test
Znaleziono 1 wpis pasujących do wyszukiwanego hasła "marcin jakubowski"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
02.04.2013 (5 lat temu)
02.04.2013 (5 lat temu)
Witam szanownych kolegów i koleżanki.
Stare przysłowie mówi "ryba psuje się od głowy". Tak też było w tej firmie. Jeżeli majątku sie nie wypracuję ciężką pracą tylko dostaje bez wysiłku to się o niego po prostu nie szanuje. Mając pieniądze można łatwo zmieniać pracowników (przecież nie ma ludzi nie zastąpionych), a właściciel ma zawsze rację. Pan Michał otaczał sie ludźmi głupszymi od siebie którzy będą mówili to co on chciał usłyszeć. Oczywiście za odpowiednią pensję i stanowisko (nie oszukujmy się stanowisko dyrektora pensja grubo powyżej 10 000 zł służbowy samochód i bóg wie co jeszcze) nie jeden by tak robił. Jeżeli ktoś był na tyle ku maty żeby ogarnąć swoje sprawy to na ogół brakowało mu czasu bo właściciel widząc jakieś zagrożenie (dla mnie nie pojęte) musiał sie go pozbyć wywalić go na "zbity pysk". jeżeli ktoś jest nie kompetętny to pasuje od razu na stanowisko i może spokojnie pracować, byle tylko przełożonego słuchał. Jestem tylko ciekawe co zrobił Michał za jakiś czas jak go wywalą z firmy. Na razie to chyba jest kimś ala Menager sprzedaży, albo kierownik (dla mnie to i tak za wysokie progi jak dla osoby z jego kompetencjami), bo dyrektor to nie bardzo. Ale jak na kibica legi to i tak dobrze.
Ciekawa historia to dyrektor Jurek (jak dla mnie to ufo) i kierownik ślusarni jakubowski (bardziej bym powiedział prosiak, ale niech będzie). nie wiem dla czego tak sie trze piacie dyrektora Jurka przecież pracuje tutaj już ponad rok (szacun za tak długi starz) i wg mnie dalej nie wie co sie koło niego dzieje. Facet dostał sporo kasy służbowy samochód, przecież pracował w dużej korporacji jako ktoś od logistyki i jest dobrym fachowcem, nawet jeśli nie wie co sie koło niego dzieje. Teraz podobno pan Ernest się jego czepia a przecież pan Jurek chce pracować jako jednominutowy menager (tylko sam do końca nie wie prawdopodobnie co to jest). Jak był smutny to organizował spotkania (w dobrej intencji przecież), żeby sobie porozmawiać zapytać co się dzieje nie tak, wszystkie problemy dokładnie omawiał (oczywiście Knur jak coś zrobił źle to temat od razu ginął) zajmując niepotrzebnie czas kierownictwu, zakupom, magazynowi (...). Jego prawa ręka Dominik-pomyłka wcale nie lepszy. Ciekawa historia chodzą po firmie plotki (ja w nie wierze) ze menda nawet rysunku technicznego nie u mnie (ja za jego biedną stawkę też bym sie nie uczył). Tytułu żadnego nie ma (no może poza wspomnianym wcześniej DJ), wiedzy również nie szkoda nawet pisać ...
Osoba która coś* wie jest może Piotrek W. (nie wiem czy już dyrektor, czy dopiero za chwilę będzie). Na pewno jest techniczny. Może i nie ma; za dużo czasu, za bardzo sie nie wychyla, ale za to i tak nikt go nie rozlicza a wiec i po co? Nie wiem do końca za co jest odpowiedzialny ale nie widać po nim żeby sie przepracowywał (chociaż w porównaniu do opisywanych poprzedników robi dużo).
Nie wolno zapomnieć o szarej eminęcji, panu Witoldzie. Podziwiam go. Nikt nie wie kiedy się on zjawi. Czy puści wypłata na czas (tzn. wiemy ze nie puści dopiero 10 o godzinie 17,00 ale nadzieja umiera ostatnia) chociaż ostatnio się z tym poprawił (podobno pozytywny wpływ Pana Ernesta). Podobno Witold pracował tu i ówdzie (podobno albo go szybko wywalali, albo firma padała), nawet w ministerstwie. Ciężko pracował na reputacje naszej firmy (żadna pozytywna się nie znajdzie), nigdy przelewów na czas nie puszczał inżynierowie musieli do niego chodzić po kilka razy dziennie żeby puścił kasę do kooperacji. Dzięki tak stanowczej polityce nikt z firma PIMSTAL nie chce mieć nic wspólnego, lub taktują naszą firmę jako 3 kategorii.
Nie wspomniałem jeszcze o byłym kierowniku Nowaku. Na hali różne opinię chodzą (dobre i złe), w biurze na pewno nie przepada za nim Jurek (jak się mówi ze nie można czegoś zrobić bo nie ma blachy to jest sianie nie potrzebnej paniki przecież). Jednak co by nie były za opinię to z swojej roboty się wywiązywał, i sygnalizował wcześniej problemy które mogły się przydarzyć (wg mojej torii z pierwszego akapitu nie może pracować w PIMSTALU, a szkoda). Jestem ciekawy za ile będą po niego dzwonić.
Skoro mowa o kierownictwie. Pan dyrektor Arek. Obecnie działa coś na magazynie (sprzątanie, przemeblowanie itd…). Na razie go widać. Zobaczymy czy jak będzie więcej pracy jego porządki i przemeblowania coś dadzą. Nie znam go za dobrze , wiem ze pracowała parę lat w a-jakoś tam na stanowisku menager, ale na moje oko nigdy nie pracował na produkcji, jako ktoś niższego szczebla. Ciężko jest rozwiązywać problemy widząc tylko problem z góry. No ale z tej firmy mamy tez innych wspaniałych fachowców. Specjalista od komunikacji i wdrażania programu Vendo. Kolega Konrad zawsze chętnie Ci wytłumaczy* problem (*-tylko raz nie koniecznie dobrze i nie koniecznie do końca, po czym każe Ci podpisać listę ze Ci wytłumaczył). Swoją droga tez ma podobno ładną kasę. Trzecią osobą z tej firmy (nie wiem akurat dla czego z tej akurat firmy Michał podkupywał pracowników) jest Dyrektor marcin. Na pierwszy rzut oka fachowiec mądrze mówi, zna języki, ma rozplanowaną sprzedaż (ładne słupeczki) czyżby dobra osoba na odpowiednim miejscu. Nie wiem jaką kulturę sprzeda stawia na zewnątrz firmy, ale sposób postępowania z pracownikami podległymi pod niego, to bez komentarza pozostawię (znam tylko plotki i jedno stronę relacje, ale tak się nie powinno robić).
Podsumowując;
-Jeżeli szukasz pracy omijaj ten śmietnik (chyba ze stanowisko dyrektora to polecam),
-Jeżeli PIMSTAL chce od Ciebie coś – tylko wpłata wcześniej na konto;
-Jeżeli ty coś chcesz od PIMSTAL, to mów ze będą tego miliony a cena będzie odpowiednia
-Jeżeli jesteś studentem i chcesz coś dorobić na praktykach, to jeżeli bezmyślne przyklepywanie w Excel Cię zadowoli to próbuj szczęścia
„dobrze w tej firmie już było i jeżeli powróci to nie prędko”
Pozdrawiam wszystkich
Autor: Reklama
02.04.2013 (5 lat temu)

PIMSTAL SP ZOO

Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "marcin jakubowski"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin