test
Znaleziono 7 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "neurosys"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
11.09.2018 (4 miesiące temu)
11.09.2018 (4 miesiące temu)
Bardzo duża rotacja pracowników, dziwna atmosfera niepokoju, poczucia że zaraz coś wybuchnie. Narzekanie po cichu za plecami, brak rozmów na lini szef - pracownik, wyznaczania celów i monitorowania postępów osobistych. Mimo, że firma targetuje się jako niekorporacyjna, to poziom monitorowania różnymi trackerami i standupami na poziomie japońskim. Co najgorsze to jedna z niewielu firm gdzie sami pracownicy są mało przyjaźni względem siebie - pierwszy raz się z tym spotkałam na takim poziomie, mało pomocni, unikający kontaktu, częste zbywanie, arogancja i patrzenie z góry. Częste "skarżenie się" i podpier***. Część z nich zniechęcona życiem i szukająca innych opcji. Szefowstwo nie za bardzo dba o klimat, kulturę organizacji i dobrą atmosferę . Ale biuro fajne, stylowo-loftowe, konsola, piłkarzyki słodycze itp. Technicznie i pod względem wygody nic nie brakuje, wszystko cacy, sprzęt oprogramowanie, fotele, biurka - rewelka. Nie zgodzę się że przestarzałe technologie, bo co jak co, ale narzędzia i technologie są na czasie - można w szybkim czasie szybko się podszkolić i sajonara na zachód. Finansowo i organizacyjnie w porządku, pieniądze na czas, rozliczane nadgodziny, tego typu tematy cacy. Widać ewidentnie że problemem jest czynnik ludzki i mała dbałość o tego typu kwestie.
użytkownik
18.06.2018 (6 miesięcy temu)
18.06.2018 (6 miesięcy temu)
Posiadasz aktualne informacje na wynagrodzenia w neurosys? Twoja opinia może okazać się pomocna.
użytkownik
18.05.2018 (7 miesięcy temu)
18.05.2018 (7 miesięcy temu)
Polecam tego pracodawcę - firma się powolutku rozwija i rozrasta, atmosfera jest mega przyjazna. Dobre miejsce, jak ktoś lubi pracować w software housie :)
użytkownik
03.03.2018 (10 miesięcy temu)
03.03.2018 (10 miesięcy temu)
Posiadacie jakieś informacje z życia firmy? Napiszcie, jak wygląda poziom wynagrodzenia oraz inne warunki zatrudnienia w neurosys. Wasza opinia może okazać się bardzo pomocna.
użytkownik
30.03.2017 (rok temu)
Podobnie jak komentarz wyżej również nie polecam tego miejsca jako stabilnego, spokojnego i kreatywnego miejsca do pracy. Poza ludźmi tam pracującymi traktowanie przez szefa na poziomie krytycznym. Wyżywanie się z byle powodu, zły humor, zła pogoda, cokolwiek.

A kwestia pozostawienia developera z klientem i martw się sam to standard, może dlatego tak wielu dobrych programistów i nie tylko stamtąd odeszło.

A opinia jaka krąży o podwyżce... "zapytaj o podwyżkę i jutro nie pracujesz"

Obecnie na rynku pracy jest wielu innych, lepszych pracodawców.
użytkownik
21.03.2017 (rok temu)
21.03.2017 (rok temu)
Nie jest to najlepsze miejsce dla mlodego developera. Nudne zadania, przestarzala technologia, brak jakiejkolwiek rozmowy o podwyzce pomimo rosnacych ciagle wymagan. Zostawienie samemu sobie z klientem programisty i ciagle pretensje szegfa. Nie polecam tego miejsca
użytkownik
18.10.2016 (2 lata temu)
18.10.2016 (2 lata temu)
neurosys to miejsce pracy, gdzie każdego dnia czekają mnie nowe wyzwania i okazja do rozwoju. W pracy panuje atmosfera, która nijak się ma do korporacji - na szczęście! Świetni ludzie i ciekawe projekty - polecam! :)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "neurosys"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Poznań

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin