test
Znaleziono 16 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "jeppesen"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Ta osoba wielokrotnie starała się dostać do zespołu liderskiego - z uwagi na brak kompetencji i wątpliwą etykę nie udało się jej to.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Opinia byłego pracownika zachowującego sie bardzo nieetycznie w stosunku do współpracowników i naruszającego nieustannie prawo pracy. Rażący przykład braku szacunku w miejscu pracy.
użytkownik
2 sty (miesiąc temu)
2 sty (miesiąc temu)
Według Ciebie głównym problemem w firmie jeppesen Poland jest zarządzanie? Chciałbym, abyś wyraził również zdanie na temat pozostałych aspektów pracy, które można spotkać u tego pracodawcy. Czy pracownik zatrudniony w tej firmie może liczyć na satysfakcjonujące warunki pracy? Proszę, abyś napisał, jak to wygląda.
użytkownik
1 sty (miesiąc temu)
Wszystkich, którym zależy na etyce w miejscu pracy bardzo mocno odradzam. Kadra zarządzająca nie ma pojęcia o zarządzaniu, brak doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, przekonanie o wyższości istnienia nad podległymi pracownikami. Dział GNS omijać szerokim łukiem; zaplanowana i przemyśla manipulacja oraz nieetyczne traktowanie pracowników na porządku dziennym. Odkąd GNS Gdański się usamodzielnił (wcześniej kluczowe decyzje zapadały w placówkach zagranicznych) zarządzanie leży, a i przedtem rewelacji nie było.
użytkownik
19.10.2018 (3 miesiące temu)
19.10.2018 (3 miesiące temu)
Praca w jeppesen jest naprawde bezstresowa ale wymagająca. Nie zgodzę ze nie ma rozwoju. Ludzie chyba pozapominali ze trzeba sie najpierw wykazać aby pracodawca byl zaintetesowany inwestowaniem w pracownika. Gdyby każdy mial mozliwosc rozwoju to jakby to mialo wyglądać ??? Biznes model tej firmy jest bardziej nastawiony na produkcje, czyli pracowników wiec nie jest to fabryka managerów! Moim zdaniem to od każdego z nas zależy czego chcemy sie nauczyć w pracy ... jest duzo możliwości które mozemy stworzyć sami dla siebie ... wystarczy chcieć a nie tylko wymagać od pracodawcy.
użytkownik
05.09.2018 (5 miesięcy temu)
05.09.2018 (5 miesięcy temu)
Tak jak ktos juz pisal, rekrutacja jest po prostu slaba- niedzialajce linki, brak kontaktu a na koncu nie ma osoby z, ktora bylo uwstawione spotkanie w firmie! Jest to zrozumiale, bo firma duza i duzo sie dzieje ale spotkanie na pewno widnialo w jakims kalendarzu i widac bylo, ze osoba na miejscu po prostu nie ma pojecia o co mnie zapytac. Nie polecam, slabe wynagrodzenia raczej nie przyciagaja...
użytkownik
09.08.2018 (6 miesięcy temu)
09.08.2018 (6 miesięcy temu)
Jestem świeżo po rekrutacji do tej firmy i mogę się podzielić paroma spostrzeżeniami. Generalnie rekrutacja trwała bardzo długo (CV wysłałam w połowie czerwca, rozmowa odbyła się 24 lipca) i bardzo możliwe, że nie znałabym wyników, dopóki sama bym się nie odezwała. Po 2 tygodniach od rozmowy zadzwoniłam do Pani z HR i poprosiłam o informację, gdyż poinformowano mnie, że wyniki będą max po 2 tygodniach od rozmowy, a nadal nic mi nie wiadomo. Następnego dnia dostałam odpowiedź mailową odrzucającą moją kandydaturę. Dlaczego ten proces musiał trwać ok. 2 miesięcy? Nie mam pojęcia. Wiem natomiast, że straciłam mnóstwo czasu i wysiłku psychicznego w oczekiwaniu na wynik. Generalnie mam znajomości w branży lotniczej, stąd wiem doskonale czym firma się zajmuje, potrafię odczytywać karty, które tworzy ta firma, znam komunikatywnie język angielski i jestem po kartografii, moi znajomi pracują i pracowali w tej firmie, także spełniałam wszystkie wymagania i dodatkowo mam znajomości. Czemu się zostałam odrzucona? Nie mam pojęcia. Żałuję tylko, że straciłam tyle czasu, bo odrzuciłam w tym czasie inne ciekawe oferty pracy, ponieważ bardzo zależało mi na pracy w tej firmie. Generalnie rozmowa była dosyć chaotyczna, panowie specjaliści nie do końca wiedzieli o co mają pytać, pytania były stosunkowo dziwnie w porównaniu z tymi, które zadawała Pani z HR, często totalnie niezwiązane ze stanowiskiem, na które aplikowałam. Miałam wrażenie, że osoby, które mnie rekrutowały, bardziej się stresowały rozmawiając po angielsku niż ja. Ale na plus uważam właśnie takie luzackie rozmawianie po angielsku, a nie na siłę używanie biznesowego języka, który znam będąc wcześniej na rekrutacji u konkurencji, tj. w jeppesen. Panowie byli również bardzo zaskoczeni moim obyciem w branży, co dodatkowo wydaje mi się dziwnie, bo chyba jak się idzie na rozmowę kwalifikacyjną, to wypadałoby się do niej przygotować i przypomnieć to i owo. Generalnie jestem zniesmaczona przeciąganiem sprawy. Codziennie ogłoszenia na to stanowisko było odświeżane na różnych stronach internetowych po mojej rozmowie rekrutacyjnej, więc wydaje mi się, że można było mnie poinformować wcześniej o wyniku.
użytkownik
09.08.2018 (6 miesięcy temu)
09.08.2018 (6 miesięcy temu)
Tragiczny proces rekrutacji i nieprofesjonalne podejście headhuntera.
CV trzeba wysyłać po parę razy, bo im ponoć giną w systemie.
Praca nudna do bólu. Dużo biurokracji i rozstawiania ludzi po kątach, więc nie ma co liczyć na rozwój. Stare technologie nawet w nowych projektach.
użytkownik
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
23.04.2018 (9 miesięcy temu)
Coraz większa liczba firm zdaje sobie sprawę, jak ważne dla pracowników mogą być benefity pozapłacowe. Czy jeppesen Poland Sp. z o.o. jest takim przedsiębiorstwem?
użytkownik
23.03.2018 (10 miesięcy temu)
23.03.2018 (10 miesięcy temu)
Przepracowalem w jeppesenie pare lat i uwazam, ze bylo to marnowanie czasu. Szkolenie trwa pare tygodni i po tym okresie pracownik staje sie Specjalista (smieszne). Tak naprawde to kto chce klepac w klawiature za 2700 netto to prace polecam, ale zadnego rozwoju ani umiejetnosci rozpoznawalnych w innych firmach tam sie nie nauczy.
użytkownik
16.03.2018 (11 miesięcy temu)
16.03.2018 (11 miesięcy temu)
Jak wyglądają dziś zarobki w jeppesen Poland Sp. z o.o.? Czy od dodania ostatniej opinii uległy one zmianie?
użytkownik
13.02.2018 (rok temu)
13.02.2018 (rok temu)
Umowy na czas nieokreślony i te bezpośrednio od firmy a nie firmy consultingowej są traktowane jako nagroda a nie podstawowe warunki pracy. W takim ogromie osób umiejętności poszczególnych pracowników giną pod naporem całkowitej bylejakości. Wszelkie próby wprowadzania innowacji ciągną się latami, praca na starym lub bardzo starym oprogramowaniu. Niższa kadra zarządzająca dysponuje niemiarodajnymi wskaźnikami. Oceny pracownicze są rozciągnięte w czasie, niełatwo jest więc się wykazać. Mimo awansu, baaaardzo ograniczone możliwości rozwoju (w tej firmie za rozwój można jedynie uznać przekwalifikowanie się). Obecnie, w porównaniu do innych firm na rynku Trójmiejskim, jeppesen wypada dość słabo. Na plus jedynie atmosfera (w niektórych zespołach) i brak generowania sztucznej, stresowej atmosfery.
użytkownik
22.01.2018 (rok temu)
22.01.2018 (rok temu)
Firma dużo inwestuje w biuro i integrację pracowników. Ogólnie spokojna praca. Podobnie jak w innych korporacjach. W Gdańsku pracuje około 400 osób. Większość to analitycy map, programiści i testerzy. Jest też mały dział R&D.
użytkownik
19.06.2017 (rok temu)
19.06.2017 (rok temu)
Firma niegodna polecenia.
Nie dotrzymuje terminów rozpoczęcia pracy w rezultacie nie dochodzi do zatrudnienia.
Słaby kontakt z HR.
użytkownik
31.05.2017 (rok temu)
31.05.2017 (rok temu)
Brak możliwości rozwoju, siedzisz i klikasz, żeby po kilku miesiącach nie uczyć się już niczego nowego. Mnóstwo bicia piany i ust pełnych niesamowitych korpoidei. Jeżeli posiedzi się tam dłużej, jest to bardzo dziwne miejsce. Na plus stabilne warunki pracy i spory luz. Co kto lubi.
użytkownik
24.04.2016 (2 lata temu)
24.04.2016 (2 lata temu)
no siedzą w tej branży ti takie oferty są jak np. teraz Navigation Information Analyst, bierz co jest
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "jeppesen"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin