test
Znaleziono 5 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "nest olsztyn"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
10.03.2018 (10 miesięcy temu)
10.03.2018 (10 miesięcy temu)
Niektórzy z managerów w tej firmie nie szanują swoich ludzi- szczególnie pewien panisko z olsztyna- który wczesniejszą pracę stracił za mobing. Sam już w czwartki wyjeżdża do olsztyna a ludzi gnębi okrutnie. Jak taka firma mogła się pomylić i zatrudnić kogoś z dwoma wyrokami sądowymi za mobing?
użytkownik
27.07.2017 (rok temu)
27.07.2017 (rok temu)
Współpracujemy z Getfresz od lat i nie narzekamy, kiedyś to było nestle. Mamy dedykowaną Panią do obsługi. Może to zależy od osoby ...
użytkownik
17.07.2017 (rok temu)
17.07.2017 (rok temu)
Hej. Czy już pracuje u was Wojtuś ? ten z Kompani. Jesli tak to współczuje . W piwie miał ksywę gów.... brody :). Toruń pił po nim przez 3 dni :)
Nękał ludzi i z każdego robił szmatę. Zaczniecie planować pracę w Excellu . Rozpisanie wszystkich aktywności do poziomu każdego sklepu / aktywność - na koniec wyjdzie wam około 20/30 kolumn. Następnie pojedzie w rynek i według tej tabeli rozliczy PH, potem kierownika .. i już macie przerąbane :) Na szczęśćie po okołu roku zobaczą jaki jest cienki i pójdzie rozwijać sie poza struktury. Ilu jednak wam zniszczy życie to się przekonacie :). Będziecie też pić po nim 3 dni jak my. Na szczęśćie we czwartki już się zrywa do olsztyna ( do żony ) przejeżdża jednak prze trójmiasto do Żanety :) (Żona na pewno nie była by zadowolona :):):)
użytkownik
28.03.2017 (rok temu)
28.03.2017 (rok temu)
Jest możliwość zmiany na wodę ale popytaj raczej o oferty od konkurencji działającej na tym rynku, bo przecież Eden nie będzie woził wody z Grodziska tam, gdzie mu się nie opłaca, a gdzie bliżej jest z Częstoniewa, to tam wożą tą niedobrą wodę z tej rozlewni. Na przykład do olsztyna z Grodziska Wlkp. jest ok 400 km w jedną stronę, a z Częstoniewa ok 250 km. Woda jest ciężka i dużo jej nie wejdzie na tira, a każdy dodatkowy kilometr, to dodatkowy koszt. Kiedyś Eden miał bardzo dobrą wodę z rozlewni na Podkarpaciu, zdaje się z Szydłowca, ale odkąd przejął rozlewnię w Częstoniewie po nestle, na którą wywalili miliony złotych, to zamknął tą rozlewnię na Podkarpaciu oraz rozlewnię w Kotuniu, skąd woda też była o wiele lepsza niż z Częstoniewa. Od czasu tego wielkiego błędu, zakupu Częstoniewa z tą niedobrą wodą, z którą nestle już od dawna miało spory problem na rynku i chciało pozbyć się tego strupa, wciskając go wreszcie bezmyślnemu Edenowi, zrobił się wielki, rosnący wciąż problem w postaci ucieczki klientów od Edenu, którzy nie chcą pić tej ohydnej wody z Częstoniewa. Popytaj w Kotuniu, czy tam nie uruchomili jakiejś produkcji dla innej marki, tam by Ci pewnie było najbliżej, bo do Szydłowca na Podkarpacie to za daleko, choć woda stamtąd bardzo dobrze przyjęła się na rynku, nie miała żadnych zawiesin, mętności, nie śmierdziała i klienci byli zadowoleni, a słyszałem że w Szydłowcu uruchomili produkcję wody po inną marką i będą mocno wchodzić na rynek, co pewnie i Kotuniowi się uda, bo łatwo będzie "odbijać" Edenowi klientów, którzy masowo narzekają i nie chcą wody z Edenu - Częstoniew, więc kto zaoferuje dobrą i smaczną wodę (np. Kotuń, Szydłowiec) ten bez większych problemów dodatkowo przejmie i tak już mocno okrojony rynek Edenu.
użytkownik
29.06.2015 (3 lata temu)
29.06.2015 (3 lata temu)
@Darowy, ja to nie byłbym w ogóle pewien tego że jest jakieś przejęcie chociazby przez ten eden, bo w internecie pełno ofert pracy do nestle jest nadal i to w różnych miejsach na różne stanowiska - np. na przedstawiciela handlowego w warszawie i w olsztynie i na magazyniera w szczecinie no i wiele innych
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "nest olsztyn"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin