test
Znaleziono 21 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "eobuwie"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
25 wrz (miesiąc temu)
25 wrz (miesiąc temu)
Gdzie znajdują się punkty sprzedaży eobuwie ? Centra handlowe ? Pojawiła się oferta pracy i zastanawiam się jaka jest lokalizacja właśnie.Proszę o info
użytkownik
16 wrz (miesiąc temu)
16 wrz (miesiąc temu)
O tej firmie można napisać bardzo dużo.
1. Atmosfera
- nie jest źle, większość osób szanuje siebie
2. Godziny pracy ( Centrum dystrybucyjne )
Praca na większości działów jest już całodobowa przed 7 dni w tygodniu.
3. Pensja
W tym momencie na strefie jest tu najgorsza stawka. Nawet Fiege wyprzedziło eobuwie.pl oferując umowę o pracę na start i darmowy dowóz z i do Zielonej Góry dużo szybciej i wygodniej niż MZK ( autobus odjeżdża z przed wejścia firmy )
4. Podsumowujac
Dział HR chyba nie zgłasza w zarządzie, że stawki są żenująco niskie. Nawet osoby z Ukrainy nie chcą pracować, bo są zmuszani do zrobienia minimum 72 godzin w tygodniu. Jak chcą pracować mniej to nie ma takiej opcji. Oczywiście Polacy chcący pracować więcej też nie mogą, bo nadgodziny są za drogie. Śmiech na sali
użytkownik
12 wrz (2 miesiące temu)
12 wrz (2 miesiące temu)
eobuwie też wycofało umowę z Ruchem? Nie można zamówić paczki pobraniowej z odbiorem w kiosku
użytkownik
22 lip (3 miesiące temu)
22 lip (3 miesiące temu)
Sytuacja w eobuwie chyba się poprawila. Teraz sa normalne umowy o pracę a nie zlecenia jak to było kiedyś. Dzięki temu bez stresu mogę ge sobie odpocząć w ciąży mając zapewnione wszystkie świadczenia a to jest akurat bardzo ważne
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
@Magazynier 19.07.2018 14:25
Cztery odpowiedzi i wszystkie 17.07 :) hehehe .. chyba w HR naprawdę przycisnęło, że taka akcja na wybielenie firmy eobuwie w oczach przyszłych pracowników. O pieniądzach nie rozmawiajmy bo każdy godzi się na to co sobie wywalczy. Nikt do pracy nie zmusza, ale przestańcie wierzyć w pomocna dłoń szefów. Kierownicy są jeszcze w porządku ale im wyżej tym gorzej. Prawo pracy :) heheheheh - czyli praca w weekendy zapowiedziana w piątek i problem z odebraniem wolnego za niedzielę. :) :) - Zresztą rotacja ludzi jak na festynie o czymś świadczy. Nie polecam.
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
Cztery odpowiedzi i wszystkie 17.07 :) hehehe .. chyba w HR naprawdę przycisnęło, że taka akcja na wybielenie firmy eobuwie w oczach przyszłych pracowników. O pieniądzach nie rozmawiajmy bo każdy godzi się na to co sobie wywalczy. Nikt do pracy nie zmusza, ale przestańcie wierzyć w pomocna dłoń szefów. Kierownicy są jeszcze w porządku ale im wyżej tym gorzej. Prawo pracy :) heheheheh - czyli praca w weekendy zapowiedziana w piątek i problem z odebraniem wolnego za niedzielę. :) :) - Zresztą rotacja ludzi jak na festynie o czymś świadczy. Nie polecam.
użytkownik
19 lip (3 miesiące temu)
19 lip (3 miesiące temu)
.

K. 25.06.2018 09:48
Pracowałam już w kilku zielonogórskich firmach i w eobuwie nie jest ani lepiej ani gorzej niż w pozostałych. Jest standardowo. Pracuję w magazynie. Wypłata jest ok. Oczywiście zawsze mogłoby być lepiej, ale w wielu innych firmach stawki są gorsze. Atmosfera też jest ok. Jak jest jakiś problem zawsze można iść do przełożonego i go wyjaśnić. Kwestia dobrych chęci. Nie wiem jak jest w innych działach, ale z doświadczenia wiem, że najwięcej narzekają Ci, którym po prostu nie chce pracować. A gdyby faktycznie byłoby tak źle, to firma nie zatrudniałaby aż tylu osób, tylko każdy poszukałby sobie czegoś innego (akurat w ZG pracy nie brakuje).
użytkownik
17 lip (3 miesiące temu)
17 lip (3 miesiące temu)
Pracuje w tej firmie rok. Owszem są ludzie fałszywie ale gdzie ich nie ma! Na szczęście jest ich mała garsteczka. Ktoś zapomniał dodać że nie robią żadnych problemów. Mało się spotyka żeby w innych firmach do Dyrektorów czy kierowników mówić na ty. Miła atmosfera pomocni ludzie. Ktoś kto narzeka niech zmieni pracę widocznie nie zasługuje polecam dla takich ludzi firmę arco baleno( inblu) w czerwieńsku to może wtedy doceni eobuwie
użytkownik
17 lip (3 miesiące temu)
17 lip (3 miesiące temu)
Ja odchodzę z eobuwie ale tylko dlatego że znalazłam pracę w zawodzie. Najlepszy pracodawca jakiego do tej pory miałam. Przestrzega prawa pracy, szanuje pracowników. Są kresy że jest dużo pracy ale nie za darmo, nagdodziny zawsze są rozliczane. Urlop dopilnowany. Polecam. Można zdobyć również spore doświadczenie w prężnie rozwijającej się, nowoczesnej firmie.
użytkownik
6 lip (4 miesiące temu)
6 lip (4 miesiące temu)
Pracuje w tej firmie rok. Owszem są ludzie fałszywie ale gdzie ich nie ma! Na szczęście jest ich mała garsteczka. Ktoś zapomniał dodać że nie robią żadnych problemów. Mało się spotyka żeby w innych firmach do Dyrektorów czy kierowników mówić na ty. Miła atmosfera pomocni ludzie. Ktoś kto narzeka niech zmieni pracę widocznie nie zasługuje polecam dla takich ludzi firmę arco baleno( inblu) w czerwieńsku to może wtedy doceni eobuwie
użytkownik
18 maj (5 miesięcy temu)
18 maj (5 miesięcy temu)
Nie ładnie jest podszywac sie pod kogos kto szuka pracy pracując w eobuwie! Nowe stanowisko które ma dbac o wizerunek w sieci? Nie polecam i tyle w temacie!
użytkownik
16 maj (5 miesięcy temu)
Aktualnie pracuje w eobuwie! Sczerze nie polecam! Ogólny brak szacunku do ludzi! Niby masz swoje prawa ale tylko w teorii. Firma poplątana, pracują w niej
Rodziny zarządu i znajomi od lat i oni sie trzymają! A cała reszta to
Wypastowani
Na czarno robole!
użytkownik
14 maj (5 miesięcy temu)
14 maj (5 miesięcy temu)
proszę pisać na [email protected]eobuwie.pl
użytkownik
13 mar (7 miesięcy temu)
13 mar (7 miesięcy temu)
2400 brutto +100 zł brutto jeżeli salon jest premium + stażowe 100/200brutto - 1/2 lata pracy,premia utargowa wacha się od 900 do1400 zł brutto przy pełnym etacie w salonie premium, multisport z tego co pamiętam 139 zł, ubezpieczenie dodatkowe, luxmed, bony zniżkowe 15 + 1 na eobuwie - czyli całkiem fajne warunki i godziwe wynagrodzenie za 12h pracy dziennie. Dobry system szkoleń na kasjera, śmiesznie łatwa obsługa kasy dodatkowo materiały z produktami dodatkowymi które należy polecać. Ale żeby nie było tak ładnie i pięknie praca 12h dziennie, kierownik regionalny całkowita porażka - kobieta do wymiany, dobór kierownictwa niektórych sklepów też pomyłka, przez pewien okres czasu w moim sklepie były 2 kierowniczki gdzie po 2 miesiącach zdecydowanie na wybór wg naszej załogi gorszą osobę. Po prostu od momentu wyboru kierownika wyszkowsko zaczęło się sypać, ludzie zaczęli odchodzić z powodu konfliktowego charakteru kierowniczki. Po inwentaryzacji chyba to był lipiec na 2 czy 3 dzień kierowniczka zwołała zebranie na którym zaczeła ludzi straszyć " jak wam się nie podoba możecie złożyć wypowiedzenie" dodatkowo pochwaliła się że "gdy była kierownikiem w pasażu rotacja wynosiła 500%" , zostaliśmy też osoby które pracowały na kasie poinformowani bardziej w formie zastraszenia że osoba z najniższą sprzedażą sztuk nie dostanie premii utargowej, podczas gdy w innych sklepach czegoś takiego niema. Dowiedzieliśmy się też że nasz kolega został zwolniony bo JĄ "oszukał" i podczas gdy było on na strefie kierowniczka znalazła pusty karton, po skończonym zebraniu to samo usłyszała nasza koleżanka która ma swoje lata. od tego momentu chyba do końca września zwolniło się z 20 osób czy więcej. Na szczęście już tam nie pracuję byłam jedną z osób które odeszły we wrześniu korzystając z tego że kierowniczka miała urlop.
użytkownik
1 mar (8 miesięcy temu)
1 mar (8 miesięcy temu)
Popieram poprzedni post. Praca nie jest zła. Zła jest atmosfera panującą w CC w eobuwie i brak możliwości awansu i rozwoju. Jak nie uda się zmienić pracy w ciągu roku to można dostać do głowy bo to nie jest praca na stałe bo wysłuchanie kilkudziesięciu rozmów dziennie wypala bardzo szybko człowieka i powoduje cofanie się w rozwoju.
użytkownik
21 lut (8 miesięcy temu)
21 lut (8 miesięcy temu)
Praca na CC nie jest taka zła jak można wyczytać z poniższych opinii - prawda jest taka, że jak ktoś będzie się przykładał do swoich obowiązków i doda do tego minimum wysiłku to czas spędzony na tym dziale nie będzie przykrym obowiązkiem, a przyjemnym doświadczeniem. Jeżeli ktoś ma problem z wielozadaniowością to nasuwa się pytanie - po co taka osoba wybiera się na CC? Na wstępie z każdej strony jest zaznaczane, że jest to jednoczesna praca na mailach i na infolinii, także trzeba się przygotować do robienia kilku rzeczy na raz. Owszem, początek jest trudny, ale nie ukrywajmy: zawsze, gdy coś zaczynamy, to mamy z tym problemy, czy będzie to jazda samochodem, nauka języka obcego czy praca na infolinii. Kluczowe czynniki to czas i chęci - jeżeli mamy to drugie, to z biegiem tego pierwszego uda nam się zdziałać wiele i po miesiącu/dwóch rzeczy, który na początku nas przerażały będą wydawać się bardzo łatwe. Jeśli chodzi o samą pracę w dziale CC w tej firmie to wspominam ją dobrze. Początki były trudne, ale po krótkim czasie udało mi się opanować większość rzeczy potrzebnych do przetrwania i praca stała się całkiem przyjemna. Poniżej pojawiły się głosy że liderzy to zło wcielone, jednak prawda jest taka, że żaden lider nie jest rogatym stworem który tylko czeka żeby zdeptać nasz zapał i odesłać do swojego stanowiska uśmiechając się przy tym złowieszczo. Liderzy w CC są pomocni, nigdy nie odeślą z kwitkiem, nawet gdy czegoś nie wiedzą (też są ludźmi) to zwyczajnie poproszą o czas - koniec końców pomoc i tak zostanie nam udzielona. Wiele też zależy od nas samych. Jeżeli idziemy do kogoś z krzywą miną i pretensjonalnym tonem coś oznajmiamy to czego się spodziewamy w zamian? Uśmiechu? Śmieszne. Atmosfera na dziale jest bardzo dobra, nikt na nikogo nie patrzy spode łba, nikt nie czyha na cudzą premię, w 99% przypadków pomoc zostanie udzielona.
Jedynym minusem jest to, że osoby z własnym zdaniem nie są mile widziane. Nie wiem z czego to się bierze, bo z reguły jest tak, że osoby, które wiedzą czego chcą i które dążą do rozwiązania problemu, są postrzegane jako godne zaufania i rzetelne, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Oczywiście, można by było wyjść z założenia że przecież to mnie nie obchodzi, i tak dostanę wypłatę, po co się wychylać? Jednak jest jakiś % ludzi na świecie, którzy za wszelką cenę dążą do samorealizacji i z duża dozą empatii i uśmiechu na ustach będą się starały poprawić jakość pracy, współpracy, więzi z innymi ludźmi. Ja się zaliczam do takich osób i miałem nadzieję, że w tej firmie uda mi się coś osiągnąć, coś więcej niż tylko stałą wypłatę co miesiąc i odbębnienie 8h w każdy dzień powszedni danego miesiąca. Nigdy nie wychodziłem z założenia, że jest to praca marzeń - traktowałem ją bardziej jako pierwszy przystanek na drodze do wspomnianej samorealizacji i liczyłem, że tutaj poznam wiele rzeczy, które będą przydatne w mojej dalszej drodze. Rzeczywistość okazała się niestety zupełnie inna. W pewnym momencie moja podróż została brutalnie przerwana z nieznanego mi powodu. Owszem, powód został podany, ale prawdę powiedziawszy nie ma on większego sensu gdy się na niego logicznie spojrzy. Tak jak wspomniałem wcześniej, własne zdanie - nie, nie tutaj. Jeżeli ktoś się zalicza do wspomnianego przeze mnie % ludzi to niestety praca w eobuwie nie jest pracą dla niego. Jeżeli komuś odpowiada stagnacja, a konformizm to jego ulubione słowo to wtedy tak, można śmiało zaczynać tutaj pracę.
Na zakończenie dodam, że powyższa opinia nie jest napisana przez trolla, hejtera czy osobę która wszędzie widzi negatywy. Opinia została napisana przez młodego człowieka, który nie opuścił żadnego dnia pracy, który zawsze był punktualny, który dawał z siebie więcej niż 100% możliwości, robił więcej niż powinien, a koniec końców skończył jak niepotrzebny rupieć, którego trzeba się pozbyć bo zwyczajnie wadzi. To smutne, ale poczułem się jak śmieć.

K.
użytkownik
13 lut (8 miesięcy temu)
13 lut (8 miesięcy temu)
Tutaj mają wszystko opisane https://www.eobuwie.com.pl/praca
użytkownik
25 sty (9 miesięcy temu)
25 sty (9 miesięcy temu)
No cóż. Uderz w stół a nożyce się odezwą. Nie chodzi o rodzaj pracy a traktowanie pracownika. Na minutę nie można ściągnąć słuchawek bo zaraz na forum się przypomina że klienci czekają. szkoda że kierownictwo nie rozumie, że trzeba na chwilę odpocząć od rozmów albo że załatwienie sprawy wymaga działań. Pracowniku zamiast się tutaj rozpisywać nad tym jaka to cudowna praca zajmij się nią i pozwól innym mieć swoje zdanie. A Pani Monika dobrze wie że nie traktuje się pracowników równo i uwagi nie są mile widziane. Tyle mam do powiedzenia. Pozdrawiam ludzi z eobuwie, ja nie polecam bo czas spędzony tam wspominam bardzo źle i to nie przez rodzaj pracy ale atmosferę i podejście lidera.
użytkownik
05.12.2017 (11 miesięcy temu)
05.12.2017 (11 miesięcy temu)
praca w eobuwie na Call Center to porażka. Na 5 minut nie można odejść od biurka bo już reprymenda od przełożonej. Najlepiej jakby pracowało się non stop 7 dni w tygodniu. Do tego trzeba pisać maile jednocześnie rozmawiając przez telefon i załatwiać skomplikowane sprawy cały czas oczywiście na słuchawce. Oczywiście nikt pracownika nie doceni a szanse na awans znikome. Nie polecam, po pozytywnym nastawieniu do tej pracy stanowczo odradzam.
użytkownik
16.04.2016 (2 lata temu)
16.04.2016 (2 lata temu)
Proszę o opine osoby, które pracowały bądź pracują w eobuwie. Jakie są warunki, czy po okresie próbnym można liczyć na umowę o pracę?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "eobuwie"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin