test
Znaleziono 17 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "big brands group"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
25.03.2018 (10 miesięcy temu)
25.03.2018 (10 miesięcy temu)
@BePro, @... w takim razie skoro tych wartości pracownik nie zauważy w życiu codziennym firmy big brands group to po co są one umieszczane na stronie firmy?
użytkownik
16.03.2018 (11 miesięcy temu)
16.03.2018 (11 miesięcy temu)
"Natalio" wartości, o których piszesz są pobożnym życzeniem, które niestety ma się nijak do rzeczywistości. Nie są to sporadyczne sytuacje a brak szacunku w wydaniu dyrekcji oraz właścicieli nie jest wymysłem -szanują się tylko siebie na wzajem i swój " Golden Team" . Zgadzam się @... nie jest to firma dla ludzi chcących się rozwijać , ceniących profesjonalizm, etykę oraz kulturę współpracy na poziome przełożony-pracownik
użytkownik
07.03.2018 (11 miesięcy temu)
07.03.2018 (11 miesięcy temu)
Nie Szanowna Natalio, to nie są symboliczne sytuacje. Chyba sama dobrze o tym wiesz "Natalio"..... Codzienność w firmie big brands group nie ma nic wspólnego z wartościami, o których można przeczytać na stronie. Firma nie stabilna w każdym aspekcie! Brak szacunku dla pracownika i w ogóle do człowieka. Mobbing w każdym dziale. I najważniejsze te "układy".. Stanowczo odradzam firmę big brands group osobom kompetentnym, inteligentnym i chcącym się rozwijać.
autor
02.03.2018 (11 miesięcy temu)
02.03.2018 (11 miesięcy temu)
@Abc, @BePro czyli uważacie, że nie ma takich wartości o jakich firma big brands group zapewnia na swojej stronie internetowej? Może to tylko były jakieś symboliczne sytuacje, które odebraliście jako mobbing?
użytkownik
04.12.2017 (rok temu)
04.12.2017 (rok temu)
@Natalia
Zgadzam się z Abc , Mobbing nie tyko w działach magazyn i fakturowanie, dział sprzedaży bije rekordy . Pracownik traktowany w zależności od humoru właściciela. Są ci, których się lubi a pozostali się nie liczą - nie liczy się profesjonalizm i wiedza pracownika lecz podlizywanie się dyrektorowi oraz właścicielom. Krzyczenie na ludzi przy kolegach nie mówiąc już o klientach .Zero merytoryki i kultury pracy.
użytkownik
23.11.2017 (rok temu)
23.11.2017 (rok temu)
Bzdety i frazesy! Mobbing na porządku dziennym (magazyn i fakturowanie). Firma niestabilna finansowo.
autor
10.08.2017 (rok temu)
10.08.2017 (rok temu)
Firma na swojej stronie pisze o wartościach, które wyznaje, czyli dbałość o klientów, transparentność, lojalność, szacunek, elastyczność, etyka biznesu. Czy ktoś chciałby się odnieść do tego? Jak wygląda to w życiu w firmie big brands group? http://bb-g.pl/pl/kariera.html
użytkownik
31.10.2016 (2 lata temu)
31.10.2016 (2 lata temu)
Stanowczo odradzam pracy w tej firmie szczególnie tyczy się to magazynu jeden z brygadzistów wyżywa się na pracownikach i myśli że dzięki temu podliże się kierownikowi który sam jest nie lepszy.
użytkownik
22.05.2016 (2 lata temu)
22.05.2016 (2 lata temu)
nie od dziś wiadomo, że kasa to nie wszystko @so so. Czyli rozumiem zatrudniają niekompetentnych ??
użytkownik
08.05.2016 (2 lata temu)
08.05.2016 (2 lata temu)
Poziom niekompetencji niektórych osób tam pracujących jest dosłownie przerażający. Niestety kasa to nie wszystko....
użytkownik
30.12.2015 (3 lata temu)
30.12.2015 (3 lata temu)
Hej, przeszłam wstępny proces rekrutacji, co prawda dziwny , ale chce powalczyć i dołaczyć do tej firmy. Proszę was o opinie na temat pracy w tej firmie, bo kolezanka, która zna tą firmę stanowczo mi odradzza. Liczę tylko na wartościowe opinie.
użytkownik
02.09.2015 (3 lata temu)
02.09.2015 (3 lata temu)
@anis Twój komentarz niestety składniowo nie do końca jest po polsku i ciężko go do końca zrozumieć. poza tym @krytyk nie napisał nic na temat tego że go zwolnili... ja mam za to pytanie czy aktualnie trwa może jakaś rekrutacja. to że jest stres w tych czasach nie jest niczym dziwnym, ale czy zarobki są tego warte to już inna sprawa.
użytkownik
20.08.2015 (3 lata temu)
20.08.2015 (3 lata temu)
O firmie big brands group nie jestem w stanie niczego konkretnego powiedzieć, bo nie pracowałem tam. Słyszałem natomiast, że firma jest dość konkretna i można znaleźć ciekawą pracę. Kiedyś szukali z tego co kojarzę pracowników jako pomoc magazyniera czy księgowych. Teraz nikogo nie szukają niestety.
użytkownik
02.06.2015 (3 lata temu)
02.06.2015 (3 lata temu)
pracuje dla tej firmie jest duzo stres jak w kazdej firmie ktra ma cel do osiagniecie i polecam jest fajna atmosfera duuzo prace, zarzad nie buduje firme tylko pracownikow, zostales/as zwolniony bo pewnie nie nadajesz brak mi slow do taki ludzi jak ty krytyk
użytkownik
09.02.2015 (4 lata temu)
09.02.2015 (4 lata temu)
Komentarz Zebry to sama bzdura. Wszystko na odwrót. Atmosfera jest tak toksyczna, że można nożem kroić.
użytkownik
27.01.2015 (4 lata temu)
27.01.2015 (4 lata temu)
pani od PR napisała widze dwa komentarze. żenada. niektórzy nie powinni się zajmować marketingiem i pjarem bo nie wiedzą co czynią.
Jeszcze raz: komentarz żenada
użytkownik
28.10.2014 (4 lata temu)
28.10.2014 (4 lata temu)
Zaczęłam pracować w sierpniu, a z każdym dniem firma mnie pozytywnie zaskakuje. Zarząd z pomysłem i na luzie. Sensowni koledzy, koleżanki, sprzęt jak należy. Może dojazd z Warszawy trochę trwa, ale to jest mały minus w porównaniu do czystej atmosfery, jakiej nie spotkałam jeszcze w żadnej firmie. Zdrowa i etyczna organizacja.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "big brands group"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin