test
Znaleziono 471 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "hemmersbach"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Sprecyzuj zapytanie.
Konkretnie ! Jakie stanowisko :) Pomozemy.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Cytując:
"Chciałabym poinformować, że z dniem 01.02.2017 cena karty Multisport Plus ulegnie zmianie i będzie wynosić 49,50 zł. Cena pozostałych kart nie zmieni się.
Jednocześnie pragniemy podziękować włodarzowi Hemma za trud , który włożył w wynegocjowanie dofinansowanie do karty Multisport."

Chciałem napisać coś pozytywnego, ale powiem tak.
Włodarzu wychyl wkońcu ten komiczny pustostan z bieadyszybów i się rozejrzyj.
Żydzisz, szydzisz i kpisz !





Dodatkowo w imieniu całej załogi pragniemy złożyć najszczersze podziękowania za wspaniałomyślność w negocjacjach dotyczących prmocji dla pracowników na walentynki w marketach osiedlowych.
Co Was czeka 14 lutego:
Koc walentynkowy za jedyne 14,99 PLN
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Cytując:
"Chciałabym poinformować, że z dniem 01.02.2017 cena karty Multisport Plus ulegnie zmianie i będzie wynosić 49,50 zł. Cena pozostałych kart nie zmieni się.
Jednocześnie pragniemy podziękować włodarzowi Hemma za trud , który włożył w wynegocjowanie dofinansowanie do karty Multisport."

Chciałem napisać coś pozytywnego, ale powiem tak.
Włodarzu wychyl wkońcu ten komiczny pustostan z bieadyszybów i się rozejrzyj.
Żydzisz, szydzisz i kpisz !
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Wynika z tego, żę całe te Bielany to jeden wielki KOŁCHOZ Z AMAZONEM NA CZELE! WYZYSK I BUTA Z POLAKÓW TRWA! WALCZCIE O SWOJE! NIE PRACUJCIE DLA NICH! NIECH ROBIĄ SOBIE SAMI!
użytkownik
8 lis (10 dni temu)
8 lis (10 dni temu)
polega na rozdzielaniu i monitorowaniu ticketów
użytkownik
21 wrz (miesiąc temu)
21 wrz (miesiąc temu)
Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!
użytkownik
10 wrz (2 miesiące temu)
10 wrz (2 miesiące temu)
Czy ktos z osob tu obecnych pracuje moze w firmie hemmersbach w Katowiach? Chodzi konkretnie o stanowisko Dispatch Agent - na czym polega ta praca i jakie sa warunki w firmie. Pozdrawiam
użytkownik
7 wrz (2 miesiące temu)
7 wrz (2 miesiące temu)
Od 10 wresnia bendzie tam pracować, No bo jak wydać u pana opinii, Obawiam się. :(
użytkownik
1 wrz (2 miesiące temu)
1 wrz (2 miesiące temu)
Witam serdecznie,

Mam kolejny etap rozmowy na stanowisko Service Desk Agent - Bielany Wrocławskie. Postanowiłem się przebranżowić, ale czy ktoś posiada opinie dot. pracy na tym stanowisku, zarobków itd? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź
użytkownik
1 wrz (2 miesiące temu)
1 wrz (2 miesiące temu)
No właśnie to jest porażka, żeby nie było żadnych benefitów, inne firmy biją ich na głowę. Żeby kasy na święta nie było to już jest trochę smutne...
użytkownik
24 sie (2 miesiące temu)
24 sie (2 miesiące temu)
Bo ludzie pracują zamiast zajmowac sie pierdołami :P
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
Pracownik hemmersbacha ( obecnie) wypowiadam się : ogólnie firma bardzo wyrozumiale podchodzi do pracowników, w momencie gdy jakiś pracownik miałby zostać zwolniony, oferują mu przejście na inny dział np. troszkę mniej wymagający i czasami tną pensję, ale nie za dużo. Tylko to nie zmienia faktu, że ludzie ci byli teoretycznie do zwolnienia i na nowych stanowiskach dalej potrafią się obijać / lecieć w kulki z L4 itp. W końcu ktoś się zdenerwował u góry i ich wszystkich wysadził, poleciało z 30 osób z tego co ja wiem, ale na hali we Wrocławiu pracuje ogółem z 300-400 osób. Firma dalej funkcjonuje, startują nowe projekty zatrudniające nowych ludzi.
użytkownik
22 sie (2 miesiące temu)
22 sie (2 miesiące temu)
w katowicach nie ma nic , zadnych bonusow oprocz tych 3 wymienionych
użytkownik
21 sie (2 miesiące temu)
21 sie (2 miesiące temu)
Czy firma normalnie funkcjonuje? Co jest powodem, że zupełnie nikt tu nie zagląda?
użytkownik
10 lip (4 miesiące temu)
10 lip (4 miesiące temu)
Szkoda, że nikt z pracowników nie pisze.
użytkownik
26 cze (4 miesiące temu)
26 cze (4 miesiące temu)
Szukam kontaktu do osób decyzyjnych w sprawę możliwości zakupu sprzętu po serwisowego.
[email protected]
użytkownik
22 cze (4 miesiące temu)
22 cze (4 miesiące temu)
Dlaczego tak się dzieje? Czy coś złego się wydarzyło?
użytkownik
11 cze (5 miesięcy temu)
11 cze (5 miesięcy temu)
bo ludzie są zwalniani z firmy? redukcja etatów, mniej sprzętu.
użytkownik
9 cze (5 miesięcy temu)
9 cze (5 miesięcy temu)
Dlaczego mówicie o fali zwolnień?
użytkownik
8 cze (5 miesięcy temu)
Myślę, że moja opinia dot. pracy w hemmersbach we Wrocławiu może pomóc zarówno potencjalnemu pracownikowi hali, jak i pracownikowi biura - pracowałem kilka lat temu i tu, i tu.
Najpierw dojazd - jest daleko, szczególnie, jeśli nie masz samochodu lub nie mieszkasz w okolicy Bielan Wrocławskich. Dojazdy, szczególnie poranne, potrafią być nużące.
Na początku pracowałem na hali jako technik serwisu komputerów. Praca sama w sobie nie jest zbyt ciężka, nie jest na pewno monotonna, gdyż nie robisz mechanicznie tej samej rzeczy - trafi się przypadek prosty, trafi się przypadek trudny do zdiagnozowania i trzeba pogłówkować. Jeśli ktoś nigdy nie pracował jako serwisant, może się nieźle podszkolić. ALE: kłócą się tutaj nieco jakość z ilością - albo robisz na ilość, aby wyrobić normę (tak, są normy), albo wykonujesz bardzo detalicznie każdą naprawę, co odbija się na ilości, a potem na premii - która sama w sobie jest wyjątkowo niska nawet, jeśli wyrobisz ponad normę. Najmniejszy błąd w naprawie, wykryty potem przez kontrolera, to również cios w kieszeń. A jeśli komputer wróci od klienta z reklamacją zgadnij, komu znowu oberwie się po portfelu? Pominę milczeniem wszechobecny mobbing ze strony kierowników danego zespołu na hali i wieczne przypominanie o statystykach.
Dlatego po roku przeniosłem się na Help Desk, do biura. Z moją znajomością języka, który jest wymagany, oraz ogólną wiedzą dot. sprzętu nie było z tym problemu, tym bardziej, że nie zatrudniali osoby z zewnątrz, a swojego pracownika. Pieniądze na start o wiele lepsze niż na hali, to na pewno, warunki pracy również o wiele lepsze (szczególnie po przenosinach na nową halę), słowem - skok do góry.
Tutaj też pojawiło się kilka ale: jeśli nastawiasz się na 8 godzin pracy, zapomnij - masz tyle obowiązków i zajęć, iż będziesz zostawać po 2-3 godziny dłużej, aby to nadrobić i nie mieć zaległości na kolejny dzień. W przeciwieństwie do pracy na hali, gdzie masz 8io godzinne zmiany od 6/7/8, w biurze musisz się nastawić na zmiany od 6/7/8/9/10/14/22. Też, teoretycznie, 8 godzinne. Praca z międzynarodowym gronem (po drugiej stronie e-maila/słuchawki) to plus, szczególnie dla kogoś, kto chce ćwiczyć swoje umiejętności językowe. Biuro zarządza wieloma projektami, co wymaga wielu zespołów i pracowników, więc jeśli dany projekt Ci nie pasuje, jest duża szansa na dołączenie do zespołu i projektu, przy którym będzie Ci się lepiej pracowało.
Trzeba się jednak liczyć z tym, że jest tam wiele osób, które czują swoją władzę i nie obawiają się jej nadużywać - wspomniany mobbing, obecny na hali niestety przeciekł i do biura, co sprawiło, że jedno nadepnięcie na odcisk przełożonemu przeze mnie i kilka osób ode mnie z zespołu i delikatne wytknięcie błędu spowodowało falę mobbingu i umyślnego utrudniania pracy mnie i tym osobom. Ok. 2 lata wystarczyły, abym zrezygnował na poczet nieco normalniejszej pracy.

Podsumowując - praca w hemmersbachu nie jest dla osób, które szukają zatrudnienia dłuższego niż 2-3 lata - ścieżka rozwoju jest prawie nieistniejąca, wszędzie jest wszechobecne kumoterstwo i zamiatanie problemów pod dywan. Na duży plus jest tutaj możliwość rozwinięcia do pewnego stopnia swoich umiejętności.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "hemmersbach"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin