracowników z produkcji.Wszystko robią z łaską,udzielają odpowiedzi jakby robili nam wielki zaszczyt że Nas pracowników zauważają za tych monitorów.A odbiór "fiszek"to już całkowita porażka!!!!W tym biurze nie obowiązuje żadne RODO.Nic nie można załatwić bo i tak wszyscy nadstawiają uszy i słyszą.Jest ich tam stanowczo za dużo do tak małego pomieszczenia i tak wygląda RODO.
użytkownik
22.12.2018 (miesiąc temu)
22.12.2018 (miesiąc temu)
Można można ale trzeba to dogadać i wpierw zgłosić.
użytkownik
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
Co ma do tego księgowość? Oni nie mają nic wspólnego z wypłatami. Tym zajmuje się całkiem inny dział.
A zarobki jak w każdej firmie na strefie. Jednak firma daje możliwość pracy w weekend za dodatkowe wynagrodzenie.
użytkownik
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
Teraz w Voss możesz zarobić 2600 brutto. To podstawa. Do tego jest premia łącznie 730 zł jeśli masz wydajność 103 % . Ogólnie zarobki są moim zdaniem niezłe. Jedyny problem że od kilku miesięcy w księgowośći ciągle się mylą przy naliczaniu kasy w obie strony, jednak najczęściej na niekorzyść pracowników. Ciekawe kiedy wreszcie poprawią jakość swojej pracy. Skoro umieją wymagać od produkcyjnych od siebie też powinni.
użytkownik
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
mam pytanko - to 2300 to jest netto czy brutto? I czy to jest podstawa czy łącznie max z premią?
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Prezesa i jedna taką z zakupów
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Zastanawia mnie jeszcze, czy są możliwości, aby zostać dłużej w pracy, aby móc otrzymać wyższe wynagrodzenie? Firma Voss Automotive Polska daje możliwości pracy w godzinach nadliczbowych, czy może 8-godzinny system pracy jest stały i niezmienny? Zachęcam do dalszej dyskusji.
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
W konkurencji Voss wypłacają bonusa 2000 na święta a my co mamy ?????? Zarząd jakoś tam może dać !!!!!!!??
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
No to Zarząd się pokazał ????????????????????????????????bonus podnieśli
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Konkurs? Widzę że coraz lepiej się w tej firmie robi, gdzie trafisz to trafisz są różne opinie na temat danej zmiany więc po co taka idiotyczna zabawa ????
użytkownik
04.12.2018 (2 miesiące temu)
04.12.2018 (2 miesiące temu)
Prosimy o opisanie gdzie najlepiej trafić odnośnie H 2 i do Jakich Brygadzistów czy grupowych zobaczymy kto wygra plebiscyt mamy swojego faworyta a wy czekamy na duży odzew konkurs trwa do końca tygodnia
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Naszym zdaniem najleprza zmiana to A Brygadziści spoko a grupowi pomocni pracujemy na cztero brygadowce wiec mamy porównanie a grupowy czy brygadzista który najleprzy ciężko określić bo wszyscy są wpozadku
użytkownik
01.12.2018 (2 miesiące temu)
01.12.2018 (2 miesiące temu)
A kto jest najlepszym grupowym lub brygadzistom na Hali 2 bo mamy tam z koleżankami trafić prosimy o podpowiedzi z góry dziękujemy
użytkownik
30.11.2018 (2 miesiące temu)
30.11.2018 (2 miesiące temu)
Wszyscy? Wydaje mi się , że są wyjątki. Nieliczne, ale jednak.
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Niestety prawda , to jak brygadziści odnoszą są do ludzi pozostawia wiele do życzenia... zero szacunku dla ludzi...
Wyżej wspomniana Pani E.S jest tego przykładem. Naprawdę atmosfera w tej firmie nie jest warta tych 2000/2300 zł.
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Atmosfera co raz gorsza. Ci co zmienili pracę nie mają czego żałować.
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Jeszcze trochę i dadzą sobie spokój z tymi celami , nawet Ukraina ma xxxxxxx będą nawet potrzebni żòłci bo tyle ich jest, kręcą się jak smrody latają na papierosy , sztuczne udawanie że coś robią .Jak może być tyle zarządzających ludzie !!!!!!!!!!!!!!!,planiści brygadzisci,skoczkowie, grupowe,kur.........kto na was pracuje jak nie my produkcja i dziwić się że w głowie im odp.......
użytkownik
28.11.2018 (2 miesiące temu)
28.11.2018 (2 miesiące temu)
Masakra Co za brygadziści tam pracują w tym całym Voss-ie , tragedia jednym słowem. Brygadzista E.St..... porażka, co za kobieta , wiecznie się o wszystko czepia , wiecznie jej nic nie pasuje, wydziera się jak porąbana. Ogólnie mówiąc jeśli chcesz coś załatwić u brygadzista to nawet nie marnuj czasu, olewają ludzi i mają wszystko gdzieś, tylko "wydajność " się liczy . Nie ważne że nie masz z czego produkować. Nic nie potrafią załatwić, cały dzień się tylko lampią w te monitory . Mając takich brygadzistów jak wyżej wspomniana "Pani" nie dziwię się że ludzie nie wytrzymują nawet okresu próbnego. Powodzenia !
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Voss Legnica"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin