Te dwie stare purchawki już tam podobno nie pracują . Zwolnił je i odrazu spowrotem zatrudnił żeby wypłacić im po 30 000zl odprawy. A wcześniej podniósł im wynagrodzenie żeby im wypłacić wysokie odprawy . Teraz zarabiają ponad 8000zl za robienie chyba l...
nie firma tylko jakiś pastuch z suchej który chodzi w sfilcowanej ,śmierdzącej starym capem marynarce i myśli ze jest sprytniejszy od baranów na wiosennym redyku w Korbielowie.
a chytry janek jeszcze jest? on chyba wszysko by wziol do nadzorowania co jest w tarnowie
on jak pracowal w eltarze to w godzinach pracy nadzorowal chba caly tarnow
Ja to na początku myślałem ze on chce ratować ta firmę. Nie Bardzo chciało mi się wieżyc w te rzeczy które mówił o prezesie .
Liczyłem że jest szansa na jakieś uczciwe rozwiązanie. Teraz wiedzę ze te 3000000zł przegrane w kasynie to tylko odwrócenie uwagi i przerzucenie odpowiedzialności od siebie a potwierdza to jak nas wydymał z tą Corsaria
Ciekawe jak to się dzieje ze podobno za nasze pieniądze robi się podwyżki podrzędnym pracownikom z 3000 zł na ponad 8000zł netto w czas rzekomej restrukturyzacji. Podobno niektórzy zostali zwolnieni tylko po to żeby otrzymać odprawę w momencie kiedy wiadome jest za za dwa miesiące nie będzie środków na wynagrodzenia dla pozostałych pracowników a następnie w tym samy dniu zatrudnieni . Wytłumaczone powinno być zatrudnianie pracowników w suchej którzy w ramach obowiązków służbowych za pieniądze eltaru (czyli nasze tzn wierzycieli ) obsługuje kancelarie pełnomocnika zarządcy. Bo skoro kancelaria pełnomocnika zarządcy otrzymała podobno honorarium przekraczając ponad 500 000,00zł . to dlaczego mamy płacić jeszcze za to samo ? Z akt sprawy wynika że najemcy nieruchomości będący członkami rady wierzycieli działają moim zdanie tylko w własnym interesie wynajmując na preferencyjnych warunkach w porównaniu do innych najemców . Podobno strata osiągnięta podczas restrukturyzacji sięgnęła 8 000 000,00zł
a zapomnieli o kamerdynerze siedzącym na portierni na starodąbrowskiej ????? jemu nie dali podwyżki i nie wypłacili odprawy ??????? to taki wierny i oddany człowiek naszego nowego szefa
Z potwierdzonych informacji to w grudniu otrzymamy ostatnią wypłatę!!!!
Wszyscy najbardziej oddani i zaufani Królika czyli Pani J… Pani A…. Pan P…. najpierw otrzymali podwyżki (bo w końcu jest restrukturyzacja i należy oszczędzać ) co pozwoliło im nagle zarabiać ponad 8000 zł netto plus oczywiście bonusy za oddana służbę . Następnie jako jedyni będący bliskimi Królika zostali zwolnieni . Zapytacie po co ?????? A po to żeby mogli otrzymać odprawy jak jeszcze były pieniądze (odprawy ponad 20 000 zł na każdego zasłużonego ). A następnego dnia dobry Królik zatrudnił ich na umowę zlecenie bo byli jednak tak bardzo potrzebni i nie zastąpieni że płaci teraz 10 000zł netto
Szanowni Państwo,
W przedmiotowej sytuacji istnieją środki prawne umożliwiające uniknięcie zapłaty w przypadku wytoczenia powództwa przez Corsaria Sp. z o.o. Sprawa jest mi znana bowiem kilku moich klientów jest w podobnej do Państwa sytuacji i w ostatnich dniach otrzymało wezwanie do zapłaty.
Ale to nie właściciele tylko zarządca sprzedała odszkodowania Corsarii i to on odpowiada za tą chora sytuacje . Rozmawiałem z zarządem eltaru i otrzymałem zapewnienie że w sadzie potwierdzą jak było z naszymi rozliczeniami i że wzajemnie nie rościliśmy do siebie o te koszty podpisując potwierdzenia sald
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":