test
Znaleziono 34 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "ikea chlastawa"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
11.12.2018 (miesiąc temu)
11.12.2018 (miesiąc temu)
Witam. Jestem pracownikiem Ikei. Jeżeli chodzi o atmosferę to wszystko zależy gdzie się trafi jaki majster lider itd. Płacą w terminie ale szału nie ma chyba że ma się dobre plecy albo szczęście i ktoś trafi na dobry dział. Co do ludzi tu też bywa różnie są tacy z którymi idzie normalnie się dogadać i są tacy z którymi ciągle są spięcia. Prawdą jest jak juz ktoś wcześniej wspomniał że obiecują operatora a później lądujesz na lini. Dlaczego tak jest ? A dla tego że już chyba w żaden inny sposób nikogo nie znajdą. Kiedyś jedna liderka sama mi powiedziała że z np 15 osób 3 chcą zostać na lini A reszta na operatorów. W praniu później wychodzi nie ma wolnych wakatów zostajesz na Lini. Praca nerwowa stresująca potrafią dokładać Tobie obowiązków i przede wszystkim odpowiedzialność. Z kasą jak już pisałem szału nie ma i pewnie nie będzie chyba nadal się łudzą że płacą najlepiej. Wiele firm prywatnych płaci już więcej.
użytkownik
30.11.2018 (miesiąc temu)
30.11.2018 (miesiąc temu)
Czy ktoś pracował prędzej z kierownikiem Tadeuszem.Czy wiadomo dlaczego go zwolniono z pracy?
użytkownik
26.11.2018 (miesiąc temu)
26.11.2018 (miesiąc temu)
Totalna kicha po 8 godzin oczekiwania kazano mi podklejac rękawy w chłodni mimo że wcześniej nikt nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń.Ochrona poinformowala mnie, że jak będę się klucil to wpiszą mi że się spóźniłem.
użytkownik
25.11.2018 (miesiąc temu)
25.11.2018 (miesiąc temu)
Mam pytanie, czy z Wolsztyna jeździ jakiś autobus pracowniczy do ikea Babimost lub chlastawa?
użytkownik
25.11.2018 (miesiąc temu)
25.11.2018 (miesiąc temu)
Szukają osób na konkretne stanowisko, a po przyjęciu proponują inne? Jakie stanowisko i zakres obowiązków ma pracownik na umowie? Napisz kilka słów o zatrudnieniu. Interesują mnie takie aspekty pracy, jak: wynagrodzenie, rodzaj umowy i atmosfera panująca w firmie.
użytkownik
05.11.2018 (2 miesiące temu)
05.11.2018 (2 miesiące temu)
Niby potrzebują na operatora maszyny a wyślą ciebie na linie i nie masz za dużo do powiedzenia! Bardzo dużo ludzi jest tak przyjętych w ostatnim czasie
użytkownik
05.11.2018 (2 miesiące temu)
05.11.2018 (2 miesiące temu)
Jesteś pewien ze to napewno firma ikea?
użytkownik
10.09.2018 (4 miesiące temu)
10.09.2018 (4 miesiące temu)
Witam. Widziałem ogłoszenie na operatora maszyn. Ile na godzinę ma taki początkujący, a później doświadczony operator?
użytkownik
02.08.2018 (5 miesięcy temu)
02.08.2018 (5 miesięcy temu)
Czy wiecie może, dlaczego cały czas szukana technologa? Chciałbym aplikować na to stanowisko, ale jeżeli co chwilę dodają ofertę pracy na te stanowisko to coś mi tu śmierdzi...
użytkownik
24.07.2018 (5 miesięcy temu)
24.07.2018 (5 miesięcy temu)
@Adam, ciesze się, że jesteś zadowolony z pracy i atmosfery tam panującej. Piszesz o pakiecie socjalnym. Czy mógłbyś napisać co zawiera? To ważna informacja dla osób, które będą chciały podjąć zatrudnienie. Czy możesz liczyć na szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe? Uważasz, że firma jest rozwojowa i daje stabilne zatrudnienie? Masz w przyszłości szansę na awans i podwyżkę?
użytkownik
23.07.2018 (5 miesięcy temu)
23.07.2018 (5 miesięcy temu)
Najlepsza w tej firmie jest atmosfera, przychodzilem jako swierzak a już podczas szkoleń zlapalem wspolny jezyk z innymi osobami. Widac ze firma stawia na wartosci, pakiet socjalny tez jest naprawde bogaty.
użytkownik
15.07.2018 (6 miesięcy temu)
15.07.2018 (6 miesięcy temu)
@MILENA, jesteś zainteresowana zatrudnieniem i będziesz aplikować do firmy? Jeśli będziesz na rozmowie o pracę daj znać jak Ci poszło i czy zostałaś przyjęta? Twoje doświadczenia pomogą innym osobom zainteresowanym tą pracą. Może ktoś z obecnych pracowników firmy mógłby pomóc @Milenie i odpowiedzieć na jej pytania dotyczące zatrudnienia i kwalifikacji jakie należy mieć, żeby aplikować do firmy.
użytkownik
10.07.2018 (6 miesięcy temu)
10.07.2018 (6 miesięcy temu)
Witam . Czy możecie podzielić się opinią o firmie?Chciałabym zmienić pracę i interesuje mnie ikea ze względu na dojazd który bym miała jak "rzut beretem"Czytalam opinię nie wygląda niby za dobrze... Ale Tak jak widać wiara jakoś pracuje ... Interesuja mnie zarobki które są adekwatne do wykonywanej pracy oraz system kwalifikacyjny...
użytkownik
06.07.2018 (6 miesięcy temu)
06.07.2018 (6 miesięcy temu)
@marzeniasiespelniaja, piszesz, że starsi pracownicy nie pomagają nowym we wdrożeniu się w obowiązki. Czy nowi pracownicy nie przechodzą w firmie specjalnych szkoleń pomagających w nauce, tylko są szkoleni przez obecnie pracujących? W takiej sytuacji często dochodzi do spięć. Być może starsi pracownicy nie chcą przekazać swojej wiedzy, bo boją się utraty pracy i zastąpienia ich przez młodsze osoby. Mógłbyś dodać jakie warunki pracy proponuje pracodawca? Czy pracownik może liczyć na dodatki do wynagrodzenia, takie jak premie lub pakiet socjalny? Czekam na twoja opinię.
użytkownik
14.06.2018 (7 miesięcy temu)
14.06.2018 (7 miesięcy temu)
Ogólnie może i nie byłoby tak źle, gdyby nie fakt, że nowi pracownicy są na szkoleniu u innych pracowników, "doświadczonych", którzy niekoniecznie chcą przekazywać swoją wiedzę. Nie mówię że wszyscy tacy są. Ale praca z człowiekiem, który ma w poważaniu kogoś, kto jest nowy i nie wie jeszcze co i jak i jak się za co zabrać, jest dość niekomfortowa. Tym bardziej, że od pracownika się mnóstwo wymaga ale jak wiadomo ciężko spełniać wymagania bez odpowiedniego wyszkolenia. Ciężko się też pracuje w takich warunkach, gdzie "starsi" pracownicy mrucza między sobą na kogoś nowego, niedoswiadczonego i niedoszkolonego, który popełnił jakiś błąd czy coś źle zrobił... Przydało by się to jakoś rozwiązać inaczej np dodatkiem dla pracownika który miałby szkolić nowych albo jakimiś specjalnymi osobami które by się tym zajmowały. Każdy byłby zadowolony i może chętniej szkolil nowych A nowi chętniej chodzili by do pracy w której nikt nie patrzyłby na nich jak na trendowatych.
użytkownik
20.04.2018 (9 miesięcy temu)
20.04.2018 (9 miesięcy temu)
Czy ktoś z Was dysponuje newsami o ikea Industry Poland Sp. z o.o.? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.
użytkownik
24.03.2018 (9 miesięcy temu)
24.03.2018 (9 miesięcy temu)
W bero jest ten ból ze nie ma związków zawodowych bo moze cos by dla nas wywalczyli! A da się patrząc na związki zawodowe ikea chlastawa! Da sie? A no sie da! Moze i droga do zakładu w końcu była by jak sie należy.
użytkownik
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
13.03.2018 (10 miesięcy temu)
Widzę że ikea jest dnem we wszystkich fabrykach w tym kraju .Ja SITS Brodnica,po 20 latach pracy zasadnicza 2500,socjal szczątkowy,w najlepszym razie z całej kwoty 500 zł.Areszta można zapomnieć.Normy jak i u was ciągle w górę, co najlepsze za wydajność załogi extra premię dostają zmianowi.Załoga tylko średnią.Grosze za chorobowe kroją nawet do 1000 zł. A w tym kraju jest wszystko ok nikogo nie obchodzą firmy tak postępujące,jesteśmy tylko mięsem armatnim,faktycznie za miskę ryżu
użytkownik
08.03.2018 (10 miesięcy temu)
08.03.2018 (10 miesięcy temu)
Brak słów,na związki zawodowe o wielkie negocjacje podwyżki 3%,,bierzcie przykład chociażby z ikea w chlastawa dostali 6% i jeszcze w niedzielę organizują pikiete,na temat dalszych podwyżek. Widać że związki walczą o podwyżkę do pracownikow, a nie tak jak w chife walczą tylko o dobro swoje i Pana B... a i zgadzają się na każde jego kwiecie palcem.
użytkownik
05.01.2018 (rok temu)
05.01.2018 (rok temu)
Jak dojechać do firmy "od tyłu"? Bo niby rekrutacja na hali BOS1 od tyłu....
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "ikea chlastawa"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Starachowice

Kielce

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin