test
Znaleziono 326 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "moje bambino"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Praca - żenada. Kierownictwo magazynu do bani z Dawidem na czele (okaz lamusa, i człowieka prehistorycznego , typowy typ , podnoszący swoją wartość krzykiem na pracownika) Kto go mianował na kierownika zdobywa medal idioty Roku. Praca dla odchudzających się ( od 8 do 14 km dziennie z paleciekiem w dłoni) Zarobki 1600-1800 na rękę, na premie nie liczcie . Plusy 1 zmiana 8-16 w sezonie 8-18 soboty raczej wolne . Jedna przerwa 15 min z zegarkiem w ręku !!!! Zakaz palenia w całej Firmie .
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
sex tel 708-877-543 wew 25

Jeżeli marzysz o czymś gorącym, namiętnym lub bardzo ostrym, a nie masz z kim tego przeżyć, to zadzwoń do naszych dziewczyn na pewno będziesz zadowolony. Znajdziesz tu wszystko czego możesz zapragnąć: od sex telefonu, przez sex nauczanie, aż do fetyszu i bardzo ostrej dominacji.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
firma nie liczy sie z pracownikiem na umówię jest co innego a wymagania 2 razy większe za nadgodziny nie płaca a jak nie pracujesz po godzinach to już sie czepiają Za wykonanie planu nie płaca ma być zrobiony i tyle czy go zrobisz w 20 czy 100% dostaniesz podstawę . Premia od przekroczenia liczona tak żeby jak najmniej zarobił handlowiec System motywacyjny żaden socjalu tez nie ma Czas pracy liczony od chwili wejścia do 1 placówki dojazd do niej i powrót do domu jest harytatywny to ze będziesz w domu o 18 to nikogo nie interesuje masz być w placówkach do 15:30 a potem czekać na cud który przeniesie cię do domu kierownicy przypisują sukcesy sobie a jak już jest złe to twoja wina jak zrobisz plan w 100% premie dostaje kierownik nie pH wieczne problemy z dostępnością towaru w sezonie letnim i zimowym klient czeka na towar po 2 miesiące za co obrywa pH jak masz zamówienia kierownictwo jest 1 żeby je przypisać sobie jak są problemy radź sobie sam samochody oklejone jak choinki brakuje tylko światełek
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Witam.Pracowałam w tej Firmie 10 lat temu tylko że wtedy nazywała się Insgraf.Wytrzymałam tam z trudem trzy miesiące i to były najgorsze moje trzy miesiące i nie chodzi mi wcale o to że praca była ciężka bo ciężkiej pracy się nie boję,ale atmosfera tam panujaca była tragiczna a pracujaca tam wtedy Bożena S.przyprawiała mnie o mdłości,wszystkie nowe pracownice sie jej bały kawał suki z niej było zresztą nie tylko z niej.Miałam jedno wyjscie albo odejdę sama albo wyląduje w psychiatryku w najlepszym wypadku.Oczywiście nie pozwalałam sobą pomiatać ale bylam tam nowa sama wiec nie mialam szans.Odejscie z tej firmy to byla najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć w tamtym czasie.Po tylu latach widzę ze nie wiele sie tam zmienilo.Nie powiem nic dobrego o tej pracy a raczej pracownikach z ktorymi mi przyszło wtedy pracować.Dobrze ze mam to już dawno za sobą.
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Nie dało się rozmawiać z szefową. Pracowałam bardzo krótko ale byłam przez ten czas ciągle poniżana i traktowana jak totalne zero. Nie wierzyłam w to co się tam dzieje. Szefowa (A.S.) z tego co zauważyłam traktowała tak wszystkich. Rzucała mi przed oczami papierami jak czegoś nie mogłam od razu zrozumieć. Wracalam do domu i plakalam.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
To prawda. Pensja na starcie waha się od 1700-2000 netto czyli stawki głodowe.
Gadać o stawkach wykluczone bo każdy ma inaczej, zalezy jak sie sprzedaż na rozmowie to może Ci ulegną. Nie ciesz sie ze służbowego auta bo za niego Ci odliczą.
Pani dyrektor handlowa robi Ci niezapowiedziane wizyty za które Cię ocenia i jaki jesteś w pracy. Jeszcze jakby płacili godnie i sprawiedliwie to Ok a tak to zapomnij o swoich: wakacjach i rodzinie. Nie polecam
użytkownik
10.12.2018 (2 miesiące temu)
10.12.2018 (2 miesiące temu)
Niestety nie można powiedzieć nic pozytywnego na temat tego pracodawcy . Radzę omijać szerokim łukiem. Wymagania wzrastają a pensje -śmiechu warte .
użytkownik
26.11.2018 (2 miesiące temu)
26.11.2018 (2 miesiące temu)
Dzieciaku nie ośmieszaj się i nie kompromituj :)
użytkownik
19.11.2018 (2 miesiące temu)
19.11.2018 (2 miesiące temu)
Tak dwulicowość. Twarzą w twarz się szczerzysz jak głupi do sera do tych ludzi bo nie masz odwagi im to powiedzieć.
Cwaniaczka w necie, pi.da w świecie.
Nie twierdze, że nie mówisz prawdy ale idź i im to powiedz bo jesteś gorsza od tych wszystkich ludzi co opisujesz.
Po co pracujesz tam jak tak ci źle? Czyżby nikt cie inny nie chce zatrudnić? brak kompetencji?:)
Elo
użytkownik
13.11.2018 (3 miesiące temu)
13.11.2018 (3 miesiące temu)
@Nick, wyjaśnij proszę, dlaczego sądzisz, że pracownicy są wykorzystywani. Mógłbyś opisać konkretne sytuacje? Zależy nam na prawdziwości pojawiających się na forum opinii. Rozumiem, że dużą wadą zatrudnienia jest wysokość wynagrodzenia, sądzisz, że podwyżki sprawiłyby, że pracownicy będą zadowoleni?
użytkownik
11.11.2018 (3 miesiące temu)
11.11.2018 (3 miesiące temu)
Zgadzam się z wpisem powyżej. Firma mega wykorzystuje pracowników za śmieszne pieniądze
użytkownik
10.11.2018 (3 miesiące temu)
10.11.2018 (3 miesiące temu)
Dlaczego słowo m_o_b_b_i_n_g jest tu usunięte przez administratora ? Wstyd firmie ze tak sie o niej mówi? Wulgaryzmów nie użyłam żadnych.
użytkownik
09.11.2018 (3 miesiące temu)
09.11.2018 (3 miesiące temu)
Pracując za 1700 zł brutto masz ochotę jeszcze na zakupy 25% taniej ?!
użytkownik
24.10.2018 (3 miesiące temu)
24.10.2018 (3 miesiące temu)
To było moje pierwsze i ostatnie zamówienie w tej firmie. Towar był opisany jako dostępny w magazynie, a wysyłka zoragnizowana po 2 tygodniach od złożenia zamówienia i zapłaty za nie. Do tego koszt transportu horendalny. Nie polecam. Mam tylko nadzieję, że z produktu będę zadowolona.
użytkownik
22.10.2018 (3 miesiące temu)
22.10.2018 (3 miesiące temu)
Żadnych wyprawek dla dzieci MB nie daje. Bonów świątecznych w tej firmie też nie ma. Goła pensja to 1700zł brutto, premia uznaniowa - uzależniona od ilości zastosowanej wazeliny. Jedyny plus to 25% rabatu na zakupy dla pracowników. xxxxxxx - na porządku dziennym, xxxxxxx innym mile widziane. Leczenie u psychiatry długotrwałe i kosztowne. "Dziękuję" firmie moje bambino za zniszczenie mi życia!
użytkownik
19.10.2018 (3 miesiące temu)
19.10.2018 (3 miesiące temu)
Pani dyrektor handlowa weź zmień podejście do ludzi

moje sugestie dla moje bambino Sp. z o.o. sp.k.:
Kierownicy nie czuja blusa bo są sztywni

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Jak już ktoś napisał SOCIAL
użytkownik
18.10.2018 (3 miesiące temu)
18.10.2018 (3 miesiące temu)
Jedna wielka pomylka zadnych perspektyw . wychodzac z przerwy sniadaniowej patrze na zegarek abys minute dluzej nie mogl posiedziec . brak slow zero szacunku dla drugiego czlowieka....
użytkownik
18.10.2018 (3 miesiące temu)
18.10.2018 (3 miesiące temu)
Firma tragiczna. Co chwila ktoś odchodzi.

moje sugestie dla moje bambino Sp. z o.o. sp.k.:
Social to podstawa
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
Firma moje bambino zajmuje się wyposażaniem przedszkoli oraz szkół. Czy w związku z branżą organizowane są jakieś wydarzenia dla dzieci pracowników? Może firma sponsoruje szkolne wyprawki? Na stronie internetowej można znaleźć informację o tym, że firma organizuje staże, nie są jednak podane żadne wymagania. Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać stażystą? Czy ktoś z Was skorzystał z tej możliwości?
@firmowe kgb, widzę, że masz negatywne doświadczenia z pracodawcą, a napiszesz, co dokładnie się wydarzyło, że Twoja opinia taka jest? Jakie zmiany według Ciebie powinny zostać wprowadzone, aby lepiej się pracowało?
użytkownik
29.09.2018 (4 miesiące temu)
29.09.2018 (4 miesiące temu)
całkowita prawda
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "moje bambino"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin