test
Znaleziono 4 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "flex lodz wydanie"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
3 lis (18 dni temu)
Przykro się patrzy na sytuację na dziale Philipsa. Kierownik manipulator i mobingowiec. Jego lider złoty alvaro który podaje się za kierownika aby obmacywac wszystkie nowe pracownice. Póki na drzewo nie ucieka to żadnej nie przepuścić,podobno była już jakaś seks afera z nim związana. Kilku liderów z operacji godnych uznania jak Jakub, Maks, Eryk, reszta do spuszczenia w toalecie. Shiftlider Piotr czepia się pracowników o chwilę rozmowy A sam wielokrotnie przyłapany na malowaniu z Ewelina w regalach. Ostatnie normalne działy to wydanie i przyjęcie, pomimo iż chłopaki mają naprawdę ciężko przy takim kierownika to dają radę i potrafią przyciągać do siebie ludzi. Marcin z wydania i Bartek z przyjęcia to jedyne osoby które nie boją się powiedzieć c9 myślą i walczyć o swoje i jednocześnie mające pojęcie o robocie. Oby więcej takich!
użytkownik
2 lis (18 dni temu)
2 lis (18 dni temu)
Co wy mu pie.... Za glupoty?! Przeciez inventura to dzial najwiekszych leserow w tej firmie!!! Snuja sie po tych regalach grupkami i tylko pie farmazony i swoje zyciowe melanze.. ewelinka jest ogarnieta? Ale w czym? W kopulowaniu po regalach ze swoja psinka piotrusiem? Jezeli chcesz sie czegos nauczyc to idz na della na wydanie. Jedyny dzial ktory sie nie upodlil we flexie. Tylko nie idz do paczka na zmiane.
użytkownik
25.04.2017 (rok temu)
25.04.2017 (rok temu)
Ciężka fizycznie i psychicznie praca i uzeranie sie z co poniektorymi rządzącymi imbecylami. Wynagrodzenie po zatrudnieniu przez flextronics od 1700zl netto do 1900 zl dla pracownika ze sporym stażem.Ogolnie bardzo słaba kasa jak na taką prace. Jesli trafisz na wydanie na dzien dobry masz kilkaset palet do ręcznego foliowania ,później idziesz w teren i nachodzisz sie sporo z paleciakiem i skanerem( od dobrych kilku do kilkunastu km dziennie.) Trzeba naszarpac sie z ciezkimi kartonami. Jak jest mniej pracy na dziale ,każą Ci iść na inny dział np na przyjęcie. Tam znow folia ,zdejmowanie tysiecy nielekkich kartonów z tira ,folia, paleciak i transport z pół tonowych jak i nie lepiej podwojnych palet w swoje miejsca na magazynie. Wszystko pod presją czasu !!!Kolesiostwo i kur..stwo ,co miesiąc szukają dziury w całym zeby ujeb..ć Ci i tak żałosna premię. Podejście do pracownika żenujące, nacisk na pozostawanie na nadgodzinach, i zapiera...lanie jak chinol. Dostać urlop graniczy z cudem . Przymusowe soboty i dzień do odbioru w środku tygodnia. Wypłata w terminie. Nie polecam !!!
użytkownik
25.04.2017 (rok temu)
25.04.2017 (rok temu)
Ciężka fizycznie i psychicznie praca i uzeranie sie z co poniektorymi rządzącymi imbecylami. Wynagrodzenie po zatrudnieniu przez flextronics od 1700zl netto do 1900 zl dla pracownika ze sporym stażem.Ogolnie bardzo słaba kasa jak na taką prace. Jesli trafisz na wydanie na dzien dobry masz kilkaset palet do ręcznego foliowania ,później idziesz w teren i nachodzisz sie sporo z paleciakiem i skanerem( od dobrych kilku do kilkunastu km dziennie.) Trzeba naszarpac sie z ciezkimi kartonami. Jak jest mniej pracy na dziale ,każą Ci iść na inny dział np na przyjęcie. Tam znow folia ,zdejmowanie tysiecy nielekkich kartonów z tira ,folia, paleciak i transport z pół tonowych jak i nie lepiej podwojnych palet w swoje miejsca na magazynie. Wszystko pod presją czasu !!!Kolesiostwo i kur..stwo ,co miesiąc szukają dziury w całym zeby ujeb..ć Ci i tak żałosna premię. Podejście do pracownika żenujące, nacisk na pozostawanie na nadgodzinach, i zapiera...lanie jak chinol. Dostać urlop graniczy z cudem . Przymusowe soboty i dzień do odbioru w środku tygodnia. Wypłata w terminie. Nie polecam !!!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "flex lodz wydanie"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin