test
Znaleziono 48 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "linklaters"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
23.05.2018 (8 miesięcy temu)
23.05.2018 (8 miesięcy temu)
:) :) :)
użytkownik
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
@Ania S, czy mogłabyś napisać, jak przebiega Twój proces rekrutacyjny? Jaka atmosfera, czy na rozmowie miałaś do wykonania jakieś zadania? Jakie stanowisko w tym dziale linklaters Cię interesuje?
@Łukasz, po twojej wypowiedzi wnoszę, że pracujesz w linklaters. Jak oceniasz tego pracodawcę? Czy praca w tym miejscu jest rozwojowa?
użytkownik
14.05.2018 (9 miesięcy temu)
14.05.2018 (9 miesięcy temu)
Wielkie dzięki! Jestem już praktycznie na końcowym etapie także zobaczymy jak się to dalej potoczy :) Łukasz a Ty obecnie pracujesz/pracowales w shared service?
użytkownik
26.04.2018 (9 miesięcy temu)
26.04.2018 (9 miesięcy temu)
Jeśli chodzi o PAC to od początku niezmiennie pracuje tylko jedna osoba. Z tego co wiem jest sporo kontaktu z innymi biurami, ale jeśli się zastanawiasz nad aplikowaniem, to nie sugeruj się poniższymi komentarzami. PAC jest zespołem niefinansowym, więc ponad połowa komentarzy nie dotyczy tego stanowiska :)
użytkownik
25.04.2018 (9 miesięcy temu)
25.04.2018 (9 miesięcy temu)
Słuchajcie a czy ktoś z Was zna lub pracował w PACu tzn pitch assistance centre w linklaters? Coś możecie o tym zespole powiedzieć? Dzięki!
użytkownik
30.03.2018 (10 miesięcy temu)
30.03.2018 (10 miesięcy temu)
@Niewygodna, ty jesteś obecnie zatrudniona w linklaters? Jak oceniasz tę firmę? Rozumiem że nie najlepiej, ale Twój komentarz jest bardzo ogólnikowy i niewiele mówi potencjalnym pracownikom firmy.

@Z widokiem na ścianę, wydajesz się być dobrze poinformowany/-a o sytuacji w firmie. Powiesz coś więcej na ten temat? Twój wpis również nie wnosi wiele do dyskusji.

A może ktoś inny ma opinię o linklaters i chciałby coś dodać w temacie warunków oferowanych pracownikom, możliwości rozwoju lub atmosfery w firmie?
użytkownik
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
A co robiłeś w pracy? Pracowałeś czy siedziałeś pijąc jedną z wielu herbat?
użytkownik
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
Firma to ludzie. Pracowników trzeba szanować, płacić im za pracę, rozwijać ich umiejętności, dokształacć i szkolić, a tego w linklaters nie ma. Jeżeli lider, manager, dyrektor jest słaby to brak umiejtnosci zawodowych pokrywa chamstwem. Ludzie głosują nogami i po prostu odchodzą.
użytkownik
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
Raczej nie zainteresuje. Paul już stracił część pracowników, bo etaty przechodzą do Warszawy, kolejny na wylocie - Steve B. Partner Zarządzający, jak i cała polska kancelaria od początku odcięła się od SSC, które pracuje dla wszystkich tylko nie dla kancelarii polskiej, więc też mu to wisi = zażalenie tylko do Pana Boga.
użytkownik
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
Firma to ludzie. W SSC niestety pracowników się nie szanuje, nie ma mozliwości rozwoju ani szkoleń. Nie ma od kogo sie uczyć, bo słaby dyrektor, zatrudnia słabego managera, a ten słabego leadera. Profesjonalni kierownicy odeszli, odchodzą też pracownicy, bo ludzie głosują nogami. HR mogą wpisywać sobie pochwały na forach, ale może warto zastanowić się dlaczego, jeśli jest tak dobrze, to ludzie odchodzą? Czy kancelaria przejmuje się tymi wpisami? Chyba nie, bo odcieła się od SSC - SSC nie pracuje na rzecz polskiej kancelarii.
użytkownik
10.03.2018 (11 miesięcy temu)
10.03.2018 (11 miesięcy temu)
prędzej, że całe miasto i tak wie, że szału nie ma, a że dużo osób ostatnio odwiedza kancelaryjne profile najlepszyfachowiec.plowe (patrz: linklaters np.), to działy HR zaczęły wielkie sprzątanie :)
użytkownik
05.03.2018 (11 miesięcy temu)
05.03.2018 (11 miesięcy temu)
"Team Leaderzy, też bardzo pomocni, nikt nie odmówił mi do tej pory wsparcia i zawsze idą na rękę" o jakim wsparciu mówisz? Dwa złote na tacę? Wsparcie moralne? Rozbawiło mnie to. A jak ci idą na ręke to nie boli? Palców ci nie rozdeptują? Nadal możesz przepisywać faktury?
użytkownik
05.03.2018 (11 miesięcy temu)
05.03.2018 (11 miesięcy temu)
Znalazłam nową pracę. żałuję, ze nie wczesniej. Chyba taki syndrom sztokholmski. Ale już mi przeszło. Ciekawe że wszyscy proszą aby ich rekomendować do mojej nowej firmy...
użytkownik
17.02.2018 (rok temu)
17.02.2018 (rok temu)
No i piesek się odezwał, mam głęboko podziały poprzednia/obecna fm, ale takich głupot o bonusach nawet nie chce mi się czytać.
Wylewanie pomyj w internecie jest dziecinne i nieprofesjonalne, ludzie którzy tu zaglądają chcą obiektywnych komentarzy a nie jęków zawiedzionych obiboków
użytkownik
13.02.2018 (rok temu)
13.02.2018 (rok temu)
A wlasnie, jesli mowa o jogurtach, ostatnio w ogóle nie ma gruszkowych co nie ?????!!
użytkownik
12.02.2018 (rok temu)
12.02.2018 (rok temu)
Przecież nikt na siłę nie trzyma w firmie. Szukajcie innej pracy, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma!!!
użytkownik
09.02.2018 (rok temu)
09.02.2018 (rok temu)
Nie, podzieliła się z takimi lizodupcami ja ty. Dzięki temu nadal tam pracujesz, bo od pewnego czasu lizustwo w tej firmie jest w cenie, albowiem Pani Finance Manager ceni sobie bardzo taki typ pracownika ponad inne wartości, dlatego się nimi nieustanie obstawia:) Gratulacje i powodzenia Pani Finance Manager!
użytkownik
09.02.2018 (rok temu)
09.02.2018 (rok temu)
Hahaha, no sobie z ust wyjęła i oddała potrzebującym, takie farmazony to może pisać albo ona albo jej pieski
użytkownik
31.01.2018 (rok temu)
31.01.2018 (rok temu)
To chyba jakis biedny jestes ze sie cieszysz herbatą... Ale motywacja do pracy! Staraj sie i dalej chwal wybór herbat na forum to na pewno wszyscy beda chcieli przyjsc sie napic...
użytkownik
29.01.2018 (rok temu)
29.01.2018 (rok temu)
To się jeszcze okaże czy ich to nie zainteresuje:)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "linklaters"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin