test
Znaleziono 9 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "flex lodz della"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
4 lis (16 dni temu)
4 lis (16 dni temu)
3 razy więcej towaru?! Chłopie nie ośmieszaj się. Nic z tych rzeczy. Wy nie macie miejsca, bo nie umiecie ogarniać swoich palet. Stoi paletą z jednym kartonem i się dziwicie. Dwa zobacz gdzie jest towar della. Teraz jest on od A18(p22) do a55. Poprostu Philps to wielki xxxxxxx którego nigdy nie powinien sie pojawiać.
użytkownik
3 lis (18 dni temu)
3 lis (18 dni temu)
No właśnie dlatego co napisałeś, bo jest burdel,który sam sobie tworzymy, głównie przez brak miejsca na magazynie. I ktoś to musi sprzątać, w tym przypadku jest to inventory. Zresztą nie porównujmy della do nas, bo my mamy minimum 3 razy więcej towaru niż jest na Dellu.
użytkownik
2 lis (18 dni temu)
2 lis (18 dni temu)
Przejdz sie na della. Tam ludzie sie szanuja, sprzataja po sobie kazdy papierek, folie, puste palety ect. Na philipsie widac ze mama nie nauczyla za mlodu i wszedzie xxxxxxx z gilem. Czemu cala inventura jest na philipsie a na dellu czasem 1 czy 2 osoby???
użytkownik
2 lis (18 dni temu)
2 lis (18 dni temu)
Co wy mu pie.... Za glupoty?! Przeciez inventura to dzial najwiekszych leserow w tej firmie!!! Snuja sie po tych regalach grupkami i tylko pie farmazony i swoje zyciowe melanze.. ewelinka jest ogarnieta? Ale w czym? W kopulowaniu po regalach ze swoja psinka piotrusiem? Jezeli chcesz sie czegos nauczyc to idz na della na wydanie. Jedyny dzial ktory sie nie upodlil we flexie. Tylko nie idz do paczka na zmiane.
użytkownik
19 paź (miesiąc temu)
Chciałbym się wypowiedzieć nieco o chłopakach z flexa pracujących na dziale Dell (obsługujących wysyłkę i przyjęcie della). To co się słyszy w szatni to jedna wielka porażka, jeden od drugiego próbuje być lepszy i głośniejszy w gębie. Wygadują takie głupoty i co chwile przecinki (słowo na k) jednym słowem zero kultury i tylko obrażanie kierownika z della Jacka, przyznam że sam go nie lubię, ale nie muszę się drzeć na całą szatnię by słyszały to inne działy i zgrywać przy tym chojraka a pewnie jak Jacek organizuje spotkania w celu wyjaśnienia pewnych spraw (w tym organizacyjnych) to każdy siedzi cicho jak mysz pod miotłą. Ja po prostu nie rozumiem ludzi którzy trzepią językiem byle trzepać a nic z tym nie zrobią - nie zmienią pracy, boją się podejść i porozmawiać o wyższej pensji jeśli czują że za mało zarabiają, otwarcie rozmawiać o problemach. Zamiast tego wylewają swoje żale i krzyczą na całą szatnię.. Wydaje mi się że tacy ludzie mają przede wszystkim zero szacunku do samych siebie, dlatego muszą się dowartościowywać obrażaniem innych w tym kierownika Jacka wyżej wspomnianego. Naprawdę współczuję kierownictwu że pracują tu takie ameby umysłowe szczególnie ten jeden kolega ze szramą na twarzy - ma min. 25 może 30 lat a zachowuje się jak gimbus z brakiem jakiegokolwiek szacunku do innych, próbując się wywyższyć i zwrócić na siebie uwagę. A innym oczywiście się to podoba, śmieją się i ,,przyklaskują" mu zupełnie nie wspominając o jego niepoprawnym zachowaniu. Szkoda że nikt z kierownictwa nie zainteresował się do tej pory takimi ćwierćinteligentami a powinien. Pozdrawiam
użytkownik
5 paź (miesiąc temu)
5 paź (miesiąc temu)
Dobry wieczór wszystkim. Trochę o firmie.
Pracowałem tylko na linii, jako kambanista.
Firma jest..... Można by wymienić naprawdę kwieciste epitety. Miałem okazję poznać G xxxxxxx jak i wielu innych, ale on na serio wyróżnia się nierobstwem i glupota. Pracownicy robia wszystko za niego i gdyby nie jego kambanista często linia w ogole by nie jechała.
Lideraka P xxxxxxx , która jakby mogła to zabijałaby wzrokiem niczym bazyliszek jest przyjemna jak wrzód na *****.
Pan WIELKI menadżer firmy pragnie urzadzic chyba drugiego della we flexie bo to co wymyśla wola o pomste do nieba.
Kierownik xxxxxxx to po prostu żenada a to jak odzywa się do ludzi to wow. Ale jak widać wszystcy mu na to pozwalają
Jedynie trzeba naprawdę wspomnieć o kierowniku M xxxxxxx . Wielki szacunek dla tego człowieka. Jest bardzo miły, spokojny choć widziałem kilka razy jak się wk*****, ale jak się spędza z debilami tyle godzin dziennie to ciężko się dziwić.
Kontrola jakości też pozostawia wiele do życzenia.
No i te reworki. Na jedno zamówienie 4 czy 5 reworkow mimo, że waga wyrzuciła to jakaś żenada. A potem draka, bo nie ma targetu i znów wkracza WIELKI menadżer ze swoimi cudownymi pomysłami.
Nie wiem jak na magazynie, bo zrezygnowałem zupełnie zamiast się tam przenieść ale po tym co z niego wjeżdża na linie i po tym co się widzi i słyszy to xxxxxxx kila i malaria.
użytkownik
7 mar (8 miesięcy temu)
7 mar (8 miesięcy temu)
Jeśli umiesz się odnaleźć i zapieprzać w totalnym chaosie, bałaganie i wszechobecnym xxxxxxx nie zrażasz się gdy wylewają na Ciebie wiadro pomyj, nawet jeśli to nie Ty zawaliłaś, jesteś zawsze zadowolona i nie masz nic przeciwko, że nigdy nie wiesz o której wyjdziesz z pracy to zapraszamy do flexa. Niestety, na moje oko Philips w ciągu maksymalnie 2-3 miesięcy zerwie kontrakt i łódzki oddział flexa wróci do naprawiania komputerów della
użytkownik
11.06.2014 (4 lata temu)
11.06.2014 (4 lata temu)
sypiee, koledzy pracujący na philipsie narzekają sam widziałem co się dzieje. SZKODA TYLKO LUDZI TAM PRACUJĄCYCH;] LEPIEJ DLA della ROBIĆ!
użytkownik
17.04.2014 (4 lata temu)
17.04.2014 (4 lata temu)
Cały ten Philips to śmiech na sali. Ludzie potrafią tam tylko proste rzeczy robić. Jak wystąpi jakiś błąd to nikt nie potrafi sobie z tym poradzić. Kierownik K.S. zero pojęcia o pracy, niedecyzyjny i wiecznie zagubiony. Liderzy R.B. i Z.S. najwięksi konfidenci we flecie. Awans dostali ponieważ sprzedawali kumpli z della do Krystiana. Ogólnie to każdy ma tam zerowe pojęcie o pracy.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "flex lodz della"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin