test
Znaleziono 772 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "bilfinger"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
W tej firmie jest dużo PIOTRÓW i SEBASTIANÓW a oni to żartownisie i zgrywusy. Wiec Marciny muszą się pilnować. I jest zawsze dużo roboty przy KASETACH
użytkownik
15.12.2018 (2 miesiące temu)
15.12.2018 (2 miesiące temu)
Płacą Ci za te ochy i achy nad firmą? Jest źle i nie z winy szeregowych pracowników. A gadanie o siedzeniu na stołówce lub o słoneczniku to jakaś żenada. Bronisz zarząd gościu a co oni robią, żeby była robota? Dzwigi powinny być robione od 2 miesięcy a jesteśmy w czarnej dupie. Doradzanie komuś żeby się zwolnił jest głupie ale widocznie na więcej Cię nie stać.
użytkownik
14.12.2018 (2 miesiące temu)
14.12.2018 (2 miesiące temu)
To sie zwolnij
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Niby zakaz jedzenia na hali a wigilia na hali. Traktują was jak bydlo a wy dajecie sie tak traktować.
użytkownik
13.12.2018 (2 miesiące temu)
13.12.2018 (2 miesiące temu)
Przynosić...Dorośnij chopie
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Jak to jest ze swiatecznymi paczkami zakładowymi dla dzieci ?
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Historia się powtarza. Koniec roku brak wypłat z tytułu umowa zlecenie i funduszu socjalnego (zapomoga na święta) Piekne apleonowe w xxxxxxx jeża święta będą
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
nie w sklepie rybnym tylko w bilfingerze
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Dziwny jestes ,a najlepsze określenie takiego zachowania to prostak i półglówek.Firma ma ciezki okres i nie jest to powód zeby robić sobie z tego żarty. Ale wiesz co?poradzi sobie i stanie na nogi a Tobie da prace i utrzymanie baranie!!!
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Brawoo pajacu, brawo! Tak się cieszysz że pójdziesz do amazona książki targać?
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Dodatek funkcyjny polega na tym, żeby było co Ci zabrać.
użytkownik
06.12.2018 (2 miesiące temu)
06.12.2018 (2 miesiące temu)
Czy mozecie mi powiedzieć co to u was za dodatek funkcyjny i na czym on polega?
użytkownik
05.12.2018 (2 miesiące temu)
05.12.2018 (2 miesiące temu)
Jak chwilówki to do Bociana
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
Shrek z Fioną
użytkownik
02.12.2018 (2 miesiące temu)
02.12.2018 (2 miesiące temu)
A czy sporo osób odchodzi z pracy w bilfinger Tebodin Poland? Może nie jest tak źle. Na jakim poziomie plasują się zarobki w tym miejscu i czy podejmowane były jakieś rozmowy właśnie w kwestii podwyżek? Jak na te postulaty zareagował pracodawca? Napiszcie proszę coś więcej.
użytkownik
01.12.2018 (2 miesiące temu)
01.12.2018 (2 miesiące temu)
Kto bierze ślub?
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Jaki ślub?
użytkownik
29.11.2018 (2 miesiące temu)
29.11.2018 (2 miesiące temu)
Where is wedding?
użytkownik
23.11.2018 (2 miesiące temu)
23.11.2018 (2 miesiące temu)
W poniedziałek do firmy przyjedzie z Kaszubowa autobus nowych SL i TL - zakończą ten dramat.
A z dobrych wiadomości - dozowniki ze słonecznikiem zostaną zamontowane na halach jeszcze przed świętami.
użytkownik
23.11.2018 (2 miesiące temu)
23.11.2018 (2 miesiące temu)
Rozumiem Twoje rozczarowanie, ale czy myślałeś o tym, jak mógłbyś poprawić atmosferę w firmie i relacje z przełożonym? Czasem spokojna rozmowa może wiele zmienić i sprawić, że otoczenie stanie się bardziej przyjazne. Napisz jakiego rodzaju umowy są podpisywane z nowymi pracownikami? Zlecenie, czy na czas określony? Każda informacja będzie ważna dla osób zainteresowanych tym pracodawcą.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "bilfinger"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin