test
Znaleziono 24 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "horus_energia"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
27.07.2017 (rok temu)
27.07.2017 (rok temu)
Aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko Manager Sprzedaży Eksportowej. Ktoś z Was pracuje w tym dziale firmy? Co możecie doradzić osobom zastanawiającym się nad przesłaniem swojego CV do Horus-Energia? Co powinny wiedzieć o tym pracodawcy?
użytkownik
22.03.2017 (rok temu)
22.03.2017 (rok temu)
a jak na rynkach zagranicznych wygląda praca?
użytkownik
22.03.2017 (rok temu)
22.03.2017 (rok temu)
a jak na rynkach zagranicznych wygląda praca?
użytkownik
15.05.2016 (2 lata temu)
15.05.2016 (2 lata temu)
roman, oj już nie ma. TEraz potrzebują automatyka z doświadczeniem minimum dwuletnim, Tak się zastanawiam czy nie złożyć swojej aplikacji chociaż z tego co słyszałem, to u nich jest wymagane poręczenie od poprzednich pracodawców - czy nie da się tego obejść ?
użytkownik
11.04.2016 (2 lata temu)
11.04.2016 (2 lata temu)
ale widze, że też są osoby, które dobrze sprawują sie jako managerowie... a z ofert to jest ta jako Handlowiec - Inżynier Sprzedaży.
użytkownik
31.03.2016 (2 lata temu)
31.03.2016 (2 lata temu)
są osoby które nie mają honoru - są to pracownicy na "menadżerskich" stanowiskach. jak ktoś jest jest p... to kanarkiem nie zdechnie.
użytkownik
12.03.2016 (2 lata temu)
12.03.2016 (2 lata temu)
tomek, na pewno trzeba liczyć się z dużą ikością obowiązków i takich bzdurnych zadań do wykonania. Wiem z doświadczenia, że za wiele za to też pieniędzy nie będzie.
użytkownik
09.03.2016 (2 lata temu)
09.03.2016 (2 lata temu)
tak, ale nie dziwi Cię to, że nie ma podanych stawek? a na pewno nie ma ich wprost podanych.. wydaje mi się, że jako taki asystent zarzadu to sporo jest nadgodzin.
użytkownik
06.03.2016 (2 lata temu)
06.03.2016 (2 lata temu)
A mnie szczególnie interesuje ogłoszenie na asystentke zarzadu. Nawet zapewniona jest umowa o pracę, a przecież stabilne zatrudnienie to rzadkość w dzisiejszych czasach
użytkownik
22.02.2016 (2 lata temu)
22.02.2016 (2 lata temu)
5 lat doświadczenia to chyba odpowiedni czas, by mieć pewność, że przyszły dyrektor to ten trafiony. Warto powiedzieć jeszcze o tym: "Biegłej znajomość polskiej Ustawy o rachunkowości i polskich przepisów podatkowych"
użytkownik
16.02.2016 (3 lata temu)
16.02.2016 (3 lata temu)
Na dyrektora finansowego @hgtfre trzeba posiadać jednak odpowiednie kwalifikacje. Wyższego wykształcenia (ekonomia, finanse, rachunkowość) i minimum 5- letniego doświadczenia na stanowisku Dyrektora Finansowego
użytkownik
13.02.2016 (3 lata temu)
13.02.2016 (3 lata temu)
hej wszystkim nie wiem czy wiecie ale na chwile obecna w firmie szukaja dyrektora finansowego w Sulejówku oferuja stabilne warunki zatrudnienia, (umowa o pracę),atrakcyjne wynagrodzenie
użytkownik
01.06.2015 (3 lata temu)
01.06.2015 (3 lata temu)
ja też właśnie nie polecam pracy tam, bo słyszałem wiele niepochlebnych opinii o nich, przynajmniej jeszcze tak było kilka lat temu, ale nie widze, żbey coś się teraz miało zmienić @Anonim. Cisza i zero nowych ofert pracy niestety. Wydaje mi się, że firma nie inwestuje już w siebie i w pracowników.
użytkownik
22.02.2015 (3 lata temu)
22.02.2015 (3 lata temu)
Potwierdzam to co napisał Hassan. W każdym innym miejscu, w którym później pracowałem było lepiej. Już mi się nawet nie chce pisać o tym oszołomstwie. Nie polecam.
użytkownik
04.01.2015 (4 lata temu)
04.01.2015 (4 lata temu)
Jeżeli chcesz poznać prace w Firmie nastawionej na wyzysk maksymalny pracownika to dobrze szukasz. Dobra praca na wyrobienie sobie punktu odniesienia przy następnej pracy. Gdzie byś później nie trafił to będzie lepiej.Jak podliczysz koszty dojazdu to niewiele zostanie na wakacje, o il;e będziesz miał czas na urlop bo z tym to różnie tam bywa...
użytkownik
04.01.2015 (4 lata temu)
04.01.2015 (4 lata temu)
Jaki pakiet socjalny ? Tam nie ma coś takiego . Praca przez 6 dni w tygodniu bez nadgodzin i godziwej pensji
użytkownik
30.12.2014 (4 lata temu)
30.12.2014 (4 lata temu)
witam serdecznie - poszukuje pracy jako sprzedawca najlepiej właśnie w takiej firmie jak horus energia. tak właściwie to chciałem poznać jakieś szczegóły jak wygląda rozliczanie z pracownikami sprzedażowymi czy jest tam system prowizyjny wprowadzony czy jak to wygląda? chciałbym podjąć taką pracę.
użytkownik
14.10.2014 (4 lata temu)
14.10.2014 (4 lata temu)
Witam. Widzę że niewiele się dzieje od dłuższego czasu na forum, mam jednak nadzieję że znajdzie się ktoś kto odpowie mi na kilka pytań. Jestem zainteresowany praca w Horus-Energia na stanowisku manager. Czy ktoś może mi określić ile można tam zarobić? Dają umowę o pracę z pakietem socjalnym? Jak oceniacie pracę w tej firmie? Warto?
użytkownik
13.08.2014 (4 lata temu)
13.08.2014 (4 lata temu)
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Horus-Energia działa na rynku od 1996 roku, jednak ich poczatki sięgają już roku 1984, także mają sporo bagaż doświadczeń, a co za tym idzie doświadczenie. Firma działa na rynku awaryjnego zasilania w energię elektryczną, różnych obiektów. Oferują wszystko co jest związane z agregatami prądotwórczymi i zasilaczami awaryjnymi UPS, zaczynając od fazy doboru, poprzez wykonanie niezbędnych projektów wraz z uzgodnieniami, dostawę, kompleksowy specjalistyczny montaż i uruchomienie, na serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym kończąc. Z tego co wyczytałem, firma obecnie zatrudnia ~70 pracowników, z czego ponad 40 pracuje przy bezpośrednim wykonawstwie oraz nadzorze
użytkownik
12.08.2014 (4 lata temu)
12.08.2014 (4 lata temu)
Firma z branży energetycznej oferująca kompleksowe rozwiązania: produkcja, sprzedaż, fotowoltaika oraz doradztwo w zakresie dystrybucji energii poszukuje Doradcy oraz Managera. Oferujemy podstawę plus system prowizyjny. Zainteresowane osoby bardzo proszę o przesłanie aplikacji na adres: [email protected]
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "horus_energia"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin