test
Znaleziono 930 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "nordea"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Ten watek ma w tytule bank idiootko, wiec sama nie myl i mysl gdzie piszesz
użytkownik
15 wrz (2 miesiące temu)
15 wrz (2 miesiące temu)
Do pensji?
użytkownik
15 wrz (2 miesiące temu)
15 wrz (2 miesiące temu)
2300zł brutto
użytkownik
14 wrz (2 miesiące temu)
14 wrz (2 miesiące temu)
Czy może mi ktoś odpowiedzieć ile się zarabia za języki skandynawskie i jak wygląda rekrutacja z nimi ?
użytkownik
25 sie (2 miesiące temu)
25 sie (2 miesiące temu)
http://praca-niemcy24.pl/od-zaraz/smieciarz
użytkownik
24 sie (2 miesiące temu)
24 sie (2 miesiące temu)
Przesiadka z nordea Bank Polska do nordea Finans Sverige AB, tak jak zrobiła Weronika D. jest chyba możliwa dla każdego chętnego?
użytkownik
24 sie (2 miesiące temu)
24 sie (2 miesiące temu)
Była tu kiedyś niejaka Weronika D. Na LinkedIn widzę, że pracuje w nordea Finans Sverige AB. Pracuje w Szwecji, może jest dla Was też możliwość przeniesienia się z Polski do Szwecji?
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
Nooo, moja koleżanka tak zrobiła. Po roku wróciła i zanalazła tutaj lepsza pracę niż za tą wspaniałą granicą.
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
Wszystko zależy od lidera i to jak on widzi twój "wkład"... Nie ma ogólnych wytycznych.
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
Jak ktoś się stara i nie robi błędów to tyle zarabia. Za nic nie dadzą awansu/podwyżki.
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
Warto zauważyć, że tam zarabiają w Euro i płacą w Euro... Zarabiać w EURO a płacić z ZŁ to by było fajnie. Lepiej 3 tysiące jako biały murzyn niż jako Sebix u Januszka za najniższa krajową plus ewentualnie 50 zł pod stołem.
użytkownik
23 sie (2 miesiące temu)
23 sie (2 miesiące temu)
Jestem zadowolona z pracy. Najlepsza jaką miałam. Mam świetną liderkę i zespół. Na start 2800 brutto (niecałe 2000 netto) plus socjal (niecałe 200 zł netto, na kartę sportową, medyczne pakiety, ubezpieczenie, karta prepaid). Praca jest różna, zależy od zespołu. W moim zespole natomiast jest praca pon-pt 8-16, nie miałam ani razu nadgodzin, brak pracy w weekendy. Praca w święta jest (oprócz wtedy kiedy świętą pokrywają się ze skandynawskimi), ale nie jest ona narzucona, każdy decyduje czy chce przyjść (wtedy dzień do odbioru) czy mieć wolne. Firma nie kombinuje, trzyma się Kodeksu pracy (nie wszystkie firmy to robią).
użytkownik
22 sie (2 miesiące temu)
22 sie (2 miesiące temu)
A co konkretnie chcesz wiedziec?
użytkownik
21 sie (2 miesiące temu)
21 sie (2 miesiące temu)
Czy wiecie coś o rekrutacji prowadzonej w banku? Może dowiem się coś przydatnego przed aplikowaniem
użytkownik
15 sie (3 miesiące temu)
15 sie (3 miesiące temu)
Jeśli doszło do jakiejś rozmowy, kontaktu, to generalną zasadą jest, że każdy z kandydatów dostaje powiadomienie od HR. Czasami, szczególnie w przypadku wakacji, procesy rekrutacyjne są przedłużane, co oznacza, że nie można jeszcze wysłać powiadomienia.

Natomiast nie ma praktyki powiadomiania kandydata, jeśli tylko zostało wysłane CV, bez kontaktu ze strony firmy.
użytkownik
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Podpowiedzcie na jaką umowę można liczyć na początek?
użytkownik
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Nikt nikogo nie dociska na stanowiskach developerskich, chociaz w Security bywa z tym roznie, niektorzy ludzie z Gdyni (management) są dziwni. Chillout roomów nie ma bo jest taka polityka firmy. Masz pełno salek, które możesz spokojnie zarezerwować i pójść spać. Jest specjalny pokój dla rodziców z małymi dziećmi gdzie można przewinąć dzieciaka. Nikt nikogo nie podpuszcza. Problem jest z wynagrodzeniem. Jak trafisz na fajnego line managera to dostaniesz dobre wynagrodzenie. Na pewno trzeba powiedzieć odrazu maximum jakie sie chce zarabiać, bo pozniej podwyzki są max 500 - 1000zl brutto.

Przyklad Senior Java Developer moze dostac od 14000 do 18000zl brutto miesiecznie. Gdzie 18000 to jest max i firma wiecej nie zaplaci. Jezeli chodzi o benefity to tez są slabe. Plus za mozliwosc pracy zdalnej do 50% w miesiącu.
Przestarzale technologie w projektach i chaos w zarzadzaniu. (Java 6,7) jak jest Java 8 to szpan.
Strasznie powolne podejmowanie decyzji i uwazaj zeby Szwed przypadkiem nie zestresowal sie.

Jezeli ktos jest nastawiony na rozwoj siebie to nie polecam tej firmy. Jezeli chcesz poprostu przychodzic do roboty i udawac ze cos robisz to ta firma jest w tym najlepsza ;)
użytkownik
27 lip (3 miesiące temu)
27 lip (3 miesiące temu)
Cześć! Czy jest ktoś kto pracował/pracuje w Nordei w księgowosci i może mi powiedzieć jakie są tam stawki i w ogóle parę słów napisać na ten temat?
Ja pracuję w nordei od 7 miesięcy ponad i chętnie odpowiem na pytania :)
użytkownik
25 lip (3 miesiące temu)
25 lip (3 miesiące temu)
To chyba oczywiste, że nawet najlepsza firma nie płaci wszystki pracownikom jednakowej pensji!!
użytkownik
22 lip (3 miesiące temu)
22 lip (3 miesiące temu)
Od 9000 brutto na umowe o prace. Rekrutacja trwa ponad miesiąc i kolejny miesiąc czekania na odpowiedź. Spore wymagania i ciężki proces rekrutacyjny.Polecam nordea
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "nordea"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.pl | regulamin