test
Znaleziono 263 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "lufthansa"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
Ogólne zasady dotyczące bagażu

Bagaż podręczny - czyli bagaż, jaki można zabrać ze sobą na pokład samolotu. Jego wymiary zazwyczaj nie powinny przekraczać 55 x 40 x 25cm , a waga nie powinna być większa niż 5 - 10 kg, (w zależności od linii lotniczej). W cenie biletu lotniczego niezależnie od linii lotniczej jest uwzględniona 1 szt. bagażu podręcznego. Każdy bagaż przekraczający limity musi zostać nadany do przewozu jako bagaż rejestrowany(w luku bagażowym). Dodatkowo bezpłatnie można zabrać na pokład samolotu torebkę damską, laptop, aparat fotograficzny, płaszcz.
Ze względów bezpieczeństwa zabronione jest przewożenie ostrych przedmiotów (nożyczki, nóż, scyzoryk, pilnik do paznokci itp.). W bagażu podręcznym nie wolno też przewozić broni, broni palnej, replik broni, materiałów wybuchowych oraz środków chemicznych, zakaz obejmuje także gazy sprężone, materiały radioaktywne, zapałki i zapalniczki (można zakupić po przejściu kontroli bagażowo – paszportowej).
Płyny (napoje, perfumy, pasty, kremy, żele itp.) można przewozić na pokładzie samolotu tylko w pojemnikach do 100ml, maksymalnie 10 sztuk, umieszczone w przezroczystym opakowaniu. Dozwolony jest przewóz pokarmu dla dziecka na czas podróży oraz leków, jeśli jest konieczne ich przyjmowanie w trakcie lotu. Na pokład samolotu można także zabrać sprzęt elektroniczny: odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy, telefon komórkowy (musi być wyłączony w czasie lotu).

Bagaż rejestrowany - czyli przewożony w luku bagażowym, ilość i waga jest zależna od trasy i przewoźnika. Ogólne zasady to:
Trasy europejskie oraz loty do Azji, Australii, Bliski Wschód - obowiązuje zasada wagowa, czyli można zabrać maksymalną określoną w warunkach biletu wagę bagażu niezależnie od ilości walizek. Dla klasy ekonomicznej jest to 20kg.
Trasy transatlantyckie, loty do USA, Kanady, Ameryki Środkowej - na tych trasach obowiązuje zasada sztukowa czyli nie można zabrać więcej sztuk bagażu niż limit określony w warunkach biletu. Dla klasy ekonomicznej jest to 1 sztuka nie przekraczających 23kg każda.

Bardziej szczegółowe informacje dotyczące bagażu w najpopularniejszych liniach lotniczych :

Regularne linie lotnicze

PLL LOT
BAGAŻ REJESTROWANY PRZEWOŻONY W LUKU SAMOLOTU
W systemie wagowym w klasie biznes limit bagażu rejestrowanego wynosi 30 kilogramów, a w klasie ekonomicznej 20 kilogramów.
Rejsy do/z Europy i na Bliski Wschód
Osoby dorosłe i dzieci powyżej drugiego roku życia

waga
waga
Klasa biznes
30 kg
66 funtów
Klasa ekonomiczna
20 kg
44 funtów
Dziecku do lat 2 korzystającemu z 90% zniżki taryfowej (bez prawa do osobnego miejsca), przysługuje prawo do przewozu bagażu o wadze do 10 kilogramów (22 funtów).
UWAGA! W przypadku rejsów code-share (obsługiwanych przez innego przewoźnika) mogą obowiązywać inne limity bagażu rejestrowanego.

Rejsy do/z USA i Kanady
Osoby dorosłe i dzieci powyżej drugiego roku życia.


ilość
waga
wys.+szer.+dł
Klasa biznes
2 sztuki
32 kg
158 cm / 62 cali
Klasa ekonomiczna
1 sztuka
23 kg
158 cm / 62 cali

UWAGA! Zmiany w opłatach za przewóz bagażu w klasie ekonomicznej na rejsach transaltantyckich. W cenie biletu bezpłatnie można przewieźć jedną sztukę bagażu o wadze do 23 kg. Druga sztuka bagażu o wadze do 23 kg podlega zryczałtowanej opłacie w wysokości 165 PLN – w przypadku wylotów z Polski, 40 Euro – w przypadku wylotu z innych miast Europy, 50 USD w przypadku wylotu z USA, lub 60 CAD przy wylocie z Kanady.
Dziecku do lat 2 korzystającemu z 90% zniżki taryfowej (bez prawa do osobnego miejsca) przysługuje prawo przewozu 1 sztuki bagażu o maksymalnej wadze 23 kilogramów (50 funtów) i sumie wymiarów 158 cm (62 cale).
Na rejsach krajowych waga bagażu rejestrowanego nie może przekroczyć 20 kilogramów.
30 kg bezpłatnego bagażu w klasie ekonomicznej do/z Damaszku, Kairu i Bejrutu
Polskie Linie Lotnicze LOT uprzejmie informują, że Pasażerom korzystającym z połączeń PLL LOT do/z Damaszku, Kairu i Bejrutu w klasie ekonomicznej oferujemy dodatkowe 10 kg bezpłatnego bagażu, ponad standardowe 20 kg. 30 kilogramowy limit bagażu w klasie ekonomicznej nie jest kalkulowany automatycznie, dlatego konieczna jest ręczna korekta ramki biletowej.
lufthansa
Dozwolona ilość bagażu na wszystkich rejsach międzynarodowych (z wyłączeniem kierunków podanych poniżej) i krajowych wewnątrz Niemiec
Pierwsza Klasa: 40 kg (88lb) - plus 1 para nart plus jedna torba z kijami golfowymi na rejsach obsługiwanych przez Lufthansę i Swiss International Airlines
Klasa Business: 30 kg (66lb) - plus 1 para nart na rejsach obsługiwanych przez Lufthansę i Swiss International Airlines
Klasa turystyczna: 20 kg (44lb) - p
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
Ogólne zasady dotyczące bagażu

Bagaż podręczny - czyli bagaż, jaki można zabrać ze sobą na pokład samolotu. Jego wymiary zazwyczaj nie powinny przekraczać 55 x 40 x 25cm , a waga nie powinna być większa niż 5 - 10 kg, (w zależności od linii lotniczej). W cenie biletu lotniczego niezależnie od linii lotniczej jest uwzględniona 1 szt. bagażu podręcznego. Każdy bagaż przekraczający limity musi zostać nadany do przewozu jako bagaż rejestrowany(w luku bagażowym). Dodatkowo bezpłatnie można zabrać na pokład samolotu torebkę damską, laptop, aparat fotograficzny, płaszcz.
Ze względów bezpieczeństwa zabronione jest przewożenie ostrych przedmiotów (nożyczki, nóż, scyzoryk, pilnik do paznokci itp.). W bagażu podręcznym nie wolno też przewozić broni, broni palnej, replik broni, materiałów wybuchowych oraz środków chemicznych, zakaz obejmuje także gazy sprężone, materiały radioaktywne, zapałki i zapalniczki (można zakupić po przejściu kontroli bagażowo – paszportowej).
Płyny (napoje, perfumy, pasty, kremy, żele itp.) można przewozić na pokładzie samolotu tylko w pojemnikach do 100ml, maksymalnie 10 sztuk, umieszczone w przezroczystym opakowaniu. Dozwolony jest przewóz pokarmu dla dziecka na czas podróży oraz leków, jeśli jest konieczne ich przyjmowanie w trakcie lotu. Na pokład samolotu można także zabrać sprzęt elektroniczny: odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy, telefon komórkowy (musi być wyłączony w czasie lotu).

Bagaż rejestrowany - czyli przewożony w luku bagażowym, ilość i waga jest zależna od trasy i przewoźnika. Ogólne zasady to:
Trasy europejskie oraz loty do Azji, Australii, Bliski Wschód - obowiązuje zasada wagowa, czyli można zabrać maksymalną określoną w warunkach biletu wagę bagażu niezależnie od ilości walizek. Dla klasy ekonomicznej jest to 20kg.
Trasy transatlantyckie, loty do USA, Kanady, Ameryki Środkowej - na tych trasach obowiązuje zasada sztukowa czyli nie można zabrać więcej sztuk bagażu niż limit określony w warunkach biletu. Dla klasy ekonomicznej jest to 1 sztuka nie przekraczających 23kg każda.

Bardziej szczegółowe informacje dotyczące bagażu w najpopularniejszych liniach lotniczych :

Regularne linie lotnicze

PLL LOT
BAGAŻ REJESTROWANY PRZEWOŻONY W LUKU SAMOLOTU
W systemie wagowym w klasie biznes limit bagażu rejestrowanego wynosi 30 kilogramów, a w klasie ekonomicznej 20 kilogramów.
Rejsy do/z Europy i na Bliski Wschód
Osoby dorosłe i dzieci powyżej drugiego roku życia

waga
waga
Klasa biznes
30 kg
66 funtów
Klasa ekonomiczna
20 kg
44 funtów
Dziecku do lat 2 korzystającemu z 90% zniżki taryfowej (bez prawa do osobnego miejsca), przysługuje prawo do przewozu bagażu o wadze do 10 kilogramów (22 funtów).
UWAGA! W przypadku rejsów code-share (obsługiwanych przez innego przewoźnika) mogą obowiązywać inne limity bagażu rejestrowanego.

Rejsy do/z USA i Kanady
Osoby dorosłe i dzieci powyżej drugiego roku życia.


ilość
waga
wys.+szer.+dł
Klasa biznes
2 sztuki
32 kg
158 cm / 62 cali
Klasa ekonomiczna
1 sztuka
23 kg
158 cm / 62 cali

UWAGA! Zmiany w opłatach za przewóz bagażu w klasie ekonomicznej na rejsach transaltantyckich. W cenie biletu bezpłatnie można przewieźć jedną sztukę bagażu o wadze do 23 kg. Druga sztuka bagażu o wadze do 23 kg podlega zryczałtowanej opłacie w wysokości 165 PLN – w przypadku wylotów z Polski, 40 Euro – w przypadku wylotu z innych miast Europy, 50 USD w przypadku wylotu z USA, lub 60 CAD przy wylocie z Kanady.
Dziecku do lat 2 korzystającemu z 90% zniżki taryfowej (bez prawa do osobnego miejsca) przysługuje prawo przewozu 1 sztuki bagażu o maksymalnej wadze 23 kilogramów (50 funtów) i sumie wymiarów 158 cm (62 cale).
Na rejsach krajowych waga bagażu rejestrowanego nie może przekroczyć 20 kilogramów.
30 kg bezpłatnego bagażu w klasie ekonomicznej do/z Damaszku, Kairu i Bejrutu
Polskie Linie Lotnicze LOT uprzejmie informują, że Pasażerom korzystającym z połączeń PLL LOT do/z Damaszku, Kairu i Bejrutu w klasie ekonomicznej oferujemy dodatkowe 10 kg bezpłatnego bagażu, ponad standardowe 20 kg. 30 kilogramowy limit bagażu w klasie ekonomicznej nie jest kalkulowany automatycznie, dlatego konieczna jest ręczna korekta ramki biletowej.
lufthansa
Dozwolona ilość bagażu na wszystkich rejsach międzynarodowych (z wyłączeniem kierunków podanych poniżej) i krajowych wewnątrz Niemiec
Pierwsza Klasa: 40 kg (88lb) - plus 1 para nart plus jedna torba z kijami golfowymi na rejsach obsługiwanych przez Lufthansę i Swiss International Airlines
Klasa Business: 30 kg (66lb) - plus 1 para nart na rejsach obsługiwanych przez Lufthansę i Swiss International Airlines
Klasa turystyczna: 20 kg (44lb) - p
użytkownik
9 paź (miesiąc temu)
9 paź (miesiąc temu)
@lufthansa, możesz przedstawić ilugodzinny system pracy, panuje w firmie ArcelorMittal? Czy jest to 8, 10, czy może 12-godzinny system pracy? Firma organizuje dla nowych pracowników szkolenia wprowadzające w zakres obowiązków, czy raczej to stale zatrudnieni pracownicy uczą wykonywania obowiązków nowe osoby?
użytkownik
30 wrz (miesiąc temu)
30 wrz (miesiąc temu)
@lufthansa, dziękuję za Twoją szczegółową odpowiedź na ten temat. Zastanawia mnie jeszcze jedno, jeżeli twierdzisz, że w firmie ArcelorMittal panuje tak duża rotacja to, czy nie wpływa to negatywnie na ogólną jakość pracy? Jak wiadomo, nowi pracownicy potrzebują czasu, aby wdrożyć się w wykonywane obowiązki, trudno jest nauczyć nowego pracownika, skoro za chwile okazuje się, że odchodzi. Firma ArcelorMittal nie widzi w tym problemu?
@Normalny, jak dokładnie wyglądają warunki płacowe na tym stanowisku? Możesz to sprecyzować?
użytkownik
23 wrz (miesiąc temu)
23 wrz (miesiąc temu)
@lufthansa, masz informację, dlaczego firma ArcelorMittal zatrudnia pracowników tylko i wyłącznie za pośrednictwem agencji pośredniczącej przy zatrudnieniu? Nie ma żadnych szans, aby z czasem otrzymać umowę bezpośrednio z firmą ArcelorMittal? Przedstaw, co wiesz na ten temat.
użytkownik
18 wrz (miesiąc temu)
18 wrz (miesiąc temu)
ja czekałem na tą robotę bardzo chciałem tam pracować, ale się rozczarowałem zarobkami. Obecnie pracuję dla Niemców ale przez Polski oddział, te 3500zł netto co chciałem teraz mam płacone za tydzień ( a pracuje dopiero msc ), w tym nie interesuje mnie spanie i jedzenie, hotele zawsze pokoje double room dla jednego pracownika, loty tylko Lufthansą biznes klasa, a jestem zatrudniony jako elektryk, pół dnia podłączania, jak jest luz to na hotel. Wolne prawi tyle na ile się wyjechało z domu i podobno to nie jest dużo, a EME oni nie chcą dać nawet 3000zł za msc pracy... idzcie, idzcie zatudniajcie się nawet za 1500 zł to w tym kraju napewno lepiej nie będzie.
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Jeśli jest tak źle pod każdym względem to dlaczego nie odejdziecie z pracy? Czyżby obawa przed nowymi ludźmi chcącymi pracować?
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
To niech te osoby po historii idą na studia finansowe/ekonomiczne. Od początku od poziomu studiów licencjackich. W czym problem? Nauka to czas i inwestycja.
użytkownik
13 sie (3 miesiące temu)
13 sie (3 miesiące temu)
Bayer, Swarovski, lufthansa
użytkownik
20 lip (3 miesiące temu)
20 lip (3 miesiące temu)
Na całym swiecie rządy pomagają swoim narodowym firmom ,zobacz Niemcy jak ratowaly przemysł samochodowy ,stocznie jak był kryzys .Ty Tomek za dużo czytasz wyborczą i ogladasz tvn.Tusk tak mówił po co nam Lot jak jest lufthansa po co nam stocznie jak niemcy mają ich pełno ,po co lotnisko jak jest w Berlinie itp .A teraz przemysl to co napisałem Tomcio
użytkownik
1 cze (5 miesięcy temu)
1 cze (5 miesięcy temu)
@anonymous a jakim stanowiskiem jesteś w lufthansa Global Business Services sp. z o.o zainteresowany?
@tosia a możesz opowiedzieć, jak wygląda proces rekrutacyjny do pracy w firmie? Czy jest on skomplikowany i wieloetapowy? Czasami w przypadku takich dużych firm - musi się on wiązać z różnymi testami. Czy jest sprawdzana znajomość języków obcych?
użytkownik
25 maj (5 miesięcy temu)
25 maj (5 miesięcy temu)
@anonymous, Ty masz inne zdanie na temat firmy? Jeśli tak, to zapraszam Cię do zamieszczenia go, ponieważ tak krótki komentarz nic nie wnosi do wątku.
@Semicolon, piszesz o dużej ilości nadgodzin - rozumiem że są dodatkowo płatne? Zazwyczaj duże ilości nadgodzin są niekorzystne ekonomicznie dla firmy, ponieważ pracownicy otrzymują wtedy o wiele wyższe stawki.
użytkownik
23 maj (5 miesięcy temu)
23 maj (5 miesięcy temu)
Dziękuję Ci za cenne wskazówki, szukam stanowiska właśnie bez podróży służbowych, jak to tak wygląda z organizacją wyjazdów to tym bardziej.
użytkownik
22 maj (5 miesięcy temu)
22 maj (5 miesięcy temu)
Dziękuję za odpowiedź @anonymous, rzeczywiście w wielu miejscach jest to standardem, ale można się zdziwić bo gro jest też takich firm, gdzie tego nie ma, dlatego, że wolałem się upewnić. A jest coś co wyróżnia w jakikolwiek sposób Lufthanse?
użytkownik
19 maj (5 miesięcy temu)
19 maj (5 miesięcy temu)
Jest prywatna opieka medyczna i multisport,ale to już standard. Większosć firm to oferuje, a już korporacje to chyba wszystkie. Więc nie jest to żaden czynnim wyróżniający
użytkownik
19 maj (5 miesięcy temu)
19 maj (5 miesięcy temu)
Tak, atmosfera jest mega stresująca. Dlatego mało ludzi to wytrzymuje i większość odchodzi po 3 miesiącach. Nie ma czasu na szkolenie nowych pracowników. Dostajesz sopa, i sam musisz się wszystkiego uczyć. Ale oczywiście dużo zależy też od teamu do którego trafisz. jak wiadomo, są lepsze i gorsze.
użytkownik
18 maj (5 miesięcy temu)
18 maj (5 miesięcy temu)
Bzdura
użytkownik
17 maj (5 miesięcy temu)
17 maj (5 miesięcy temu)
Mam pytanie, czy mozesz napisac więcej o podózach słuzbowych? tzn- jak często w roku takie mają miejsce, czy to szkolenia czy spotkania biznesowe z klientem? I czy powtarza się sytacja z taka organizacją podróży jak zostało opisane w Twojej opinii czy sa czasami tzw wpadki i ląduje sie np w Katowicach o północy i na drugi dzień rano do pracy
??
użytkownik
16 maj (5 miesięcy temu)
16 maj (5 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
użytkownik
13 maj (6 miesięcy temu)
13 maj (6 miesięcy temu)
Jeśli ktoś z was interesuję się pracą w firmie lufthansa Global Business Services, to zachęcam do odwiedzin oficjalnego fanpage firmy na facebooku: https://pl-pl.facebook.com/lufthansaGlobalBusinessServicesKRK/
Na pewno znajdziecie tam informacje związane z nowymi rekrutacjami!
@Master Data Specialist Widzę, że byłeś zainteresowany pracą w firmie lufthansa Global Business Services, czy postanowiłeś aplikować na stanowisko, które Cię interesowało?
A może jesteś już po pierwszym etapie rekrutacji, napisz nam jak go oceniasz? Chętnie poznamy więcej informacji!
@Mam , z Twojego komentarza wynika, iż firma nie oferuję nic po za wynagrodzeniem i zniżkami na loty, a co z prywatną opieką medyczną i kartami multisport?
A jak ma się atmosfera podczas pracy, jest bardzo dużo stresów? Zapraszam Cię do kolejnego wpisu w tym wątku!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "lufthansa"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin