test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "flex lodz"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
4 sty (17 dni temu)
4 sty (17 dni temu)
Jak bys byl taki bystry to bys umial odpowiedziec na wlasciwy komentarz ale widac ze twoja inteligencja ci na to nie pozwala. Co do polaczenia zmian super pracownikow na liniach to sprawa jest prosta, lecz widac ze po raz kolejny twoja bystrosc umyslu ci nie pozwala na rozwiklanie tej zagadki. Z waszych 3 zmian zrobili 2 a co za tym idzie ze z czasem zwolnia ludzi co nie potrafia nawet na linii pracowac.
użytkownik
4 sty (17 dni temu)
4 sty (17 dni temu)
To chyba z twoją inteligencja jest coś nie tak bo pytanie było na temat łączenia zmian a ty odpisujesz nie na temat więc chyba trzeba głęboko zastanowić się z kim jest coś nie tak?? A jeśli chodzi o łączenie ludzi z innych zmian no cóż pamiętam zebranie jak była mowa że mamy mieć mocne ogniwa na liniach i nimi się wspierać bo będzie mniej pomyłek.......... teraz pracujemy z ludźmi których nie znamy nie wiemy nic o ich mocnych stronach więc wnioski będą sami chyba wszyscy wiedzą jakie jestem tylko ciekaw czy wrócą znów te zmiany czy może będą 3 zmiany ale już bez nocek!!!!
użytkownik
4 sty (18 dni temu)
4 sty (18 dni temu)
Chyba pracy hahaha
użytkownik
4 sty (18 dni temu)
4 sty (18 dni temu)
No na pewno nie twojej inteligencji.
użytkownik
4 sty (18 dni temu)
4 sty (18 dni temu)
Nowy rok nowe podwyzki.
użytkownik
3 sty (18 dni temu)
3 sty (18 dni temu)
I jak wam się podoba to połączenie zmian?
użytkownik
29.12.2018 (23 dni temu)
29.12.2018 (23 dni temu)
Witam jak minęły święta? :) tak ogólnie to mam pytanie jak myślicie kto będzie naszym nowym kierownikiem pytam o zmianę Krzyśka
użytkownik
23.12.2018 (29 dni temu)
23.12.2018 (29 dni temu)
Zdrowy pogodnych świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich pracowników i kierowników :)
użytkownik
23.12.2018 (29 dni temu)
23.12.2018 (29 dni temu)
Wesołych Świąt Mordeczki flexowe.....
użytkownik
23.12.2018 (30 dni temu)
23.12.2018 (30 dni temu)
Taką właśnie zarządzie flexa xxxxxxx zatrudniacie.
użytkownik
23.12.2018 (30 dni temu)
23.12.2018 (30 dni temu)
xxxxxxx
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Jak tam obiecane wyrownania premii od arturka? Na pewno beda do swiat? :) Za kazdym razem robi z wami co chce.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Proponuje abyś sobie mózg zrobił.
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Robie sobie flex
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Ludzie widać serio nie macie co robić naprawdę. Zajmijcie się może sobą czy pracą a nie innymi ludźmi. To jest masakra. Żadne forum pracownicze nie jest takie jak tutaj. W pracy większość wielcy koledzy/koleżanki A za plecami obgaduje czy obrażają na forum. Pozdrawiam normalnych ;)
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Skończyłem zmianę o 14. Dziś co się działo to jeden wielki chaos. I to nie przez Pana Krzysztofa tylko przez Pana Dominika. On chłopek nie wie co robi. Zero organizacji jeśli chodzi o bambino. Zament po całej linii. Chłopak się nie nadaje do niczego. Po co wy go otrzymacie. Jak byli inni obszarów bambino to żeście ich zwolnili a robili jak trzeba a ten chloptas Dominik to jakieś nieporozumienie
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Inteligentna, panna po czterdziestce, wysoka, pełnej tuszy, bez grosza przy duszy... Nie szukam złota lecz dobrego chłopa. Cel matrymonialny. Proszę o łaskawe zgłoszenia.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Tak nieszczęście pisze się razem :)
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Hahaha! Damy to moze w biurze, na magazynie to same wiesniaczki.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Nie wiemy o kim piszesz ale raczej nie o nich. Chyba ktoś Ci nacisnął na odcisk. Ale dajmy już spokój, nie drażmy kolejnego tematu
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "flex lodz"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Starachowice

Kielce

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin