test
Znaleziono 66 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "aptiv"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
Przypominam się o zmianie nazwy i adresu. Obecnie to aptiv Services Poland. Adres także się nie zgadza, gdyż na ulicy Podgórki Tynieckie znajduje się Centrum Techniczne w Krakowie. Gdański oddział mieści się przy ulicy Nowatorów 20, 80-298 Gdańsk
użytkownik
07.12.2018 (2 miesiące temu)
07.12.2018 (2 miesiące temu)
Ciekawe sprawa, ze nagle 3 osoby 1 dnia tak bronią K.Sz :) czyżby ten sam autor?:) ogólnie i tak lepszy GL w aptiv, niż AP, czy ARy, gdzie poziom obecnych team leaderem i manadzerki to żenada! Ciekawi mnie tez fakt, ze osoby, na których skarżyli się wszyscy odchodzący pracownicy dając również przykładu mobbingu na tzw exit interview dostawali awanse... jeśli taka jest polityka firmy to serdecznie gratuluje podejścia.
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Ile w tym roku wyniosą bony na święta , w aptiv w tym roku po 700 , od stycznia podwyżka o 1 zł do godziny , a od marca 2017 mieli już 1zl czyli w sumie 2 zł . A u nas co?
użytkownik
26.11.2018 (2 miesiące temu)
26.11.2018 (2 miesiące temu)
Nigdy nie pracowałem ani w Delphi ani w aptiv'ie, ale byłem tam na rozmowie przez pośrednikia Sii. W tamtym czasie zmieniałem pracę i jakoś nierozważnie posłałem swoje CV do Sii. Startowałem na stanowisko seniora do, chyba zespołu "active safety" czy jakoś tak. Odbyłem kilka rozmów z typem z Sii i w międzyczasie dostałem dwie bardzo fajne oferty. Na jedną się zdecydowałem, ale facet z Sii, tak mnie molestował, że postanowiłem pójść na tę rozmowę do aptiv'u (w sumie to mu to obiecałem i chciałem zobaczyć co to za firma).
Ta rozmowa to była KOMPLETNA STRATA CZASU! Tak niekompetentnych na dość wysokich stanowiskach nie spotkałem nigdy przedtem. Co ciekawe poziom niewiedzy, niekompetencji technicznej był odwrotnie proporcjonalny do pewności siebie tych ludzi. Gdy od jednego z nich (jaskiś zagraniczny manager) usłyszałem bzdury na temat standardu C++ (nie jestem tego nawet w stanie powtórzyć) to DOSŁOWNIE ODEBRAŁO MI MOWĘ. Jego polscy koledzy chyba się zmieszali... Normalnie cyrk. Nie mam pojęcia jak ta firma funkcjonuje. Motorola i Nokia przy tym to bardzo profesjonale korporacje z profesjonalnymi manager'ami i inżynierami.
Po prostu żenada.

Moje sugestie dla Delphi Poland SA:
Ludzie, trochę powagi.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Nie wiem, chyba już nic.
użytkownik
26.10.2018 (3 miesiące temu)
26.10.2018 (3 miesiące temu)
Podobno szykują się duże zwolnienia w aptiv ktoś coś słyszał?
użytkownik
24.10.2018 (3 miesiące temu)
24.10.2018 (3 miesiące temu)
@Łukasz, oczywiście, dziękuję za doprecyzowanie. Również jesteś pracownikiem aptiv Services Poland? Jeśli tak, to zachęcam Cię do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami związanymi z tą firmą na forum! Jakie kluczowe kwestie dotyczące pracy w tym miejscu mógłbyś podjąć?
użytkownik
21.10.2018 (3 miesiące temu)
21.10.2018 (3 miesiące temu)
aptiv = kiepski zart. Nie polecam TCK. Kierownictwo to xxxxxxx w. Duzo obiecuja a konczysz jako zwykly "zapierdzielacz". Na jednego pracownika przypada kilka duzych tajmingowo nachodzacych na siebie projektow, ktorych nie sposob pogodzic nie biorac nadgodzin (o ktore trzeba sie prosic). Na urlop (nawet jednodniowy) pojdziesz dopiero wtedy jak skonczysz narzucone nierealne terminy projektow. Nieustanne walki o rezerwacje sprzetu, gdyz jest go po prostu za malo. Kiepski socjal, nie ma premii, slabe zarobki. Gdy masz z czyms problem najlepiej rozwiazac go samemu, cytujac menedzera "nawet malpa by sobie z tym dala rade". Zawiodlam sie bardzo. Szczerze nie polecam.
autor
19.10.2018 (3 miesiące temu)
19.10.2018 (3 miesiące temu)
A dokładnie to aptiv Services Poland S.A/o. Gdańsk.
użytkownik
18.10.2018 (4 miesiące temu)
18.10.2018 (4 miesiące temu)
Po pierwsze zmieńcie na tym forum nazwę tematu z Delphi na aptiv Gdansk, bo wprowadzacie ludzi w błąd.
Po drugie widzę tu wysyp frustratów pokroju szcześliwy były pracownik itp. Z kimś się w robocie pogryźli i teraz wylewają swoje żale.
Jestem od kilku lat w firmie i pracuje się dobrze, jeśli ktoś chce pracować, a nie się obijać i oczekiwać niewiadomo czego. Płaca adekwatna do wykonywanej pracy. Wszyscy na umowie o prace, poza firmami zewnętrznmi. Ogólnie firma jest w fazie dużej zmiany z prostej mechatroniki na zaawansowaną elektronikę. Nowy dyrektor zakładu na duży plus, wydaje się mieć całkiem inne podejście niż poprzednicy, robi co miesiąc spotkania ze wszystkimi pracownikami, też przy kawie ;) Od jakiegoś czasu jest też nowy kierownik jakości i inne zmiany organizacyjne w biurach i na produkcji. Ogolnie nowa fala w zakładzie ;) Coraz więcej wizyt klientów pojawia sie w Firmie, nowe projekty chyba nadchodzą, czyli firma się rozwija i pewnie będą szukać nowych pracowników. Nie bać się i skladać cv ;)
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Tylko nie idź do aptiva, no chyba za nie straszny Ci swiat alternatywny.
użytkownik
08.10.2018 (4 miesiące temu)
08.10.2018 (4 miesiące temu)
to bardzo dziwne bo bo jedna z rekruterek w aptivie jest niejaka xxxxxxx
użytkownik
05.10.2018 (4 miesiące temu)
05.10.2018 (4 miesiące temu)
Mam wrażenie, że to jakaś ściema, bo w aptiv nie ma żadnej rekruterki M.B. rekrutującej na stanowiska CAD itp.
Poza tym skoro macie naściemniane w CV i nie potraficie się wybronić z tego co tam macie wpisane to do kogo macie pretensje?
użytkownik
04.10.2018 (4 miesiące temu)
04.10.2018 (4 miesiące temu)
Hej, czy ktos orientuje sie, jak wyglada test z GL na rozmowie kwalifikacyjnej do aptiv/Delphi?
użytkownik
28.09.2018 (4 miesiące temu)
28.09.2018 (4 miesiące temu)
@Szczęśliwy były pracownik, staram się dopytywać często o kwestie chociażby formalne, bo takie informacje są bardzo ważne dla osób chcących podjąć pracę. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Cię również!

Jak obecnie wygląda sytuacja pracowników w aptiv?
użytkownik
24.09.2018 (4 miesiące temu)
24.09.2018 (4 miesiące temu)
Sorry Paulina, ale takie można odnieść wrażenie. Z rozmów wychwytujesz tylko zalety pracy w aptiv a negatywy są pomijane. Dlaczego nie zapytasz np czemu się powinno wystrzegać pracy w aptiv? Dlaczego nie padło pytanie jak wiele ludzi pracuje na umowę zlecenie? Itd.... pozdrawiam i jeszcze raz sorry
użytkownik
24.09.2018 (4 miesiące temu)
24.09.2018 (4 miesiące temu)
Tania już chyba nie pracuję. Poszła do Delhi czy aptiv jak to się tam nazywa . Tam jest podobno lepiej dla nich i te 2 jula i ala też.
użytkownik
20.09.2018 (4 miesiące temu)
20.09.2018 (4 miesiące temu)
@Szczęśliwy były pracownik, zwracasz się do mnie w taki sposób, jakbym była związana z firmą aptiv. Nie jestem jej pracownikiem, ani w żaden inny sposób nie jestem z nią związana - jestem moderatorem forum najlepszyfachowiec.pl

Czy jeszcze ktoś chciałby wypowiedzieć się na temat pracy w aptiv?
użytkownik
20.09.2018 (4 miesiące temu)
20.09.2018 (4 miesiące temu)
Nie zapowiada się na zwolnienia. Ale wszystkie fajnie ukraiński poszły do aptiv.
autor
19.09.2018 (4 miesiące temu)
19.09.2018 (4 miesiące temu)
Pewnie niebieskie fartuchy z logo Exact Systems. To nie są pracownicy aptiv, tylko firmy zewnętrznej. Znam w tej firmie niemal wszystkich i wiedziałbym o tym.
użytkownik
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
Powiedzcie mi co produkuje aptiv w Jelesni ? Tylko wiazki czy cos jeszcze? Dla jakich samochodow jest produkcja ?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "aptiv"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin