test
Znaleziono 20 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "luxoft wroclaw"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
16.05.2018 (9 miesięcy temu)
16.05.2018 (9 miesięcy temu)
Pracuję w firmie już 3 lata, i jestem zdumiony tak niską oceną ! Osobiście jestem zadowolony z account'u w którym pracuje, i z tego co wiem nie tylko ja. Pracowałem we Wrocławiu, a teraz w Warszawie, klienci zawsze byli, a dla tych którzy nie odnaleźli się pracując dla jednego z nich, zawsze mieli możliwość zmiany projektu zgodnie z polityką firmy (IM). Jest wiele możliwości, które jak widzę nie każdy z komentujących chciał/był skłonny wykorzystać. Poruszony temat masowych zwolnień uważam za bynajmniej nie na miejscu, bo jak już wspomniałem firma robi wszystko aby pozostawić wartościowego pracownika wewnątrz struktur, zmieniając projekt/account, czego niejednokrotnie byłem świadkiem. Reasumując, wszędzie lepiej tam, gdzie nas nie ma.. a wystarczy chcieć !
użytkownik
21.12.2017 (rok temu)
21.12.2017 (rok temu)
Nie polecam rekrutacji z Wrocławia. Rekruterki zaczepiają na linkedIn, umawiają się, a następnie nawet nie raczą się odezwać/zadzwonić w umówionym terminie. Po co w takim razie rozpoczynać kontakt? Tylko starta czasu.

Bardzo słabe podejście....
użytkownik
18.12.2017 (rok temu)
18.12.2017 (rok temu)
Nie polecam pracy w tej firmie, szczególnie we Wrocławiu (stres, nadgodziny, brak szacunku dla pracownika)
użytkownik
03.09.2017 (rok temu)
03.09.2017 (rok temu)
Co się dzieje w Gdańsku? Na forach dla programistów piszą, że luxoft stracił jedynego ważnego klienta w Trójmieście i można powiedzieć, że zakończył/wstrzymał działalność, w środowisku duża mocno negatywna dyskusja, Wrocław i Kraków mówi o Gdańsku.
użytkownik
25.03.2017 (rok temu)
25.03.2017 (rok temu)
Dizzee - piszesz: "po 3 latach doświadczenia .... dostałem nieco ponad 3,5k" oj chłopie - nie chcę Cię smucić ale żyjesz w ogromnym błędzie, zaniżasz rynkowe stawki i pracujesz za pół darmo. Pracowałem w kilku dużych firmach jak i znam wielu testerów z innych firm m.in. Sabre, luxoft, Ubs, Epam i stawka dla testera z 3 letnim doświadczeniem to 7-12 tys brutto. Zależnie od umiejętności.
użytkownik
24.08.2016 (2 lata temu)
24.08.2016 (2 lata temu)
Smutna firemka. A przynajmniej oddział Wrocławski
Oburzenia pani manager gdy połapała się, że rozsyłałem CV w kilka miejsc, a nie tylko SPECJALNIE staram się o posadę w luxoft nie zapomnę do końca życia.
Również nie zapomnę faktu, że przy pierwszym telefonie anglojęzyczny rekruter/resourcer nie raczył się przedstawić, jedynie uporczywie kilka razy powtarzał "helloł" by w końcu poirytowanym głosem spytać "do you actually speak English?". Tak, mówię, ale nie mam w zwyczaju odbierać rozmów i zaczynać ich po angielsku.
Nie zapomnę dzikiego okrzyku radości resourcera gdy w trakcie rozmowy telefonicznej (już którejś z kolei) dogadaliśmy wspólny termin spotkania. podejrzewam że ma jakieś twarde KPI a rozmowy prowadziłem pod koniec miesiąca, pewnie biedakowi moja osoba zamykała target.
Nie zapomnę trzech spotkań w trakcie których zadawano dokładnie ten sam zestaw pytań.
Nie zapomnę, że pani manager spóźniła się na spotkanie i nie raczyła nawet uścisnąć mi dłoni.
Nie zapomnę oburzenia i słów wypowiedzianych w złości "luxoft PŁACI DOBRZE" na fakt, że wspomniałem, że to już moja trzecia rozmowa i nadal nie znam oferty.
Nie zapomnę, że pomimo otrzymania informacji "niestety nie możemy złożyć panu oferty" nikt nie reagował na kilka moich maili z prośbą o konkretny feedback.

Kontakt będę wspominał jak najgorzej. Nie jestem w stanie zrozumieć jak przy takim traktowaniu ta firma wykazuje taki wzrost.
użytkownik
30.06.2016 (2 lata temu)
30.06.2016 (2 lata temu)
Pracuję w UBS (Wrocław) przez luxoft jako vendor i niestety to co widzę to głównie patologie dziejące się w ITSec. luxoft ma wszystkich w poważaniu, bo po pięknej rekrutacji jest prawdziwe życie gdzie masz siedzieć, robić marżę dla luxoftu (a biorą bardzo dużo) i nic nie chcieć.


Sam UBS - niby korpo jak korpo, ale tutaj naprawdę czuć stres i kiepską kulturę pracy. Ludzie z UK nie cierpią Polaków, bo zabieramy im pracę, a Szwajcarzy generalnie traktują nas często jak podludzi/idiotów/kozły ofiarne/worki treningowe w zależności od sytuacji - część robi to naprawdę otwarcie ocierając się o oskarżenia o dyskryminację.



Dość powiedzieć, że po niecałym roku działania we Wrocku wiele ludzi tutaj chce uciekać gdzieś indziej nawet za niższą pensję.


Będąc zatrudnionym jako "kontraktor" przez luxoft NIE WIERZCIE, że:

--> "nie ma znaczenia, czy jesteś internal czy externalem, wszyscy traktowani są tak samo" - BZDURA, którą poczujecie już po pierwszym tygodniu-dwóch

--> "luxoft ma oferty z wielu firm i jak nie spodoba ci się albo nie wypali w UBS to przeniesiemy cię gdzieś indziej" - BZDURA, widziałem już kilka osób które spotkały przykrości w UBS i musiały pożegnać się z firmą i luxoft operował na granicy prawa próbując wymuszać wypowiedzenie za porozumieniem stron, ale nie wykazywał chęci szukania dla kogoś przydziału u innego klienta



Musicie także pamiętać, że idąc do pracy jako kontraktor przez luxoft wpadacie w sidła układów rekrutacyjnych. Jeżeli spróbujecie wysłać CV-kę do którejkolwiek z firm będących klientami luxoftu (UBS/CS/DB i inne) to i tak was nie zatrudnią póki luxoft nie wyrazi zgody. I tak, jest to nielegalne bo nie macie nigdzie umowy w zakazie konkurencji, ale to część nieoficjalnej zmowy, która panuje na rynku.


Good luck :)

greedisgood 2016-05-27
użytkownik
27.05.2016 (2 lata temu)
27.05.2016 (2 lata temu)
Pracuję w UBS (Wrocław) przez luxoft jako vendor i niestety to co widzę to głównie patologie dziejące się w ITSec. luxoft ma wszystkich w poważaniu, bo po pięknej rekrutacji jest prawdziwe życie gdzie masz siedzieć, robić marżę dla luxoftu (a biorą bardzo dużo) i nic nie chcieć.

Sam UBS - niby korpo jak korpo, ale tutaj naprawdę czuć stres i kiepską kulturę pracy. Ludzie z UK nie cierpią Polaków, bo zabieramy im pracę, a Szwajcarzy generalnie traktują nas często jak podludzi/idiotów/kozły ofiarne/worki treningowe w zależności od sytuacji - część robi to naprawdę otwarcie ocierając się o oskarżenia o dyskryminację.

Dość powiedzieć, że po niecałym roku działania we Wrocku wiele ludzi tutaj chce uciekać gdzieś indziej nawet za niższą pensję.

Będąc zatrudnionym jako "kontraktor" przez luxoft NIE WIERZCIE, że:
-> "nie ma znaczenia, czy jesteś internal czy externalem, wszyscy traktowani są tak samo" - BZDURA, którą poczujecie już po pierwszym tygodniu-dwóch
-> "luxoft ma oferty z wielu firm i jak nie spodoba ci się albo nie wypali w UBS to przeniesiemy cię gdzieś indziej" - BZDURA, widziałem już kilka osób które spotkały przykrości w UBS i musiały pożegnać się z firmą i luxoft operował na granicy prawa próbując wymuszać wypowiedzenie za porozumieniem stron, ale nie wykazywał chęci szukania dla kogoś przydziału u innego klienta

Musicie także pamiętać, że idąc do pracy jako kontraktor przez luxoft wpadacie w sidła układów rekrutacyjnych. Jeżeli spróbujecie wysłać CV-kę do którejkolwiek z firm będących klientami luxoftu (UBS/CS/DB i inne) to i tak was nie zatrudnią póki luxoft nie wyrazi zgody. I tak, jest to nielegalne bo nie macie nigdzie umowy w zakazie konkurencji, ale to część nieoficjalnej zmowy, która panuje na rynku.

Good luck :)
użytkownik
23.03.2016 (2 lata temu)
23.03.2016 (2 lata temu)
Kraków jest jednym z miast, które wyjątkowo dosłownie wzięło sobie do serca opinie, że w obecnych czasach outsourcing to jedyny sposób na przetrwanie na rynku. Od dwóch lat stolica Małopolski zajmuje dziewiąte miejsce w rankingu Tholons „Top 100 Outsourcing Destinations 2015” na najbardziej atrakcyjne miasta dla inwestycji outsourcingowych. Tylko w 2014 r. powstało w Krakowie ok. 6 tys. outsourcowych miejsc pracy. Na ponad 100 firm outsourcingowych przypada blisko 40 tys. osób. Dla jednych krakowian to sukces i ogromna szansa dla miasta, dla innych totalna porażka i dowód na wyzysk. „Bo to, że Polska z uwagi na niskie płace jest wyjątkowym kąskiem dla firm zachodnich, wiadomo od kilku lat. Dlatego powinniśmy stworzyć specjalne regulacje prawne chroniące polskich pracowników” – argumentuje jeden z antyoutsourcingowych forumowiczów.

Na liście miast – kąsków dla outsourcerów znalazły się również Warszawa i Wrocław. W porównaniu z Krakowem zajmują wprawdzie znacznie bardziej odległe miejsca – Warszawa 30., Wrocław – 62., ale z każdym rokiem przeskakują o 2–3 miejsca w górę.

Nic dziwnego, bo ze swoimi 30 proc. średniej europejskiej (865 euro) uchodzimy za tanią, a jednocześnie wykształconą siłę roboczą. Według danych Eurostatu tańsi od nas są w Europie jedynie Litwini (644 euro miesięcznie), Rumuni (507 euro) i Bułgarzy (409 euro). Zarabiamy niemal połowę tego, co Grecy (1541 euro), i ponad trzy razy mniej niż Niemcy (2995 euro). Nie wspominając już o Wielkiej Brytanii (3160 euro) czy Irlandii (3949 euro). A trzeba dodać, że im większe doświadczenie, tym pensje naszych zachodnich sąsiadów większe.

Na forach biznesowych poświęconych outsourcingowi mnóstwo jest ogłoszeń minifirm pod hasłem: mam magazyny i tanią siłę roboczą. Między innymi dlatego rosyjski gigant branży IT, luxoft, właśnie w Krakowie ulokował bazę do obsługi całej Europy. W polskich oddziałach luxoftu – obecnie poza Krakowem także we Wrocławiu – zatrudnionych jest ponad tysiąc Polaków. I co chwila poszukiwani są nowi. Bo jest taka rotacja. Podobnie w firmie UBS. I chociaż oficjalnie firma oferuje pracownikom wiele dodatków, jak m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne, wycieczki krajoznawcze itd. itp., to wiele zespołów rezygnuje po pierwszych kilku miesiącach.

Niektórzy, jak 26-letni Łukasz, wychodzą z założenia, że lepiej mieć pracę, niż jej nie mieć, a wpis w CV, że pracowało się rok czy nawet kilka miesięcy w międzynarodowej firmie kurierskiej, też robi swoje. – Oczywiście warunki były słabe, wiem, że za granicą zarobiłbym w tej samej firmie dwa razy więcej, ale traktowałem to jako pracę tymczasową. Gdybym był starszy, miał rodzinę, na pewno nie dałbym się złapać ani na umowę terminową, ani na taką pensję – dodaje Łukasz.
Odpływ

„W outsourcingu pracownicy mają sposobność pracy i zdobywania doświadczenia w wielu różnych branżach”. Uczestniczą w ciekawych, nieszablonowych projektach znanych firm i – co nie mniej ważne – mają możliwość nawiązania kontaktów, które mogą zaprocentować w przyszłości. W porównaniu z tradycyjnym modelem zatrudnienia outsourcing ma dawać znacznie większe możliwości rozwoju, „gdyż firmy takie z definicji dbają o rozwój i szkolenia swoich najlepszych pracowników” – ogłasza jeden z outsoucerów.

Ale chyba nie do końca jest tak pięknie, skoro pracownicy z outsourcingu są jedną z najczęściej zmieniających pracę grup. Ich ucieczka ma nawet swoją nazwę, angielską oczywiście: attrition, czyli „zjawisko odpływu pracowników z sektora SSC, BPO i ITO (branża IT – red.)”. W Polsce badała je firma rekrutacyjna Antal. Z ponad 60 polskich firm outsourcingowych w badaniu zgodziło się wziąć udział ponad 31 tys. pracowników. Anonimowo oczywiście. Ponad 73 proc. badanych stwierdziło, że było świadkiem attrition w firmie, w której byli zatrudnieni. Największe attrition dotyczy tych, którzy pracowali w outsourcingu rok, ale nie dłużej niż trzy lata. Powody są zawsze te same. Brak szansy na podwyżkę, nikłe możliwości rozwoju i awansu. Jednocześnie badani przyznali, że gdyby firma zaoferowała im jasną ścieżkę kariery, dodatkowe benefity, dobrą atmosferę w pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie, to wtedy by z niej nie rezygnowali. Outsourcerzy badają, czemu tak się dzieje. Przeprowadzają exit interview, który ma wykazać przyczyny odejścia pracownika. Dobrze poprowadzone exit interview ma być cennym źródłem informacji o attrition.

Zdaniem dr Mościckiej-Teske człowiek jest istotą złożoną, nie wystarczy mu wikt i opierunek. – Dlatego do dobrego samopoczucia w miejscu pracy potrzebujemy zaspokojenia wielu potrzeb – nie tylko materialnych, ale też tych duchowych. – Praca to po rodzinie nasze drugie naturalne środowisko. Dlatego tak ważne jest, aby dobrze się w niej czuć. Nawet jeśli na początku wynagrodzenie i regulamin mogą nam wystarczać, to jest to wyłącznie tymczasowe. Oczywiście można wyłapać i plusy outsourcingu. Jako pierwsza praca, dla mło
użytkownik
20.03.2016 (2 lata temu)
20.03.2016 (2 lata temu)
10 tysiecy na miesiąc z takim doświadczeniem jak wyżej to żadna rewelacja, nie tylko w Warszawie ale i we Wrocławiu i Krakowie firmy płacą więcej.
użytkownik
28.02.2016 (2 lata temu)
28.02.2016 (2 lata temu)
piszecie dużo Krakowie a jak to wygląda we Wrocławiu? bo tam też dają dużo ofert pracy na pewno trzeba miec dobry angielski ale tez sporo innych umiejetności branżowych
użytkownik
18.01.2016 (3 lata temu)
18.01.2016 (3 lata temu)
@Mich - nie do konca rozumiem. Prosze wytlumacz mi co dokladnie masz na mysli. Nie pisze tego dlatego, ze ironizuje, po prostu pracuje w teamie, w ktorym nie ma Ukraincow/Hindusow (przynajmniej jezeli chodzi o moj team we wroclawiu). Co konkretnie przeszkadza CI w byciu zadowolonym z pracy gdy w teamie masz Ukrainca/Hindusa, czy chodzi tutaj o bariere jezykowa, nizsze umiejetnosci (obcokrajowcow), inna kultura.. czy moze cos jeszcze ? - jezeli o to chodzi, to jestem w stanie zrozumiec, ze komfort pracy w takich warunkach dla niektorych moze byc gorszy.

@Tony - tutaj jednak nie rozumiem gdzie popelnilem blad w rozumowaniu o wolnym rynku. Prosze podaj mi przyklad. A co do definicji wolnego rynku to moze obaj udajmy sie do encyklopedii i wrocmy do tematu. BO ostatnio zauwazylem, ze bardzo popularne jest poslugiwanie sie pojeciami nie do konca wiedzac co znacza (ostatnio na topie jest slowo - Demokracja. Polowa spoleczenstwa nawet nie sprawdzila w wikipedii czym ta demokracja tak w ogole jest)
użytkownik
18.01.2016 (3 lata temu)
18.01.2016 (3 lata temu)
A co do zatrudniania Hindusow/Ukraincow. Problem chyba wynika z tego, ze we np. we wroclawiu - najnormalniej w swiecei - brakuje juz programistow. Sam CS zatrudnia ich ponad 1k (tak mi sie cos obilo o uszy), do tego IBM, NOKIA itp. Teraz nawet zatrudnia sie ludzi ktorzy maja jakiekolwiek pojecie o programowaniu - do przeszkolenia. Sami widzicie po sobie, ze nawet oferujac Wam do 20K za polecenie znajomego do pracy - ciezko jest znalezc taka osobe ktora bedac programista nadal szuka pracy (badz obecne stanowisko mu nie odpowiada). Tak wice nie ma sie czemu dziwic, ze firma nie mogaca zatrudnic pracownikow na miejscu musi szukac za granica. Ot cala filozofia. Oczywiscie te cieszylbym sie gdybym wiecej zarabial przez ograniczenie rynku tylko dla Polakow.. no ale nie badzmy smieszni. Firma, ktora jest nastawiona na zyski (jak kazda inna) nie moze sobie pozwolic na przeplacanie pracownikow tylko dlatego, ze sa z danego kraju.
użytkownik
08.01.2016 (3 lata temu)
08.01.2016 (3 lata temu)
no i teraz naprawdę dużo ofert pracy się pojawiło, usiness analyst we wrocławiu czy java corporate junior program w krakowie, świetne warunki i socjale :)
użytkownik
24.10.2015 (3 lata temu)
24.10.2015 (3 lata temu)
Potwierdzam-duza rotacja, slabe zarzadzanie. Wiecej papierologii niz faktycznej pracy.Rynek IT jest na tyle wąski, ze niedlugo nikt tam nie będzie chciał pracować. Dużo lepsza praca jest w luxoftach czy creditsuissach. To jest praca na parę miesięcy. Albo sam zrezygnujesz albo z Ciebie zrezygnują. Omijać...
użytkownik
16.10.2015 (3 lata temu)
Drodzy,
Poprzedni wpis został usunięty ze względu na jego rasistowskie/obraźliwe treści. Trudno nam komentować plotki o „masowym zatrudnianiu Hindusów” bo pochodzenie, rasa czy wyznanie nie są brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym. Oceniamy umiejętności i doświadczenie kandydatów. Chyba nikt z nasz nie chciałby powrotu do sytuacji z niedalekiej przecież przeszłości, gdzie kolor skóry czy pochodzenie decydowały czy wręcz determinowały pozycję społeczną. W luxoft Poland pracują ludzie z 25 krajów. Dzięki nim rozwija się zarówno nasza firma jak i polska gospodarka 

Odnosząc się do tematu kursów językowych i szkoleń w ogóle – luxoft oferuje swoim ludziom bardzo wiele szkoleń, zarówno technologicznych, jak i „miękkich” z zakresu komunikacji interpersonalnej itp., oraz oczywiście kursy językowe. W Polsce prowadzimy kursy z języka angielskiego, niemieckiego, rosyjskiego i polskiego.

W Luxofcie działają również programy rozwoju managerskiego, pozwalające osobom, które niedawno awansowały lub takim, które chciałyby w niedalekiej przyszłości zostać managerami rozwijać swoje umiejętności, korzystając z globalnych zasobów firmy i międzynarodowego doświadczenia managerów-mentorów. W tym roku w tych programach weźmie jeszcze udział ponad 100 osób.

Mamy też kursy dostępne dla wszystkich zainteresowanych nowymi technologiami. Raz na dwa miesiące organizujemy webinary w gwiazdami nowych technologii, ludźmi, którzy mogą się podzielić wiedzą o nowinkach technologicznych ze wszystkimi zainteresowanymi, nie tylko pracownikami luxoftu. Szczegóły tutaj: http://www.luxoft.com/lts-luxoft-technology-series/?utm_source=Folder&utm_medium=Redirect&utm_campaign=LTS

Mamy nadzieję, że kiedy lepiej nas poznacie, przekonacie się, że luxoft jest dobrym miejscem do rozwoju kariery, do pracy. Jednym z naszych największych atutów są ludzie, którzy tutaj pracują! Zobaczcie luxoft od środka - zapraszamy na naszą stronę na Facebooku https://www.facebook.com/luxoft.Poland i kanał na Youtube https://www.youtube.com/channel/UCDtOIqWxKHTdtmVi8yr_D7Q

Jeśli chcecie się z nami spotkać bezpośrednio i zadać nurtujące Was pytania - najbliższa okazja to LoGeek Night we Wrocławiu http://www.luxoft.com/lts/logeek/poland/

Pozdrawiamy,
luxoft Team
użytkownik
04.09.2015 (3 lata temu)
04.09.2015 (3 lata temu)
"2. W 2014 roku podwoiliśmy ilość pracowników w naszych biurach w Krakowie i Wrocławiu, a w roku bieżącym przekroczyliśmy magiczną liczbę 1000 osób. "

tak, przenosząc masowo ukraińców :) Jest się czym chwalić!
użytkownik
28.08.2015 (3 lata temu)
Cześć,
Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie w dyskusje. Zarówno pracownikom, jak i tym którzy nie mieli okazji poznać luxoft’u od środka.
Chcieliśmy przedstawić Wam kilka faktów o naszej działalności:
1. Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą IT w Polsce. Wg. ostatniego rankingu ComputerWorld Top 200, luxoft miał najwyższą procentową dynamikę wzrostu pośród Top 10 firm o największym zatrudnieniu w kraju
2. W 2014 roku podwoiliśmy ilość pracowników w naszych biurach w Krakowie i Wrocławiu, a w roku bieżącym przekroczyliśmy magiczną liczbę 1000 osób.
3. W naszych polskich oddziałach obsługujemy kilkunastu klientów, w tym wiele globalnie rozpoznawalnych marek.
Jednym zdaniem, w ciągu niecałych 5 lat dzięki wybitnym umiejętnościom naszych pracowników, ich pasji i zaangażowaniu udało nam się zbudować jedną z najlepszych firm IT w Polsce. Aby utrzymać tak dynamiczny wzrost od samego początku naszej działalności szukamy ekspertów na całym świecie.
Jesteśmy dumni z tego, że naszych szeregach można spotkać osoby z 22 krajów. Polacy są najliczniej reprezentowaną grupą. Na naszym pokładzie jest spora grupa obywateli Ukrainy, ale także reprezentanci USA, Irlandii, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Bułgarii a nawet Kolumbii. Więc na co dzień posługujemy się językiem angielskim.
Najlepszym sposobem aby poznać unikalną atmosferę panującą w firmie, a także możliwości jakie stwarza tak dynamiczny rozwój jest kontakt z naszymi pracownikami lub udział w naszych Open Day.
Zapraszamy i pozdrawiamy,
luxoft Team
użytkownik
04.09.2014 (4 lata temu)
04.09.2014 (4 lata temu)
Cenzura usuwa posty. Ja tylko ponownie napiszę, że luxoft poszukuje taniej siły roboczej na Ukrainie do polskich biur (KRK i wroclaw). Szczegóły na ich stronie w zakładce kariera.
użytkownik
05.04.2014 (4 lata temu)
05.04.2014 (4 lata temu)
Ehh wiele z komenatrzy powyzej nalzey wlozyc od kategorii mity i legendy.

Po pierwsze primo, luxoft bedzie wam placil, ale pracujecie dla jego klienta. We wroclawiu jest to Credit Suisse, w Krakowie UBS. W zwiazku z tym na codzien nie bedziecie mieli wiele wspolnego z luxoftem.

Po drugie primo, pensja zalezy od budzetu na dane stanowisko (a ten od klienta i kraju w jakim pracujecie). W Krakowie regular dostaje okolo 8 brutto, a senior powyzej 10 brutto.

Po trzecie: wypowiedzi jakiegos kretyna powyzej o moskiewskich centaralach i przeciekach z kierownictwa - odlot
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "luxoft wroclaw"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin