test
Znaleziono 293 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "inea"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
W Grupie inea stawiamy na otwartą komunikację, bez względu na miejsce w strukturze organizacyjnej, dzieląc się informacjami z naszymi pracownikami. Wszelkie rozbieżności rozwiązujemy natychmiast po otrzymaniu informacji o nieprawidłowości.
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Podczas rekrutacji staramy się udzielić możliwie dużo informacji naszym kandydatom. Przykro nam, że nikt nie wrócił do Ciebie z informacją po spotkaniu. Wyciągniemy wnioski z zaistniałej sytuacji. Mimo wszystko zachęcamy do udziału w innych procesach rekrutacyjnych :).
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
To niezbyt ciekawie, skoro jest tak, jak piszesz. Czy takie sytuacje często mają miejsce w inea? Pisałeś też później, że w firmie jest duża rotacja. Mógłbyś napisać, czym jest spowodowana? Piszesz, że część ludzi odchodzi samodzielnie, a część zostaje zwolnionych. Dlaczego?
użytkownik
21.11.2018 (2 miesiące temu)
21.11.2018 (2 miesiące temu)
Komunikacja jest miedzy pracownikami niższego szczebla, natomiast wyższy szczebel, nos ma zadarty do góry, a komunikacja z ich strony jest nakazowa. System motywacyjny jest, i jest przejrzysty. Ale jak nie polubi cię szef, to nie licz na premię. Zawsze w systemie, excelu może stać się coś takiego, że w efekcie nie dostaniesz premii. A błąd jest nie do znalezienia. Tak są oszukiwani nawet dyrektorzy przez managerów.
użytkownik
21.11.2018 (2 miesiące temu)
21.11.2018 (2 miesiące temu)
Ty Za....y Pra... Chyba nie wiesz co piszesz. Rozejrzyj się dookoła. Ile osób zostało zwolnionych, ile osób samo odeszło. Czy nie zastanawiałeś się dlaczego jest tak duża rotacja? A … pewnie nie wiesz co to jest lub nigdy na oczy nie widziałeś wyników? A jak myślisz co HR robi. Bo moim zdaniem NIC. A jaki jest staż pracy (średni) szczęśliwych Pań z HR?
użytkownik
20.11.2018 (2 miesiące temu)
20.11.2018 (2 miesiące temu)
Ponad rok temu podpisałem umowę o podłączenie internetu i 2 telefonów. Internet podłączono po wielu miesiącach opóźnień !!! Telefon - mimo wielu monitów i rozmów telefonicznych oraz obietnic - nie podłączono do dzisiaj .Wnioski zostawiam ew. klientom firmy inea
użytkownik
18.11.2018 (3 miesiące temu)
18.11.2018 (3 miesiące temu)
Dziękuję za opisanie przebiegu swojej rozmowy rekrutacyjnej w inea! Na pewno Twój komentarz będzie ważny dla osób, które są jeszcze przed takim spotkaniem. Czy mogę zapytać, jakie stawki zostały Ci zaproponowane? Warto wiedzieć, czego się spodziewać.
użytkownik
16.11.2018 (3 miesiące temu)
16.11.2018 (3 miesiące temu)
Uczestniczyłam w spotkaniu rekrutacyjnym na stanowisko specjalisty ds. Back Office. Rozmowa przebiegła w symatycznej atmosferze, otrzymałam kilka zadań z excela, z którymi sobie poradziłam. Złożono mi propozycję pracy, ale jej nie przyjęłam, zaproponowane warunki były na prawdę nie do przyjęcia (przy pracy zmianowej( czasami do 21) oraz jedna sob w tygodniu+ dojazd poza Poznań). Dopytywałam HR o kilka szczegółów jeśli chodzi o realizację premi, nie otrzymałam ich pomimo obietnic. Myślę, że zasady premiowania powinny być przejrzyste i przedstwione na samej rozmowie. Zdecydowałam się na inną ofertę pracy.

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
lepsza komunikacja z kandydatem po rozmowie kwalifikacyjnej
użytkownik
29.10.2018 (3 miesiące temu)
29.10.2018 (3 miesiące temu)
@Adam22334, może warto poczekać także na inne opinie pochodzące od pracowników firmy inea - wtedy będziesz miał szersze pole widzenia. Daj proszę znać, czy finalnie zdecydujesz się aplikować do pracy w tej firmie!
użytkownik
27.10.2018 (3 miesiące temu)
27.10.2018 (3 miesiące temu)
@gin

Mieszkam daleko od Poznania (ponad 100 km) . Więc nie warto rezygnować z pracy , na rzecz stanowiska przedstawiciela w inea?

Zastanawiałem się właśnie czy operuje się na całym województwie czy w rejonie miejsca zamieszkania. Lipa trochę.
użytkownik
26.10.2018 (3 miesiące temu)
26.10.2018 (3 miesiące temu)
Pracujesz na terenie województwa. Nie masz swojego samochodu. Jeździsz z kimś. Jeśli nie mieszkasz w Poznaniu, to raczej trudno to widzę, chyba że jest to blisko Poznania:). Jak trafisz do dobrego kierownika, to możesz w firmie zostać i być zadowolonym z pracy. W innym przypadku czeka Cię najniższa krajowa i wymagania przełożonego, że masz zrobić cel taki sam, jak starzy pracownicy, co jest niemożliwe do zrobienia dla pracownika bez środków do pracy
użytkownik
20.10.2018 (3 miesiące temu)
20.10.2018 (3 miesiące temu)
@Adam22334, oczywiście, to zrozumiałe powody. Widzę, że na razie nikt nie odpisał na zadane przez Ciebie pytania - mam nadzieję, że niebawem się to zmieni! Czy pomimo braku odpowiedzi, zdecydujesz się na aplikowanie do pracy w inea?
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
Nie posiadam. Pracuje natomiast w handlu detalicznym,gdzie kładziony jest duży nacisk na osiągane wyniki. Chciałbym pracować w INEI, ponieważ inea prężnie się rozwija , poprzez ciągle inwestycje w infrstrukture (swiatlowody) , poprzez grono potencjalnych klientów stale rośnie. Zdecydowanie preferuje pracę w okolicach miejsca zamieszkania. Praca w Poznaniu wiąże się z przeprowadzką,a mam Małe Dziecko.
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
@Adam22334, jestem ciekawa, czy posiadasz już doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego w podobnej branży. Jakie warunki zaoferowane przez pracodawcę zachęciłyby Cię do podjęcia pracy w inea w Poznaniu? Mam nadzieję, że otrzymasz satysfakcjonujące odpowiedzi na forum!
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
Witam wazystkich !

Chciałbym zapytać. - bo noszę się z zamiarem zmiany pracy- czy orientuje się ktoś. Forumowiczow jak wygląda praca przedstawiciela handlowego d2d w inea. Mieszkam w niewielkiej miejscowości,gdzie inea rozciąga swoje światłowody (położonych już jest ponad 30 km swiatlowodu) . Więc mam tu , obok siebie dużo grono potencjalnych klientów. Chciałbym dowiedzieć się czy praca przedstawiciela ogranicza się do jakiegoś rejonu (np powiat właściwy dla miejsca zamieszkania), jakie wynagrodzenie przewiduje pracodawca na tym stanowisku (jak wspomniałem mieszkam w małej miejscowości-daleko od Poznania), gdzie ewentualnie zgłosić chęć podjęcia takiej pracy. Gdyby ktoś z Was był tak uprzejmy i zechciał podzielić się ze mną ta wiedza - będę ogromnie wdzięczny. Serdecznie pozdrawiam
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Polecam, bardzo dobra współpraca Pan Paweł doradził nam w wyborze odpowiednich materiałów. Jesteśmy mega zadowoleni chłopki uwinęli się bardzo szybko wraz z zachowaniem wysokich standardów po zakończeniu prac zostawili po sobie idealny porządek na wykonywane prace dostaliśmy gwarancje 24miesiace. Polecam firmę mar-mur u nas spisali się idealnie! Pozdrawiam

Moje sugestie dla Firma Remontowo Budowlana Mar-Mur Marcin Nowak:
Godna zaufania firma remontowa, bardzo przyjemna współpraca. Wykonane prace zostały profesjonalnie estetycznie uwzględniając wszystkie szczegóły z cała pewnością mogę polecić firmę Mar-Mur

Lubię atmosferę w Firma Remontowo Budowlana Mar-Mur Marcin Nowak za:
Bardzo nam się podobało w jakich warunkach Panowie pracują zostawili po sobie inealny porządek.
użytkownik
02.10.2018 (4 miesiące temu)
02.10.2018 (4 miesiące temu)
@Michu, nie możemy dać Ci pewności, że pracodawca zobaczy Twoją wiadomość. Rozumiem, że chciałeś wyrazić swoje niezadowolenia, ale chciałabym przypomnieć Ci, że na forum najlepszyfachowiec.pl zbieramy opinie na temat pracodawców.
@Bvb, wygląda więc na to, że firma chce Cię kompleksowo przygotować do pracy. Czy masz jakiś okres próbny?
użytkownik
02.10.2018 (4 miesiące temu)
02.10.2018 (4 miesiące temu)
Ja pracuje od niecałego miesiąca, ale w placówce partnerskiej. Narazie tylko szkolenia itp. Ogólnie patrząc atmosfera super, kontakt z ludźmi też spoko. Nie ma czegos takiego że ktos Cię zostawi i rób to sam.zarobic widać że tez idzie.. sa to produkty ktore łatwo sie sprzedają;)
użytkownik
30.09.2018 (4 miesiące temu)
30.09.2018 (4 miesiące temu)
czy moglbym prosic o podlaczenie tego domofonu w ktorym pan przewiercil kabel??bo niechce mi sie juz schodzic i drzwi otwierac. Czekam juz 2 tyg. Czy to dlugo?? Hmm. Sam niewiem. Ladne opinie sa pisane na temat inei. Dzis mial pan to zrobic. O 13.30 mial byc. Niestety nie odebral telefonu. No i oczywiscie nie przyszedl:-) pewnie byl bardzoo zajety. A zadzwonic nie mogl,bo raczki mial zajete. Do panstwa juz dzwonilem. Ale nie duzo razy- ok 10 x. Duzo minut nie stracilem. Moze ze 100:-). Ale co tam. Trzeba czekac prawda?? Chcialem tez bardzo bardzo podziekowac PANSTWU za odpisanie na meila. A nieeee przeciez panstwo tez byli zajeci prawda?:-) nic sie nie stalo. Poczekamy sobie. Spokojnie:-)chcialem jeszcze dodac,ze jezeli chodzilo o podpisanie z wami umowy ,to byliscie na drugi dzien:-) co za super firma. Szybko zalatwione:-) pozdrawiam i czeeekaaaammmmm.....:-)
użytkownik
25.09.2018 (4 miesiące temu)
25.09.2018 (4 miesiące temu)
@hwdi, rozumiem, że chciałeś wyrazić swoje zdanie na temat inea - zwróć jednak proszę uwagę na to, że forum najlepszyfachowiec.pl służy wymianie opinii na temat pracodawców.
@Janusz, a Ty pracujesz bądź też pracowałeś w tej firmie? Jeśli tak, to napisz proszę, jak odbierasz tego pracodawcę!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "inea"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin