test
Znaleziono 26 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "devire"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
26 lip (3 miesiące temu)
Pracownik ds. Obsługi Zaplecza Pocztowego
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

dzisiaj
Doręczanie korespondencji - umowa zlecenie
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Kwalifikowany Pracownik Ochrony
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

przedwczoraj
Wizytator
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Kierowca kat. B
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

3 tygodnie temu
Starszy specjalista
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

27.06.2018
Listonosz pieszy
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Księgowy
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

3 tygodnie temu
Pracownik Obsługi Klienta
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

dzisiaj
Specjalista
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

przedwczoraj
Dodaj powiadomienie o nowych ofertach dla: Gdynia
Ustaw powiadomienie
Listonosz samochodowy
Poczta Polska S.A. (894 opinie o firmie ) Gdynia

wczoraj
OPERATOR PODESTÓW RUCHOMYCH - ZWYŻKA
PRAMAR (15 opinii o firmie ) Gdynia

wczoraj
Inspektor
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

3 tygodnie temu
Referent
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

dzisiaj
Inspektor weterynaryjny
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

2 tygodnie temu
Big Data Developer (junior to senior)
devire. (67 opinii o firmie ) Gdynia

wczoraj
Przedstawiciel Handlowy
Human Resources Poland Sp z o.o. (20 opinii o firmie ) Gdynia

dzisiaj
Asystent laboratoryjny
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Służba Cywilna (4 opinie o firmie ) Gdynia

2 tygodnie temu
Agent call center z orzeczeniem o niepełnosprawności (praca w domu)
BPO NETWORK Sp. z o.o. (76 opinii o firmie ) Gdynia

wczoraj
Uwierz w siebie! Dołącz do Najlepszych! Gdynia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Dodaj powiadomienie o nowych ofertach dla: Gdynia
Ustaw powiadomienie
Droga MAMO. Wyjdź z domu i zacznij zarabiać
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Przedstawiciel - Gdynia. Praca na prowizji. Nie wymagamy doświadczenia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Doradca Klienta w firmie pożyczkowej. Gdynia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

6 dni temu
Zacznij pracę w branży pożyczkowej. Doradca finansowy - wolny zawód
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Sprzedaż pożyczek, to proste! Gdynia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

6 dni temu
Współpraca bez doświadczenia - WYSOKIE ZAROBKI! Gdynia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Przedstawiciel Gdynia - sprzedaż pożyczek - WYSOKIE ZAROBKI
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

6 dni temu
Przedstawiciel - sprzedaż pożyczek - WYSOKIE ZAROBKI
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Pierwsza praca? Doradca Klienta w firmie pożyczkowej. Gdynia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Praca czeka! Super oferta!
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Dodaj powiadomienie o nowych ofertach dla: Gdynia
Ustaw powiadomienie
Sprzedaż pożyczek, to proste! Wysokie prowizje. Gdynia
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Praca bez doświadczenia - WYSOKIE ZAROBKI!!!
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Poszukujemy do naszego zespołu komunikatywnych osób - praca od zaraz!
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA BIUR KREDYTOWYCH
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

przedwczoraj
Praca dla osób bez doświadczenia- Przedstawiciel Klienta
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Przedstawiciel firmy pożyczkowej
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

wczoraj
Doradca Klienta Trójmiasto
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Finansowych Gdańsk i okolice
Profi Credit Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Emeryt lub rencista z pasja i zaangażowaniem do lekkiej pracy potrzebny.
Klient Startpraca.pl Gdynia

przedwczoraj
Specjalista ds. rekrutacji (praca na terenie jednego województwa)
Dino Polska S.A. (Dodaj opinię o firmie ) Gdynia

tydzień temu
Dodaj powiadomienie o nowych ofertach dla: Gdynia
Ustaw powiadomienie
«Previous 1 (current) 2 3 8 »Next
Praca w miastach
Praca w okolicy
Proponowane stanowiska
Najlepsi pracodawcy
Gdańsk
Warszawa
Zabrze
Szczecin
Gliwice
Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:


Wywiad z Hanna Kąkol - Dyrektor Zarządzająca Perfect Consulting
Na czym polega praca w agencji HR?
Praca w agencji HR to pełen w
użytkownik
28 cze (4 miesiące temu)
28 cze (4 miesiące temu)
Ja dostałem się do firmy poprzez agencje zewnętrzną która szuka dla nich pracowników - agencja devire .
użytkownik
26 cze (4 miesiące temu)
26 cze (4 miesiące temu)
Nie polecam tej agencji. Brak współpracy według ustalonego harmonogramu. Osoby w devire wydają się nie być świadome kultury procesu rekrutacyjnego. No chyba, że czerpały z procesów dla zbieraczy tulipanów. Równolegle z procesem devire byłem zaangażowany w inny prowadzony przez firmę zagraniczną (nie korpo, mocny target) i mogę powiedzieć, że była to jazda japońską koleją magnetyczną. Zawsze byłem poinformowany jak wygląda sytuacja, dokąd teraz zmierzamy i kiedy będziemy na miejscu. Podsumowując, aby nie tracić czasu, polecam skupić się na dobrej agencji. devire to portal pracy z mało profesjonalną obsługą zgłoszeń.
użytkownik
4 cze (5 miesięcy temu)
4 cze (5 miesięcy temu)
Elastyczne godziny pracy, dobra podstawa i przejrzysty system bonusowy, jasna ścieżka rozwoju, "mądre" KPI ale przede wszystkim - super zespół - dużo śmiechu, wspólne wyjścia i wspieranie się nawzajem. Polecam pracę w devire.
użytkownik
11 maj (6 miesięcy temu)
11 maj (6 miesięcy temu)
Zdecydowanie NIE polecam pracy za pośrednictwem tej agencji.
U mnie sam początek był jedną wielką ściemą. Pierwszy kontakt ze strony agencji był w sprawie pracy tymczasowej - na 3 miesiące. Odmówiłam i napisałam, że jestem zainteresowana dłuższą współpracą i dostałam propozycję innej oferty, gdzie okres próbny wynosi 3 miesiące, a później jest możliwość bezpośredniego zatrudnienia u pracodawcy. Na miejscu pracy dowiedziałam się, że jednak jest to praca tymczasowa...
Kolejny absurd to brak konkretnego poinformowania o procesie składania wniosku urlopowego czy zwolnienia lekarskiego - jedyna informacja była w gąszczu maili wśród miliona informacji związanych z rozpoczęciem pracy. Na miejscu dowiedziałam się, że muszę uzupełniać ewidencję czasu pracy i tam notować urlop. Pod koniec umowy otrzymałam maila z pretensjami, że nie wypełniłam wniosków urlopowych..
I teraz najlepsze. Po przepracowaniu 3 miesięcy przysługiwały mi 4 dni urlopu, mimo iż w umowie mam zapis o 2 dniach na miesiąc. Dlaczego? Bo luty ma 28 dni! Przepracowałam dla agencji 89 dni a nie 90.
Absurd goni absurd - nie polecam.
użytkownik
10 maj (6 miesięcy temu)
10 maj (6 miesięcy temu)
Witam serdecznie,

Bardzo dziękuję za znalezienie czasu na opisanie sytuacji. Zawsze staramy się, aby widełki płacowe w ogłoszeniu były zgodne z faktycznie oferowanymi zarobkami. Przepraszam, że jeden z naszych pracowników tego niedopilnował i dodał do ogłoszenia błędne cyfry. Będę wdzięczna jeżeli znajdzie Pan/Pani jeszcze chwilę aby napisać do mnie wiadomość prywatną i podać szczegóły tej sytuacji: na jakie ogłoszenie Pan/Pani aplkował/a i z którym Konsultantem się Pan/Pani kontaktował/a. Będę zobowiązana za wiadomość na adres: [email protected]devire.pl Gwarantuję pełną anonimowość Pani/Pana osoby. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Z wyrazami szacunku,

Weronika
[email protected]devire.pl
użytkownik
7 maj (6 miesięcy temu)
7 maj (6 miesięcy temu)
Witam serdecznie,

Bardzo dziękuję za znalezienie czasu na opisanie sytuacji. Będę wdzięczna jeżeli znajdzie Pan/Pani jeszcze chwilę aby napisać do mnie wiadomość prywatną i podać trochę więcej szczegółów tej sytuacji: w jakim procesie rekrutacyjnym wziął/wzięła Pan/Pani udział i z którym Konsultantem się Pan/Pani kontaktował/a. Będę zobowiązana za wiadomość na adres: [email protected]devire.pl Gwarantuję pełną anonimowość Pani/Pana osoby. Staramy się zawsze reagować, gdy dowiadujemy się o takich przykrych sytuacjach. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Z wyrazami szacunku,

Weronika
[email protected]devire.pl
użytkownik
20 kwi (6 miesięcy temu)
20 kwi (6 miesięcy temu)
Kompletnie nie polecam pracy w devire: chaos, brak benefitów, stres oraz wysoka rotacja pracownicza! Nie zapomnę nigdy końcówki miesiąca i obstawiania z resztą kolegów z zespołu "kto tym razem wyleci".
użytkownik
6 kwi (7 miesięcy temu)
6 kwi (7 miesięcy temu)
Przyłączam się do powyższej opinii. Nie spotkałem się jeszcze z taką firmą headhunterską, w której wszelkie aplikacje i próby kontaktu kończą się zupełnym zlekceważeniem kandydata. Mimo, że mój profil perfekcyjnie pasował do kilku projektów prowadzonych przez firmę nikt się do mnie nie odezwał. Po dwóch tygodniach napisałem uprzejmą prośbę do prowadzącej projekt, aby powiedziała mi czy moja kandydatura została odrzucona (zrozumiał bym oczywiście gdyby tak się stało), Mój email pozostał bez echa. Taka sytuacja z brakiem kontaktu powtarzała się. nie wiem jak firma devire chce budować bazę kandydatów, jak ich nie szanuje.
użytkownik
1 kwi (7 miesięcy temu)
"W devire budujemy firmę środka, która czerpie co najlepsze z Korpo"

Dziękuję Panie Prezesie. To znaczy, że muszę się od Was trzymać z daleka skoro tak stawia Pan sprawę.

Myślę też, że w Pana wypowiedzi jest sporo sprzeczności. Albo butikowa agencja, albo korporacja. Dla mnie Devonshire - teraz devire zawsze było korporacją. Z wieloma wzorami zaciągniętymi z wielkich brytyjskich firm rekrutacyjnych. W tym także z tej w której piastował Pan urząd prezesa.
użytkownik
23 mar (7 miesięcy temu)
23 mar (7 miesięcy temu)
Witam, ponieważ wskazujesz mnie bezpośrednio postanowiłem sprostować. Po pierwsze wśród pracowników są osoby z wielu firm rekrutacyjnych – tych większych Page, Antal, HRK, Hays, Relyon, Randstad, Spring ale również z mniejszych butików. Zarzucasz firmie, że staje się korporacją. Tak dołączyłem do Devonshire gdzie nie było Intranetu, standardów operacyjnych, szkoleń, ścieżek karier, marny CRM a strona www pachniała latami 90tymi. Moim celem w pierwszym roku było zbudowanie solidnego fundamentu nowoczesnej firmy (jeśli to nazywasz korporacją to tak – jesteśmy bardziej korporacyjni niż dawne Devonshire). Ale niech to wyraźnie padnie z ust prezesa - firma NIE chce zostać drugą korporacją na H. W devire budujemy firmę środka, która czerpie co najlepsze z Korpo (zarobki, szkolenia, ścieżki karier, transparentność, stabilność, standardy, brand, narzędzia IT) ale daje swobodę i elastyczność i decyzyjność pracownikom typową dla butiku rekrutacyjnego. Nie ścigamy się z korporacjami – budujemy naszą własną drogę mam nadzieję unikalną na polskim rynku.
użytkownik
16 mar (8 miesięcy temu)
16 mar (8 miesięcy temu)
O firmie devire nie mogę powiedzieć złego słowa. Płacą swoim konsultantom zdecydowanie ponad rynek, co więcej dając praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju swoich kompetencji. Patrząc po innych firmach rekrutacyjnych to możliwości finansowe w devire wykraczają minimum o 30% ponad resztę, a system transzowy to jedna z najlepszych rzeczy jaką można znaleźć na rynku. Polecam każdemu swoją wielką życiową przygodę z rekrutacją kontynuować lub zaczynać właśnie w devire. Osoby, które podważają ten fakt to najzwyczajniej zazdrosna konkurencja.
użytkownik
9 mar (8 miesięcy temu)
9 mar (8 miesięcy temu)
Jako nowy pracownik jestem szczerze zachwycona atmosferą panującą w firmie, usystematyzowanym systemem wdrożeniowym, terminarzem szkoleń i faktem, że czuję się otoczona fachowcami, którzy świetnie komunikują się zarówno z kandydatami, jak i partnerami z rynku. Jest to dla mnie wielka odmiana po firmie, w której pracowałam. Polecam każdemu dołączenie do zespołu devire.
użytkownik
8 mar (8 miesięcy temu)
8 mar (8 miesięcy temu)
Nikomu nie polecam wspólpracy z devire, nie pracują tam kompetentne osoby (zwłaszcza jedna), kompletny brak reakcji na pytania zadawane drogą mailową i przez portale społecznościowe. Kiedy w końcu Pani podobno manager oddzwoniła , poinformowała mnie iż nie przeczytała dokładnie mojego cv, i o najbardziej podstawowe informacje pytała mnie przez telefon., poinformowała mnie również, że wszyscy pracownicy firm haedhunterskich nie czytają cv bo nie mają na to czasu , jak również że ona i jej znajomi nie mają czasu na zainteresowanie się nowymi kandydaturami, bo mają już określone grono klientów tak ze strony pracodawców jak i potencjalnych kandydatów do pracy. Cóż wysłuchałem jeszcze kilka nie napawających optymizmem i wiarą teorii współpracy z firmami które pani reprezentowała (bo devire to nie pierwsza firma w której pracuje) . , nie będę ich tu już przytaczał bo pewnie nie warto. Cóż...winszuję tym którzy się zdecydują na współpracę z tego rodzaju "fachowcami". Życzę udanych procesów rekrutacyjnych (podobno te najbardziej udane są z pominięciem firm pośredniczących)
pozdrawiam
użytkownik
13 lut (9 miesięcy temu)
13 lut (9 miesięcy temu)
Arcuus dzięki za Twoją opinię - są to dla nas cenne uwagi. Mimo, że wspomniałeś, że nie różnimy się na tle konkurencji, to jednak znalazłeś u nas cztery bardzo duże, wyróżniające nas plusy. Bardzo nas to cieszy, bo kwestie o których wspominasz to filary naszej firmy. Nasz Zespół, jak sam napisałeś, to fantastyczni ludzie, którzy bardzo angażują się w swoją pracę i budują fajną firmę wewnątrz oraz na zewnątrz. Jasny system wynagrodzeń i bonusów to coś na czym zależało nam od początku. Jesteśmy dumni, że udało nam się wprowadzić 100 proc. przejrzystość płac, gdzie wszyscy nasi Pracownicy znają zarówno wysokość pensji na każdym stanowisku, systemy bonusowe a także wiedzą jakie są kryteria awansu. Kolejna sprawa to możliwość samodzielnej pracy, która u nas jest kolejnym priorytetem. Wierzymy, że dostarczanie ludziom odpowiednich narzędzi jest znacznie lepszym rozwiązaniem, niż narzucanie Zespołom jak mają wykonywać swoją pracę. Każdy jest inny i lubi pracować własnym systemem. Jeżeli ten system się sprawdza, to nie widzimy potrzeby aby na siłę kogoś zmieniać ????

Jeżeli chodzi o szkolenia, to mamy obecnie około 18 programów szkoleniowych. Tablica z harmonogramem szkoleń jest powieszona w naszym biurze w Warszawie na I piętrze. Jest oczywiście dostępna także dla wszystkich w systemie. Dodatkowo, podczas naszych comiesięcznych spotkań firmowych, nasza HR Manager przypomina kiedy odbywają się najbliższe szkolenia. Jeżeli jeszcze u nas pracujesz, to zachęcamy Ciebie serdecznie do brania udziału – każdy może zapisać się na zajęcia. Nasz dział HR na bieżąco prosi także o zgłaszanie pomysłów na szkolenia i uaktualnia listę zajęć według potrzeb Pracowników – jeżeli jakiegoś tematu Ci brakuje, to daj koniecznie znać. Możesz taki pomysł zgłosić także przez naszą platformę gamifikacyjną - rozwiązań tutaj jest wiele.

Jeżeli chodzi o terminowość pensji, to być może odnosisz takie wrażenie ze względu na nasz system transz. Odezwij się do działu księgowości – dziewczyny wytłumaczą Ci jak działa nasz system, żebyś nie czuł się poszkodowany.

Jeżeli chodzi o kwestie mało przejrzystych zasad współpracy z przełożonymi, to pamiętaj proszę, że w devire odbywają się regularne oceny pracy Managerów i wszyscy członkowie Zespołów mogą wówczas dać znać, jak oceniają ich pracę. Ostatnia ocena miała miejsce w styczniu 2018 – mamy nadzieję, że skorzystałeś z okazji i zgłosiłeś swoje uwagi. Jeżeli tak, to z pewnością będą zaadresowane. Pamiętaj jednak, że nie trzeba czekać na ocenę Managerów, aby zgłosić jakiś problem. Ponownie zachęcamy abyś wszelkie tego typu wątpliwości zgłaszał do działu HR.

Jeszcze raz dzięki za czas poświęcony na podzielenie się opinią.

Pozdrawiam,

Weronika
[email protected]devire.pl
użytkownik
10 lut (9 miesięcy temu)
10 lut (9 miesięcy temu)
@Pracownik, rozumiem, że polecasz pracę w devire. Piszesz, że atmosfera jest w porządku. Możesz uzupełnić swój wpis i napisać co lub kto tworzy komfortową atmosferę? Jak oceniasz tę firmę jako pracodawcę?
użytkownik
8 lut (9 miesięcy temu)
8 lut (9 miesięcy temu)
Zachęcam osoby, które są zatrudnione w devire. o opisanie nowej atmosfery panującej w tej firmie. Jak w tym momencie wyglądają warunki zatrudnienia? Czy pracodawca organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
użytkownik
11.12.2017 (11 miesięcy temu)
11.12.2017 (11 miesięcy temu)
Szanowna Pani,

Bardzo dziękuję za znalezienie czasu na opisanie sytuacji. Będę wdzięczna jeżeli znajdzie Pani jeszcze chwilę aby napisać do mnie na maila i podać trochę więcej szczegółów tej sytuacji: w jakim procesie rekrutacyjnym wzięła Pani udział i z którym Konsultantem się Pani kontaktowała. Będę zobowiązana za wiadomość na adres: [email protected]devire.pl Gwarantuję pełną anonimowość Pani osoby. Chciałabym zweryfikować informację o chorobie naszego Konsultanta. Niestety wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i sytuacja nagłej choroby może się przydarzyć każdemu. Niestety, w ostatnim czasie sezon na przeziębienia nie ominął także naszych biur. Chciałabym to jednak dokładnie sprawdzić i w razie potrzeby, zastosować odpowiednie działania, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Z wyrazami szacunku,

Katarzyna Jaskóła, HR Specialist
[email protected]devire.pl
użytkownik
07.12.2017 (11 miesięcy temu)
07.12.2017 (11 miesięcy temu)
O firmie devire mam jak najgorsze zdanie. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów rekruterka wyprowadziła mnie z równowagi. Aplikowalam na konkretne stanowisko i juz tego samego dnia otrzymałam telefon z zaproszeniem na rozmowe. Po odbytej rozmowie pani prowadząca powiedziała ze zarekomenduje mnie pracodawcy. Zadzwoniła dnia nastepnego ze juz za kilka godzin musze sie u niego stawić. Rzucilam wiec wszystko i udalam sie na rozmowe. Po niej, absolutna cisza. Ani telefonu z zapytaniem jak odbieram pracodawcę, ani jak wyglada dalszy proces rekrutacji. Kamień w wodę. Po kilku dniach wysłałam maila z pytaniem co dalej, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Po kilku dniach ponowiłam pytanie i dowiedziałam sie ze pani rekruterka była chora i przykro jej ale zatrudnili innego kandydata. Szlag mnie trafił nie dlatego ze wybrali kogoś innego ale pani Anna wykazała sie kompletnym brakiem szacunku do mojej osoby. Należała mi sie odpowiedz zwrotna, i odpowiedz na maila ktory został kompletnie zignorowany. A kłamstwo ze była chora jest tak grubymi nićmi szyte ze aż niesmaczne. Podczas choroby zazwyczaj posiadamy zwrotkę. Kandydat jest ok do momentu kiedy spełnia swoją funkcje jeśli odpada nie dostaje żadnego feedbacku. Nie polecam tej firmy. Miałam przyjemność współpracować z konkurencja ( manpower antal ) i zawsze ale to zawsze dostawałam feedback. Nigdy tez moje maile nie były ignorowane. Mysle ze skończyły sie czasy kiedy potencjalny kandydat traktowany jest z gory a nie jako partner i chyba pora przeszkolić z obsługi klienta pracownikow.
użytkownik
24.11.2017 (11 miesięcy temu)
24.11.2017 (11 miesięcy temu)
Szanowna Pani,

Rzeczywiście nasi Konsultanci często dzwonią do Kandydatów po drugim etapie rekrutacji, jakim jest rozmowa u Klienta. Czemu to robią? Ponieważ zależy nam na poznaniu zarówno opinii Klienta o Kandydacie, jak również na poznaniu opinii Kandydatów na temat potencjalnego pracodawcy. Rozmowa kwalifikacyjna jest sytuacją bardzo stresującą dla większości Kandydatów. Zdarza się, że w nerwach zapomną o coś dopytać, czegoś ustalić i od tego min. są nasi Rekruterzy - sprawdzają czy rozmowa przebiegła pomyślnie, czy może są jakieś kwestie, które mogą pomóc wyjaśnić. Często są też osobami, które pomagają w negocjacjach warunków zatrudnienia, np. wysokości pensji lub ilości benefitów, ponieważ Kandydat wstydził się to zrobić osobiście podczas rozmowy z potencjalnym pracodawcą. Zazwyczaj nasi Konsultanci uprzedzają Kandydatów, że będą dzwonić po rozmowie kwalifikacyjnej u Klienta. Jeżeli nie została Pani o tym poinformowana, to bardzo przepraszam za tę sytuację.
Zaniepokoiła mnie informacja, że nie dostała Pani informacji zwrotnej odnośnie decyzji w sprawie rekrutacji. Byłabym wdzięczna za wiadomość w jakim projekcie rekrutacyjnym brała Pani udział oraz który z naszych Konsultantów się z Panią kontaktował. Będę zobowiązana za wiadomość na adres: [email protected]devire.pl Gwarantuję pełną anonimowość Pani osoby. Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Z wyrazami szacunku,

Katarzyna Jaskóła, HR Specialist
[email protected]devire.pl
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "devire"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin