test
Znaleziono 64 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "merazet"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
20.05.2018 (8 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa istotną rolę. Czy tak samo jest w merazet? Napiszcie, co sądzicie na ten temat.
użytkownik
19.04.2018 (9 miesięcy temu)
19.04.2018 (9 miesięcy temu)
Szkoda, że nie potraficie doceniać pracy w dobrej firmie!!
użytkownik
04.04.2018 (10 miesięcy temu)
04.04.2018 (10 miesięcy temu)
Ojojojoj
użytkownik
15.03.2018 (11 miesięcy temu)
15.03.2018 (11 miesięcy temu)
@Justi niekoniecznie to musi być ta opcja. Możliwe, że przecież osoby, które były na okresie próbnym na stanowisku księgowego nie sprawdziły się i firma merazet rozwiązała z nimi umowę. Myślę, że jeżeli jesteś zainteresowana to zaaplikuj i sama sprawdź jak jest.
użytkownik
15.03.2018 (11 miesięcy temu)
15.03.2018 (11 miesięcy temu)
Kolejny raz widzę ogłoszenie do działu księgowości czy jest aż tak źle że po okresie próbnym się odchodzi? Chciałabym aplikować ale zastanawia mnie ta rotacja, czy jest ktoś zorientowany w temacie? Pozdrawiam
użytkownik
15.12.2017 (rok temu)
15.12.2017 (rok temu)
@Xx przepraszam, ale nie sądziłam, że poczujesz się dotknięty, bo jak wiesz jesteśmy na forum internetowym. W tym miejscu nie znając imienia i nazwiska rozmówcy nie jesteśmy w stanie zachować zwrotów grzecznościowych, stąd przyjęte ogólnie zasady "netykiety" pozwalają na zwracanie się do innych rozmówców per "Ty", tak też i ja zrobiłam.
użytkownik
14.12.2017 (rok temu)
14.12.2017 (rok temu)
Nie mozesz..tylko czy mógłby Pan.na Ty przechodziliśmy Pani Natalio.a konfrontacja jest potrzebna dla osób poszukujących pracy a nie potrzebujących!!poziom moderowania forum świadczy o poziomie firmy!
użytkownik
07.09.2017 (rok temu)
07.09.2017 (rok temu)
@Xx a możesz napisać dokładniej z czym się nie zgadzasz? Jakie jest twoje osobiste zdanie na temat pracy w merazet? Każda opinia jest bardzo ważna - szczególnie konfrontacja niektórych zdań jest ważna dla osób, które tu pracy potrzebują.
użytkownik
06.09.2017 (rok temu)
06.09.2017 (rok temu)
Co za brednie.
użytkownik
23.08.2017 (rok temu)
23.08.2017 (rok temu)
@bylypracownik czyli po wygranym przetargu jest dodatkowa premia, czy masz na myśli na przykład możliwość dodatkowych nadgodzin? Wszelkie konkrety są dla forumowiczów najważniejsze, bo pomagają podejmować decyzje.
użytkownik
18.08.2017 (rok temu)
18.08.2017 (rok temu)
Zarobki są niskie i dla tego się o nich nie mówi. Zarabia dział elektryczny a reszta - jak wygrają przetarg to coś zarobią. Jest stabilnie - to jest atut. Wypłaty na czas.
użytkownik
14.08.2017 (rok temu)
14.08.2017 (rok temu)
Dzięki za odpowiedź @Basia, pytam w imieniu innych poszukujących pracy, sama jestem pracownikiem serwisu najlepszyfachowiec.pl i pełnię rolę administratora. Na wątku często brakuje rzetelnych informacji, dlatego też dopytuję o konkrety pracy w merazet.
użytkownik
24.07.2017 (rok temu)
24.07.2017 (rok temu)
Tak naprawdę zależy to od sprzedawanej aparatury i skuteczności handlowca, dlatego nie da się odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie. Sprzedaż niektórych produktów jest długofalowa, czekamy na rozstrzygnięcia przetargów, dofinansowanie itp. Każdy sprzedawca otrzymuje podstawę oraz prowizję od sprzedaży. Zapraszamy na rozmowę kwalifikacyjną, stosowne osoby udzielą Pani odpowiedzi na to pytanie.
użytkownik
24.07.2017 (rok temu)
24.07.2017 (rok temu)
@Basia a możesz powiedzieć, na jakim realnym poziomie prezentują się zarobki nowych handlowców w firmie? W jaki sposób naliczane są prowizje? To w przypadku tego stanowiska jedna z najważniejszych informacji.
użytkownik
19.07.2017 (rok temu)
19.07.2017 (rok temu)
Pracuję w merazet od roku. Pracodawca jest rzetelny, prawo pracy i pracownika respektowane w 100%, a firma profesjonalna i z renomą na rynku. merazet jest liderem sprzedaży w Polsce wielu znanych światowych marek. Nie ma górnej granicy zarobków dla handlowców. Atmosfera przyjazna.
Odpowiadając na powyższe pytania, chciałabym napisać, że nie jest prawdą, że handlowiec nie musi być specjalistą. merazet to firma, która doradza. Kupienie odpowiedniej aparatury wymaga profesjonalnego doradztwa po stronie sprzedawcy. Z tego powodu nasi handlowcy to specjaliści z wyższym wykształceniem.
Polecam współpracę z naszą firmą w 100%
użytkownik
30.11.2016 (2 lata temu)
30.11.2016 (2 lata temu)
Pai kierownik potrzebuje chłopa, a nie laboranta. Swoja drogą czym zasłużyła się prezesowi, że ja trzyma na stołku.
użytkownik
22.11.2016 (2 lata temu)
22.11.2016 (2 lata temu)
Renka sie uspokoiła?ona jest moderatorem tegoż o to forum:)płaci to ma
użytkownik
21.11.2016 (2 lata temu)
21.11.2016 (2 lata temu)
Pewnie moderatorem jest sam prezes, bo żaden mój wpis nie ujrzał światła dziennego. Przecież nie bluzgałem na prezesa, podałem tylko suche fakty.
użytkownik
29.09.2016 (2 lata temu)
29.09.2016 (2 lata temu)
Wiecie czy wciąż jest poszukiwany mistrz utrzymania ruchu? Nadzór nad prawidłową i bezpieczną eksploatacją maszyn, urządzeń technicznych to normalny zakres obowiązku jak na takie stanowisko, ale szkoda, że nie określili jakiego rodzaju zawierana jest umowa.
użytkownik
28.09.2016 (2 lata temu)
28.09.2016 (2 lata temu)
Prezes Sraczak to taki cichociemny ubek, który myśli, że jest wszystkim w tej firmie. Kto pracuje lub pracował to wie, że ma wielu konfidentów, którzy za te drobniaki sprzedadzą każdego. Dyrektorek finansowy to ped..łek prima sort, następny mongoł co to łykał babole z nosa i dusił pryszcze w młodości. Tera gra takiego playboya w cynkowskim swterku, a tak po prawdzie to zwykły burak patentowy spod poznańskiego PGRu. Podobnie jak Prezes! I na koniec dwie dumy Prezesinha. Mały Hitlerek Srall i ta wyrośnięta maczugo-konfidentka Srenatka co to za złotówkę od Sraczaka da się ogolić na łyso i kurduplowi Sralowi dokleić jako hipsterską bródkę. Taka krótka charakterystyka " Zarządu". Doliczyć można parę innych osobliwości, alę szkoda na tą śmieszną i żałosną trzódkę czasu. Firma ogólnie sracz! Kto chce i lubi się wk...iać polecam z całego serca.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "merazet"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Garwolin

Kierowca Bytom

Katowice

Konin

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin