test
Znaleziono 355 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "galeon"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
5 sty (16 dni temu)
5 sty (16 dni temu)
Masz stuprocentową rację - praca w branży PR należy do tych najbardziej specyficznych i jasne jest, że nie każdy się w niej odnajdzie. Jak rozumiem - Ty, pracując w Acha Public Relations Joanna Kowalska spełniasz się zawodowo, co oczywiście Nas cieszy. Na pewno orientujesz się, czy firma ta organizuje jakieś ciekawe staże dla studentów?
użytkownik
28.12.2018 (24 dni temu)
28.12.2018 (24 dni temu)
Rozumiem cię. Tempo pracy może być zbyt szybkie i praca w PR nie jest dla każdego. Trzeba kochać tą pracę, żeby się tym zajmować :)
użytkownik
27.10.2018 (2 miesiące temu)
27.10.2018 (2 miesiące temu)
Paulino wynagrodzeniem pracownika za efekty pracy w galeonie, jest dorzucenie mu tyle pracy żeby się nie mógł wyrobic.. a jak słyszałem już dużo razy w tym zakładzie powiedzenie, konia co dobrze ciągnie trzeba jeszcze batem.., a tego co się obija i tak nie zmusisz do pracy.
użytkownik
23.10.2018 (2 miesiące temu)
23.10.2018 (2 miesiące temu)
Powiedz, w jaki sposób oceniasz wydajność pracy pracowników firmy galeon, którzy spędzają w pracy te 10 czy 11 godzin? Masz rację, rzeczywiście dobrze jest, gdy pracownicy wynagradzani są nie tylko za czas jaki są w pracy ale i za efekty tejże pracy. Zastanawiam się więc w jaki sposób oceniasz kto i czemu lepiej pracuje. Lub gorzej.
użytkownik
15.10.2018 (3 miesiące temu)
15.10.2018 (3 miesiące temu)
Widocznie nie masz życia prywatnego. ja swoja prace potrafię wykonać w 8 godz. Nigdy nie ściemniam jak ci co po 10 lub 11 godz. Jeśli bym chciał to mógłbym i pracować po 15 godz wykonując tą samą pracę którą teraz wykonuje w 8 godz. Nie zostaję za to w żaden sposób nagrodzony wręcz odwrotnie jest mi zabrana premia gdyby nie to że mam rodzinę i hobby (nie żyję tylko pracą) też bym zostawał po 12 godz. Pierwszy raz się spotkałem z takim systemem premiowym.
użytkownik
14.10.2018 (3 miesiące temu)
14.10.2018 (3 miesiące temu)
Czytam ta opinię i śmiać mi się chce.. system jest bardzo sprawiedliwy. Ja pracuję po 10 czasem 11h i czasem w soboty, wykonuje zawsze swoją pracę na czas i ciągle kończę pracę za "sumiennych pracowników" którzy pracują po 8 godzin albo ciągle biorą przepustki.. przychodzą tylko po pracy i co chwilę patrzą na zegarek ile jeszcze zostało..i ciagle tylko narzekają... Pieniędzy za darmo nie dostaniecie trzeba na nie zapracowac.. i nie wiem na jakim dziale robisz bo u mnie każdy ma swoją robotę i majster wie ile co czasu zajmuje więc za sciemnianie -25% i wtedy premium nie ma..
użytkownik
13.10.2018 (3 miesiące temu)
13.10.2018 (3 miesiące temu)
Zdecydowanie zgadzam się z byłym uwolnionym. Tez zastanawiałem się jak dotrzeć do kogoś kto w końcu zwróci uwagę na istotne sprawy. System premiowy jest niesprawiedliwy. Osoby które pół dnia nic nie robią (ściemniają że coś robią jak przechodzi majster lub kierownik produkcji) i zostają w pracy po 10 lub 11 godz plus soboty, maja większe premie niż pracownicy sumienni którzy wykonają swoją pracę w 8 godz. Uważam że jestem dobrym pracownikiem, ale czasami naprawdę mam dosyć traktowania kogoś lepiej tylko dlatego że siedzi w pracy cały dzień mimo że jego praca nie jest nic warta. Premia nie powinna być przyznawana tylko dlatego że ktoś narobi dużo godz.
autor
12.10.2018 (3 miesiące temu)
12.10.2018 (3 miesiące temu)
@Zniesmaczona Mogłaś odebrać ich zachowanie w taki sposób, ale nie generalizujmy - każdy może mieć nieco gorszy dzień. Skoro nie dostałaś odpowiedzi, to może powinnaś wybrać się osobiście do siedziby firmy Acha Public Relations i po prostu dopytać. O jaką posadę się ubiegałaś?
użytkownik
11.10.2018 (3 miesiące temu)
11.10.2018 (3 miesiące temu)
Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej i jestem zażenowana. Firma zajmująca się wizerunkiem, nie potrafi skontaktować się z kandydatem i poinformować go o decyzji. Kompletna ignorancja.
użytkownik
11.10.2018 (3 miesiące temu)
11.10.2018 (3 miesiące temu)
Pozbyć się kliki i będzie ok .
użytkownik
11.10.2018 (3 miesiące temu)
11.10.2018 (3 miesiące temu)
Na jakim zebraniu ? Szef na takim się nie pojawia ,majstrowie wysłuchają i mają to ..no wiemy gdzie ,szefowi nic nie przekazują ,wszystko pozostaje między Kapusta ,Waldekiem z Ostródy który wyleciał z Ostródy za mobing ,Buczkiem i Morświnem i cała reszta przydupasow .Trudne tematy są "wychwycone " przez nich i nic do szefa nie dociera ,Szef o niczym nie wie .Po to rano robią operatyfke by wszystko co złe ,skargi itd nie dotarły do szefa Misia.Nie ma komu mu się poskarżyć jesteś jak taki pionek ,nazwisko na liście pracowników ,narzędzie w rękach majstrów .
użytkownik
11.10.2018 (3 miesiące temu)
11.10.2018 (3 miesiące temu)
@Pawel, @Były uwolniony, @anonymous, dziękuję za Wasze odpowiedzi. Rzeczywiście źle sprawa wygląda w momencie gdy pracownicy firmy galeon nie są traktowani na równi, bez względu na kraj, z którego pochodzą. Czy macie może jakiekolwiek pomysły na to by poprawić sytuację w firmie? Poruszyć temat na zebraniu?
użytkownik
10.10.2018 (3 miesiące temu)
10.10.2018 (3 miesiące temu)
Byłem na rozmowie o prace w Acha Public Relations i muszę przyznać że nigdy nie spotkałem się z takim brakiem organizacji, Pani dyrektor, która umawia się na spotkania nie zjawia się na czas, jest niekompetentna oraz niegrzeczna. Jak można przyjmować kogoś do pracy i od startu wystawiać firmie taką opinię. Stanowczo odradzam.
użytkownik
10.10.2018 (3 miesiące temu)
10.10.2018 (3 miesiące temu)
Witam w szystkich, chciałem zakupić w galeonie Yacht , lecz z opini wynikajacych z wypowiedzi pracowników wynika iż byłby to błąd. Jeśli Polak swojego Rodaka traktuje gorzej niż ukraińskiego banderowca to oznacza że szefostwo to ubeckie ... . J a jestem dumnym Polakiem i nie będę wspierał komuchów zapewne z palestry platformy. Pozdrawiam pracowników
użytkownik
09.10.2018 (3 miesiące temu)
09.10.2018 (3 miesiące temu)
Atmosfera w firmie całkiem przyjemna, zarobki już nieco gorzej, najgorsza jest pani dyrektor... Osoba niekompetentna i nienadająca się na to stanowisko. Zrezygnowałem z pracy i nie żałuję mimo że wiązałem z pracą swoją karierę. Ile jedna osoba może zmienić.
użytkownik
06.10.2018 (3 miesiące temu)
06.10.2018 (3 miesiące temu)
Zresztą wystarczy stanąć pod bramą jak ludzie kończą i się popytać jak im się pracuje .
użytkownik
06.10.2018 (3 miesiące temu)
06.10.2018 (3 miesiące temu)
Tak jak każdy dobrze wie ,póki rządził ojciec było ok ,gdy wziął w ręce rządy synek wszystko się zmieniło .Majstrowie zaczęli tworzyć klikę , wyłonili się xxxxxxx i xxxxxxx za przeproszeniem .Ten kto tam pracuje tak długo wie o czym mówię ,kiedyś nie było policji zakładowej ,kamer na każdym kroku ,mandatów ,pretensji o wszystko ,zmuszania do nadgodzin .A czemu tyle lat ? A bo prace mieć trzeba ,a że lubię to co lubię i jestem wmiare spokojny ,zaciskałem zeby i robilem. Teraz widzę że w galeonie kto xxxxxxx e ten albo sam odejdzie ,albo go zwolnią.
autor
06.10.2018 (3 miesiące temu)
06.10.2018 (3 miesiące temu)
@ex Oczywiście - praca w tej branży należy do tych najbardziej specyficznych i nie każdy będzie się w niej dobrze czuł. Cieszymy się, że akurat Ty spełniałaś się tam. Dawno postanowiłaś odejść z Acha Public Relations? Może posiadasz jednak wiedzę na temat tego, czy firma w chwili obecnej planuje rekrutację?
użytkownik
05.10.2018 (3 miesiące temu)
05.10.2018 (3 miesiące temu)
Firma galeon to nie firma to chamy polakow traktuja jak smieci a ukranicuw jak bogow polak robi u siebie a jest traktowany jak smiec to wkoncu kto u siebie robi
użytkownik
05.10.2018 (3 miesiące temu)
05.10.2018 (3 miesiące temu)
@Były uwolniony, podałeś dosyć złą opinię na temat pracy w firmie galeon a mimo to przepracowałeś tam 10 lat. Czy rzeczywiście po tak długim stażu nie jesteś w stanie odnaleźć plusów z pracy w tej firmie? Coś Ciebie jednak musiało trzymać przez dekadę.

@Jas, zarzucasz firmie okradanie Urzędu Skarbowego. To bardzo poważny osąd, który dodawać możesz tylko w przypadku gdy masz na to dowody.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "galeon"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Starachowice

Kielce

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin