test
Znaleziono 223 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "cisowianka"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20 sty (29 dni temu)
20 sty (29 dni temu)
2250 to ma każdy pracownik na początek .Czy operator z doświadczeniem przyjmujący się do pracy też tak samo?
użytkownik
7 sty (miesiąc temu)
7 sty (miesiąc temu)
Jedna jaskółka wiosny nie czyni... Fakt dali na te święta 640 zł. Szok... Aż dziwne. No ale co dalej? Poprawa jest ale bardzo mała. Firma rozrasta się z miesiąca na miesiąc. Niedługo wykupi każdy budynek i pole, które być może za jakiś czas będzie im to potrzebne. Ale już idzie w dobrym kierunku. Polacy chcą pracować, ale za godne pieniądze.
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Na początku tj.3 miesiące okres próbny 2250 brutto (najniższa krajowa) potem 300 zł.brutto !!!
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Jest to już zatem w miarę godne wynagrodzenie. A w każdym razie - adekwatne do doświadczenia. To może od razu przy okazji opiszesz Nam to, jak przedstawia się ten sam aspekt, jeśli chodzi o już dużo bardziej doświadczonych pracowników. Czy w ZL Nałęczów Zdrój zarabiają już nieco więcej?
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
2300-2400brutto na początku.
Po okresie próbnym + około 300
użytkownik
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Na początku dostaniesz najniższą krajową i umowę na 3 miesiące,po tym okresie możesz liczyć na 300 zł brutto podwyżki i umowę na okres 2 lat.

Premia fajna na święta wyszła,owszem! Mam tylko nadzieję,że szefostwo nie odbierze jej sobie z premii sezonowej bądź naszych podwyżek w tym roku.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Ile sie zarabia w cisowiance?
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Ja cztery lata . ...premia swietna w pelni mnie usatysfakcjonowała.Z tego co słyszałem to tak wszyscy pracownicy... .aby tak dalej ????
użytkownik
25.12.2018 (miesiąc temu)
25.12.2018 (miesiąc temu)
Świetnie! Premię o takiej wysokości można już spokojnie uznać za atrakcyjną. Widać, że firma ZL Nałęczów Zdrój docenia trudy swoich pracowników. Długo już w niej pracujesz? A czy wszyscy pracownicy, niezależnie od obejmowanego stanowiska, dostali takie premie? Liczę na Twoją dalszą aktywność na wątku o tym pracodawcy.
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Premia swiateczna 620 PLN
Super aby tak dalej .....Dziekuje .
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Widzę, że Twoje zainteresowanie podjęciem pracy w ZL Nałęczów Zdrój jest już dosyć spore, co oczywiście bardzo cieszy. Z uwagi na to, iż na tym wątku dużo się dzieje, na pewno ktoś udzieli Ci tych informacji. A wiesz może, czy firma posiada jeszcze jakieś wakaty? Będziemy wdzięczni za Twoją odpowiedź.
użytkownik
17.12.2018 (2 miesiące temu)
17.12.2018 (2 miesiące temu)
Mało,najniższą krajową i do tego masz za kierowniczke osobę która jest miękka parówa i nigdy się za Tobą nie wstawi w razie problemów. Daj sobie spokój z tą firmą,mała kasa i perspektyw na jakikolwiek awans brak.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Ile można zarobić w dziale kontroli jakości?
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Pomysl ze zwolnieniami jest chyba jedynym slusznym tutaj rozwiazaniem aby cos sie zmienilo. Najlepiej zeby do tego doszlo w sezonie kiedy "parcie" na wode jest najwieksze.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Witam . Święta za pasem. A tu człowiek chodzi pyta. - Kiedy będzie wolne. A Kierownicy zmian głupio pod nosem uśmiechają się. Ludzie to nie sezon. Premii nie ma wolnego dnia nie dadzą bo brakuje ludzi. Idźmy na zwolnienia i to nie jedna osoba tylko pół zmiany. Wtedy może się zorientują ze my też mamy rodziny i chcemy odpocząć. Ale jak każdy będzie mruczał pod nosem i nic nie robił to nic się nie zmieni.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Poprostu żenada!!! Wymiotować się chcę..????????
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Ile można zarobić w kontroli jakości? ktoś odpowie?
użytkownik
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
Stawiasz dobre pytanie. Jednak musimy mieć na uwadze to, że niektórzy nie mogą sobie pozwolić na taki krok. Ale może pozostawmy już tę kwestię i skupmy się na Tobie. Zapewne jesteś pracownikiem ZL Nałęczów Zdrój. Dlatego na pewno wiesz, czy jeszcze przed okresem świątecznym planują tam rekrutację?
użytkownik
09.12.2018 (2 miesiące temu)
09.12.2018 (2 miesiące temu)
Szef weź ty (ty specjalnie z małej litery) rozbieg i z baranka trzepnij w ścianę to może cię olśni co trzech (często dwóch) operatorów , na całą linię robi przez te 40 minut , chyba że mówisz o sobie i nic nie robiłeś a stanowisko masz tylko za ,,usprawnianie" produkcji u Pana Dyrektora . A i Sprytny 2018 niech nie pierdzieli że produkcja leje na robotę, bo ogarnąć i przypilnować wszystkiego samemu gdy kolega na przerwie nie jest proste jak jazda wózkiem widłowym , z tąd czasem produkt jest jaki jest . Tu jeszcze dochodzi ogromna odpowiedzialność za wodę , bakterie ,butelkę , etykietowanie, opakowanie czy jakość paletyzowania . Tak ogólnie Szef to chyba sprytnie nas wkręcasz byśmy wszyscy myśleli że jesteś tą nie inną osobą , nie ładnie prowokować do hejtu .
użytkownik
08.12.2018 (2 miesiące temu)
08.12.2018 (2 miesiące temu)
Tak nowoczesne i zautomatyzowane piszesz panie "Szef" tylko dlaczego na magazynie tyle BKJ-tów? Co ty scenariusz do komedii piszesz na produkcji każdy olewa jak może jakość wykonania coraz bardziej przypomina lata 90-te. Prezes raczej nie ma pojęcia co się dzieje bo tak źle nie było dawno.
Także wymiana kadry trwa wszyscy co wybierają się do pracy w Cisie życzę powodzenia i wytrwałości. Zapraszamy
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "cisowianka"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin