test
Znaleziono 104 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "netguru"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
4 gru (5 dni temu)
4 gru (5 dni temu)
Z tego co piszesz proces rekrutacji jest trudny do przejścia. W jaki sposób i w ilu etapach przebiega rozmowa kwalifikacyjna? Czy po zakończonej rekrutacji dział HR odzywa się do wszystkich kandydatów, którzy brali udział, czy tylko do wybranych, którzy przeszli weryfikacje pozytywnie? Takie informacje pomogą osobom wybierającym się na taką rozmowę.
użytkownik
28 lis (11 dni temu)
Kilkanaście osób na miesiąc? Wow. To albo macie tysiące pracowników, albo co miesiąc kilkanaście odchodzi ;). Podejrzewam, że NG to w środku SH jak każdy inny, ale rekrutacja, sory taka prawda, lipa.

Widziałem paru deweloperów z NG w akcji i generalnie nie odczułem ich „turbo eksperckości” ;). Także IMHO spory czynnik losowości w zadaniach.

P.S. Chciałbym zobaczyć na ile byście wycenili jakby z takim zadaniem jak rekrutacyjne przyszedł do was klient, bo śmiem wątpić, że będzie to 2 dni dla jednego deva. I odpowiedz sobie na pytanie jaka jakość kodu można dostarczyć jak piszesz coś takiego w dwa wieczory po pracy ;).
użytkownik
25 lis (14 dni temu)
25 lis (14 dni temu)
Jakie masz doswiadczenie z netguru, skoro mowisz, ze dokladana jest wszystkim robota, ktora potem leci do kosza? Pracujesz tam? Powiesz cos wiecej?
użytkownik
24 lis (15 dni temu)
Firma netguru powinna dawno zniknąć z rynku.

Nawet nie chodzi o o rekrutacje IT, gdzie liczy się CZAS - jest kandydat, a za chwilę może go nie być. Chodzi o sam system, gdzie dokładana jest robota wszystkim a potem praca człowieka jest zwyczajnie wyrzucana w błoto.

Nie wspominam już o dziale HR. W HR chodzi o kontakt z człowiekiem, a nie o wysyłanie śmiesznych zautomatyzowanych wiadomości. W takiej formule należałoby zlikwidować cały dział HR netguru.

Firmę mogę skwitować krótko: przerost formy nad treścią.
użytkownik
22 lis (17 dni temu)
22 lis (17 dni temu)
Nie byłam szczególnie zdesperowana biorąc udział w rekrutacji netguru. Zanim do niej przystapiłam miałam już dwie inne propozycje. Zaciekawili mnie jednak opcją pracy zdalnej, bardzo transparentnymi zasadami wynagrodzenia i tym, że pracują głównie z klientami spoza Polski.
Każdy z nas decyduje o swoim czasie. Ja po dostaniu zadania rekrutacyjnego odpisałam, że niestety nie będę w stanie zrealizować go w całości, bo zwyczajnie nie mogę sobie pozwolić na darmową pracę trawjącą dłużej niż godzinę. Zrozumieli i przeszłam do kolejnego etapu po wysłaniu tylko części zadań.
Oczywiście, że komunikacja odbywa się po angielsku - 98% klientów firmy jest zza granico, w takim języku firma komunikuje się ze światem i byłbyś zaskoczony tym, w ilu zespołach pracuja cudzoziemcy, a co za tym idzie codzienne zwykłe gadki w kuchni też przechodzą na angielski. Wstępna komunikacja po angielsku ma na celu jak najszybsze określenie, czy kandydat sobie poradzi w zwyczajnej, codziennej pracy. To nie jest fanaberia.
Rozumiem zarzut dotyczących długich zadń rekrutacyjnych. Podejrzewam, że chodzi o zweryfikowanie tego, czy komuś naprawdę zależy. Kandydatów nie brakuje i zgaduje że pierwszy etap rekrutacji, to to czy komuś chcę się do niego przystepować. Devi w polsce nie narzekają na brak opcji. Sam fakt, że realizują 2-godzinne zadanie pokazuje, że przemyśleli dlaczego chcą pracować akurat w NG.
Setki zmarnowanych godzin HR-u owocują tym, że mamy jeden z największych i najlepszych zespołów w Europie, masę zróżnicowanych projektów i tak fantastycznych ludzi, że codziennie się zastanawiam jak HR-om udaje się znaleźć i zatrudnić taki dream team. I tu nawet nie chodzi o umiejętności, tylko o to co w głowie. Ludzie z netguru są jakoś pozytywnie nastawieni do pomocy innym, dzielenia się wiedzą, Po jakimś czasie oswajasz się z tym, że firma nie robi Cię w bambuko, nie kombinuje jak Ci zrobić jakiś nieprzyjemny psikus. Generalnie chcą dla pracowników dobrze.
Pracuję w nie-techowym dziale od półtora roku i zwyczajnie irytuje mnie, że widzę na najlepszyfachowiec.pl dramatycznie negatywne komentarze na temat firmy, w ktorej komentujący nie postawili nigdy nogi. O ile są to krytyczne uwagi dotyczące samego procesu rekrutacji - jasne. Sama byłabym niezadowolona gdyby po 3 tygodniach rekrutacji spotkałą mnie ściana ciszy, albo jakieś lakoniczne 'Nie dziękujemy". Ale bełkoty o 'udawanych rekrutacjach" i tym, jak 'na pewno użyli moich odpowiedzi" są niepoważne. Za jaki fenomen trzeba się uważać, żeby założyć, że "moje odpowiedzi były tak fantastyczne, że aż mnie nie przyjęli". Jak ktoś coś takiego wypisuje, to od razu dziękuję działowi HR, że nie muszę pracować z takim genialnym dzieckiem.
użytkownik
21 lis (18 dni temu)
21 lis (18 dni temu)
Tylko my nie gadamy że NG jest źle tylko HR w netguru jest tak beznadziejnie że szkoda gadać
użytkownik
21 lis (18 dni temu)
21 lis (18 dni temu)
disclaimer: Pracuję w netguru już prawie 3 lata, biorę też udział w rekrutacjach jako osoba techniczna.

Część komentarzy o procesie rekrutacji w ostatnich miesiącach (piszę to w listopadzie 2018) jest prawdziwa: brak odpowiedzi, długie i trudne zadanie rekrutacyjne, lakoniczne odrzucanie kandydata. HR jest przeciążony pracą, jest tego świadomy i jakoś próbują się poprawić, zatrudniając dodatkowych ludzi żeby to ogarniali.

Natomiast ja nie o tym. Firma przyjmuje kilkanaście osób miesięcznie. 90%, jak nie wszystkie negatywne komentarze tutaj są od osób które się nie dostały i odpadły na jakimś etapie.

Nasłuchałem się od kandydatów takich kocopołów, że czasami nie pozostaje nic innego tylko się złapać się za głowę. Ludzie gadają takie głupoty, że nawet mi jest wstyd tego słuchać, a jednocześnie ich megalomania i ego przebija sufit. Potem taki człowiek o nieskazitelnej pewności siebie dostaje odmowę, bo przysłał kod godny studenta pierwszego roku i wypisuje tutaj opinie o fake rekrutacjach i wykorzystywaniu kodu z rekrutacji w projektach :D

No proszę was, naprawdę myślicie że firmie opłaca się prowadzić proces rekrutacji, angażując kilka osób (czas ich pracy kosztuje), żeby dostać kilkanaście wersji tego samego prostego zadania, przejrzeć je wszystkie i wrzucać klientowi do projektu? Każdy “ekspert”, który takie coś wypisuje jest z automatu niewiarygodny, bo takie rzeczy może powiedzieć student, ledwo junior bez żadnej wiedzy o tym jak działa biznes i software development. Pomijam już całkowicie kwestie prawne takich praktyk.
użytkownik
21 lis (18 dni temu)
21 lis (18 dni temu)
Najwidoczniej nie biorą pierwszych lepszych, tylko rekrutują kogoś, kto umie napisać coś więcje niż 'buahaha'
użytkownik
21 lis (18 dni temu)
Ostatnio rozmawiałem z szefem (firma z USA) o tych całych pytaniach o motywację w momencie rekrutacji. Obu nas to śmieszy. Prawdziwą motywacją pracownika są pieniądze. Można lubić coś robić, można chcieć się w czymś rozwijać ale uwierzcie mi drogie NG, gdyby Wasi pracownicy mieli pieniądze na swoje utrzymanie z innych źródeł, nie pracowali by u was a najpewniej rozwijali swoje projekty (ci którzy faktycznie to lubią :)).
użytkownik
20 lis (20 dni temu)
20 lis (20 dni temu)
Buahaha no to świetny proces skoro tak długo im zajmuje znalezienie kogoś...
I tak prowadzą pseudo rekrutację.
użytkownik
19 lis (20 dni temu)
19 lis (20 dni temu)
Do netguru aplikowałem niewiele ponad pół roku. Proces rekrutacji składał się z trzech etapów, pierwszym było wykonanie zadania testowego, którego wykonanie zajęło około 3 godzin (note: nie jestem devem), na które dostałem 7 dni. Po sprawdzeniu zadania, otrzymałem zaproszenie na pierwszą rozmowę, w której uczestniczył HR i dwie osoby z teamu, do którego aplikowałem. Rozmowa trwała około godziny czasu, prowadzona była w j. angielskim - pytania o ogólne doświadczenie, historie, styl pracy, problemy z jakimi się mierzyłem. Kolejny etap to ostatnia rozmowa liderem działu, już w j. polskim, pytania zbliżone do poprzednich + typowe 'co byś zrobił w danej sytuacji' + poznanie metodologii pracy. Rozmowa trwała 30-40 minut, godzinę później dostałem ofertę na maila. Na każdym etapie byłem informowany, kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi, sam proces był spoko opisany. Całość rekrutacji trwała około 3 tygodni (średnio co tydzień rozmowa). Może to dosyć długo, ale wszystko było od razu jasno przekazane, czego się spodziewać, wliczając w to ramy czasowe. Proces może wydawać się skomplikowany i długi, ale wydaje się sensowny i dobrze zaprojektowany.
użytkownik
19 lis (20 dni temu)
19 lis (20 dni temu)
"Całość przebiegła sprawnie (3 - 4 tygodnie z tego co pamiętam)"
Żartujesz z tą sprawnością? :D
użytkownik
19 lis (20 dni temu)
19 lis (20 dni temu)
Aplikowałem do NG dość dawno, na stanowisko juniora. Cały proces był jasny i prowadzony w bardzo miłej atmosferze. Najpierw była krótka rozmowa 'zapoznawcza' z osobą z działu HR, potem pairprogramming z developerem i decyzja. Całość przebiegła sprawnie (3 - 4 tygodnie z tego co pamiętam). W netguru jestem od tamtego czasu i uważam to za dobrą decyzję ;).
użytkownik
18 lis (21 dni temu)
18 lis (21 dni temu)
"...poznać Twoją motywację..."

Prawie na każdym etapie trzeba udowadniać, że nie zależy nam po prostu na pracy tylko trzeba ściemniać o motywacji. To jest troszkę niepoważne.
użytkownik
14 lis (25 dni temu)
Chyba tylko desperaci bez szacunku do siebie (którzy przez brak kompetencji łapią się byle jakich ogłoszeń) biorą udział w tym procesie rekrutacyjnym jaki oferuje netguru. Nie potrafię sobie wyobrazić żeby jakikolwiek dobry i szanujący się programista chciał marnować swój czas na robienie dość sporego zadania rekrutacyjnego bez wcześniejszej rozmowy o oczekiwaniach firmy czy aplikanta. Każdy kto szukał pracy jako programista ma pewnie doświadczenie w tym zakresie i wie, że podczas rozmowy wychodzi na jaw dużo nieścisłości czy nowych informacji, których nie ma w ogłoszeniu o pracę. I okazuje się, że albo aplikant nie jest ostatecznie zainteresowany, bo coś mu się w projekcie nie spodoba, albo że firma szuka jednak kogoś z trochę innym stosem technologicznym, bądź większym doświadczeniem w jakiejś konkretnej technologii. A to totalnie normalne, bo taka pani od HR nie poświęci nawet 5 minut żeby dobrze zapoznać się z CV ale bardzo chętnie wyśle zautomatyzowanego maila z zadaniem rekrutacyjnym, które chętnemu da nadzieję i przy okazji zajmie 2 dni roboty. To jakaś kpina. Zero szacunku do potencjalnych pracowników.
Nie jest to żadna prestiżowa firma żeby prowadzić tego typu proces rekrutacji, bo kogo niby oni mieliby oddzielać przez sito? Rozumiem wielkie, szanowane firmy jak google czy fb, ale jakieś tam netguru?
Do tego rozbawiło mnie to, że korespondencję prowadzą po angielsku. Po co? Polak pisze do polaka, więc po co takie durne zagrywki i aspirowanie do nie wiadomo jak wielkiej korpo? Dla mnie to żenujące. Nawet nie wziąłem udziału w tej rekrutacji gdy dostałem zadanie i bawią mnie osoby, które tak bardzo nie szanują swojego czasu i biorą udział w tej farsie tylko po to by ostatecznie dostać odpowiedź odmowną.
Łącznie setki zmarnowanych godzin przez setki kandydatów po to by przyjąć z tego 1-2%. Macie Wy RiGCz? Jeśli kandydaci będą się godzić na takie bzdurne rekrutacje to tylko będzie psuć rynek i będzie więcej takich beznadziejnych procesów rekrutacyjnych w innych firmach. A Bóg jeden wie do czego oni wykorzystują później ten kod?
Takie coś należy potępiać, a nie jeszcze pisać głupoty, że się było na rozmowie i byli mili ludzie i fajna atmosfera na rozmowie, a ostatecznie i tak nie przyjęli, no ale było miło przecież. Śmiech na sali. No ale w sumie nie dziwię się, bo kto inteligentny by brał udział w czymś takim.
użytkownik
13 lis (26 dni temu)
13 lis (26 dni temu)
Cześć! Dzięki za pytanie. Rozmowa z team leaderem odbywa się częściowo po angielsku, a częściowo po polsku. Przede wszystkim to okazja do tego, aby wzajemnie lepiej się poznać, poznać Twoją motywację itp. Oczywiście mogą też pojawić się pytania merytoryczne. To też okazja na odpowiedzi z naszej strony na Twoje ew. pytania i wątpliwości.
użytkownik
9 lis (miesiąc temu)
9 lis (miesiąc temu)
Pracuję w netguru ponad 3 lata i bardzo mi się podoba. FIrma jest bardzo przyjazna, zawsze stawia na dobro pracownika. Bogaty zestaw perków. Świetne miejsce do rozwoju, każdy może znaleźć zadania dopasowane do własnych preferencji. Świetna atmosfera i świetni ludzie, którzy się wspierają. Mimo szybkiego wzrostu i dużej skali firma nie utraciła swoich wartości. Ogólnie bardzo polecam :)
użytkownik
7 lis (miesiąc temu)
7 lis (miesiąc temu)
Hej, czy ktoś z was mógłby się podzielić jak wygląda czwarty etap rekrutacji(chodzi mi o rozmowę z leadem). Czy jest to rozmowa techniczna? Czy bardziej taka formalność? Prowadzona po polsku czy angielsku? Pozdrawiam
użytkownik
6 lis (miesiąc temu)
6 lis (miesiąc temu)
Witam. Chciałabym sie podzielić swoim doświadczeniem z procesu rekrutacji w netguru. Proces jest rzeczywiście dosyć rozbudowany, wieloetapowy i wymagający. Już na etapie składania aplikacji musiałam odpowiedzieć na kilka konkretnych pytań - związanych z moim dotychczasowym doświadczeniem. Następnie otrzymałam maila ze szczegółową rozpiską poszczególnych etapów - super sprawa, bo kandydat też człowiek i też chciałby wiedzieć czego może się spodziewać. Cała korespondencja odbywa się po angielsku. Następnie dostałam zadanie do wykonania z określonym deadlinem (3 dni). Zadanie było w mojej ocenie dosyć wymagające, ale wykonalne, wszak robimy je w domu, jest czas do namysłu, zastanowienia się, wprowadzenia ewentualnych poprawek, itp. (dodam, że nie jestem programistą, nie było to techniczne zadanie). Zadanie dotyczyło rozpisania i zaplanowania konkretnego procesu związanego z pracą w danym obszarze (adekwatnie do działu i stanowiska, na które się aplikuje). Należało je wykonać dosyć dokładnie - wskazywały na to dodatkowe pytania i wytyczne zawarte w poleceniu. Po przesłaniu zadania, dostałam bardzo szybko maila z informacją o umówieniu rozmowy telefonicznej z lektorem w celu sprawdzenia znajomości języka angielskiego. Rozmowa odbyła się jeszcze tego samego dnia, bo akurat byłam dyspozycyjna, trwała 15 minut i składała się z ogólnych pytań dotyczących mojej pracy, zainteresowań, itp. Taka standardowa rozmowa, niewymagająca żadnej konkretnej wiedzy ani przygotowania - jeśli znasz angielski to jest to formalność. Potem nastapiła dłuższa cisza - 1,5 tygodnia (do tej pory na reakcję nie trzeba było czekać dłużej niż 3 dni). Sądziłam więc, że już po wszystkim, kiedy przyszedł mail z prośbą o umówienie godzinnej videorozmowy (Google Hangout) z osobami z teamu. Tutaj zorientowałam się, że te 1,5 tygodnia po rozmowie z lektorem to był czas, kiedy było sprawdzane moje zadanie. Rozmowa trwała rzeczywiście godzinę, na samym początku zostałam poinformowana z jakich części będzie się składać i że pierwsza część odbędzie sie po angielsku. Osoby prowadzące bardzo pilnowały czasu, widać było, że pytania są bardzo przemyślane, konkretne, a prowadzące bardzo dobrze przygotowane. Całość przebiegała w bardzo miłej atmosferze, bez sztywnych konwenansów, z użyciem formy "ty" zamiast "pani", co jest dla mnie osobiście bardzo komfortowe. Po odbyciu rozmowy, jeszcze tego samego dnia dostałam odpowiedź, że niestety nie zostałam wybrana na to stanowisko, ale jest możliwość uzyskania szczegółowego feedbacku, na przygotowanie którego firma potrzebuje do 10 dni roboczych. Krótko przed upływem tego czasu upomniałam się więc o feedback i przyszedł jeszcze tego samego dnia z przeprosinami, że kazano mi tyle czekać. I tutaj następuje wielkie WOW, bo taki feedback powinien być standardem w każdej firmie, w której kandydat poświęca tyle swojego czasu w procesie rekrutacji, ale niestety jest to nadal rzadkość. Dostałam więc bardzo spójna informację zwrotną z wyszczególnieniem każdego etapu - ocenę i komentarz lektora, ocenę zadania oraz videorozmowy - co było na plus i czego zabrakło. Informacja była na tyle konkretna, że trudno tutaj oskarżać firmę o jakieś widzimisię. Ich oczekiwania versus moje odpowiedzi i to jak zaprezentowałam się w poszczególnych obszarach. Ponadto, feedback pokrywał się z moimi osobistymi odczuciami po rozmowie, bo nie byłam z siebie zadowolona i obszary do poprawy, które zostały wskazane mi się zgadzały. Jest to bardzo wartościowa informacja , która może być jakąś wskazówką odnośnie przyszłych rozmów, niekoniecznie w tej firmie. Chciałam to podkreślić, ponieważ w mojej ocenie pokazuje to duży profesjonalizm firmy i podejście pro kandydat. Jest to także spójne z wartościami jakie firma reprezentuje, o których możemy przeczytać na stronie - jak np. transparentność - wszystko jest jawne, nie ma tajemnic, nie ma domysłów i podejrzeń ;-). Podsumowując, sam proces rekrutacyjny może rzeczywiście zmęczyć, ale nie ma tu też żadnych niespodzianek, wszystko jest z góry zaplanowane i jeśli ktoś nie chce poświęcać tyle swojego czasu, to może się w każdej chwili wycofać. Ja, pomimo negatywnej odpowiedzi, zostałam z pozytywnym wrażeniem i poczuciem, że potraktowano mnie z szacunkiem do mnie jako człowieka i do mojego czasu.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
pracuję w netguru już prawie 2 lata i na pewno planuję zostać na dłużej. atmosfera jest naprawdę super, biura są w świetnych lokalizacjach w 6 miastach w Polsce, do tego możliwość pracy zdalnej - dla mnie to świetny deal. Ludzie są tutaj ambitni, chętnie też dzielą się wiedzą, organizują z własnej inicjatywy szkolenia i eventy - mega do doceniam. Jeśli chodzi o pieniądze na stanowiskach niezwiązanych ściśle z technologią czy programowaniem - jest to dla mnie bardzo satysfakcjonująca stawka. Właśnie, stawka - jest to jawna sprawa, na netguru.co możesz sprawdzić, ile możesz zarabiać na różnych stanowiskach. A wisienką na torcie jest możliwość przyprowadzania psów do biura w Poznaniu :D
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "netguru"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Ząbki

Kraków

Dobczyce

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Opole

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Karpacz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin