test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "carrefour"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
A czy Klient się nie zapętlił w swoich zeznaniach??? O wiarygodności zeznań świadczy choćby ilość wprowadzonych wpisów tej samej treści 3 x to samo??? carrefour to supermarket samoobsługowy. Nikt nie ma obowiązku prowadzania klientów po sklepie i wskazywania gdzie się znajduje dany towar. Alejki na sklepie posiadają oznaczenia trzeba je po prostu czytać ze zrozumieniem, ewentualnie metodą prób i błędów dotrzeć do celu/ poszukiwanego produktu. A nie zachwalać ochronę, która nie ma nic wspólnego z kulturalną obsługą klienta....
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Oddech bazyliszka przeszkadza by mówić prosto w oczy :)
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Racja niektórzy z ochrony są tam po prostu w pracy dla pieniędzy i są normalni. A ze "społecznikami" należy zrobić porządek ponieważ psują reputację dla swoich współpracowników, pracowników carrefoura , którzy wykonują swoją pracę z najwyższą starannością. Najgorzej narażona jest na "szwank" zszargana ich zachowaniem opinia całego sklepu.
Jeżeli KTOŚ nie zrobi z nimi porządku to faktycznie, klienci zaczną omijać carrefoura "szerokim łukiem", pracownicy nie będą mieli dla kogo pracować i otwierać sklepu...
A ochronka będzie nadal pilnować swoich posadek z "zadartym nosem" nie robiąc nic pożytecznego i przy okazji krytykować tych co uczciwie pracują!!!
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pozostałość po dziwnej szkole P.Lilki tragedia dziwna szkoła i sprawy mózg.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Wiec ja też dołączę swoją opinię. Jestem pracownikiem carrefour.....od 10 lat -to długi okres żeby napisać rzetelną opinie. Nie wszędzie tak jest ale tam gdzie jestem o awansie decyduja uklady- jeśli jesteś dobry a nie trzymasz sztaby z wybranymi to siedzisz na tym samym stanowisku latami bez podwyżek i nie ma znaczenia twoje wykształcenie i umiejetnosci-często kierownicy mają mniejszą wiedzę od zwykłych pracowników. Ogólna porażka
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pracownicy ochrony dramat!!!! chce tu wypowiedzieć się na temat poszczególnych osób :menadżer i 2 dyżurne ochrony .Myślą że są ważniejsi od Dyrektora .Mobing ,znęcanie się nad pracownikami ,a do tego jakiego języka używają. Dziwić się tylko ,że tacy pracownicy jeszcze tam pracują i czują się bezkarni. Niech ktoś zrobi tam porządek! !!!!!!! carrefour przywidzka
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pracuje w carrefour juz kilka lat.Trzyma mnie ta praca tylko ze względu ze mam 2 dzieci na utrzymaniu.Ludzie w pracy więcej niż super.Ochrona która na monitoringu tylko wodzi za pracownikiem, zakładanie im teczek z notatkami a potem cie czeka dywanik u dyrektora.w toaletach syfon i smród. Dyrektorka kobieta w swoim świecie i kobiecymi fochami.Zapierdziel a zarobki tylko na waciki. Nowo zatrudniony więcej zarabiać niż stary pracownik.A pan F____a który jeździ oglądać sklepy drze ryja na pracowników na rzeczy za które odpowiada dyrektor a nie pracownik. Pracy w carrefour nie polecam to najgorsze co może być.
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Warszawa carrefour
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
carrefour Zamość
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
carrefour - Brzesko
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
carrefour Skarżysko-Kamienna
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
Rzeszów - carrefour
użytkownik
6 sty (miesiąc temu)
6 sty (miesiąc temu)
Mi również nie zapłacili pieniędzy za październik i listopad. W carrefourze u Nas jeszcze nikt nie dostał i zaczęliśmy to sgłaszać do PiP-u.
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
wyzysk...
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Słuchajcie! Na Facebooku na stronie Info Meteo LU biała podlaska z dnia 23.12 jest wpisz na temat agencji i pracy w carrefourze. Jest komentarz Interwencji. Napiszcie do nich swój przypadek, ja już napisałam. Naglasniajmy to szybko!
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
No to teraz mnie nie dziwi że carrefour sie jakoś specjanie tym nie zajmuje . carrefour powinien wziąć odpowiedzialność za to co sie dzieje, pracowaliśmy u nich , wywiązaliśmy sie z umowy, a oni jak zaczęły sie problemy zmienili agencje i tyle, a co z nami ?! gdzie nasze pieniadze ? kierowniczki z carrefoura piszą tylko meile do koordynatorów , którzy odpisują im to co nam mówią przez tel : przelew pójdzie wtedy lub wtedy .. a kasy nadal brak, co mam teraz zrobić iść na sklep pościągać z półek towar, który na nie wykładałam ? jakoś specjanie nie interesują sie tym co dzieje sie z ludźmi, którzy u nich pracowali, meila z pytaniem o wypłate to każdy z nas może napisać ale nie specjalnie to coś daje ...
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Czy ktoś wie jak teraz mam rozliczyć pit skoro fizycznie nie dostałem pieniędzy za listopad i grudzień a za październik tylko część? Mam zapłacić podatek od kasy której nie dostałem i (bądźmy realistami) pewnienie dostanę? U nas 5 osób pracowało na kasie i po za jakimiś groszami firma wisi po 2-5 tyś na osobę . A najlepsze że w kierownictwie tej firmy są byli ludzie z carrefoura. Koledzy dyrektora regionalnego.
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Nadal oczekujemy na aktualne sprawozdania, ponieważ wątek o zatrudnieniu w firmie carrefour w mieście Kraków nadal nie ma wielu opinii. Wasza wiedza może pomóc użytkownikom!
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
carrefoury Warszawa, ktos coś wie jakie mają być stawki na ten rok?
użytkownik
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
I bardzo dobra odpowiedź..Ja pracuję 10 rok... I nie narzekał. ... Chcą zarobić !! Do Biedronki tam poczują smak pracy.. Pozdrawiam serdecznie... Arkadia Wa-wa...
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "carrefour"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin